سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
نابودی شما نزدیک است
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:4 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

چقدر زود پیش بینی های رهبر معظم انقلاب به بار نشست.

با همه مداراها و کوتاه آمدن های دولت جدید می بینیم که هر روز بیشتر از دیروز بر گستاخی غربی ها افزوده میشود و اگر همینطور پیش برود احتمالاً دور بعد انتخابات ما را هم باید آنها اجرا کنند . شاید دیگر تأیید صلاحیت ها هم باید زیر نظر آنها انجام شود و آنها بگویند برای یک کشور اسلامی خوب چه هست و بد چه!!

همین مانده بود که امریکائیها به دولت ما دستور بدهند چه کسی نماینده ما در سازمان ملل باشد و چه کسی نباشد!  ما که از غم این گستاخی نمی دانیم چه کنیم، دیگران را نمی دانیم!!!

کشورهائی که کسی اجازه و جرأت این را ندارد که حتی شک کند آیا هلوکاست واقعیت دارد یا ندارد یا دراین خصوص تحقیق کند ؛ برای ما که یک کشور اسلامی هستیم و قوانین کشور عزیز ما براساس قرآن و فقه جعفری ست ، شرط می گذارند که باید همجنس بازی در کشور شما آزاد باشد!!! ننگ بر آن گوش هائی که چنین گستاخی هایی را بشنوند و حتی ناراحت هم نشوند! بجای آنکه ما از آنها طلب عفت و پاکی و دوری از گناه بکنیم ، انها برای ما نسخه شیطانی می پیچند!   جالب تر اینکه انتخاب رئیس جمهور ما را هم زیر سئوال برده اند! 

اما این شیاطین و جیره خوارانشان باید بدانند اینجا ایران اسلامی ست سرزمینی که رهبر آن یک انقلابی ست نه یک دیپلمات حسابگر.  اینجا برای اسلام عزیز هزاران شهید داده شد و خونهای پاکشان بر زمین نشست، اینجا صدای خمینی کبیر همه جا شنیده می شود، اینجا تنها نقطه ای در این کره خاکی ست که پرچم حقیقی لا اله الا الله برافراشته شده و هر دست خیانت کار یا مهاجمی که به سمت این پرچم مقدس دراز شود از بازو قطع میشود. هزاران سال دشمنان خدا و دوستان شیطان برای نابودی دین خدا تلاش کردند اما هیچ وقت به این آرزوی پوچ و خام خود نرسیدند و نخواهند رسید.

بار دیگر به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران اعلام می داریم که سالهای پایانی عمرتان را دریابید و هدایت شوید که نابودی شما نزدیک است.



 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats