سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
روباه و خروس
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:39 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

داستان روباه و خروس حتماٌ یادتان هست.

روباهی شروع کرد به تعریف از خروس و بعد از خام کردن خروس، روباه گفت: حالا کمی بخوان

خروس چشمهایش را بست و شروع کرد به آواز خواندن.  و بستن چشم همان و شکار روباه شدن همان.

در این روزگار هم عده ای که زمانی یار امام و انقلاب بودند و خاک جبهه خوردند و بعضاً تیر و ترکشی هم نصیبشان شد، اسیر تعریف و تمجید سیاستمداران روباه صفت خارجی و داخلی شدند و چشمان خود را بستند و هر آهنگی که دشمنان خواستند برایشان خواندند و از اینجا بود که شکار دشمن شدند و نتوانستند چشم باز کنند. آیا با تمام دلایل آشکار باز به مکر و حیله انگلیس روباه صفت و آمریکا و رژیم صهیونیستی ،گرگهای گرسنه روزگار و فرانسه کفتار صفت، و دیگر یارانشان، شک دارند که شکار تبلیغات و تمیجد های این زوار در رفته ها شدند.  این ایران ولائی هست که خیر اغفال شده ها را می خواهد نه این وحوش غربی.

آیا بهتر نبود این فریب خوردگان در آشیانه ولایت فقیه می ماندند و از آب و دون این بهشت الهی استفاده می کردند و از حکمتهای حضرت آقا سرمشق می گرفتند تا شکار دشمنان آزادی و بشریت نشوند.  شاید از یاد برده بودند درس روباه و خروس را و روباه را دوست پنداشتند.

حال باید داستان قالب پنیر کلاغ را بیاد بیاورند تا اندک ته مانده ایمان و ولایت را روباهان نربایند .  شاید روزنه ای باز شد و دوباره به آغوش ولایت برگشتند.

ولایت فقیه دژی ست مستحکم که دشمنان را ناکام می گذارد.



کلمات کلیدی :
عبور از فتنه 88
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:47 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام. فتنه 88 که یادتان هست. فتنه ای که گرگهای گرسنه دنیا رو خوشحال کرد و از خوشحالی دندانهای به خون آغشته شان را تیز کردند تا با ورود به ایران دمار از روزگار ایران و ایرانی درآورند. ولی از انجا که دشمنان ولایت کودن هستند نتوانستند درک خوبی از ایرانیان ولایتمدار داشته باشند و باز هم بیاری خداوند شسکت خوردند.  حال سخنان حضرت آقا را بخوانیم تا از دریای معرفت آقا بهره مند شویم.


رهبر معظم انقلاب در دیدار پرشور مردم اصفهان تأکید فرمودند:

عبور قدرتمندانه از فتنه 88 حیات جدید ملت ایران

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند ملت ایران با عبور از فتنه 88 وارد مرحله جدیدی از حیات خود شده است.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم اصفهان، ایمان و پایبندی به ارزشهای الهی را رمز موفقیت های ملت ایران خواندند و تأکید کردند: در پرتو استحکام این پایبندی مبارک، ملت ایران در همه عرصه ها، پیشتاز و پیروز خواهد بود و دشمن همچنان ناکام و نومید خواهد ماند.
رهبر انقلاب اسلامی با تبریک عید سعید قربان به ملت مؤمن و ایثارگر ایران و همه مسلمانان جهان، درک حکمت عید قربان را، راهگشای عرصه های مختلف زندگی «فردی و ملی» دانستند و افزودند: ایثار عظیم حضرت ابراهیم(ع) و قدردانی بزرگ الهی از آن پیامبر حق، نماد این حقیقت حکمت آمیز است که پیمودن راه تعالی و پیشرفت و عروج، بدون گذشت و ایثار امکان پذیر نیست.
ایشان، فلسفه امتحانهای مستمر الهی را، دستیابی افراد و ملتها به مرحله جدیدی از رشد و تعالی خواندند و خاطرنشان کردند: هر فرد و ملتی که از وادی امتحان و «محنت و شدت» عبور کند، به فضل الهی یک گام به مقصد متعالی خود نزدیکتر می شود.
عبور سرافرازانه ملت ایران از فتنه 88، مصداق مشخصی بود که رهبر انقلاب اسلامی در بحث فلسفه امتحانات الهی به آن اشاره کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این زمینه خاطرنشان کردند: معنای توفیق ملت ایران در عبور از این فتنه، در آشکار شدن قدرت این ملت خلاصه نمی شود بلکه معنای اصلی عبور قدرتمندانه مردم از امتحان و محنت سال گذشته، این است که ملت ایران، با تکیه بر ایمان، بصیرت، موقع شناسی، درک ضروریات زمان و انجام دادن اقدامات لازم، به مرحله جدیدی از حیات خود رسید، و برای رسیدن به مقصود نهایی، توان تازه ای یافت.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان، حماسه ایثار مردم اصفهان را در 25 آبان سال 1361، مصداق دیگری از سرافرازی در امتحانات الهی برشمردند و افزودند: در آن روز عظیم، مردم اصفهان همزمان با تشییع 370 شهید، هزاران نفر دیگر از جوانان رشید خود را راهی جبهه ها کردند و نماد برجسته ای از ایثار و سرافرازی آفریدند.
حضرت آیت الله خامنه ای، حضور مردم مؤمن، انقلابی و با فرهنگ اصفهان را در قضایای مختلف «قبل از انقلاب، دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و عرصه های مختلف رشد و پیشرفت کشور»، تجلی روح ایمان و ایثار و جهاد مردم این استان دانستند و خاطرنشان کردند: تأمل و تفکر در این افتخارات، باعث درک هویت و استعداد درونی مردم اصفهان می شود و راه استمرار پیشرفت و پیشتازی و عزت این مردم را آشکار، می سازد. رهبر انقلاب اسلامی، جهاد را در مفهوم گسترده آن، باعث «رشد و طراوت و امید یک ملت» برشمردند و افزودند: جهاد یعنی «حضور و حرکت توأم با وظیفه شناسی و مبارزه مستمر با موانع رشد و پیشرفت»، این حضور گاه با ایثار جان و مال همراه می شود و گاه با شرکت در میدانهای مختلف اجتماعی و سیاسی و حتی حضور درعرصه های فکری و عقلی معنا می یابد.
حضرت آیت الله خامنه ای با استناد به ناکامیهای پی درپی دشمن، مبارزه با ملت ایثارگر وجهادگر ایران را ناممکن دانستند و تأکید کردند: جبهه دشمنان «اسلام و انقلاب و ایران» با جنگ و تهدید نظامی حریف این مردم نشد و اکنون نیز کسانی که با «تحریم» به فکر به زانو درآوردن این ملت هستند، آب در هاون می کوبند. رهبر انقلاب اسلامی، ایجاد شکاف میان ملت، فاصله انداختن میان مردم و مسئولان و ایجاد سوء ظن و بگومگو بر سر مسائل هیچ و پوچ را، روزنه امید دشمن دانستند و افزودند: همه باید مراقب این حرکات دشمنان باشند. ایشان با انتقاد شدید از افرادی که در گوشه و کنار، با منفی بافی و «ایجاد بدبینی و یأس و تفرقه»، نظام اسلامی را به مسائل دلخواه بیگانگان متهم می کنند افزودند: اینها در واقع به نیابت از دشمنان ملت عمل می کنند و درصددند ناکامی تبلیغاتی صهیونیستها و آمریکایی ها را جبران کنند اما ملت می داند که اینگونه اقدامات یک خیانت واضح است.
حضرت آیت الله خامنه ای ترویج فساد اخلاقی و مواد مخدر را، ابزاری در خدمت اهداف سیاسی دشمنان دانستند و ملت، مسئولان و بویژه جوانان رابه مراقبت در این زمینه فراخواندند.
رهبر انقلاب اسلامی، اصفهان را مرکز علم دین و علوم گوناگون برشمردند و با اشاره به حوزه علمیه خوب و دانشگاههای معتبر این شهر افزودند: اصفهان در مقطعی مرکز نورافشانی علمی در کشور و در دنیای اسلام بوده است و علما، دانشمندان و هنرمندان این خطه، دستیابی به این جایگاه را، افق فعالیتهای خود قرار دهند.
درابتدای این دیدار آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، به نقش افتخارآفرین مردم اصفهان در طول دفاع مقدس و پس از آن اشاره کرد و گفت: 25 آبان سال 61 یادآور روز تاریخی در پیشتازی مردم اصفهان در عرصه جهاد و ایثار است به همین دلیل چنین روزی در تاریخ اصفهان به عنوان «روز حماسه ایثار اصفهان» نامگذاری شده است.
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: مردم اصفهان همچنان در عرصه های مختلف دفاع از اسلام و انقلاب مانند انتخابات و پیشرفت های علمی و سازندگی حضوری کاملاً فعال و هوشیارانه دارند.
منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
لالائی ما
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:51 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

الهی من به جز تو چه کسی را دارم؟

الهی جز تو دارائی ندارم ولی خودت می دانی که چه دارائی عظیمی دارم.

الهی بی آنکه هزینه ای پرداخته باشم مرا در بهشت ولایت مسکن دادی و هر روز در پی دیروز نانی و آبی و نوری .

الهی ، حال که کسی جز تو ندارم پس همه توانم و جانم و مالم و عشق برای توست.

الهی تو گفتی با ولایت نعمت را بر ما تمام کردی و ما می گوییم با شهادت ، سپاست می گوییم.

الهی دیگر دوران مردمان کوفی تمام شد و ما زاده میدان عاشورای حسینیم و لالائی شبهای ما صدای چکاچک شمشیرهای یاران اباعبدالله الحسین بود.  ما بجای شیر مادر ، عشق حسین علیه السلام را خورده ایم.  حالا نیازی به نان نداریم و تنها دوای درد ما شمشیر حلم و صبر و جنگ با دشمنان است.

الهی چون توئی سرمایه ما ، پس ما بجز بازار عشقت هیچ نخواهیم .

الهی چندیست ما دیوانه وام کلان از بانک می گردیم. ضمانت نامه خواستند و گذاشتیم جان خود. آخر بانک ما در آسمان است.

الهی جان گذاشتیم در ضمانت بهر عشق ناب خوانت. 

کاش روزیمان کنی.



کلمات کلیدی :
من که هستم؟
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:35 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

الهی ، من که هستم تا بگویم : الهی

هرچه هست همه از تو سر بلند کرده و سربلندست چون از توست. 

الهی حتی اراده من برای گفتن الهی هم از تو هست ، الهی من چه هستم که اینچنین من من کنم.

الهی من نمی دانستم چگونه بگویم : الهی ، این تو بودی که یادم دادی و آن دادی که بتوانم یاد بگیرم.  الهی آن دیگری را هم بده تا بفهمم.

الهی من تو را دوست می دارم . بظاهر من تو را توست میدارم ولی باطن تنها توئی و غیر تو هیچ. الهی دوست میدارم تو را در قلب خود اما نه این قلب از منست ، نه مهر و عشق و محبت که همه هدیه ای ست از سوی تو.

الهی امر کردی « بشو » و ما شدیم .  امر کن باشیم تا روز قیامت عاشقت.

الهی هر کجا هر چشم رود تنها توئی. 

الهی عاشقم کن تا عاشقم گردی و جانم را خریداری نمائی یا شهید.



کلمات کلیدی :
تیر عشق
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 9:59 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز مطلبی در مورد حضرت رقیه سلام الله علیها دختر دلبند امام حسین علیه السلام بخوانیم که خلیی خواندنی ست. حضرت رقیه بما یاد داد می توان با تیر عشق هم بشهادت رسید.

« مرحوم آیة الله حاج میرزا هاشم خراسانى (متوفّاى سال 1352 هجرى قمرى ) در منتخب التواریخ مى نویسد:
عالم جلیل ، شیخ محمّد على شامى که از جملة علما و محصّلین نجف اشرف است به حقیر فرمود: جدّ امّى بلاواسطه من ، جناب آقا سیّد ابراهیم دمشقى ، که نسبش منتهى مى شود به سیّد مرتضى علم الهدى و سن شریفش از نود افزون بوده و بسیار شریف و محترم بودند، سه دختر داشتند و اولاد ذکور نداشتند.
شبى دختر بزرگ ایشان جناب رقیّه بنت الحسین علیهماالسلام را در خواب دید که فرمود به پدرت بگو به والى بگوید میان قبر و لحد من آب افتاده ، و بدن من در اذیّت است ؛ بیاید و قبر و لحد مرا تعمیر کند.
دخترش به سیّد عرض کرد، و سیّد از ترس حضرات اهل تسنّن به خواب ترتیب اثرى نداد. شب دوّم ، دختر وسطى سیّد باز همین خواب را دید. به پدر گفت ، و او همچنان ترتیب اثرى نداد. شب سوم ، دختر کوچکتر سیّد همین خواب را دید و به پدر گفت ، ایضا ترتیب اثرى نداد. شب چهارم ، خود سیّد، مخدّره را در خواب دید که به طریق عتاب فرمودند: (چرا والى را خبردار نکردى ؟!)
.
صبح سیّد نزد والى شام رفت و خوابش را براى والى شام نقل کرد. والى امر کرد علما و صلحاى شام ، از سنّى و شیعه ، بروند و غسل کنند و لباسهاى نظیف در بر کنند، آنگاه به دست هر کس قفل درب حرم مقدّس باز شد
(7) همان کس برود و قبر مقدّس او را نبش کند و جسد مطهّرش را بیرون بیاورد تا قبر مطهّر را تعمیر کنند.
بزرگان و صلحاى شیعه و سنّى ، در کمال آداب غسل نموده و لباس نظیف در برکردند. قفل به دست هیچ یک باز نشد مگر به دست مرحوم سیّد ابراهیم . بعد هم که به حرم مشرّف شدند، هر کس کلنگ بر قبر مى زد کارگر نمى شد تا آنکه سیّد مزبور کلنگ را گرفت و بر زمین زد و قبر کنده شد. بعد حرم را خلوت کردند و لحد را شکافتند، دیدند بدن نازنین مخدّره میان لحد قرار دارد، و کفن آن مخدّرة مکرّمه صحیح و سالم مى باشد، لکن آب زیادى میان لحد جمع شده است .
سیّد بدن شریف مخدّره را از میان لحد بیرون آورده بر روى زانوى خود نهاد و سه روز همین قسم بالاى زانوى خود نگه داشت و متّصل گریه مى کرد تا آنکه لحد مخدّره را از بنیاد تعمیر کردند. اوقات نماز که مى شد سیّد بدن مخدّره را بر بالاى شى ء نظیفى مى گذاشت و نماز مى گزارد. بعد از فراغ باز بر مى داشت و بر زانو مى نهاد تا آنکه از تعمیر قبر و لحد فارغ شدند. سیّد بدن مخدّره را دفن کرد و از کرامت این مخدّره در این سه روز سیّد نه محتاج به غذا شد و نه محتاج آب و نه محتاج به تجدید وضو. بعد که خواست مخدّره را دفن کند سیّد دعا کرد خداوند پسرى به او مرحمت فرمود مسمّى به سیّد مصطفى .
در پایان ، والى تفصیل ماجرا را به سلطان عبدالحمید عثمانى نوشت ، و او هم تولیت زینبیّه و مرقد شریف رقیّه و مرقد شریف امّ کلثوم و سکینه علیهماالسلام را به سیّد واگذار نمود و فعلا هم آقاى حاج سیّد عبّاس پسر آقا سیّد مصطفى پسر سیّد ابراهیم سابق الذکر متصدّى تولیت این اماکن شریفه است .
آیة الله حاج میرزا هاشم خراسانى سپس مى گوید: گویا این قضیّه در حدود سنة هزار و دویست و هشتاد اتّفاق افتاده است . »

منبع: کتاب الکترونیک رقیه



کلمات کلیدی :
بازار لعن و نفرین
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:26 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم ماه خون ، ماه شهادت ، ماه عزای حضرت امام حسین علیه السلام در راه است.

محرم که بیاید بازار لعن و نفرین به یزید و یزیدیان و ابن زیادها و عمربن سعدها و کوفیان بی وفا گرم میشود.  چنان با غضب و خشم از بی وفائی کوفیان حرف زده میشود که دل آدمی حال می آید.

اما وقتی کمی به اطراف خودمان نگاه می کنیم می بینیم که بعضی ها به راحتی از کنار راه امام حسین علیه السلام می گذرند و نگاه هم نمی اندازند.

می بینیم بعضی ها که شاید برای فرزندان امام حسین علیه السلام گریه های آنچنانی می کنند ، امروز به این فرزند امام حسین علیه السلام که ولی فقیه زمان می باشد بی اعتنائی می کنند و شاید خنجری هم داشته باشند تا سر فرصت از پشت کار خودشان را بکنند.

امروز حرف ولی فقیه ما مگر غیر راه امام حسین علیه السلام هست . راهی که خونهای زیادی برای سرسبزی این راه ریخته شد و میشود آنهم بدست دشمن ترین دشمنان اسلام و قرآن و اهل بیت علیهم السلام.

امام حسین علیه السلام ، آنروز حرف از دین و دینداری زد ، حرف از امر به معروف و نهی از منکر زد ، حرف از حکومت اسلامی و دوری از حکومت استکباری و طاغوت زد ، حرف از بیعت نکردن با دشمنان اسلام و ولایت زد.

امروز هم ولـــّی فقیه زمان ما همان حرفها را ادامه می دهد و به همگان توصیه می کند همان راه را ادامه دهند ، ولی عده ای چشمشان بدنبال برق طلاهای ابن زیادهاست و طمع به حکومت و ریاست دارند نه درد دین و دینداری و ظهور حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.

روز موعود انشاءالله نزدیک میشود و باید هرچه زودتر در مسیر حق قدم برداریم تا اهل حقّ را بشناسیم و از صف دشمنان ولایت جدا شویم.

انشاءالله

یا علی



کلمات کلیدی :
باد سرد جدائی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:29 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

برگهای سبز درختان شهر یادتان هست؟

وقتی فصل پاییز رسید و باد سرد پاییزی به صورت برگهای سبز درختان بوسه زد، کم کم رنگ از رخ برگهای سبز پرید و صورتشان زرد و خشک شد.

سال 88 هم عده ای که در بوستان سبز ولایت ، سبز بودند ؛ خود را در مسیر باد سرد جدائی از ولایت قرار دادند و کم کم زرد شدند .

عده ای بجای آنکه آینه جلوی صورت این اغفال شده ها بگیرند ، نقشی از سرسبزی را روی شیشه حک کردند و گفتند: این صورت شماست ، ببینید چه زیبا شده اید. این گمشده های شهر ولایت نیز که دیگر آینه ولایت را نداشتند فکر کردند حقیقت همین است که می بینند.

اما چندی بعد وقتی صدای باغبان دلسوز ولایت را نشنیدند و کماکان در مسیر باد جدائی ماندند، به یکباره خرد شدند و صدای خش خش از تکان خوردن خود شنیدند.  چون تشنه شدند و بر بالین ظرف آبی حاضر شدند تا بنوشند مایع حیات را ، دیدند عکسی از زردی و خشکی بر صفحه آب نقش بسته . 

ترسان و هراسان بسوی آینه ای دویدند و دیدند آنچه را که فصل پاییز می دیدند زیر درختان!!!

آیه نور:

الَّذِینَ یَتَّخِذُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاء مِن دُونِ الْمُؤْمِنِینَ أَیَبْتَغُونَ عِندَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ العِزَّةَ لِلّهِ جَمِیعًا (آیه 139 سوره نساء)

همانها که کافران را به جاى مؤمنان، دوست خود انتخاب مى‏کنند. آیا عزّت و آبرو نزد آنان مى‏جویند؟ با اینکه همه عزّتها از آن خداست؟! 



کلمات کلیدی :
طمع حکومت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:56 عصر
بسم الله الرحمن الرحیم
 
السلام علیک ای یار ولایت.
سریال مختارنامه این روزها رسیده به ابن زیاد ملعون.  ابن زیاد با شایعات ، ابن زیاد با تبلیغات ، ابن زیاد با رشوه ، ابن زیاد با دروغ و حیله و گری و بسیاری موارد دیگر .
دیدیم چگونه با نقشه ها و حیله های ابن زیاد و عواملش ، یاران مسلم بن عقیل پراکنده شدند و حضرت مسلم تنها در کوچه های کوفه ماند.
امروز هم ابن زیادهای زیادی در حال سعی و تلاشند.  ابن زیادهای امروز زنان را جور دیگری به جان مردهای شهر ولایت انداخته اند و با رسانه های پیشرفته در جبهه تبلیغات سوء و شایعات در حال نبرد با یاران ولایت اند.
امروز هم سکه های ابن زیادی هست ، اما طور دیگری بدست بعضیها میرسد.
اینجا دیار ولایت است و چه بسیار یزید و ابن زیادها که جیره خوارانشان به طمع حکومت حاضرند شمشیر به روی فرزند امام حسین علیه السلام بکشند.
امروز هم می خواهند آب را به روی سرزمین ولایت ببندند و آخر کار خیمه ها را به آتش بکشند و زنان و کودکان را به اسارت ببرند.
اما
اینجا ایران است ، دیار عاشقان ولایت و سربازان بی دل شهادت.  هرکه اینگونه نباشد منتظر باشد تا خود را در صف یاران یزید ملعون ببیند؛ آن هم  در  روز عاشورا.
باید بیدار بود.
یا علی مدد


کلمات کلیدی :
شیپور آماده باش
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:45 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

فرماندهان خانه های کشور ولایت باید شیپور آماده باش را به صدا در آورند.

لشگر دشمن تا خانه ها نفوذ کرده و یا بیشتر، تا فکر و قلب اهل خانه پیشروی کرده.

فرمانده سلام ؛ حالا باید نشان دهی نقشه های جنگ را چگونه پیاده می کنی.  پیاده نظام ات کجا قرار دارد ، توپخانه ات چه؟ تک تیراندازهای جبهه خانه ات کجا نشسته اند؟ نیروی هوائی داری یا نه؟  زیردریائی چه؟ آرپی جی زنها کجا نشسته اند؟ سنگر خانه ات از چه جنس است؟

فرمانده ، حالا وقت تاختن است ، تاختن در صفحه شطرنج نبرد.  نبرد با دشمن تا دندان مسلح. شک داری؟  اگر شک داری همین الان به شهر و کوچه پس کوچه های شهرت نظر کن و یا نگاهی به تلویزیون و مجله ها و خیلی چیزهای دیگر کن و ببین دشمن لشگر پیاده شطرنج خود را تا کجا پیش رانده!!

حالا باید فرمانده ایرانی ولایی نشان دهد کشتزار علم و عملش از چشمه جوشان و ابدی حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام آبیاری میشود و بدست یداللهی حضرت صاحب الزمان علیه السلام باغبانی میشود و دشمن همیشه شکست خورده ولایت ، باز هم طعم تلخ شکست را خواهد چشید. انشاءالله

شیپور آماده باش را به صدا در آوریم.



کلمات کلیدی :
ایران سرزمین...
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:59 صبح

ایران سرزمین اسطوره های تاریخ و سرمشق تمدن و یلان شهر ولایت



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats