سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
شاهین نجفی خواننده مرتد
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:35 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

تحرکات جدید خواننده مرتد ایرانی شاهین نجفی.      لطفاً کلیک کنید



کلمات کلیدی : خواننده
نقش خاتمی درفتنه88
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:10 عصر
بازخوانی نقش خاتمی در فتنه 88/ بخش سوم
بهایی که خاتمی پرداخت تا هزینه «انقلاب رنگی» را تامین کند

خبرگزاری فارس: خاتمی با مجوز شخص جرج بوش به آمریکا رفت و سفرش نیز ظاهرا موفق بود. یک سال بعد از این سفر، شبکه تلویزیونی ای.بی.سی خبر داد سازمان سیا یک دستور محرمانه از رئیس‌جمهور آمریکا برای اجرای «عملیات سیاه» در ایران با هدف بی‌ثبات‌سازی دولت تهران دریافت کرده است.

خبرگزاری فارس: بهایی که خاتمی پرداخت تا هزینه «انقلاب رنگی» را تامین کند

از اواخر دوره خاتمی و با شکست دو پروژه حاکمیت دوگانه و خروج از حاکمیت برای براندازی جمهوری اسلامی، اندیشه عملیاتی کردن یک انقلاب رنگی در ایران در ذهن سکولارها شکل گرفت. آنان که می دانستند در جامعه ایرانی از حمایت اکثریت برخوردار نیستند، تصمیم گرفتند با ایجاد یک جنبش اجتماعی حداقلی اما فعال، از فرصت انتخابات بعدی ریاست جمهوری برای اجرای کودتای مخملی در تهران بهره برداری کنند؛ با این تفاوت که به جای دولت منتخب، یا پس از دولت منتخب، از ظرفیت انقلاب رنگی برای سرنگونی کل نظام سیاسی نیز استفاده نمایند.

اما طراحی و سازماندهی چنین برنامه ای نیاز به زمان معتنابهی داشت و از همین رو بود که هنوز عمر دولت خاتمی به پایان نرسیده، تلاش های طیف سکولار در این راستا آغاز شد.

اولین اقدامی... ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : فتنه گران
در پی ولـــیّ
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:25 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

امام حسین علیه السلام یعنی ولیّ خدا .

ولایت یعنی پیروی از ولیّ خدا و دوست داشتن هر آنچه او دوست داشت و دشمنی با هر آنچه او دشمن می داشت.حال می خواهد دوست او دشمن ما باشد یا اینکه دشمن او دوست و از نزدیکان ما باشد.

ولی امروز خیلی می شنویم کسانی دم از رابطه و دوستی با دشمنان ایران اسلامی می زنند. دشمنانی که اگر کمی تحقیق و تفحص کنیم به وضوح می بینیم همان دشمنان اسلام و قرآن و ولایت و مهم تر دشمن ولیّ ولایتی ها هستند.  معلوم نیست این عده ناچیز چگونه در اینخصوص حرف زده و مطلب می نویسند.  ایران اسلامی در وضعیت حکومت امام حسن علیه السلام نیست که مجبور به صلح با معاویة بن ابوسفیان شد که اگر آن امام مظلوم و سردار تنها خیانت یاران و نزدیکان را نمی دید هرگز تن به این صلح نمی داد. امروز ایران در جایگاهی ست که هر ابرقدرتی بخواهد پای در این منطقه بگذارد زیر چشمی ایران را در نظر دارد تا گرفتار نشود. شاید با تحریم و دسیسه  فتنه گران اقتصادی کمی گرانی در این بلاد اسلامی بیشتر شده که نسبت به سایر نقاط جهان بسیار کمتر است؛ اما از نظر سیاسی و قدرت تأثیر گذاری دیگر هیچ قدرتی نمی تواند از کنار ایران با بی اعتنائی بگذرد.

با این حال معلوم نیست عاشقان غرب و آمریکا چگونه بدنبال دشمنان دین و ولایت می روند که اگر قرآن را خوب خوانده باشند نه فقط برای ختم و اموات ، خواهند فهمید که خداوند حکیم فرموده:

 لَا یتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ وَمَنْ یفْعَلْ ذَلِکَ فَلَیسَ مِنَ اللَّهِ فِی شَیءٍ إِلَّا أَنْ تَتَّقُوا مِنْهُمْ تُقَاةً وَیحَذِّرُکُمُ اللَّهُ نَفْسَهُ وَإِلَى اللَّهِ الْمَصِیرُ(آل عمران/28)
افراد باایمان نباید به جای مؤمنان، کافران را دوست و سرپرست خود انتخاب کنند؛ و هر کس چنین کند، هیچ رابطه‌ای با خدا ندارد (و پیوند او بکلی از خدا گسسته می‌شود)؛ مگر اینکه از آنها بپرهیزید  . خداوند شما را از (نافرمانی) خود، برحذر می‌دارد؛ و بازگشت (شما) به سوی خداست.

 إِنَّمَا ذَلِکُمُ الشَّیطَانُ یخَوِّفُ أَوْلِیاءَهُ فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ(آل عمران/175)
این فقط شیطان است که پیروان خود را (با سخنان و شایعات بی‌اساس،) می‌ترساند. از آنها نترسید! و تنها از من بترسید اگر ایمان دارید!

وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِأَعْدَائِکُمْ وَکَفَى بِاللَّهِ وَلِیا وَکَفَى بِاللَّهِ نَصِیرًا(النساء/45)
خدا به دشمنان شما آگاهتر است؛ (ولی آنها زیانی به شما نمی‌رسانند.) و کافی است که خدا ولی شما باشد؛ و کافی است که خدا یاور شما باشد.

و خیلی آیات دیگر که حجت را بر همه تمام می کند. اگر این عده اعتقاد دارند آیات قرآن برای امروز نیست ، نه کسی با آنها بحثی دارد و نه آنها حق دارند در حکومت اسلامی اظهار نظر کنند؛ و اگر به این کتاب آسمانی اعتقاد دارند پس یقین کنند و پشت سر ولیّ و نائب ولی عصر عجل الله قدم بردارند و هیچ ترس و اندوهی بدل راه ندهند که خداوند پیروزی حق بر باطل را تضمین کرده.

حضرت بقیة الله در صحرای کربلای امروز منتظر است، تا عصر عاشورائی دگر بپا نشد باید رفت.

و هرگز نخواهد آمد عصر عاشورای دگر که صاحب ما تنها شود.



کلمات کلیدی : ولایت
عبدالاستکبار
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:1 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

سروش ؛ عبدالکریم سروش که روزگاری در پی دین و اسلام و قرآن پژوهشی وقت میگذراند گرفتار نفسانیات خود شد و هر روز فاصله اش با دین و حقیقت و اسلام و قران بیشتر و بیشتر شد. روزگاری افتخارش این بود که کتابی به حمایت از اسلام  نوشته و چه و چه.

اما امروز او کسی شده که اسلام و قرآن و وحی و پیامبر گرامی اسلام را زیر سئوال برده و در فتنه 88 کلی زحمت برای فتنه گران کشید.

سروش گفته: دبن باید خود را منطبق با دموکراسی و ارزش های تمدن سکولار غرب کند، نه اینکه آنها خود را با دین تطبیق دهند.

اگر کسی تنها اندکی از دین ، عقل و برهان سررشته داشته باشد به این سخن احمقانه سروش مدتها خواهد خندید و شاید برایش گریه کند.

اگر روزی آفتاب خودش را با خاموش و روشن کردن چراغ فانوس منطبق کرد، پس دین هم بقول سروش خودش را با تمدن سکولار غرب منطبق می کند.

حال ببینیم دشمنان قسم خورده ملت ایران درخصوص سروش چه گفتند:

مجید تهرانیان - از همکاران آژانس اطلاعاتی آمریکا و از کارگزاران پروژه استحاله درباره نقش سروش میگوید: عبدالکریم سروش یکی از چهره های درخشان واژگونی تفکرات جمهوری اسلامی است. ما به او بسیار دل بسته ایم. او کاملاً حرف های ما را می زند. دقیقاً راه ما را می رود. از همه ما جلوتر است. حتی مخاطب بسیاری در مسئولان نظام دارد. اگر ما ضدانقلاب هستیم، او از همه ما ضدیتش بیشتر است. او حتی نظام لائیک ترکیه را بر جمهوری اسلامی ترجیح می دهد.

بله این همان سروش هست که عده ای در دوران فتنه و قبل و بعد آن سنگش را به سینه می زدند.

سروش درخصوص خداوند هم گفته: مردم حق دارند او را مورد پرسش قرار دهند و از او بازخواست کنند.

پیشرفت سروش در جهت رسیدن به جهنم بسیار خوب بود ، تا آنجا که در مصاحبه ای گفته:

قرآن نه تنها محصول شرایط تاریخ خاصی است که در بستر آن شکل گرفته، بلکه برآمده از ذهن حضرت محمد و تمام محدودیت های بشری او نیز هست.

او گفته:

وحی الهام است. این همان تجربه ای  است که شاعران و عارفان دارند؛ هرچند پیامبران این را در  سطح بالاتری تجربه می کنند. در روزگار مدرن، ما وحی را با استفاده از استعاره ی شعر می فهمیم. چنان که یکی از فیلسوفان مسلمان گفته است: وحی بالاترین درجه شعر است.

سروش در خصوص ولایت هم کم نگذاشته و در ماهنامه کیان، بهمن77 گفته:

ولایت، منحصر در شخص نبی اکرم است و با رفتن او ولایت نیز خاتمه می یابد؛ او خاتم نبوت و خاتم ولایت بود، ولایت پیامبر بعد از او به کسی منتقل نشده است.

بالاخره معلوم نشد این آقای سروش به نبوت و پیامبر اعتقاد دارد یا نه!!!  اگر وحی در کار نبود و قرآن کار خود پیامبر بود پس دیگر حرف از ولایت و نبوت چه هست؟

از آنجا که خداوند دشمنان ولایت را احمق آفریده زیاد دور از انتظار نیست که سروش اینگونه خود را مضحکه خاص و عام کند.

هرچند عمر سروش و امثال او به پایان رسیده ولی تذکری بود برای آینده و انتخابات آینده تا عده ای از جوانان ساده اندیش گرفتار چنین روباه صفتان راه گم کرده ای نشوند.  انشاءالله



کلمات کلیدی : فتنه گران
خانه ای در تاریکی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:44 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

ساعت از نیمه شب گذشته و آفتاب در انتظارست تا ساعاتی دیگر دوباره بروی آدمیان لبخند زند.

شب هم به فکر رفتن افتاده و کم کم بساط خود را جمع و جور می کند؛ خوب می داند کسی طالب تاریکی نیست و همه در پی روشنائی هستند.

اما جای بسی تعجب است که سران کفر و نفاق همه عمر در تاریکی نشستند و زیر روشنائی اندک آتش جهل خود گمان کردند روز هست و هرگز شب نیامده. ای کاش کسی آیینه ای بزرگ جلو روی آنها می گرفت تا خود و آتش دور خود را ببینند تا شاید بفکر فرار بیافتند و و اگر خود را نجات ندادند حداقل سبب سوختن دیگران نشوند.

فرق آتش دنیا و آخرت اینست که آتش این سرا نور دارد و اطراف خود را روشن می کند ولی آتش جهنم ، ظلمات است و تاریکی مطلق. به همین سبب است که دشمنان دین و ولایت که گرفتار آتش جهنمی شده اند نمی توانند پیش پای خود را ببینند و راه را از چاه تشخیص دهند.  ای کاش کمی از گرمای آتش  را حس کنند و دست در دست ساکن روشنائی دهند تا گرفتار ظلمات محض آخرت نشوند. انشاءالله

 مَثَلُهُمْ کَمَثَلِ الَّذِی اسْتَوْقَدَ نَارًا فَلَمَّا أَضَاءَتْ مَا حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنُورِهِمْ وَتَرَکَهُمْ فِی ظُلُمَاتٍ لَا یبْصِرُونَ(البقرة/17)
آنان [= منافقان‌] همانند کسی هستند که آتشی افروخته (تا در بیابان تاریک، راه خود را پیدا کند)، ولی هنگامی که آتش اطراف او را روشن ساخت، خداوند (طوفانی می‌فرستد و) آن را خاموش می‌کند؛ و در تاریکیهای وحشتناکی که چشم کار نمی‌کند، آنها را رها می‌سازد.

 

 وَالَّذِینَ کَذَّبُوا بِآیاتِنَا صُمٌّ وَبُکْمٌ فِی الظُّلُمَاتِ مَنْ یشَإِ اللَّهُ یضْلِلْهُ وَمَنْ یشَأْ یجْعَلْهُ عَلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ(الأنعام/39)
آنها که آیات ما را تکذیب کردند، کرها و لالهایی هستند که در تاریکیها قرار دارند. هر کس را خدا بخواهد (و مستحق باشد،) گمراه می‌کند؛ و هر کس را بخواهد (و شایسته بداند،) بر راه راست قرار خواهد داد.



کلمات کلیدی : فتنه گران
خاطرات روباه و گرگ
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:3 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

روباه رفت کنار چند تا گرگ و گفت:

دیگه کمتر طعمه چاق و چله گیرم می افته! نمی دونم چرا اوضاع اینطور شده!!

گرگها هم گفتند: ما هم حال و روزی بهتر از تو نداریم؛ تو که  حیله گری حال و روزت اینه ، پس ما  ول معطلیم.

روباه گفت: هر چی نقشه پیچ در پیچ می کشم باز دست منو می خونن و دم به تله نمی دن. آخه چرا؟

پشه ای روی پوزه روباه نشست و گفت:

آخه قدیما همه بیسواد بودند و کسی سر از نقشه هایت در نمی آورد. اما امروز فرق داره همه یه پا جی پی اس اند. قدیما کسی عکس روباه رو نشون بچه ها و جوون ها نمی داد ، ولی حالا ...

روباه گفت: یادش بخیر آن داستان قالب پنیر، یادش بخیر خروس زری ، یادش بخیر خروس آواز خوان با چشمه بسته، یادش بخیر محمدرضا و رضا پهلوی، کجا رفت آن روزهای خوش.

بیچاره روباه پیر همان انگلیس فقیر، هر روز این داستان را می نویسه تا شاید آخرش عوض بشه ، اما نمیشه.

آمریکائیهای خونخوار آن گرگهای بی دندان هم به یاد قدیم ها آه می کشند.

و آه بکشید که نفسهای آخرتان در راه است.



کلمات کلیدی :
گفتم و گفت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:2 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

«‌‌ السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه »

گفتم که سرباز توام

گفت چرا ندیده ام

گفتم تو را من عاشقم

گفت دلت نیست پی ام

گفتم منم منتظر ظهور تو

گفت منم منتظر حضور تو

گفتم اگر ببینمت گوش به فرمانت شوم

گفت که من می بینمت لیک که رنجور شوم

گفتم شبی بیا بخوابم ای امام

گفت که بیدار نشدی تا که بخوابت بدمم

گفتم ای کاش که من خادم خانه ات شوم

گفت که عالم خانه ام چه کرده ای بهر غم ام

گفتم آری چه بدم من که فقط درد تو ام!

گفت که هر که خوب شود خود به سراغش بروم ...



کلمات کلیدی :
تهدید انقلاب
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:32 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب عظیم اسلامی ایران که بر اساس اندیشه های ناب اسلام و قرآن به ثمر رسیده در معرض تهدیدات زیادی از سوی معاندان داخلی و خارجی ست. یکی از تهدیدات، نفوذ بعضی از انسانهای گرفتار در نقس و خواسته های نفسانی ست که هیچ انقلاب و عقیده و راه و رسمی برایشان مهم تر و بزرگتر از رسیدن به خواهشهای نفسانی شان نیست؛ و برای رسیدن به این مطلب به هر مکر و حیله ای متوسل میشوند که از جمله تغییر چهره ظاهری خود به صورت انسانهای متعهد و وطن پرست می باشد که این ظاهر سازی تنها به پوشش و غیره نیست، بلکه با نفوذ در جریان های ناب انقلابی و هم رنگ شدن با آنها و کاسه داغ تر از آش شدن خود را بر سر زبانها و شعاع نگاه ها انداخته و از این طریق راه نفوذ و رسیدن به خواسته های خود را باز می کنند و گاهی نیز با ادعای وطن پرستی و مردم دوستی نگاه ها را متوجه خود کرده و آنوقت که به پست مهمی دست یافتند شروع به شکار اهداف خود می کنند و هیچ کاری برایشان قبیح نیست. حتی حاضرند خون هزاران شهید انقلاب را به راحتی برای چند دلار پایمال کنند. باید هوشیار بود تا این عده معدود فرصت طلب شناخته شده و راه بجائی نبرند. البته این هوشیاری فقط از جاننب ارگانهای نظارتی کفایت نمی کند که مردم نیز باید بیدار بوده و کمک کار ناظران و دلسوزان انقلاب باشند. حال به چند نکته مهم از شهید بزرگوار مرتضی مطهری توجه می کنیم تا بیشتر متوجه این مهم باشیم:

منبع مطلب زیر از (  اتاق فکر لندن، ص1)

شهید مرتضی مطهری در کتاب « نهضتهای اسلامی در صد ساله اخیر » می نویسد:

هر انقلابی در صورت بی توجهی به آن ممکن است دچار آفت زدگی شود. به گفته وی  « آفتهائی که انقلابها و نهضتهای اسلامی را همواره تهدید می کنند عبارتند از :

1- نفوذ اندیشه های بیگانه برای مخدوش ساختن چهره انقلاب که ممکن است از طریق دشمنان و یا دوستان نا آگاه، صورت گیرد.

2- تجددگرائی افراطی که عبارت است از آراستن اسلام به آنچه از اسلام نیست و پیراستن آن از آنچه از اسلام است با هدف رنگ زمان زدن و به روز کردن.

3- نا تمام گذاشتن انقلاب به معنای بی توجهی به ضرورت پی گیری اهداف اولیه انقلاب اسلام.

4- رخنه فرصت طلبان.  هر انقلاب مادام که مراحل دشوار اولیه خود را طی می کند، سنگینی بارش بر دوش افراد مؤمن ومخلص قرار دارد ولی همین که به بار نشست سر و کله افراد فرصت طلب برای چیدن ثمره های آن پیدا میشود. میدان دادن به این گونه افراد، خطری است که دوام انقلاب را مورد تهدید قرار می دهد.

5- تغییر دیدگاه که به معنی از دست دادن عدالت و اخلاص در مرحله تقسیم غنائم و دستاوردهای انقلاب است.    



کلمات کلیدی : دشمن


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats