سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
عکسی دل انگیز
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:50 صبح



کلمات کلیدی :
دریای خون
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:45 صبح
هنرمند، مجیدی، حاتمی کیا و جمعی از سینماگران در بیانیه‌ای مشترک:
چرا من ایرانی، در این عید عزاآلود نباید به دریای خونین میدان لولو بزنم؟

خبرگزاری فارس: جمعی از فیلمسازان ایرانی در بیانیه‌ای ضمن محکوم ساختن حوادث بحرین، نوشتند: این چه قاعده احمقانه‌ایست که آل سعود به دعوت حاکمِ غریبه نوازِ بحرین، سرباز و آتش روانه میدان لولو کند، و من ایرانی، نباید به دریا بزنم تا در کنار مرواریدهای خونین میدان لولو باشم؟ این چه عید عزا آلودی‌ست؟

به گزارش خبرگزاری فارس، در متن این بیانیه که به خبرگزاری فارس ارسال شد، آمده است:
مُرواریدهای خونینِ میدانِ لولو ،
این جغرافیای خط خطی ارزانی خودشان!
این چه ظلمی است که بر فرزندان زهرا (س) می‌رود؟
این چه غربتی است که سهم من ایرانی، فقط تماشای تصاویر لغزان و وحشت‌زده بحرینی باید باشد؟
این چه قاعده احمقانه‌ایست که آل سعود به دعوت حاکمِ غریبه نوازِ بحرین، سرباز و آتش روانه میدان لولو کند، و من ایرانی، نباید به دریا بزنم تا در کنار مرواریدهای خونین میدان لولو باشم؟
این چه عید عزا آلودی‌ست که سهم ما فقط یک حیرت است؟
برادر بحرینی، ما دل‌مان در میدان لولو جا مانده.
خواهر بحرینی، ما پلک چشمان‌مان به صورت حیرت‌زده و فریاد بغض‌آلودتان همچنان باز مانده.
عمو، خاله و عمه‌های بحرینی‌ام، چه سخت است مرهم بر زخم فرزندان شجاع نهادن و آنها را امیدوار روانه کردن.
کاش در کنارتان بودیم و حنجره خسته از فریادتان را می‌بوسیدیم.
کاش در کنارتان بودیم.
ما اهل ذوق، علم سیاست نمی‌دانیم، ولی دلی داریم که آینده‌بین است. آینده با شماست!
سپاهِ اَبرهه آمریکا، که دل به فیل‌های آهنی خوش کرده و یَله بر سرزمین غصبی داده؛ بداند که قرآن نوید داده است "و نُریدُ اَن نَمُنّ عَلَی الّذینَ استُضعِفُوا فِی الاَرضِ ، وَ نَجعَلَهُم اَئمّه وَ نَجعَلَهُم الوارِثین "
"ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم " ( سوره مبارکه القصص. آیه 5 )
مجید مجیدی، ابراهیم حاتمی‌کیا،کمال تبریزی، سیدمهدی شجاعی، عبدالحسین برزیده، مجتبی راعی، محمدحسین حقیقی، محمد مهدی عسگرپور، محمدرضا هنرمند و سیدرضا میرکریمی امضاکنندگان این نامه هستند.
  

فارس نیوز



کلمات کلیدی :
قانون
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:44 صبح

 خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: سیاسی

عبدالحسین روح‌الامینی، صاحب امتیاز روزنامه «ملت ما» در یادداشتی به نام "پایبندی به محکمات نظام" به لزوم رعایت اخلاق در سیاست و رسانه پرداخت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) متن این یادداشت به شرح ذیل است :

بداخلاقی‌هایی که در جامعه از سوی برخی افراد سر می‌زند را می‌توان بعضاً آگاهانه و یا بسیاری از آن‌ها را ناآگاهانه دانست. در شرایط غبارآلود فتنه سال گذشته به نظر می‌رسد علاوه‌بر همه ضعف‌هایی که در جامعه وجود داشت، این‌گونه رفتارها مجال بروز بیشتری پیدا کرد. یک عده هم با سوء استفاده از شرایط پیش آمده دنبال انتقام‌گیری و حب و بغض‌های قبیله‌ای در رفتارهای سیاسی و اجتماعی خودشان افتادند؛ یعنی از آن فضای غبارآلود سوءاستفاده کردند.

این رفتارها منحصر به گروه خاصی نبود و گروه‌های مختلفی از این بابت برای انتقام و حذف رقبای خودشان استفاده کردند. این‌ها اتفاقات بدی بود و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این اتفاق ممکن است منجر به خشم خداوند تبارک و تعالی شود و این جفای بزرگی در حق نظام مقدس جمهوری اسلامی است. نظامی که به تعبیر ایشان یک نظام مقتدر و مظلوم است؛ نظام مقتدر مظلومی که گاهی حیثیتش از ناحیه ناآگاهان و جاهلان مورد هتک قرار می‌گیرد و به آن خدشه وارد می‌شود. البته نحوه رفتار، گفتار و سلوک عده‌ای خاص هم نباید به عموم تعمیم داده شود، چراکه جفا است و باید مقابل این جفا ایستاد.

به هر حال نه فقط بحث تهذیب و پرورش روحیه‌های مثبت اخلاقی در این‌جا مطرح می‌شود، بلکه علاوه‌بر عمق بخشیدن به تحلیل‌ها و تطبیق دادن آنچه که عقل، شرع، خدا و رسول در رفتار اجتماعی و سیاسی مد نظرشان است، یک مقدار هم باید به محکمات توجه کرد تا استراتژی اصلی نظام خدشه‌دار نشود. راهبرد اصلی نظام، «جذب حداکثری و دفع حداقلی» که مورد تأکید رهبری نظام است، به هیچ وجه نباید مورد خدشه قرار گیرد؛ حال چه ناشی از جهالت باشد و یا سوءاستفاده از موقعیت‌ها و از روی عمد.

مشی اصلی نظام، ترجمان همان آیه «أشداء علی الکفار رحماء بینهم» می‌باشد که آسیب رساندن به آن، برای ما گران تمام خواهد شد. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند شاید دست‌های نفوذی نیز در کار باشند که از این ظرفیت سوءاستفاده کنند و به الگو شدن نظام اسلامی ضربه وارد کنند. خوشبختانه این پختگی عقلانی و رفتار انقلابی را در جریانات سال گذشته دیدیم؛ حتی کسانی‌که مورد هتک و آزار قرار گرفتند، خودشان وارد این دور باطل نشدند و کظم غیظ کردند و رفتاری خلاف انتظار جاهلان یا معاندان از خودشان نشان ندادند.

ضمن این‌که تیر بسیاری از افراد در ایجاد دودستگی بین روحانیت و تقابل بین بزرگان روحانیت به سنگ خورد و خوشبختانه پیشتازان و نخبگان انقلاب اسلامی، رفتار خوبی از خودشان نشان دادند. اما با همه این تفاسیر این مانعی برای علاج دردهای موجود محسوب نمی‌شود

عمل به قانون

برای علاج این ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها باید از قانونی که در نظام جمهوری اسلامی منبعث از شرع و تکلیف دینی است پیروی کرد و نباید به راحتی چارچوب‌های قانونی را درنوردید. ما مشکل عمل به قانون داریم. اگر معضلاتی وجود دارد، باید برخورد جدی قانونی شود. برخورد قانونی به این معنی است که در محدوده مشخص، تذکر و هشدارهای قانونی داده شود و اگر از راه مجاز خارج شدند، برخورد قضایی متناسب، عادلانه و به‌موقع صورت گیرد تا باعث عبرت شده و جلوی مسائل بعدی را بگیرد. متأسفانه در فضای ناشی از حوادث سال گذشته، عده‌ای از افراد و وبلاگ‌نویس‌ها از بردباری مسئولین نظام و دستگاه قضایی سوءاستفاده کرده و از حدود خودشان تجاوز کردند که این مورد برخورد به‌هنگام و عادلانه قضایی را می‌طلبد.

در بسیاری از کشورها مطبوعات و رسانه‌ها یک قواعد «خودکنترلی» دارند که طبق آن، حق عبور از چارچوب منافع ملی را ندارند. این‌گونه نیست که همه به هر شکلی آزاد باشند و هر چیزی را بگویند. البته به واسطه ابزارهای رسانه‌ای جدید، مثل رسانه‌های الکترونیکی، از دو جنبه ضعف جدی وجود دارد؛ یکی خلأ فرهنگ‌سازی به دلیل نوپا بودن آن و از طرف دیگر، قوانین و آیین‌نامه‌های موجود باید کامل‌تر و مصداقی‌تر شوند. قوانین رسانه‌های الکترونیک در کشور ما کم و بیش با همان رسانه‌های مکتوب و مطبوعات یکسان است و احتیاج به بازنگری دارد. باید قوانین و آیین‌نامه‌های نظارتی هرچه سریع‌تر به‌روز و تکمیل ‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای در ادامه این یادداشت آمده است: باید بدانیم که جامعه یک ظرفیت و بردباری نسبت به مسائل مختلف دارد، چراکه جامعه ما یک جامعه ریشه‌دار انقلابی و مذهبی است و لذا خیلی نمی‌تواند نسبت به مسائل پیرامونی بی‌تفاوت باشد. جامعه ما خودبه‌خود یک پالایش ضمنی تدریجی را در رابطه با آلودگی‌هایی که مثل کف روی آب می‌مانند، انجام می‌دهد. اقبال و ادبار جامعه ریشه‌دار انقلابی، اخلاقی و مذهبی ما خیلی از مسائل را حل می‌کند. برخی که فکر می‌کنند از ترویج بداخلاقی‌ها، ناهنجاری‌ها و رفتارهای مذموم اخلاقی در حوزه اجتماع سود می‌برند، این‌ها در واقع به خودشان ضربه می‌زنند، چون از چشم نخبگان و مردم خواهند افتاد؛ همچنان‌که بسیاری از این‌ها اکنون با برخورد صریح و تکلیف‌آور رهبر انقلاب باید نسبت به خودشان یک بازنگری داشته باشند و دیگر حداقل نمی‌توانند داعیه دفاع از نظام و رهبری داشته باشند.

توصیه به نخبگان

لازم می‌دانم به همه کسانی که پیش‌قراولی اقشار مختلف جامعه را برعهده دارند، به‌خصوص نخبگان و روحانیون، تأکید کنم که به مبانی اخلاقی و رفتاری در حوزه‌های مختلف زندگی از جمله سیاسی و اجتماعی همت ویژه‌ای را مبذول دارند. پیامبر اکرم(ص) فرمودند: «إنی بعثت لأتمم مکارم الاخلاق». ما نمی‌توانیم مدعی یک نظام انقلابی و اسلامی باشیم و در این زمینه‌ها هر روز بهتر از دیروز نباشیم. قاعدتاً صاحبان تریبون‌ها و رسانه-ها، نخبگان و به‌ویژه روحانیون باید بیش از گذشته در جهت بقا و ارتقاء فرهنگ اخلاقی جامعه تلاش کنند.



کلمات کلیدی :
سه شنبه افتضاح
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:58 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

با آن سه شنبه های افتضاح آب گرفتید به چهارشنبه سوری ما! (خبر ویژه)

«دم شورای هماهنگی راه سبز امید گرم! کاری کرد که چهارشنبه سوری امسال از هر سالی بی سروصداتر بود».
این مطلب طعنه آمیز را سایت ضدانقلابی «بالاترین» در حالی منتشر کرد که خود از ترویج کنندگان شورای مذکور بود و سناریوهای این شورا را طی یک ماه گذشته تبلیغ کرد. طعنه اخیر بالاترین از آن جهت است که عناصر ضدانقلاب مقیم خارج می گویند هر سال هفته ها قبل از شب چهارشنبه سوری هیچ حاشیه و حادثه ای در کار نبود و ترکاندن ترقه را می شد حمل بر مخالف خوانی (!؟) کار کرد اما امسال به همت سه شنبه های افتضاح که شورای یاد شده پیش کشیده اقدام به عادی سازی و کمرنگ کردن و سوزاندن یک فرصت مهم! کرد.
بالاترین در مطلب انتقادی خود می نویسد: شاید برای بعضی ها این مطلب شادکننده نباشد و به قبایشان بر بخورد اما مشاهدات من این بود که چهارشنبه سوری امسال از هر سالی بی سروصداتر بود، یادش بخیر 4-3 سال پیش بود که در ساختمانمان، جشن چهار شنبه سوری گرفته بودیم، نیروهای گارد داخل ساختمان ریختند و ما جوانی رو که از توی کوچه به ساختمان ما پناه برده بود فراری دادیم، تازه آن زمان خبری از جنبش سبز نبود، اما امسال چه؟ ماشین پلیس وقتی دید خبری نیست رفت، بله همین الان که می نویسم صدای ترقه می آید اما آیا این بود چهارشنبه سوری بزرگمان؟!
نویسنده بالاترین می افزاید: حقیقت این است که این آقایان اصلاح طلب و جنبش سبز راه امید و این مسخره بازی ها همه را سرد کردند، چگونه است که بعد از 25 بهمن، چهارشنبه سوری آرام برگزار شد؟ مخالفان خسته شده اند از این شل کن و سفت کن آقایون. من هم خسته شدم از الکی هزینه دادن، از سیاهی لشکر شدن آقایون که هر زمان حال کردند ما را به صحنه دعوت کنند.
پایگاه گویانیوز هم از قول یکی از عناصر خارج نشین تصریح کرد که: اپوزیسیون در دور باطل افتاده است. براساس تجارب 19 ماه گذشته باید به دیده شک به برخی حامیان جنبش سبز نگاه کرد. البته دور از ذهن نیست اگر برخی دوستان، خصوصاً دور از فضای اجتماعی ایران، با رصد اخبار خاص در فضای مجازی و نه جریان زندگی جامعه، درک غیر واقعی از این فضا داشته باشند. برای نمونه شعارهای احساسی «اندکی صبر سحر نزدیک است» (بابک داد)، مانند تیغ دو لبه ای کار می کند که پس از انتظاری طولانی، در سرخوردگی افراد همراه جنبش و تمایل برخی به مهاجرت یا انفعال سیاسی مؤثر واقع می گردد. و یا تحلیل هایی چون «حکومت دیگر توان بسیج 50 هزار نفر نیروی سرکوبگر در سطح کشور را ندارد» (محسن سازگارا)، گرچه ابتدا روحیه بخش می نماید، اما پس از مواجهه با نیروهای متنوع رژیم که حتی فرصت تجمع نمی دهد، نومیدی می آفریند.
سایت خودنویس هم که مدتی است در محافل ضد انقلاب متهم به همکاری با محافل اطلاعاتی جمهوری اسلامی شده با ابراز ناراحتی از تحلیل رفتن اپوزیسیون نوشت: سه شنبه های اعتراضی، حرکت به سمت جلو نبود، چرخش در مدار بسته و دور باطل بود. حکومت کاملاً آمادگی دارد و توان حرکت را از اپوزیسیون می گیرد. از آن طرف هم اصلاح طلبان دنبال مهار حرکت و جلوگیری از رادیکال شدن آن هستند. خوب وقتی این دو پارامتر را کنار هم بگذاریم، می توانیم از خودمان بپرسیم که این روند به کجا می رود؟ این روند به سمت فرسایشی شدن برای اپوزیسیون پیش می رود.
......................................
جمهوری اسلامی برای مدیریت اپوزیسیون کمترین زحمتی نمی کشد (خبر ویژه)

ارگان حلقه لندن اعلام کرد برخی محافل مخالف جمهوری اسلامی، اسیر بازی اطلاعاتی حاکمیت در ایران شده و جمهوری اسلامی، هوشیارترین بخش های جنبش را به دام انداخته است.
سایت جرس تا همین اواخرمشترکا از سوی کدیور و مهاجرانی مدیریت می شد و به خاطر برخی دروغ های کاملاً رو که منتشر کرده و باعث بی اعتباری اپوزیسیون شده، متهم است که در خدمت نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی کار می کند. محسن کدیور چند ماه پیش مدعی شده بود شعار مخالفان در روز قدس سال 88، «هم غزه و هم لبنان» بوده و نه شعار «نه غزه، نه لبنان». در این میان اظهارات اخیر مهاجرانی در اذعان به استقلال نظام جمهوری اسلامی و سلامت اقتصادی آیت الله خامنه ای و خانواده ایشان، باعث بدگمانی های بیشتر نسبت به این تیم شده است، به نحوی که برخی گردانندگان جرس مجبور شدند برای رفع اتهام، علیه مهاجرانی موضع بگیرند و مدعی شوند «او لحن ایلیاتی دارد و مجبور نبوده چون نمی تواند دروغ بگوید این سخنان را ادا کند».
جرس ضمن فرار به جلو و برای رفع اتهام از خود، تأکید کرد سیستم اطلاعاتی ایران در میان اپوزیسیون سبز نفوذ کرده است. این پایگاه اینترنتی با اشاره به زیر سؤال رفتن سایت «کلمه» از سوی مخالفان جمهوری اسلامی، متهم کردن گردانندگان این سایت به ارتباط با وزارت اطلاعات را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: «مخالفان با این سخنان، در ستون های جنبش تشکیک می کنند». دفاع «جرس» از «کلمه» در حالی است که 70 درصد مطالب این دو سایت دقیقاً یکی است و در واقع توسط یک تیم رسانه ای مشترک تولید می شود. به عبارت دیگر، جرس با زبان بی زبانی خواسته بگوید مارا به عنوان ستون جنبش متهم نکنید.
این سایت اینترنتی در تحلیل خود می نویسد: حاکمیت اکنون حتی احتیاج ندارد برای تشکیک و افتراق میان مخالفان پاچه های شلوار خود را برای خیس نشدن بالا بکشد، که مجریان آن بازیگران حکومت نیستند و اتفاقاً کسانی هستند که یا مستقیم در بدنه مخالفین حضور دارند، یا بی جیره و مواجب حاضرند برای حاکمیت اجرای چنین کاری را بر عهده بگیرند. بحثی در مورد گروه دوم نیست که شرح وظایف مشخصی برای خود قائلند و نتایج مشخصی برای کارشان متصورند، همسنگری خود را با حاکمیت در پوششی زیبا از استدلالات می پیچند که البته مورد مصرفش فقط برای راضی نگاه داشتن خودشان است. ولی دسته اول، گروهی که واقعاً در بدنه مخالفین حضور دارند، ولی مقطعی اسیر بازی اطلاعاتی حاکمیت یا تجمیع ادله نادرست می شوند، کسانی هستند که می توانند نقش تخریب کننده بزرگی بازی کنند. چه می توان کرد؟ می توان بسیار ساده توصیه کرد که عجول نباشند و هوشیار، ولی کیست که معترف باشد که چنین نیست؟ اصلاً موفقیت حداکثری چنین بازی از طرف حاکمیت در این است که با طراحی مکانیسمی پیچیده، هوشیارترین بخش های جنبش را به دام بیندازند و حداکثر ضربه را بزنند.
در حالی که محسن کدیور مخفیانه به گروه موسوم به «شورای هماهنگی سبز» پیوسته، سایت منسوب به وی خواستار به رسمیت شناختن این شورا و سایت هایی نظیر کلمه شده است.
جرس با دفاع از ناشناخته ماندن هویت این شورا در توجیه این امر نوشت: باید توجه داشت که متأسفانه کارکرد چنین شورایی در شرایط فعلی در گرو مخفی ماندن اعضای آن است، مسئله ای که اگر چه به حق به مذاق بسیاری خوش نیاید، ولی اجبار شرایط دلیل برگزیدن آن است.
گفته می شود تردیدهای گروه های اپوزیسیون نسبت به هویت برخی اعضای «شورا»، باعث پنهان کردن نام آنان شده و این در حالی است که افراد یاد شده واقعاً ضد انقلاب هستند نه نفوذی های جمهوری اسلامی.
.....................
پشت پرده حزب باد خارج نشین (خبر ویژه)

ابعاد پشت پرده فعالیت شبکه مشترک وابسته به حزب مشارکت و کارگزاران در خارج کشور فاش شد.
«محمدرضا- ش» از مخالفان مقیم پاریس که با رسانه هایی نظیر گویانیوز و خودنویس همکاری دارد با بیان اینکه شبکه مافیایی یاد شده حتی با میرحسین موسوی هم صداقت نداشتند، نوشت: من از دل همین تیره ها برخاستم، همدلشان بودم و با آنها بزرگ شدم و از خانواده شان بودم. این چیزها که می گویم بگذارید به حساب دردمندی ام. به قول معلم شهید دکتر شریعتی حرف را بزن و نگذار زمانش بگذرد، بگذرد می پوسد و تو هم می پوسی.
وی در وبلاگ خود خاطرنشان می کند: این شبکه یک ساختار مافیایی ناسالم دارد و مهدی[هـ] مسئول آن است. همین شبکه به هزار و یک نقطه وصل است و دامنه اش از دوبی تا تاشکند و باکو و از باکو تا کوالالامپور و از آنجا تا بیروت و سپس تا بروکسل، پاریس و لندن گسترده است برخی از مدیران رسانه ای خاص هم اعضای ثابتش هستند، اقطابش هم به صورت مشخص خود مهدی، مهاجرانی و رجبعلی مزروعی هستند. تامین کنندگان مالی اش نیز شخص مهدی، فرخ نگهدار، دو تن از مدیران سابق شرکت بهینه سازی مصرف سوخت زیر نظر مهدی [هـ]، احمد سلامتیان و یک نفر دیگر که متاسفانه نامش بر این حقیر مجهول است. نیروهای رده دو هم عبارتند از یک تیم 9 نفره که تنها نام این چند تن یعنی حنیف مزروعی و حمزه غالبی مکشوف یقین است، نیروهای رده پایین و عملیاتی که در بعد تبلیغاتی فعال هستند نیز نیاز به معرفی ندارند و طبعاً از نظر رسانه ای خیلی متشکل و هماهنگ عمل می کنند. یک سری افرادی مثل محمدجواد اکبرین و ابراهیم نبوی هم البته انتحاری هاشان هستند، که از نظر مالی شدیداً به این شبکه وابسته اند، یعنی این شبکه قدرت تامین یا تتمیم انرژی مالیشان را دارد و اینها اگر خط و ربط و ارتزاق مالی شان ایجاب کرد، ماست را سیاه نشان خواهند داد و در ابداع و خلق هر فعل رذیلانه ای گوی سبقت از هر کس خواهند ربود، مضاف بر آنکه به هر حال انحرافات اساسی دیگری وجود دارد که به موقع سخن از آن نیز خواهد رفت. ابراهیم نبوی که تکلیفش روشن است، آنها که باید، می دانند ایشان یکی از معدود افرادی است که بی واسطه مستقیماً سال 81 پول از مهدی [هـ] دریافت کرد برای تحریر آن بیوگرافی. در مورد اکبرین نیز بزودی مطالب جالبی را ذکر خواهم کرد.
این مخالف پاریس نشین با بیان اینکه افراد یاد شده حتی دشمن موسوی هستند و «من این اشارات را باقی می گذارم تا چند روز دیگر که قرار است از منبعی موثق روابط مالی و تشکیلاتی آلوده اینها دقیقاً برایم باز شود. به موضوع خروج نفیسه اشراقی هم خواهم پرداخت. شرکت آلومینا و مسائلی از این دست. اینها باید با جزئیات باز شود»، می نویسد: تا وقتی واقعیت و المان های آن را نبینیم ولو با صرف میلیون ها تن انرژی، جنبش ما راه جز به ترکستان نخواهد برد.
اکنون اطلاق عنوان جنبش بی معناست. جامعه از خیابان ولی عصر به بالای پایتخت تعریف می شود، نه از فلان شعاع جغرافیایی کلان شهرها و نه با معیارهای انفکاک طبقه ای می توان حرکت اصیل جنبشی را درک کرد. تعارف نداریم، در عرصه انگیزشی به جای این که تکثیر شویم، شعاع دوایرمان تعمیم پیدا کند، به جای این که وسیع و تقویت شویم، کم شدیم، کوچک شدیم، محدود شدیم در اتاق های مجازی مان، در تعاریف و مفاهیم تحمیلی بر ذهنمان، در ذهنیت مغلوطمان. اقشار و طبقات فرودست به شکل ملموس کجای برنامه های ما قرار داشته اند؟
وی در پایان درباره حلقه خارج نشین مورد بحث نوشت: این نیروها در دوران اصلاحات یا در صدر لیبرال ها بودند یا تربیت یافته و باد شده آنها و از دل باندها و کانون ها و مافیاهای تشکیلاتی در کارگزاران و مشارکت و غیره بیرون آمدند. آنها تا پیش از انتخابات جز هجمه به موسوی کاری نداشتند.

.........................................
دفاع صریح نماینده اسرائیل در نشست حقوق بشر از موسوی و کروبی

سرویس سیاسی-
همزمان با برگزاری نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو، نماینده رژیم صهیونیستی به دفاع صریح از اقدامات ضد انقلابی سران فتنه پرداخت.
در نشست روز سه شنبه این شورا ابتدا نماینده کشورمان طی سخنانی نقض فاحش حقوق بشر در آمریکا، کانادا، سوئد، سوئیس و فرانسه را زیر سؤال برد و موارد ضد حقوق بشری این کشورها را برای حاضران قرائت کرد.
سپس نماینده سوریه با قرائت بیانیه ای به تمجید از وضعیت حقوق بشر در ایران پرداخت و شدیداً مخالفت کشورش را با تصویب هرگونه قطعنامه ای در این باره اعلام کرد.
در ادامه این نشست نوبت به نماینده رژیم صهیونیستی رسید که وی به حبس موسوی و کروبی اشاره کرد و خواستار مجازات ایران شد.
پس از اتمام قرائت بیانیه کشورها نوبت به سازمان های مردم نهاد رسید که با تلاش ان جی اوها، سه بیانیه توسط ان جی اوهای ایرانی قرائت شد که موضوعات آن عبارت بودند از نقض حقوق بشر در کانادا، محکومیت جنایات آمریکا در لیبی و بیانیه سوم به مسئله تحریم و نقض حقوق بشر که غیر مستقیم آمریکا را هدف قرار داده بود.
از نکات قابل توجه دیگر این نشست ناکامی حامیان غرب و رژیم صهیونیستی در زیر سؤال بردن وضعیت حقوق بشر در ایران بود. در این رابطه انجمن بهائیان و انجمنی اتریشی بر علیه ایران صحبت کردند. انجمن بهائیان به تکرار ادعاهای گذشته مبنی بر زندانی بودن سران بهائیان، تخریب قبرها و عدم حق تحصیلات عالی اشاره کردند که با توجه به ازدحام سالن در آن ساعت و اینکه در انتهای لیست بودند تقریباً توجهی به آنها نشد. انجمن اتریشی نیز تقریباً همان بیانیه رژیم صهیونیستی را قرائت کرد.
برآورد کارشناسان در ژنو این است که منافقین نیز در این نشست هیچ چهره جدیدی را علیه ایران نتوانسته اند جذب کنند و تمامی عناصر قدیمی و شناخته شده اند.
همچنین نمایشگاه عکسی درمیدان سازمان ملل برگزار گردید که موضوع آن کودکان قربانی جنگ در افغانستان است. با توجه به استمرار این نمایشگاه تا روز جمعه قطعاً فرصت برای تجمع ضد انقلاب در این میدان بسیار محدودتر خواهد شد.
.........................................
حیوونکی ! (گفت و شنود)

گفت: برخی از مدعیان اصلاحات که به آمریکا و اروپا گریخته و پناهنده شده اند از شرایط حقارت آمیز خود به شدت گلایه دارند و ابراز نگرانی می کنند.
گفتم: از قدیم و ندیم گفته اند که «لایق دیگ چغندر است» و این که؛ «خلایق، هرچه لایق».
گفت: یکی از آنها که به آمریکا پناهنده شده است چندین فحش آبدار نثار سران فتنه کرده و نوشته است «تصور نمی کردم در آمریکا به جای تقدیر، اینهمه تحقیر شوم.»
گفتم: در زمان طاغوت، شخصی که خیلی به آمریکا علاقه داشت با یکی از مستشاران آمریکایی طرح دوستی ریخت و بالاخره یک روز مهمان او شد و برای این که دقیقا آداب آمریکایی ها را تقلید کند سر میز غذا، کارهای مستشار آمریکایی را تکرار می کرد. مستشار آمریکایی ابتدا یک کاسه برداشت و مقداری شیر در آن ریخت و یارو هم همان کار را کرد. بعد آمریکایی چندتا بیسکویت درون کاسه شیر انداخت و او هم چنین کرد، بعد مستشار آمریکایی کاسه را روی زمین گذاشت و سگش را برای خوردن آن صدا زد! و یارو... حیوونکی بدجوری به جدول زده بود!
.......................................
مصلحی : وزارت اطلاعات بر پایگاه های منطقه ای موساد اشراف کافی دارد

وزیر اطلاعات یکی از مهم ترین دستاوردهای وزارتخانه متبوعش در سال 89 را اشراف کامل اطلاعاتی بر سرویس های جاسوسی غرب و رژیم صهیونیستی برشمرد.
حجت الاسلام حیدر مصلحی دیروز در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در سال 89 در جمع خبرنگاران به ارزیابی از عملکرد وزارتخانه متبوعش پرداخت و با برشمردن برخی از دستاوردهای این وزارتخانه گفت: برخی از سرویس های اطلاعاتی این ادعا را داشتند که توانسته اند موقعیت هایی را با همکاری برخی از مجموعه ها برای یکسری اقدامات پیدا کنند و مجموعه وزارت اطلاعات توانست این مجموعه ها را مورد شناسایی قرار دهد، در آنها نفوذ کند، بخصوص مجموعه موساد و سرویس های دیگر همراه آن که ادعای زیادی در این ارتباط داشتند، ولی وزارت اطلاعات توانست آنها را در یک موقعیت منکوب قرار دهد و حتی بر برخی از پایگاه های آنها و حتی بر پایگاه هایی که در اطراف کشور دارند، اشراف داشته باشند.
وزیر اطلاعات ادامه داد: موفقیت دیگری که کسب کردیم در فضای سایبری و شبکه های مجازی بود. البته من نمی توانم این موضوع را باز کنم. قطعا آمریکا متوجه می شود، ما چه می گوییم. آنها در شبکه های مجازی طراحی های سنگینی داشتند که نظام ما را با چالش مواجه کنند. الحمدالله سربازان گمنام امام زمان(عج) با کارهای اطلاعاتی که در شبکه مجازی داشتند توطئه های آنها را خنثی کردند و بعضا خود آنها به این موضوع اعتراف کردند. بعضی شبکه های ماهواره ای اعتراف کردند که چگونه ارتش سایبری ایران توانست اهداف آنها را خنثی کند.
وی به دیگر موفقیت این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: یکی از موفقیت های این وزارتخانه در بحث شبکه های هرمی بود که این شبکه ها یک تهدید جدی برای اقتصاد کشور و مسائل اجتماعی کشور است که بحمدالله با همکاری دستگاه های مختلف ما در ا ین جهت به موفقیت خوبی دست پیدا کردیم. مردم و خصوصا جوانان احساس نکنند که شبکه های هرمی شبکه های حرکت های داخلی هستند، بلکه پشت آنها سرویس ها و سرویس های اطلاعاتی خارج هستند. برای اینکه نظام را با چالش مواجه کنند.
مصلحی گفت: اینها نمونه ای از موفقیت های وزارت اطلاعات در سال 89 بود.
وزیر اطلاعات همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براین که آیا هدفی بوده که در سال 89 درصدد تحقق آن بوده اید، ولی نتوانسته اید آن را محقق کنید و در سال 90 پیگیر آن خواهید شد؟ گفت: مواردی بوده است و برخی از پروژه هایی بوده است که به دلیل این که با چالش ها و موارد دیگری مواجه شده بودیم در اجرای آنها تاخیر شده و در سال آینده آنها را پیگیری می کنیم، ولی این موارد محوری نبودند.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا در روز گذشته با توجه به اطلاعیه هایی که برخی از گروه های اپوزیسیون برای حضور در خیابان ها و ایجاد اغتشاش داده بودند، اتفاقی افتاد یا نه؟ گفت: جهت اطلاع عرض می کنم که هیچ استقبالی از این مجموعه ها صورت نگرفت. در شبکه های مجازی سرمایه گذاری فراوانی و عربده کشی در این ارتباط کرده بودند که بحمدالله استقبال نشد. مردم نیز برنامه چهارشنبه سوری را که به هر حال سنتی در بین مردم است، داشتند، ولی اتفاق خاصی نیفتاد.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
قافیه را می بازند
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:5 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

هرچه اعتماد به نفس ایران بالا می رود اپوزیسیون بیشتر قافیه را می بازد (خبر ویژه)

گزارشگر اعزامی یک روزنامه انگلیسی در بازگشت از تهران اعلام کرد هیچ اثری از حرکات اپوزیسیون دیده نمی شود.
گزارشگر ایندیپندنت با اشاره به تبلیغات اپوزیسیون مبنی بر راه اندازی تظاهرات زنجیره ای پس از ماجرای 25 بهمن نوشت: تلاش های گروه های مخالف حتی نتوانست حکومت را در موضع ضعف قرار دهد چه رسد به براندازی. مرکز شهر تهران آرام بود و هیچ اثری از تحرکات اپوزیسیون دیده نمی شد. حکومت در مهار بدون تلفات اپوزیسیون تجربه بسیاری اندوخته است. اکنون کمتر کسی در تجمع اعلام شده از سوی اپوزیسیون شرکت می کند.
خبرنگار ایندیپندنت در عین حال با اشاره به سقوط رژیم های غربگرا بر اثر انقلاب ملت های منطقه نوشت: تشدید جنبش ها در کشورهای عرب و سقوط رژیم مبارک و امثال آن باعث تقویت اعتماد به نفس حکومت ایران شده است. حکومت های عربی مثل عربستان یا مصر در سال های اخیر موضع خصمانه ای علیه حکومت ایران داشتند. پیام های دیپلماتیک دولت آمریکا که توسط وب سایت ویکی لیکس برملا شد نشان داد شدت این خصومت تا حدی بود که آنها سعی داشتند آمریکا را برای حمله نظامی به ایران قانع کنند.
روزنامه انگلیسی تاکید کرد: اگرچه آمریکا تلاش می کند مدل انقلاب ایران را منسوخ معرفی کند اما واقعیت این است که جمهوری اسلامی یکی از برندگان اصلی تغییرات بنیادینی است که در عرصه سیاست خاورمیانه و تعادل قوا در منطقه پدید آمده است.
خاطرنشان می شود حضور خبرنگار یاد شده در تهران مربوط به زمانی است که جریان های ضد انقلاب تاریخ های اول، دهم و هفدهم اسفندماه را به عنوان روزهای راهپیمایی اعلام کرده بودند.
---------------------------------------------
لوموند: خیزش های خاورمیانه برای آمریکا بد و برای اسرائیل بدتر است (خبر ویژه)

آینده خاورمیانه چه خواهد شد؟ طوفانی که از 2 ماه پیش راه افتاده، وقتی فرو بنشیند، کدام چهره را به خاورمیانه خواهد داد؟ در واشنگتن و اغلب در اورشلیم به این سوال ها چنین پاسخ می دهند که این شرایط به نفع ایران است.
نشریه فرانسوی لوموند با انتشار این مطلب نوشت: تحلیل هایی از این دست بدین معناست که رویدادهای منطقه برای آمریکا بد و برای اسرائیل بدتر است. استدلال ها روشن است. سقوط حسنی مبارک باعث شده تا جبهه رژیم های محافظه کار که نقطه مقابل نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه بودند، متزلزل شود. آمریکا برای رویارویی با نفوذ ایران روی حکومت مصر حساب باز کرده بود اما به نظر می رسد مصر جدید به چنین قصد استراتژیکی تن ندهد.
لوموند افزود: قاهره اخیراً مجوز عبور 2 ناو جنگی ایران از کانال سوئز را صادر کرد. مقصد این دو ناو سواحل سوریه بود. حسنی مبارک هرگز چنین چراغ سبزی را نشان نمی داد. در زمان مبارک، زیردریایی های اسرائیل با توافق ضمنی قاهره از این کانال برای رفتن به دریای سرخ استفاده می کردند. دومین ستون عربی برای مهار جمهوری اسلامی نیز در شرایط خوبی قرار ندارد. عربستان سعودی نیز به دلیل شورش هایی که در امیرنشین کوچک بحرین روی داده، متزلزل شده است. بندر ارتباطی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس در این کشور قرار دارد. این در حالی است که در بحرین، حمدبن عیسی آل خلیفه، امیر این کشور، با شورش شهروندان مواجه شده است. ممکن است حتی شیعیان و شهروندان عربستان سعودی نیز که در مناطق نفت خیز عربستان مستقرند از شورش های بحرین الهام بگیرند. ممکن است کاخ سعودی دشمن دیرینه آیت الله ها در تهران، به نوبه خود به بی ثباتی برسد و بدین ترتیب دومین نقطه اتکا در برابر تهدیدهای ایران نیز از دست برود. سومین نقطه تدافعی کشورهای عربی پادشاهی اردن است. این کشور نیز تا حدودی متزلزل به نظر می رسد و موج طوفان های قاهره و تونس به آنجا نیز رسیده.
لوموند تصریح کرد: به طور خلاصه، آمریکا سه یا چهار دوست خود در منطقه را تضعیف شده و در خطر می بیند. از میان این کشورها، مصر و اردن از امضاءکنندگان پیمان صلح با اسرائیل هستند، و همه آنها از دوستان نزدیک واشنگتن محسوب می شوند. این کشورها در مقایسه با سوریه و ایران جبهه «میانه رو» منطقه را تشکیل می دهند. جهان عرب در هرج و مرج است، نفوذ ایران در حال پیشرفت و قدرت سعودی ها در حال افول به نظر می رسد.
----------------------------------------------
بی بی سی: امید بستن به هاشمی رفسنجانی گره زدن بر باد است (خبر ویژه)

اقدام هوشمندانه آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان با خشم و عقده گشایی رسانه های ضد انقلاب مواجه شد. این در حالی است که همین رسانه های زنجیره ای، در مقاطع حساس تحرک فتنه سبز می کوشیدند آقای هاشمی را خرج این فتنه کنند.
در میان صدها مقاله و تحلیلی که علیه هاشمی رفسنجانی در رسانه های ضد انقلاب منتشر شد، نوشته رسانه رسمی دولت انگلیس قابل توجه است. بی بی سی با حمله شدید به وی به خاطر وارد نشدن در سناریوی مورد علاقه دشمنان انقلاب نوشت: سوابق اکبر هاشمی رفسنجانی نشان می دهد که امید بستن به او به عنوان پل پیروزی جنبش سبز و یا نیروی مدافع اصلاح طلبان گره زدن بر باد است. وی در ساخت قدرت بازی خودش را می کند و به نظر می رسد تعلقی به جنبش دموکراسی خواهی ندارد هرچند که موضع گیری های متفاوت وی می تواند فضای تنفس و تحرک برای مخالفان ایجاد کند و به لحاظ تاکتیکی به نفع جنبش باشد.
بی بی سی همچنین هاشمی را قدرت طلب، محافظه کار، بی اعتقاد به مردم سالاری معرفی کرد تا عصبانیت خود را علیه تدبیر آقای هاشمی رفسنجانی خالی کرده باشد.
از سوی دیگر و در حالی که هاشمی رفسنجانی در جلسه رسمی خبرگان اعلام کرد شخصا از آیت الله مهدوی کنی برای ریاست خبرگان دعوت کرده، محسن کدیور از مهره های سازمان سیا که بارها به اسرائیل سفر کرده است، طی مقاله ای در «جرس» ادعا کرد هاشمی رفسنجانی از مجلس خبرگان حذف و پاکسازی شده است!
-----------------------------------------------
تیلیت (گفت و شنود)

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: ضدانقلابیون فراری بدجوری به جان هم افتاده و همدیگر را مسخره می کنند.
گفت: خب! مبارک باشه! بالاخره خودکفا شدند و به جای اینکه دیگران آنها را مسخره کنند، خودشان یکدیگر را مسخره می کنند.
گفتم: یکی از آنها در سایت گویانیوز نوشته؛ آخه اینهم شد کار؟ اینجا در شهرهای آمریکایی و اروپایی پشت کامپیوتر نشسته ایم و دستور راهپیمایی صادر می کنیم و بعد که می بینیم هیچکس نیومده، اعتراض می کنیم که چرا نیومدید؟!
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: همین سایت در ادامه نوشته، مگه قرار بود کسی بیاد؟ مگه غیر از ما که توی اروپا و آمریکا لم داده ایم کس دیگری هم گفته بود میام که اعتراض می کنیم چرا نیومده؟!
گفت: حیوونکی راست میگه! چند هفته میگن بیا بیا بیا و چند هفته دیگه داد می زنن چرا نیومدی؟ چرا نیومدی؟...
گفتم: از یارو پرسیدند صبحونه چی می خوری؟ گفت؛ تیلیت! پرسیدند ناهار چی؟ گفت تیلیت! پرسیدند عصرونه چی؟ گفت تیلیت! پرسیدند شام چی؟ گفت تیلیت! گفتند بی خیال! اصلا از این موضوع بگذریم، حالا بگو ببینیم اوقات فراغت رو چطوری می گذرونی؟ گفت؛ نون خرد می کنم واسه تیلیت!
-------------------------------------------------
عسگر اولادی: موسوی و کروبی در فتنه 25 بهمن مستقیماً از بیگانگان دستور گرفته بودند

دبیر کل جبهه خط امام و رهبری تأکید کرد که جریاناتی را که موسوی و کروبی در فتنه 25 بهمن هدایت کردند مستقیماً از بیگانگان دستور گرفته بودند.
حبیب الله عسگراولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در اجلاس دبیران استانی حزب مؤتلفه اسلامی به تشریح موضوع نفاق و شرایط منافقین براساس آیاتی از قرآن کریم پرداخت و گفت: بدترین روش عملی را منافقین انجام می دهند، چرا که با تزویر طوری عمل کرده و سخن می گویند که باعث می شوند افراد را به گمراهی بیاندازند.
وی با بیان اینکه منافق شناسی کاری بسیار سخت است، افزود: یکی از وظایف اهل ایمان دشمن شناسی است؛ دشمنی که در عمق جبهه حق نفوذ کرده و با پوشش ایمان از هر کاری برای فریب استفاده می کند.
عسگراولادی، شهید لاجوردی و شهید مطهری را از منافق شناس ترین افراد زمانه خود توصیف کرد و افزود: باید خط نفاق جدید را شناخت.
دبیر کل جبهه خط امام و رهبری در ادامه در خصوص فتنه 88، خاطرنشان کرد: در فتنه 88 تلاش های زیادی برای بازگرداندن موسوی و کروبی از اشتباهاتشان انجام شد و در این زمینه فرصت کافی به آنها داده شد تا سران فتنه و افراد غافل به دامان نظام و انقلاب برگردند؛ اما اینها با پررویی خودشان را حق مطلق معرفی کردند.
وی افزود: جریانی را که موسوی و کروبی در فتنه 25 بهمن هدایت کردند، مستقیماً از بیگانگان دستور گرفته بودند. چرا که این جریان منحرف قصد داشت جریان اسلام خواهی و خیزش مردم مسلمان منطقه را که از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته شده است را تحت تأثیر قرار دهند.
وی همچنین با توضیح روند انتخابات اخیر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، ضمن بیان اینکه آقای هاشمی رفسنجانی در این دوره خبرگان سخنان خوبی را ایراد کردند، خاطرنشان کرد: دشمنان که قصد داشتند از این منفذ سوء استفاده کنند با ناکامی مواجه شدند.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
ما رو جدی می گیره
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:45 صبح

شبکه عنکبوت تا اطلاع ثانوی تعطیل است! (خبر ویژه)

غوغاسالاران شبکه عنکبوت پس از چند سه شنبه افتضاح در لاک سکوت مطلق فرو رفته اند.
مجموعه جریان های ضدانقلاب فعال در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به همراه گروهک خلق الساعه ای به نام شورای هماهنگی راه سبز، پس از نمایش لکه ای در 25 بهمن، تاریخ های اول اسفند، 10 اسفند و 17 اسفند را برای راهپیمایی اعلام کردند و آخرین بار سه شنبه گذشته را هدف تبلیغات قرار دادند.
شورای یاد شده در کمتر از 2 هفته 5 بیانیه و اطلاعیه صادر کرد تا شاید حرارتی به اجاق کور فتنه بدمد. اما پس از سپری شدن موعد کذایی، ظاهرا شورای هماهنگی نیز دچار نوعی مرگ شیرین شده و سکوت اختیار کرده است. همچنین صدای آمریکا، دویچه وله، رادیو فرانسه، بی بی سی، رادیو زمانه، فیس بوک، روزنت، رادیو فردا، جرس و دهها سایت و شبکه وابسته به گروهک های مختلف ضدانقلاب که به کار داغ کردن غوغای یاد شده اهتمام داشتند، به حالت نیمه تعطیل درآمده و کمترین خبر و تحلیلی درباره وعده های داده شده راهپیمایی آن هم از امام حسین(ع) تا آزادی! منتشر نمی کنند. در این میان و نوعی از یأس و سرخوردگی در قبال این خیالپردازی جدید در محافل ضدانقلاب دیده می شود. از طرف دیگر سایت هایی نظیر بالاترین و خودنویس به طور محدود، برخی شکایت ها را از وضعیت پیش آمده منتشر کرده اند که می خوانید:
- آخه این چه وضعشه؟ معلوم نیست ما تظاهرات می کنیم یا چند سرباز نیروی انتظامی؟ جماعت غیور! به جای اینکه هی لینک آموزشی بدیم، بادکنک هوا کنیم، تخم مرغ سبز درست کنیم و قاشق زنی کنیم، یک فکری بکنیم. با شل کن سفت کن که نمیشه جنبش راه انداخت.
- آقا هشت مارس، خرید مرید چه خبر؟ در راستای اینکه امروز هشت مارس (سه شنبه) بود و اتفاقا 17 اسفند هم بود و دست بر قضا هر دوی اینها زرتی افتاده بود سه شنبه، خرید در سه شنبه ها بر هر نامسلمانی واجب است، لذا ما ضمن حمایت از هرگونه اینترنت، صرفا به خاطر حمایت از زنان و کلا... ای تف به قبر هرچی آدم دروغگو.
- دست مریزاد آقای جمهوری اسلامی. امروز روز جهانی زن بود ولی مرد باشیم و اعتراف کنیم که در بازی سه شنبه های حکومت گرفتار شدیم. هدف حکومت این بود که این بازی رو آنقدر به درازا بکشونه تا خستگی و ناامیدی بر جنبش سبز چیره بشه که شوربختانه شد. ما فریب خوردیم.
- نتیجه این سه شنبه های اعتراضی چی بود؟ اصلا کی ها بودند که دعوت کردند و ما نمی شناسیمشان؟ من متاسفم که همیشه همه چیزو دیر می فهمیم بابا دارند ما رو اسگل می کنند که ناامید بشیم. یکبار در بالاترین یکی لینک زده بود این سه سه شب هر سه سه شب سه شنبه است. میدونین این یعنی چی؟ چرا نمی خواین بفهمین اصلاح طلبها خود نظامن آخه باید بازی جدید راه مینداختن.
- آقا این پروژه هم شکست خورد. آخریش همین 17 اسفند و 8 مارس. ما به بی عملی محض پس از عاشورای سال گذشته رسیده ایم.
- همین یک ماه از عرش به فرش سقوط کردیم. شورای محترم هماهنگی! تاریخ هایی هم که اعلام کرده بودید گذشت، متاسفانه بعد از 3 هفته هیچ قدم روشنی برنداشتید هیچ، که هویت خود شما هم در ابهام است. آن هم که وضع موسوی و کروبی است.
- به هوش باشید این فیلم هایی که منتشر می کنند، تکراری و آرشیوی است برای تحریک آدم هایی مثل من احساساتی. آخه چرا با احساسات ما بازی می کنن. خواهشا فیلم هایی که حقیقت داره رو بذارین.
- مبارز خارج نشین! یهو نیفتی توی گود! دوستان خارج نشین خوش نشین که در کنار گود نشسته و لنگش کن لنگش کن راه انداخته اید، شما اگر مردی از پای کامپیوتر بلند شو برو دم سفارت چند تا داد بزن صواب [ثواب] داره.

........................................
هیچی بدتر از این نیست که جمهوری اسلامی دیگه ما رو جدی نمی گیره (خبر ویژه)

«ضربه اصلی را به جنبش سبز کی زد؟ از وقتی که سایت هایی مثل کلمه و جرس و راه سبز درست شدند، جنبش ضربه اصلی رو خورد».
یکی از مخالفان مقیم خارج کشور با طرح مسئله فوق یادآور شده است: این قدر که ما از رسانه ها و شبکه ها و سایت های خودمان ضربه خوردیم، از اطلاعات رژیم ضربه نخوردیم. جنبش که تازه راه افتاده بود، خوب بود. بعدش یک سایت هایی درست شد. یکی اسمش جنبش راه سبز، یکی کلمه، یکی جرس، یکی راه سبز... خلاصه 500 تا اسم درآمد. یک سایت با عده ای نویسنده شروع کردند به نوشتن مطالبی و نسبت دادن آن به سران جنبش. از وقتی که رسانه های غربی مانند بی بی سی گفتند «به گزارش سایت مخالفان دولت»، هر روز خبرها مزخرف تر از دیروز شد. به جای گیر به نظام شروع کردیم به گیر دادن به مهران مدیری و کارگردان اخراجی ها و سایر چیزها.
این عنصر ضدانقلاب در «بالاترین» نوشت: فلان سایت موثق جنبش سبز دیروز داره میگه هیچ ارتباطی با سران جنبش نداره، فرداش میاد خبر میده که نسخه دوم منشور رو از این دوتا گرفته!! روز سوم میگه که اونا رو کردن تو کیسه و در حالی که جلوی چشم چند نفر که هیچ موبایلی! نداشتن که فیلم بگیرن، کتک زنان بردن تو زندان... بعد فرداش دوباره میگه نه بابا! تو خونه نشستن و هیچ خبری نیست و حکومتی ها راست میگفتن!! کار به جایی کشیده که از دیروز که یه جاسوس رو گرفته بودن و میگفتن بابا جاسوسه و کسی باور نمی کرد، حالا رسیدیم به اونجایی که حرف راست رو باید از اونا بشنویم!
این ضد انقلاب عصبانی می افزاید: حالا قسمت بعدی رو نیگا کن!! رفتن حرف های فلان آدم اطلاعاتی [طائب] رو شنود کردن! که گفته، بیاین برای اینکه میرحسین طرفدارهاش رو از دست بده، دست بذاریم رو دهه 60!! این هیچ چیزی رو به ذهن شما نمیاره؟! چرا باید یه سایت اصلاح طلب، یه همچین مطلبی بگه؟ راستش من که فکر میکنم تنها دلیل یه همچین حرف هایی، اینه که بگن بله!! اونایی که دارن از میرحسین انتقاد میکنن، با ما هستن و نمایش میدن!!
وی ادامه داد: به نظر من، جمهوری اسلامی دیگه اصلا ماها رو جدی نمیگیره!! و فقط محض احتیاط چارتا سرباز می فرسته تو خیابون... مثلا الان کلی آدم هستن که تو اینترنت، با اسم واقعی فعالیت میکنن توی ایران. و به شدت و علنی دارن از حکومت انتقاد میکنن و کسی هم کاریشون نداره... یه جای کار داره می لنگه! این وسط یه بازی در کاره و من می ترسم. می ترسم از اینکه توی یه بازی اطلاعاتی خارج از حد تصورات گیر افتاده باشیم. باز هم شک های پارسالی به سراغم اومده.
...........................................
مرکز مطالعات امنیت ملی دانشگاه تل آویو:
اسرائیل در محاصره انقلاب های منطقه و ایران هسته ای خفه می شود

سرویس سیاسی-
یک مرکز مطالعات راهبردی در تل آویو نسبت به تهدیدهای جدی امنیت ملی برای رژیم اشغالگر قدس که در اثر فشار دوجانبه از سوی انقلاب های منطقه و برنامه هسته ای ایران بوجود آمده، به طور جدی هشدار داد.
مرکز مطالعات امنیت ملی در دانشگاه تل آویو در گزارشی نوشت: «مقامات اسرائیلی باید تصمیمات تعیین کننده ای بگیرند زیرا تحولات در جهان عرب بر تهدیدات راهبردی علیه اسرائیل خواهد افزود، علاوه بر این که ایران هسته ای نیز تل آویو را تهدید می کند.»
این مرکز در گزارش خود با بیان این که اوضاع راهبردی اسرائیل وخیم شده برای این موضوع دو دلیل می آورد. این مرکز در گزارش خود می نویسد: «تحولات تعیین کننده در خاورمیانه و عرصه بین الملل و نبود پاسخ مناسب از سوی نهاد سیاسی در اسرائیل به این تحولات، دو دلیل اصلی وخیم شدن وضع راهبردی اسرائیل است.»
این گزارش می افزاید: «دولت ائتلافی اسرائیل از ارائه یک سیاست مشخص با اهداف روشن مرتبط با وضع اسرائیل و خطرات پیرامون آن خودداری کرده و در مقابل شیوه به تاخیر انداختن تصمیم گیری ها را در پیش گرفته و از برداشتن گام های مرحله ای که فشارهای بین المللی فوری را مهار کند خودداری کرده است.»
تهیه کنندگان این گزارش تصریح کرده اند در داخل دولت اسرائیل دیدگاه های متفاوتی درباره تعامل با مذاکرات برای تدارک یک راهکار سیاسی میانه و منطقه ای وجود دارد.
این گزارش سپس به شکل گیری یک دیدگاه مسالمت جو درون سیستم سیاسی اسرائیل اشاره می کند که عقیده دارد الان وقت امتیاز دادن است. در گزارش آمده است: «برخی در دولت اسرائیل معتقدند تلاش برای امضای توافقنامه جزء منافع درجه یک اسرائیل است. این دسته از مقامات اسرائیلی معتقدند اگر اسرائیل نتواند با فلسطینیان و سوریه به توافقاتی دست یابد در کوتاه مدت بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد و روابط تل آویو با شماری از بازیگران بین المللی مهم بیش از پیش به تیرگی خواهد گرائید و از طرف دیگر برای سلب مشروعیت از اسرائیل تلاش خواهد شد علاوه بر این که خطرات امنیتی بزرگی برای تل آویو خواهد داشت.»
این گزارش در ادامه با هشدار درباره به خطر افتادن جایگاه محمود عباس نوشته است: «عده ای از مقامات اسرائیلی معتقدند چالش دیگری وجود دارد که تل آویو باید برای آن چاره اندیشی کند. این چالش نیز آن است که روند کنونی ممکن است موقعیت تشکیلات خودگردان فلسطینی را با ترکیبی که هم اکنون دارد به خطر بیاندازد و از بین ببرد که در آن صورت تمام دستاوردهای اسرائیلی ها در ساختن نیروهای امنیتی جدید برای تشکیلات خودگردان فلسطینی به ریاست محمود عباس که با کمک آمریکا اتحادیه اروپا و اردن به دست آمده است بر باد رود.»
این گزارش به نشانه های زیادی مبنی بر انزوای فزاینده اسرائیل در عرصه منطقه ای و بین المللی اشاره کرده است به ویژه آن که این انزوا باعث می شود مقابله با چالش های پیش رو به تنهایی برای اسرائیل بدون همکاری و هماهنگی بین المللی دشوار شود.
این گزارش اضافه می کند: «این موضوع به صورت ویژه ای با دو چالش امنیتی اساسی که تل آویو با آنها مقابله می کند ارتباط دارد. یکی تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته ای و دیگری منازعه با طرف هایی که کشور نیستند مانند حزب الله و حماس. اگر تلاش ها برای متوقف کردن طرح هسته ای ایران شکست بخورد نیاز به همکاری های بین المللی برای مهار تهدید ایران افزایش خواهد یافت. اسرائیل به تضمین های هسته ای از آمریکا نیاز دارد تا بازدارندگی اش را علیه ایران تقویت کند. تل آویو همچنین به تضمین هایی برای کسب کمک آمریکا نیاز دارد تا این کمک ها را به کشورهای عرب خلیج فارس بکند.»
گزارش مرکز مطالعات امنیت ملی دانشگاه تل آویو ادامه می دهد: «مقامات اسرائیلی این موضوع را قبول دارند. هرگونه حمله اسرائیل یا آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران می تواند به فشار تهران به حزب الله لبنان برای مشارکت در نبرد و ناآرام کردن مرزهای شمال اسرائیل منجر شود.»

 
منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
ایران رعب آور
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:2 صبح

اسرائیل: توهم نیست ایران واقعا رعب آور است (خبر ویژه)

وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اسرائیل به ایران هراسی مبتلا شده است.
ایران هراسی سیاست تبلیغاتی فریبکارانه ای بود که سیستم رسانه ای- سیاسی آمریکا و رژیم صهیونیستی از سالها پیش برای ارعاب کشورهای منطقه از جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته بودند و همزمان اسرائیل اعلام کرد شخصا قدرت بزرگ منطقه ای است و کوچک ترین نگرانی از جانب ایران ندارد. اما به دنبال شکست این رژیم در چند جنگ اخیر و شکست های آمریکا در جنگ های مشابه و سرانجام، طلوع دوباره انقلاب اسلامی از افق بیداری ملت های منطقه، اکنون «شائول موفاز» می گوید: ایران هراسی در اسرائیل واقعیت دارد.
وی که نفر دوم حزب کادیما به شمار می رود و ریاست کمیسیون امنیت و امور خارجی کنست (پارلمان اسرائیل) را برعهده دارد، در مصاحبه با رادیو اسرائیل (منوشه امیر) تاکید کرد: نگرانی اسرائیل نسبت به نیات جمهوری اسلامی علیه تل آویو و نقش منفی آن در امور خاورمیانه کاملا به جاست.
وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی درباره این سؤال که «آیا فکر نمی کنید اسرائیل درباره خطرات احتمالی از جانب ایران اغراق می کند و چرا اسرائیل به ایران هراسی مبتلا شده»، گفت: این اغراق نیست. حکومت اسلامی خطر واقعی برای اسرائیل است. آنها در راس محور افراط گرایی منطقه شامل اسرائیل و حزب الله لبنان و حماس قرار دارند. ایران از طریق حزب الله دارد بر لبنان مسلط می شود و برای حماس پول و جنگ افزار می فرستد و سوریه را مسلح می کند. آنها همچنین به فناوری اتمی دست یافته اند. ما باید از اپوزیسیون در ایران حمایت معنوی [!] کنیم.
همزمان، دانی ایالون معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به یدیعوت آحارونوت گفت: غرب باید از نیروهای اپوزیسیون میانه رو در ایران حمایت و آنها را تقویت کند. ما باید از این طریق از نفوذ انقلاب اسلامی در دیگر کشورهای منطقه جلوگیری کنیم.
.........................................
موسوی یک بهانه بود... اما خاتمی نباید سکوت کند (خبر ویژه)

«موسوی یک بهانه بود، کل رژیم نشانه بود». این مطلب را سایت صهیونیستی بالاترین در معرفی ماهیت فتنه سبز و در حالی منتشر کرد که طی چند هفته اخیر ادعا می کرد غصه دستگیری و حصر موسوی را دارد.
تاکید این شبکه صهیونیستی به «بهانه بودن» موسوی در فتنه سبز، با حملات گسترده شبکه مذکور به افرادی چون خاتمی و مهاجرانی و در ابعادی دیگر به آقای هاشمی رفسنجانی همزمان شده است.
بالاترین در حالی که مهاجرانی را خائن، بی غیرت، بی شرف، مزدور و... مورد بمباران شدید قرار داده، به خاتمی حمله کرد و نوشت: «آقای خاتمی زنده ای؟ ما از سکوتت نگرانیم». بالاترین افزود: بی غیرت ثابت کن که ترسو نیستی و همه حرف های پشت سرت دروغه.
یکی از عناصر ضدانقلاب مقیم خارج نیز با اشاره به محدودیت های اعمال شده برای موسوی و کروبی، و از کار افتادن آن دو تصریح کرد: آقای خاتمی دلتنگ ضلع سوم فتنه گرانیم.کجایی آقای خاتمی؟امروز روز مباداست و شاید بتوان گفت روز آخر ماست! اگر سیاست شما را امروز به کار نگیریم، فردا به هیچ کارمان نخواهد آمد. این روزها کمی خسته ایم. کسی نمانده، همه را برده اند. آیا هنوز حجت حضور برای شما تمام نشده؟مگر شما نبودید شال به گردن موسوی انداختید؟ شما ضلع سوم فتنه اید و ما دلتنگ شما.
جالب اینکه محافل ضدانقلاب در دست و پا زدن های خود به خواب و رویا هم متوسل شده اند. بالاترین که تا همین چند وقت پیش تمام باورهای اسلامی را به تمسخر می گرفت، حالا از قول یکی از همکاران «بی نماز»! خود مدعی شده که خواب نما شده و در رویای صادقه دیده که موسوی از اپوزیسیون سبز به خاطر اینکه محلش نمی گذارند، دلخور است. وی در این قصه بافی می نویسد: دیشب خواب موسوی را دیدم. من نه جزو ماتریالیست ها هستم و نه جزو مذهبی ها، من کافرم. به هر حال بعضی وقت ها خواب هایی می بینم که کشف حقیقت است. چند وقت پیش خوابی را دیدم و به یکی از رفقایی که اتفاقاً از دراویش گنابادی است در کوه پیمایی تعریف کردم. با تعجب گفت تو یک رکعت نماز نمی خوانی، چطور چنین خواب هایی را می بینی؟ خلاصه این اولین خواب سیاسی-اجتماعی من است. موسوی را دیدم در دادگاه نشسته، دل به دریا زدم و رفتم پیش او. فکر کردم خوشحال می شود اما اوج حقیقت خواب از همین جا آغاز شد. خیلی دلخور بود. اصلا خوشحال نشد و خیلی سرد برخورد کرد و گفت لازم نبود زحمت بکشی و از صندلی ات بلندشوی و بیایی اینجا! همین! خواب تمام شد؟ او راست می گفت ما هیچ کاری برایش نکردیم. حالا می توانید بسته به طرز فکرتان این را رویای صادقه بدانید یا اختلال روحی و حتی نتیجه پرخوری، هیچ کدام مهم نیست، مهم حقیقت نهفته در داستان است. با تحریک احساسات و برانگیختن هیجان و پنهان شدن در زیر نام شورای هماهنگی راه سبز امید هیچ مسئله ای حل نخواهد شد.
البته روایت «بالاترین» واقعیت دارد و قطعاً موسوی و کروبی به شدت ناراحتند، دلیل اصلی هم این است که تازه فهمیده اند با طناب چه کلاهبردارانی ته چاه رفته اند.
بالاترین در مطلب دیگری تاکید می کند: خط قرمز اپوزیسیون بسیار مواج است و به راحتی تغییر می کند و عقب می رود، مثل همین ماجرای موسوی وکروبی که هیچ آب از آب تکان نخورد و اپوزیسیون چندصدهزار کیلومتر عقب رفت. چه فرقی می کند آنها در زندان باشند یا در یک باغ خوش آب و هوا. مهم این است که حکومت راحت از خط قرمز اپوزیسیون عبور می کند.
..........................................................
شکایت ! (گفت و شنود)

گفت: یکی از کانون های بیرونی فتنه با جعل یک خبر از قول «طائب» آورده است که وی با پرداخت پول به برخی از سایت های ضد انقلاب از آنها خواسته است موسوی و کروبی را به خاطر همراهی با نظام در سال های گذشته زیر سؤال ببرند.
گفتم: کدام آدم عاقلی باور می کند که طائب چنین حرفی زده باشد.
گفت: از قضا آنهایی که این خبر را جعل کرده اند نتیجه معکوس گرفته اند و برخی از سایت های ضد انقلاب مثل سایت خودنویس، پیشدستی کرده و دریافت هرگونه پولی از اطلاعات سپاه را تکذیب کرده اند.
گفتم: مگر در آن خبر جعلی نام سایت خودنویس آمده بود؟
گفت: نه! ولی ظاهراً وقتی انبر را در آتش گذاشته اند، گربه ای که پاچه دزدیده بود، خودش فرار کرده است.
گفتم: یارو نزد قاضی رفت و شکایت کرد که فلانی در یک مراسم مهمانی به من گفته «احمق بی شعور»! قاضی پرسید؛ اسم تو رو برده؟ یا رویش به تو بوده. یارو جواب داد؛ نه فقط داد زد و گفت ای احمق بی شعور. قاضی گفت خب! از کجا معلوم که منظورش تو بودی؟ یارو گفت آخه آقای قاضی تو اون مهمونی غیر از من هیچ احمق بی شعور دیگری نبود؟!


کیهان



کلمات کلیدی :
اعتراف مهاجرانی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:37 صبح

رئیس حلقه لندن: حتی یک نقطه تاریک در زندگی آیت الله خامنه ای وجود ندارد (خبر ویژه)

اعتراف رئیس حلقه لندن و سرکرده اتاق فکر فتنه سبز در خارج کشور به «استقلال جمهوری اسلامی و سلامت اقتصادی آیت الله خامنه ای»، اردوگاه فتنه سبز را به هم ریخت.
عطاءالله مهاجرانی طی سخنانی در کتابخانه کنزینگتون لندن 2 تفاوت عمده ایران و مصر را این گونه مورد تاکید قرارداد: «اول، استقلال بی نظیر ایران و عدم هرگونه وابستگی در برابر وابستگی مصر به آمریکا و دوم- عدم فساد اقتصادی آیت الله خامنه ای در برابر فساد مبارک و خانواده اش. خود من که از آغاز انقلاب در مجلس بودم و در دولت بودم و آیت الله خامنه ای را می شناسم به عنوان منتقد ایشان اقرار می کنم که یک نقطه خاکستری حتی نه تاریک در زندگی اقتصادی ایشان و خاندانشان نمی شود پیدا کرد.
این اظهارات مانند یک بمب قوی در محافل ضدانقلاب خارج نشین منفجر شد و خشم گسترده آنها را برانگیخت چرا که از یک سو مهاجرانی در کسوت رئیس حلقه لندن و رئیس اتاق فکر جنبش سبز در خارج، طیف گسترده ای از عناصر فراری را دور هم گرد آورده که از فدائیان خلق (فرخ نگهدار) و سلطنت طلبانی چون مسعود بهنود تا ابراهیم نبوی و محسن کدیور و حسین باستانی و دهها شبه اصلاح طلب دیگر را شامل می شود و از سوی دیگر سایت تحت نظر وی (جرس) به عنوان ترمینال هماهنگی ضدانقلاب در تدارک و تحریک آشوب های خیابانی، رکورد اتهام پراکنی و نشر اکاذیب علیه رهبر معظم انقلاب را به نسبت سایر رسانه های ضدانقلاب شکسته است. مهاجرانی به همراه عناصری نظیر کدیور و سروش و گنجی و بازرگان نقش هماهنگی فتنه گران شبه اصلاح طلب داخلی- و در راس آنها موسوی و کروبی و خاتمی و حزب مشارکت و کارگزاران- با شاخه خارجی را برعهده داشت و اعترافات وی از جنس شهادتی است که دشمنان درباره فضایل جبهه انقلاب بدهند.
درست به همین دلیل هم بود که گردانندگان شبکه ها و سایت هایی نظیر گویانیوز، بالاترین، رادیو فردا، خودنویس و... با هم بسیج شدند تا از تاثیرات روحیه خراب کن اظهارات مهاجرانی در میان بازیگران میدانی و خیابانی فتنه سبز بکاهند. آنها در حالی به مهاجرانی حمله کردند که غالبا زیر چتر وی قرار گرفته یا دست کم در طول دو سال اخیر همراهی و هم پوشانی با مواضع حلقه لندن به ویژه مهاجرانی داشته اند.
«بالاترین» دهها مطلب علیه مهاجرانی که اغلب متضمن فحاشی- حتی در حد ناموسی- بود منتشر کرد و از جمله وی را مزدور جمهوری اسلامی و بی غیرت و خائن توصیف کرد. این شبکه ضدانقلابی برای خدشه در اعتراف صریح مهاجرانی، به همکاری وی با شبکه بی بی سی انگلیس پرداخت و نوشت: اگر شما دنبال مستقل بودن هستید، آیا حضور دایمی تان در بی بی سی به این استقلال لطمه نمی زند؟ آیا ما با این وضع هنوز هم باید گوش به فرمان مهاجرانی و شورای هماهنگی راه سبز امید که کسی نمی داند چه کسانی هستند، باشیم؟
سایت خودنویس و روزنت هم کاریکاتورهایی علیه مهاجرانی منتشر کرده و خیانت ها و حرکات زیگزاگ مهاجرانی را به رخ وی کشیدند تا او را وادار کنند بیش از این، به دروغ بودن رویکردهای تبلیغاتی تخریبی و خلاف واقع محافل ضدانقلاب نسبت به نظام و رهبری نپردازد.
آنچه در این میان جالب است غیرتی شدن یک مزدور علنی سازمان سیا و از همکاران رادیو فردا (مجید محمدی) در ارگان دیگر سازمان سیا یعنی گویانیوز است. این عضو متواری حلقه کیان که دست کم 2 بار و به طور علنی از خودفروشی و جاسوسی برای سازمان سیا در ازای دریافت پول و پناهندگی دفاع کرده و جاسوسی را یک شغل شرافتمندانه! خوانده، مهاجرانی را بی اعتبار و غیرقابل وثوق معرفی کرد و نوشت: برای عدم وثوق و بی اعتباری مهاجرانی تنها کافی است به رفتار سایت جرس که زیر نظر مهاجرانی و همسرش و برادرهمسرش محسن کدیور اداره می شود مراجعه کنید؛ یک نمونه اظهرمن الشمس دروغ بافی آن، نامه ساختگی صادق لاریجانی به [آیت الله] خامنه ای بود که هرکس با فضای سیاسی ایران آشنایی داشته باشد به راحتی می تواند بر ساختگی بودن آن مهر تایید بگذارد. اعلام عدم اطلاع مهاجرانی از اینکه موسسه دعوت کننده او، موسسه واشنگتن بوده نیز، موارد دیگر دروغگویی اخیر مهاجرانی است.
این رویکرد ترور شخصیت برای کتمان اعترافات فرد بریده که شیوه مألوف سازمان تروریستی منافقین است، در حالی است که خود مجید محمدی به همراه قلم به مزدهایی چون مخملباف و سازگارا و نوری زاده، در زمره مهره های کذاب رسانه هایی چون رادیو فردا و صدای آمریکا محسوب می شوند و در دروغ پراکنی علیه نظام و رهبری، کم از حلقه جرس نداشته اند. در واقع پرخاش مجید محمدی به مهاجرانی همان حکایت روسیاهی دیگ ها و مشاجره سیر و پیاز است و چیزی از حقیقت اعترافات مهاجرانی درباره استقلال جمهوری اسلامی و سلامت اقتصادی رهبر انقلاب و فرزندانش- به اعتبار الفضل ماشهدت به الاعداء- کم نمی کند.
یادآور می شود محافل ضدانقلاب، رویکرد اخیر مهاجرانی را ریزش بزرگ در جریان اپوزیسیون فعال و نشانه روحیه خراب کنی از شکست و مرگ فتنه سبزی می دانند که سال گذشته خود مهاجرانی با سناریوهایی نظیر اسب تروا (22بهمن) و امسال با غائله سازی هایی نظیر 25 بهمن و اول اسفند در صدد احیای مجدد آن بود.
اعتراف رئیس حلقه لندن درباره استقلال نظام و رهبری جمهوری اسلامی به عبارت دیگر تایید این حقیقت است که جریان معارض جمهوری اسلامی، وابستگی تمام و کمال به دشمنان ملت ایران در آمریکا و اسرائیل و انگلیس دارد.
.............................................
دبیر ستاد حقوق بشر: افشای ماهیت فتنه گران بر محاکمه آنها ارجحیت دارد

محمد جواد لاریجانی بر ارجحیت افشای ماهیت فتنه گران بر محاکمه آنان تأکید کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: فتنه سال 88 یک حادثه منفرد نبود بلکه بخشی از توطئه وسیع آمریکا و دولت های غربی علیه تجربه افتخارآمیز جمهوری اسلامی ایران بود؛ چرا که ایران یک نظام سیاسی- مدنی براساس اسلام است.
وی که با فارس گفت وگو می کرد، ادامه داد: تجربه جمهوری اسلامی در طی 3 دهه، ایران را به قوی ترین و پیشرفته ترین کشورهای منطقه تبدیل کرده است.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با تأکید بر الگوی پیام انقلاب اسلامی میان سایر ملل های اسلامی، تصریح کرد: طبیعتاً این تجربه برای منافع دولت های غربی که در آن از ادبیات تجارت گرانه، سلطه طلبانه و تحقیرآمیز که علیه ملل اسلامی به کار گرفته شده است، تهدید جدی به شمار می رود.
لاریجانی افزود: فتنه سال 88 یکی از حربه های توطئه علیه نظام اسلامی ایران است و اتفاق 25 بهمن سال جاری، حکایت از همین توطئه را دارد.
وی اظهار داشت: خوشبختانه دشمنان در این توطئه شکست سنگینی خورده اند و افرادی مانند کروبی و موسوی که در این توطئه به دام نفاق افتاده و بر سر سفره انقلاب مشهور و حیثیت پیدا کردند، اکنون در حال پنجه انداختن به چهره انقلاب اسلامی ایران هستند.
لاریجانی با اشاره به نداشتن وزن بین المللی چهره فتنه گران اظهار داشت: ملت ما فتنه گران را طرد کرده است و روز به روز ماهیت این اشخاص و رابطه آنان با توطئه وسیع صهیونیست و غرب در حال روشن شدن است.
مشاور رئیس قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی در چارچوب قوانین خود طبیعتاً این گونه اقدامات بسیار رسوا و زشت نسبت به ملت را پیگیری خواهد کرد.
لاریجانی ادامه داد: بنده اعتقادم این است که افشای ماهیت حرکات فتنه گران بر محاکمه آنان ارجحیت دارد، چرا که این فتنه قربانیانی از میان جوانان ما گرفته است و ما باید سعی کنیم تا در این توطئه افراد کمتری از میان ملت قربانی شوند.
وی بااشاره به شکسته شدن سکوت خواص و برخورد نظام و مردم با این افراد تصریح کرد: طبیعتاً باید از این گونه حرکات استقبال کنیم چرا که این یک نقطه مثبت و به معنایی پیروزی انقلاب اسلامی است؛ آرزوی ما این است که تمام افراد به این توطئه دشمنان آگاه شوند تا بتوانند به خوبی به مقابله با آنان بپردازند.
................................................
نماینده ولی فقیه در استان: مردم ایلام هیچ تحرکی راعلیه نظام برنمی تابند

ایلام- خبرنگار کیهان:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: مردم غیور ایلام هیچگونه تحرکی علیه نظام مقدس اسلامی را برنمی تابند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی با بیان این مطلب افزود: مردم همان سیلی که در مزار شهدا به صورت بنی صدر زدند، به صورت بدخواهان نظام خواهند زد.
امام جمعه ایلام اظهار داشت: اخیراً در این استان تعدادی اعلامیه توسط افرادی که 200میلیون تومان پول از شیخ فتنه دریافت کرده اند توزیع شده بود که در کمترین زمان ممکن توسط سربازان امام زمان«عج» شناسایی و دستگیر شدند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی با اشاره به همدستی منافقین، سلطنت طلبان، جبهه ملی با فتنه گران گفت: شیخ صانعی که خود را مرجع می داند همسو شده است با سران فتنه و مستقیماً از منافقین و تروریست حمایت می کند و برای همین است که مورد انزجار ملت بزرگ ایران قرار گرفته است.
امام جمعه ایلام افزود: ضمن اینکه تعداد انگشت شمار حامیان جریان فتنه در این استان عددی نیستند و نمی توانند هیچ غلطی کنند به آنان هشدار می دهیم که چنانچه کوچکترین تحرکی داشته باشند مردم ولایتمدار این استان جوابشان را خواهند داد و من جوانان عزیز استان را به هوشیاری در برابر بدخواهان نظام توصیه می کنم.

..................................................
کیهان



کلمات کلیدی :
لااقل فرار کن
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:29 صبح

لااقل از ایران فرار کن که بگوییم فرار کرد (خبر ویژه)

ایزوله شدن و از خاصیت افتادن مطلق دو تن از دست اندرکاران فتنه، باعث فشار شدید محافل ضدانقلاب نسبت به خاتمی شده است.
این طیف ها که اغلب در خارج از کشور حضور دارند، خاتمی را به خاطر سردرگمی و انفعال مورد سرزنش شدید قرار می دهند و این در حالی است که خاتمی با وجود ابراز تاسف نسبت به محدودیت های ارتباطی اعمال شده برای موسوی و کروبی، در جلسات محفلی به شدت به این دو نفر به خاطر در بن بست قرار دادن مدعیان اصلاح طلبی حمله کرده است. خاتمی معتقد است موسوی و کروبی با فراخوان بی اثر تحت عنوان حمایت از جنبش مردم مصر و تونس که در عمل به رفتارها و شعارهای ساختارشکنانه جمعی محدود (حداکثر چند صد نفر آن هم به طور پراکنده) انجامید، عرصه را بیش از پیش بر مدعیان «اصلاح طلبی و حرکت در چارچوب انقلاب و قانون اساسی» تنگ کرده اند.
خاتمی گفته است با اتفاقات 25 بهمن هم پایگاه اجتماعی ناچیز ما به رخ کشیده شد و حتی خیلی ها که قبلا از ما حمایت می کردند، حاضر نشدند به خیابان بیایند و هم متهم به براندازی و ساختارشکنی شدیم.
با این وجود خاتمی تحت فشار شدید محافل و رسانه های ضدانقلاب قرار دارد. سایت صهیونیستی بالاترین درباره او نوشت: محمد خاتمی ترسوترین و بی لیاقت ترین سیاستمدار است. ما از حمایت خود نسبت به وی در انتخابات سال 76 بسیار پشیمانیم. او مایه آبروریزی است و پس از 3 هفته، هیچ عکس العملی نسبت به وضعیت موسوی و کروبی نشان نداده است. خاتمی! لااقل از ایران فرار کن که بگوییم فرار کرد.
بالاترین همچنین در مطلب دیگری نوشت: خاتمی فقط ابراز تاسف کرده و جز ابراز تاسف کار دیگری هم از او برنمی آید.
دعوت خاتمی به فرار از کشور در حالی است که عناصر فراری روی دست سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل باد کرده اند.
...............
توپخانه میرزا آغاسی را کدام نادانی دوباره سر هم کرد؟! (خبر ویژه)

شکست سناریوی خیابانی شدن دوباره فتنه سبز، به بحث های جالبی در محافل اپوزیسیون دامن زده است.
این محافل با اشاره به فراخوان های 25 بهمن و اول و دهم اسفند پس از یک سال انزوا که در عمل کوچک ترین بازخورد اجتماعی نداشت، معتقدند «این شوخی ها و بازی های کودکانه، باعث فرسایش بیشتر در میان اپوزیسیون می شود». آنها به ماجرای توپخانه میرزا آغاسی و تلفاتی که از جبهه خودی گرفت اشاره می کنند.
در این میان مرتضی کاظمیان یک همکار نهضت آزادی در سایت روزنت نوشت: ما نباید از عدم شکل گیری تجمع موثر مایوس و ناامید شویم. باید از هرگونه رویاپردازی و اقدام خارج از واقعیت پرهیز کرد. ما باید ارزیابی دقیق از لایه اجتماعی خود داشته باشیم. قرار نیست آنها سرکوب شوند. اگر همراهی جدی لایه های اجتماعی نباشد، هزینه و لطمه ای که متوجه همراهان اپوزیسیون می شود، از فواید حضور خیابانی بیشتر خواهد بود.
در همین حال بابک داد کاتب فراری و خارج نشین خاتمی با انتقاد از گروه یکشبه آفتابی شده «شورای هماهنگی سبز» در گویانیوز نوشت: آیا قالب من درآوردی سه شنبه های خرید نباید عوض شود؟ این گونه ما فقط فرصت سرکوب داوطلبانه مخالفان را به حکومت می دهیم و هر هفته از شمار آنها که انگیزه مبارزه دارند، کم و کمتر می کنیم. آیا ما نذر کرده ایم که به خیابان برویم [؟!] و کتک بخوریم و دستگیر شویم؟ با چنین طرح هایی نمی شود با نظام مقابله کرد یا مجبور به کاری کرد. این طرح های عجیب به شوخی و بازی کودکانه شبیه ترند تا تاکتیک مبارزاتی و فقط باعث تخلیه و فرسایش اپوزیسیون می شوند.
یکی از همکاران شبکه بالاترین هم با لفظی مجادله آمیز و متهم کردن عناصر خارج نشین به ترس نوشت: عده ای مناسبتی کار می کنند و به اصطلاح موج سوار هستند، درست مثل کسانی که تا قبل از مسابقه فوتبال صدایشان در نمی آید اما بعد از روشن شدن نتیجه بازی، تیم شکست خورده را به تمسخر می گیرند. دیروز با دوست پناهنده ای در اروپا صحبت می کردم. به تمسخر می گفت این هم از 25 بهمن و 1 اسفند! دیدی که... نگذاشتم حرفش تمام شود، گفتم: شما آنجا پناهنده سیاسی هستی و ادعا می کنی که جانتان در ایران در خطر بوده و از این رژیم هم نفرت داری. گفت: بله. گفتم: مرد باش و برو در یوتیوب ویدئویی از خودت بگذار که در آن به رژیم فحش می دهی ... مکثی کرد و حرف را عوض کرد.
همکار دیگر بالاترین اما در گزارش کوتاهی نوشت: من بعد از 2 سال همه تظاهرات ها رو رفتم. 10 اسفند هم رفتم داشتم خیابان انقلاب راه می رفتم با خودم فکر کردم پس مخالفان کجان چرا ایران قیامت نشد؟ اونهایی که تو بالاترین می گفتن اگر موسوی را بگیرن تهران را به آتیش می کشیم. با خودم تصمیم گرفتم تا وقتی همه نیان دیگه من هم نمی رم. واقعا دردآوره، رفقا از کتک خوردن می ترسن. اینجوری ما هیچ وقت کاری نمی تونیم بکنیم.
یکی دیگر از مبارزان فضای مجازی در شبکه مذکور به سقوط شدید عقبه اجتماعی فتنه اشاره می کند و می نویسد: یه جورایی به نظرم می آمد حتی آن شوری هم که قبل از 25 بهمن داشتیم رو الان نداریم. دیگه هیچ رغبتی به راهپیمایی ندارم در حالی که همه راهپیمایی های سال گذشته را می آمدم.
چهارمین همکار شبکه بالاترین این طور دست به قلم برده است: نمی دونم این حرف ها رو باید زد یا نه. نمی دونم باید چراها رو فریاد زد یا ریختشون تو دل. ولی دیگه دلم جایی برای زخم تازه نداره، همه جاش تیکه پاره شده و دیگه جایی نداره که بتونم چیزی رو پنهان کنم. چی شد؟ چرا اینطوری شد؟ سه شنبه های اعتراض؟ این دو کلمه به اندازه یه قرن برام کش اومد، اونقدر کش اومد که تمام قول ها و ادعاها و تهدیدهایی که راجع به دستگیری میر و شیخ کردیم در آن گم می شود... حالا بعد از سه هفته بی خبری مطلق از آنها، قراره مثل کلاس زبان رفتن هفته ای یه بار برنامه ریزی کنیم که برویم به دستگیری اعتراض کنیم. به همین ملوسی! عکس اونها را گذاشتیم پاش می نویسیم وای عزیزم چقدر دلم برات تنگ شده... چه طنز سیاهی!
و پنجمی معتقد است: نه اشتباه کردید، ما این کاره نیستیم. ما فقط برای خرید می آییم. حوصله نداریم. پای حرف فوق العاده ایم اما وقتی پای عمل وسط میاد، یال و کوپالمون می ریزه. تو ای قیامت! نیامدی و همه ما رو سرکار گذاشتی(!)

کیهان



کلمات کلیدی :
بلای نازل شده
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:27 صبح

آن بلا نازل شده ! (یادداشت روز)

نگارش این یادداشت برای نگارنده ناگوار است و اگر بیانیه ای که پرداختن به آن موضوع این وجیزه است با سوءاستفاده دشمنان جمهوری اسلامی ایران روبرو نمی شد و ذوق زدگی سینه های آکنده از کینه های کور نسبت به اسلام و انقلاب و امام راحلمان«ره» را به دنبال نداشت، قلم به نیام کشیدن بایسته تر بود و عبور از کنار آن شایسته تر می نمود، اما...
اخیرا حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با صدور بیانیه ای از برخی رفتارها که به گفته ایشان «خلاف شرع، قانون، اخلاق و کرامت انسانی است» و این روزها «به نام دفاع از اسلام و حکومت اسلامی» انجام می پذیرد، ابراز نگرانی کرده اند و تاسف خورده اند که این رفتارها، «روح عدالت طلبی، حق جویی و آزادی خواهی در هر نظام مبتنی بر تعالیم اسلامی را تهدید می کند.» حضرت آیت الله موسوی اردبیلی اگر چه در این بیانیه سعی بر کلی گویی داشته اند ولی اشارات تلویحی بیانیه که «ابلغ من التصریح»! است نشان می دهد که متاسفانه اعتراض ایشان به واکنش منطقی و مشترکی است که مسئولان نظام و توده های چند ده میلیونی مردم علیه وطن فروشی آشکار و خیانت و جنایت سران داخلی فتنه از خود نشان داده اند. آیت الله موسوی اردبیلی در ادامه بیانیه خود، باز هم بدون اشاره به اصل ماجرا آورده اند: «براساس هیچ یک از ضوابط شرعی، توهین و افترا به هیچ فرد و گروهی حتی در صورت اثبات جرم وی در محکمه عادله، جایز نمی باشد، حال آن که در شرایط امروز کشور، ناظر و شاهد تبدیل آن به روندی عادی و فراگیر هستیم» و افزوده اند ادامه این روند «چه بسا که موجب سخط الهی و نزول بلا گردد.» و آورده اند؛ «امید است که مسئولان محترم و آحاد ملت شریف ایران با یادآوری ارزش های گرانقدر اسلامی و با سرلوحه قرار دادن اجرای عدالت همراه با رافت و رحمت و التزام به قانون و توجه به حقوق شرعی و قانونی افراد، جهت رفع کدورت ها بکوشند و دوستان قدیم از در آشتی در آیند و سوابق مجاهدت ها و نیک خواهی ها از یاد نرود و عرصه کشور جولانگاه فرصت طلبان داخلی و خارجی نگردد.»
و اما، درباره بیانیه یاد شده گفتنی هایی است که با پوزش پیشاپیش از حضرت آیت الله موسوی اردبیلی، به برخی از آنها اشاره می کنیم؛
1- سفارش و توصیه های کلی درباره اخلاق اسلامی نظیر «رعایت ضوابط شرعی»، «اجتناب از توهین و افتراء»، «حفظ کرامت انسانی» و امثال آن که در بیانیه آمده است از سوی عالمان دینی پسندیده و ضروری است ولی جای آن در «بیانیه» نیست! و از قضا، حضرت آیت الله نیز به این نکته توجه داشته و تأکید کرده اند که «برخی از رفتارهای این روزها» در نادیده گرفتن توصیه های اخلاقی یاد شده، باعث نگرانی و تأسف ایشان شده است ولی توضیح نداده اند که «ضمیر» سفارش حضرتشان کجاست و چه کسانی سفارش های اخلاقی و اسلامی مورد اشاره را نادیده گرفته اند؟! بدیهی است که سطرسطر بیانیه نشان می دهد که نگرانی و تأسف آقای موسوی اردبیلی از واکنش مردم و مسئولان نسبت به خیانت و جنایت سران وطن فروش و ضدانقلاب فتنه است و بیانیه در حمایت از آنها نوشته شده است ولی چرا این نکته با صراحت در بیانیه مطرح نشده است؟ شاید- تأکید می شود شاید- از آن روی که وابستگی سران فتنه به مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس و کینه توزی آنان علیه اسلام و انقلاب و امام(ره) به اندازه ای آشکار است که حضرت آیت الله موسوی اردبیلی به عنوان یکی از شخصیت های انقلابی ترجیح داده اند به صراحت نامی از آنها به میان نیاورند! که در این صورت احتمال دیگری در میان است و آن، اینکه برخی نزدیکان از اعتماد حضرت آیت الله سوء استفاده کرده و به نام آن بزرگوار بیانیه داده باشند! چرا که آیت الله موسوی اردبیلی تمامی عمر شریف خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب و امام(ره) و نظام اسلامی صرف کرده اند و حمایت از دشمنان تابلودار امام(ره) و انقلاب و ستون پنجم رسوای دشمنان بیرونی با هیچ تفسیر و توجیهی نمی تواند به ساحت ایشان راه داشته باشد.
2- بر فرض که بیانیه از سوی آیت الله موسوی اردبیلی صادر شده باشد، پای این پرسش به میان کشیده می شود که اگر حضرت آیت الله نگران رعایت اخلاق اسلامی و ضرورت پرهیز از توهین و افتراء هستند- که هستند و باید باشند- اولاً؛ کدام بخش از حرکت توده های میلیونی مردم و اقدام مسئولان درباره سران وطن فروش فتنه را بیرون از «اخلاق اسلامی و ضوابط شرعی» می دانند؟! و چرا در این باره توضیحی نداده و به کلی گویی بسنده کرده اند؟ مگر لازمه امر به معروف، نشان دادن «معروف» و شرط نهی از منکر، اشاره به «منکر» نیست؟ بنابراین اگر معروفی نادیده گرفته شده و منکری صورت پذیرفته از یک عالم برجسته دینی انتظار آن است که به این «معروف»های ترک شده و «منکر»های انجام گرفته، اشاره بفرمایند که نفرموده اند!
و ثانیاً؛ این سؤال در میان است که آیا حضرت آیت الله طی 18 ماه گذشته از سوی سران و عوامل فتنه هیچ منکری مشاهده نفرموده اند که نیاز به نهی از منکر باشد و یا ترک هیچ معروفی را شاهد نبوده اند که وظیفه امر به معروف را برعهده ایشان بگذارد؟ و چرا طی 18 ماه گذشته در مقابل آنهمه جنایت و خیانت و کینه توزی سران فتنه نسبت به اسلام و انقلاب و امام(ره) و رهبری و مردم سکوت فرموده اند؟!
آیا سران فتنه 88 و عوامل میدانی آنها، به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اهانت نکردند؟ وجود مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء را انکار نکردند؟ روز قدس به نفع اسرائیل شعار ندادند؟ روز 31 آبان به حمایت از آمریکا عربده نکشیدند؟ به ساحت ملکوتی امام راحل(ره) اهانت نکردند؟ و تصویر مبارک ایشان را پاره پاره و لگدمال نکردند؟ آشکارا از فرمول دیکته شده مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران پیروی نکردند؟ آیا با منافقین، بهایی ها، سلطنت طلب ها، گروهک های کومله، دموکرات، پژاک، عبدالمالک ریگی دست به ائتلاف آشکار و بی پرده نزدند؟! فلان خانم چادری را به جرم این که چادر بر سر دارد و حامی اسلام و انقلاب است، با اسلحه سرد و گرم مورد حمله قرار ندادند و پیکرش را با قمه و قداره و در حالی که شعار مرگ بر... سر داده بودند، از هم ندریدند؟ فریاد مرگ بر بسیجی! سر ندادند؟ مسجد را به آتش نکشیدند؟ فلان بسیجی موتورسوار را با قمه تکه پاره نکردند؟ فلان مرد دارای محاسن را وادار به سر دادن شعار مرگ بر... نکردند؟ و هنگامی که از این شعار خودداری کرد، آیا او را در مقابل چشمان نگران و اشکبار همسر و فرزند خردسالش به قتل نرساندند؟ آیا نتانیاهو با افتخار! و آشکارا از فتنه گران به عنوان «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد نکرد؟ آیا اوباما، حمایت مالی و سیاسی از آشوبگران را یک هدف استراتژیک برای مقابله با ایران اسلامی معرفی نکرد؟ جرج بوش آنها را پیاده نظام آمریکا در ایران معرفی نمی کرد؟ آیا تمامی دشمنان اسلام و انقلاب و امام و ایران در حمایت آشکار از سران فتنه به میدان نیامدند؟ و همین سه هفته قبل با اعلام نیاز صریح مقامات آمریکایی و اسرائیلی برای تحت الشعاع قرار دادن انقلاب های اسلامی مردم مصر و تونس و یمن و اردن فراخوان آشوب ندادند و آیا چند صدنفری که به میدان آمده بودند مطابق پیش بینی- بخوانید دستورالعمل- قبلی «جو بایدن» معاون رئیس جمهور آمریکا و نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به جای شعار علیه آمریکا و اسرائیل و انگلیس، بار دیگر و برای چندمین بار به دفاع از این جرثومه های فساد و تباهی برنخاستند؟!
حضرت آیت الله! اجازه بدهید با عرض پوزش از جنابعالی بپرسیم که آیا دفاع از ساحت مقدس امام حسین(ع)، امام زمان(عج)، امام راحل(ره)، اسلام، انقلاب وظیفه شرعی شما نبود؟ اگر بود- که بوده و هست- بفرمائید که چرا در مقابل اینهمه زشتی و پلشتی و اسلام ستیزی و اهانت به ائمه اطهار علیهم السلام و... احساس وظیفه نفرموده و سکوت اختیار کردید و اکنون که با تدبیر -البته ناتمام مسئولان نظام- فقط رابطه سران فتنه با سرویس های اطلاعاتی بیگانه قطع شده است، سکوت 81 ماهه و غیرقابل توجیه خود را شکسته و به حمایت از فتنه گران بیانیه صادر فرموده اید؟! معلوم است که خدای نخواسته و نستجیربالله موسوی و کروبی و خاتمی را از امام حسین(ع) و امام زمان(عج) و امام راحل(ره) و اسلام برتر نمی دانید، بنابراین چرا کمترین مجازات این ستون پنجم های اسرائیل و آمریکا آنهم در حد قطع تماس آنان با بیگانگان را برنمی تابید ولی از کنار اهانت به ساحت مقدس اباعبدالله و امام زمان علیهماالسلام و صدها خیانت و جنایت نسبت به اسلام و مسلمین، با سکوت طولانی و 81 ماهه عبور می فرمائید! این موارد که به عنوان مشتی از خروارها به آن اشاره شد، «تحلیل» نیست که در صحت آن تردید داشته باشید، همه این نمونه ها، واقعیات مستند، مضبوط و غیرقابل انکار است که هیچیک از سران فتنه نیز آن را نفی نمی کنند، یعنی به دلیل ماموریتی که برعهده آنهاست، اجازه نفی و انکار آن را ندارند و اساساً به همین منظور ماموریت یافته اند.
3- حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در بیانیه خود نصیحت فرموده اند که «دوستان قدیم از در آشتی درآیند و سوابق مجاهدت ها و نیک خواهی ها از یاد نرود» این سخن در کلیت خود، آموزه ای اخلاقی و اسلامی است و «رفع کدورت» در میان دوستان، توصیه ای کارساز و خدا پسندانه است. اما، اگر این به قول ایشان «دوستان قدیم» اکنون به دشمن قسم خورده اسلام و انقلاب تبدیل شده باشند چه؟! مگر کدورت مردم مسلمان با سران و عوامل فتنه از نوع کدورت های شخصی است که رفع آن توصیه شده باشد؟ مگر طلحه و زبیر، قبل از آن که علیه حاکمیت اسلام خروج کرده و دست به خیانت بزنند، دوست حضرت امیر علیه السلام نبودند؟ مگر شمر با حضرت ابوالفضل علیه السلام قوم و خویش نبود؟ مگر ابولهب عموی پیامبر اعظم(ص) نبود؟! و... و مگر خداوند تبارک و تعالی در وصف مومنان نمی فرماید که بر کافران سختگیرند و با یکدیگر مهربان و از این گذشته، مگر نظام اسلامی در اوج رحمت و رأفت با سران فتنه برخورد نکرد و در مقابل آنها نه فقط کمترین بازگشتی نداشتند بلکه بر دنباله روی آشکار خود از دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب ادامه دادند.
4- در بیانیه انذار داده اند که اگر به سفارش های اخلاقی و اسلامی مورد اشاره عمل نشود، «چه بسا که موجب سخط الهی و نزول بلا گردد» که این نکته نیز در تمامیت خود توصیه حکیمانه ای است و بی توجهی به دستورات و آموزه های الهی می تواند به نزول بلا منجر شود. ولی در موضوع مورد بحث، صبر و تحمل و نجابت مردم با درایت و نگاه عطوف و مهربان رهبر انقلاب درهم آمیخت و خدای سبحان در پی اینهمه صبر و نجابت امت و امام امت، همان «بلا» که حضرت آیت الله موسوی اردبیلی نسبت به آن «انذار» و «هشدار» داده اند را نازل فرمودند. اما نه بر ملت ایران، بلکه بر دشمنان تابلودار آنها یعنی آمریکا، اسرائیل، انگلیس، دیکتاتورهای منطقه از مبارک و علی عبدالله صالح و بن علی و ملک حسن اردنی گرفته تا ملک عبدالله سعودی که در صف انتظار است و طرفه آن که تمامی این قدرت های استکباری و دیکتاتورهای دست نشانده آنها در منطقه، حامیان آشکار مالی، سیاسی، تدارکاتی و اطلاعاتی سران و عوامل فتنه 88 بوده اند.
5- در خاتمه؛ بار دیگر از ساحت قابل احترام حضرت آیت الله موسوی اردبیلی به خاطر جسارت احتمالی پوزش می خواهیم و باز هم بر این باوریم که بیانیه یاد شده با شخصیت انقلابی و شناخته شده ایشان همخوانی ندارد و احتمال سوءاستفاده از اعتماد حضرت ایشان را منتفی نمی دانیم.
حسین شریعتمداری



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats