• وبلاگ : سرباز سبز امام خامنه اي
  • يادداشت : حضرت آقا
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    وبلاگ نويس عزيز...
    به نظر مي رسد به آخر خط رسيديم. شما کوچکترين توجهي به عرايض بنده که با استدلالات و منابع معتبر مطرح مي شوند نداري و جوابي براي آنها نمي دهي جز آنکه به آنچه در خاطر خودت به تدريج نقش بسته استناد مي کني. هيچکدام از مطالب ما از منابع خارجي نيست بلکه آمريکاييها اصلا شيعه و آيات عظام آنرا قبول ندارند چه رسد به ...
    بنده شش دليل محکم آوردم که ارتباطي بين حديث بن حنظله و ولايت فقيه نيست، اما جواب شما چه بود؟! کجايش از منابع خارجي بود؟!
    علي اي حال، نکته آخر آنکه بر فرض که همه شايعات در مورد خوب بودن آقا صادق باشد، حتي يک مثال نقض کافي است تا ولايت مطلقه ايشان باطل گردد. آنچه ما ديديم همه مثال نقض بوده و آنچه شما شنيده ايد همه شايعه است که پشت سر آن منافع واضح و مشخصي قرار دارد.
    بگذريم. در چين ارتشي هست به نام ارتش دوزاري!
    آنها براي دفاع از دولت چيزي حدود 200 هزار نفر را با حقوق بسيار پايين استخدام کرده تا برايشان وبلاگ و مطلب بزنند. گفتم شايد در ايران خودمان هم بيت المال را اينچنين خرج مي کنند و کد 389 هم مويد همين مطلب است. در اينصورت قطعا منافع شما اقتضا نمي کند که دنبال حق و حقيقت باشيد.
    ما نگفتيم معصوميم، اما اعتماد 100% به غير معصوم خطايي بزرگتر است. اقلش اينست که خود مي دانيم دنبال حقيقتيم و خداوند به کساني که بر اساس خرد و منطق به دنبال يافتن راه حق و پيروي از آنند بشارت داده است که راه خود را بر او مي نماياند.
    به اميد هدايت همه ما.
    يا حق.
    پاسخ

    انشاءالله. از انجائيكه همه حرفهاي شما بر اساس تخيلات و گمانهاي اشتباهتان هست كه آن هم يا از ماهواره ها و يا از دوستان آنچناني به شما تزريق شده ، اصلاً مهم نيست كه ما را جزء كساني بدانيد كه پول مي گيرند تا وبلاگ بنويسند. اما تا بحال هرچه كه گفتيد فقط شنيده هاي خودتان بود كه هيچ مدرك و اساس محكمي نداشتند و نخواهند داشت زيرا كه طبق سنت الهي حق هميشه باطل را محو خواهد كرد. اما در مقابل ما هرچه آورديم از قرآن و حديث بود كه شما چون منافع تان با اين مدارك محكم سازگار نبود و نيست زير بار نرفتيد و ادعاي حقيقت جوئي هم مي كنيد. اميدواريم روزي حقيقت براي شما روشن شود زيرا اشتباه و گمراهي كسي براي ما خوشايند نيست حتي دشمنان. اما يك فرمول هميشه يادتان باشد كه آن هم از امام خميني ست: اگر ديديد امريكا و عمالش از شما تعريف مي كنند بدانيد حتماً اشكالي در شماست.حال باز هم سؤال مي كنم: چرا همه حرفهاي شما مطابق حرفهاي امريكا و صهيونيستها و منافقين و ضدولايت فقيه هست؟ بخاطر خودتان هم كه شده فقط چند دقيقه به اين سؤال فكر كنيد.خداحافظ