سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
نامه سردار قاسم سلیمانی به حاتمی کیا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:38 عصر

متن نامه سردار قاسم سلیمانی به ابراهیم حاتمی‌کیا/ برادرم! از طعنه‌ها و سرزنش‌ها نهراسید

سردار قاسم سلیمانی در نامه‌ای به ابراهیم حاتمی‌کیا نوشت: برادرم از طعنه‌ها و سرزنش‌ها نهراسید و به سیمرغ‌های دنیوی هم فکر نکنید و این راه را ادامه دهید. سیمرغ شما وجدان‌های بیدارشده بر اثر این حقیقت ارزشمند ارائه شده است.
متن نامه سردار قاسم سلیمانی به ابراهیم حاتمی‌کیا/ برادرم! از طعنه‌ها و سرزنش‌ها نهراسیدبه گزارش مشرق، سردار قاسم سلیمانی فرمانده رشید سال‌های دفاع مقدس و از افتخارات امروز جهان اسلام و نور چشم خانواده شهدا، پس از تماشای فیلم سینمایی «چ» متنی را خطاب به آقای حاتمی‌کیا ارسال کرد.

متن این نامه که طبق وعده قبلی پژمان لشگری‌پور مدیر پروژه «چ» همزمان با شب تولد ابراهیم حاتمی‌کیا در سایت فیلم سینمایی «چ» قرار گرفته به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

به: سردار هنر برادر عزیز جناب آقای حاتمی کیا

از : سرباز اسلام و ایران

با سلام؛

فرصتی شد پس از مدت‌ها فیلم "چ" را ببینم. با دیدن آن صحنه‌ها به یاد غربت دیروز ایرانی‌ترین ایرانی‌ها و اسلامی‌ترین اسلامی‌ها، ایثارگران فداکاری که فرصت یافتید با هنر قابل تقدیر خود، یک نمونه از هزاران نمونه اعجاب‌آور آنان را به تصویر بکشید و بر مظلومیت امروز همان چهره‌های فراموش‌شده، گریه کردم.

برادرم از طعنه‌ها و سرزنش‌ها نهراسید و به سیمرغ‌های دنیوی هم فکر نکنید و این راه را ادامه دهید. سیمرغ شما وجدان‌های بیدارشده بر اثر این حقیقت ارزشمند ارائه شده و اشک‌های غلتانی است که بر گونه‌ها جاری ساختید.

جنت الهی برخاسته از دعای مادران شهیدان و مجروحان سال‌ها بر بستر افتاده، مبارکتان باد.


برادرت قاسم سلیمانی

1393/6/29
منبع: مشرق نیوز


کلمات کلیدی : سینما
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats