سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
سرمشق قابل تأمل رفسنجانی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:28 صبح

سرمشق قابل تامل هاشمی‌رفسنجانی برای تحول در آموزش و پرورش!

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت حوزه آموزش و پرورش گفت: رسالت بزرگی بر دوش معلمان قرار دارد.

 هاشمی رفسنجانی در همایش تحول در آموزش و پرورش بر مدار تدبیر و امید که در سالن همایش‌های رازی برگزار شد با اشاره به عرصه آموزش و پرورش در کشورمان گفت: بی‌شک کار آموزش و پرورش یکی از ویژگی‌های انبیاء بوده است که در قرآن بر آن تأکید شده است.
وی افزود: از همان اول انقلاب افراطی‌ها کار را خراب می‌کردند و اجازه نمی‌دادند جای ایران اسلامی در دنیا باز شود و رابطه ما را با دنیا خراب می‌کردند و نشد که همانند اروپاییان پیشرفت کنیم!
حال باید آقای هاشمی به این سوال پاسخ دهد که آیا حمله عراق به جمهوری اسلامی ایران و اعمال تحریم‌های خصمانه نیز کار افراطی‌ها در داخل بوده است؟!
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که ما در حال حاضر به قدری نیروی علمی در سطح کشور داریم که می‌توانیم بنیانگذار تمدن اسلامی در عصر حاضر باشیم گفت: این امر از آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها شکل می‌گیرد به شرطی که افراطی‌ها بگذارند و دخالت نکنند که به جایی نرسیم که وزیری را که در حال خدمت است استیضاح و عزل کنند و این گونه انگیزه خدمت گرفته شود.
این اظهارات‌ هاشمی در حالی است که اقدام مجلس در جهت پیشرفت علمی کشور صورت گرفت و یکی از دلایل استیضاح، سقوط دو پله‌ای ایران در رشد تولید علم در یک سال اخیر بوده است. در حقیقت یکی از دلایل استیضاح رکود علمی دانشگاه‌ها بوده است.
هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: باید دو جمله مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «رای مردم حق‌الناس و کسی نمی‌تواند آن را غصب کند» و «عمیقا به اعتدال عقیده دارم» را اصل قرار دهیم. اگر جامعه به این دو اصل پایبند باشد انتخابات همان دو اصل را متبلور می‌کند.
به گزارش فارس، وی با اشاره به این که اکثریت مردم انتخاب بدی نمی‌کنند و افکار عمومی کمتر اشتباه می‌کنند گفت: روش کار اعتدال است و اگر رای مردم حق‌الناس معتبر باشد، دیگر این اختلافات سیاسی، دعواها، فحاشی‌ها، تهمت‌ها و زندانی‌ کردن‌ها چه معنایی دارد؟ باید افراد جامعه را از همان مدرسه این گونه بار بیاوریم تا آینده ساز فردا باشند.
اشاره آقای هاشمی به موضوع زندانی کردن افراد در حالی است که وطن‌فروشان و فعالین فتنه 88 به زندان محکوم شده‌اند و این زندانیان کسانی هستند که در سال 88، رأی مردم و حق‌الناس را زیر‌پا گذاشته و تهمت تقلب را عنوان کردند. 

منبع: کیهان



کلمات کلیدی : اصلاح طلبان
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats