سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
مزدوران داخلی دشمن
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 9:30 عصر
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح:
در قضایای سال 88 که دشمن تصور می کرد، طراحی ده ساله او بر ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است، ملت ایران با قدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بین المللی زد، چه برسد به مزدوران داخلی آنها که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی آیند.

به گزارش گروه سیاسی تعامل، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح، با اشاره به قطعی بودن وعده الهی در یاری صابران و متوکلین و یاری کنندگان دین خدا، تأکید کردند: مصداق عینی تحقق وعده الهی، نظام جمهوری اسلامی است که به رغم همه فشارها و طراحی های دشمن، بعد از گذشت 34 سال اکنون یک نظام محترم، مقتدر، اثرگذار در مسائل منطقه ای و جهانی، دارای ملتی بزرگ، فهیم، دشمن شناس و لحظه شناس، و دارای پیشرفتهای بزرگ علمی است.


رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید به خداوند متعال توکل کرد و به یاری خداوند نیز خوشبین بود، افزودند: جبهه استکبار تمام تلاش و توان خود را بکار گرفته است تا از طریق تحریم ها و فشارها، ملت ایران را وادار به تسلیم کند اما این ملت سختی ها را تحمل می کنند زیرا نقشه و تاکتیک دشمن و هدف راهبردی او را متوجه شده و براساس فهم و تشخیص صحیح، عمل می کند.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: همانگونه که پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط ناباورانه سال 57، مصداق تحقق وعده الهی بود، ادامه انقلاب اسلامی و توانمندی و قدرتمندی و پیشرفت افزایش یابنده آن نیز، به رغم همه تندبادها و فشارهای سنگین و دشمنی عمیق دنیای استکبار، مصداق عملی شدن وعده الهی است.


ایشان فهم، دشمن شناسی و لحظه شناسی ملت ایران را یکی از مسائل اعجاب انگیز خواندند و افزودند: در قضایای سال 88 که دشمن تصور می کرد، طراحی ده ساله او بر ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است، ملت ایران با قدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بین المللی زد، چه برسد به مزدوران داخلی آنها که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی آیند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: ملت ایران بار دیگر در روز 22 بهمن، قدرت، شادابی و فهم خود را در مقابل جهانیان، به رخ خواهد کشید.

حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود، حفاظت اطلاعات را ایمنی بخش نیروهای مسلح و مسئولیت آن را سنگین، افتخار آمیز و همراه با شرف و منزلت دانستند و تأکید کردند: از دیدگاه اسلام، نیروهای مسلح، مجموعه ای مکانیکی و همچون یک ماشین بی اراده نیستند بلکه سازمانی انسانی و دارای مجموعه ای از عقل و خرد، عزم و اراده و تصمیم، و ایمان و عواطف است.

منبع: تعامل نیوز



کلمات کلیدی : فتنه گران
آش زیر خاکستر مرد خاکستری
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:11 عصر
آنها که بر طبل «انتخابات آزاد» کوبیدند
«انتخابات آزاد»؛ آتش زیر خاکستر مرد خاکستری

خبرگزاری فارس: مرد خاکستری اصلاحات پس از خاکستر شدن آتش فتنه، بار دیگر فعالیت خود را با به کار بردن واژه «انتخابات آزاد» آغاز می‌کند.

خبرگزاری فارس: «انتخابات آزاد»؛ آتش زیر خاکستر مرد خاکستری

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اسفند 90 می‌توانست بسیاری از معادلات را عوض کند؛ هم معادلات آنها که سخن از بی اعتمادی مردم نسبت به نظام و انتخابات‌های پس از خرداد 88 می‌راندند، هم دلسوزانی که نگران عدم حضور مردم در اولین انتخابات پس از اتفاقات 88 بودند.

** «سیلی سخت» مردم و خواب آشفته بدخواهان نظام

عناصر ضدانقلاب و معاندین نظام مانند همه انتخابات‌های گذشته، «انتخابات اسفند» را نیز تحریم کردند؛ برخی اصلاح‌طلبان حضور پر شور مردم در انتخابات را منوط به حضور خود پنداشتند و قیمت این حضور را اعلام کردند که کسی خریدار نبود؛ اصلاح‌طلبان تندرو نیز که پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری با عنوان «فتنه‌گر» در میان مردم شناخته می‌شدند، هم‌نوا با معاندین نظام کمر به تحریم «نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی» بستند.

2 روز مانده به 12 اسفندماه سال 1390، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی حساسیت انتخابات مجلس نهم را بیشتر از انتخابات دوره‌های قبل دانستند و با اشاره به اهمیت بسیار زیاد حضور گسترده مردم در انتخابات، تأکید کردند که «به لطف الهی، ملت ایران در انتخابات روز جمعه، سیلی سخت تری از 22 بهمن، به چهره استکبار خواهد زد و عزم و اراده مستحکم خود را به رخ دشمن خواهد کشید تا جبهه استکبار بداند که در مقابل این ملت، کاری از پیش نخواهد برد».

جمعه انتخابات فرارسید و وعده «سیلی سخت» محقق شد؛ حضور پرشور و خیره کننده مردم پای صندوق‌های رای موجب شد تا «سیاست‌ها و استراتژی معاندین نظام برای ادامه مسیر مخالفت با جمهوری اسلامی ایران تغییر کند»

با آغاز سال 91 به یک باره معادلات فتنه‌گران، عناصر ضدانقلاب و اصلاح‌طلبان تندرو و بریده از نظام تغییر کرد.

آنها که تا پیش از «سیلی سخت» با خوش باوری، اندک طرفداران خود را اکثریت مردم می‌پنداشتند و با نگاهی قلدرمابانه قصد باج گیری از نظام را داشتند، سیاست جدیدی را برای بازگشت به عرصه‌های سیاسی و آتش‌افروزی دوباره برای ایجاد اغتشاش و درگیری در کشور اتخاذ کردند.

این «سیاست» جدید، «ادبیات» جدید و «واژه» جدیدی را نیز می‌طلبید؛ واژه‌ای که بتواند بار سنگین بی اعتمادی مردم به آنها را به دوش بکشد.

واژه‌هایی همچون «کمیته صیانت از آرا» دیگر کارایی خود را برای غبارآلود کردن فضای انتخابات و کشور از دست داده بود؛ چه آنکه عناصر ضدانقلاب با توسل به همین واژه و یاری همراهان داخلی خود، فتنه 88 را مقدمه چینی کردند.

«واژه جدید می‌بایست با ظاهری فریب‌کارانه و عامه‌پسند قدرت لازم را برای همراهی مردم دارا باشد».

برآیند توطئه چینی‌های معاندین نظام برای مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات به کلید واژه «انتخابات آزاد» ختم شد، تا این بار تلاش مذبوحانه خود را با القاء این شبهه آغاز کنند.

پس از مطرح کردن این شبهه نخستین سوالی که مطرح شد این بود که اگر انتخابات‌های گذشته در کشور آزاد نبوده است چرا این واژگان تنها در سال‌های اخیر مطرح می‌شوند؟ و اگر از میان تمام انتخابات‌های گذشته تنها انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری آزاد نبوده است چرا عناصر ضدانقلاب روی همان «کمیته صیانت از آرا» تاکید نکرده و به تعریف واژگان جدید روی آورده‌اند؟

مطمئنا «انتخابات آزاد» همان کارایی و تعریفی را دارد که «کمیته صیانت از آرا» داشت و به همان سرنوشتی دچار خواهد شد که آن کمیته شد.

با آغاز سال 91 عناصر و جریان‌های ضدانقلاب بیش از گذشته و به دفعات بر طبل «انتخابات آزاد» کوبیدند تا برخی از رجل سیاسی کشور نیز خواسته یا ناخواسته با ساز ناکوک آن‌ها «هم‌نوازی» کنند.

** «انتخابات آزاد»؛ آتش زیر خاکستر مرد خاکستری

سید محمد موسوی خوئینی‌ها را مردم و رسانه‌های کشور با عنوان «مرد خاکستری اصلاحات» می‌شناسند؛ وی نقش مهمی در پیروزی خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال 76 ایفا کرد.

خوئینی‌ها در ایام انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم رسماً از میر حسین موسوی به عنوان کاندید مورد نظر و محتشمی‌پور به عنوان رئیس «کمیته صیانت از آرا» حمایت کرد و همچنین، پس از اتفاقات سال 88، خواستار «ابطال انتخابات» و «برگزاری رفراندوم» در مورد مشروعیت دولت شد.

« تحرکات و فعالیت‌های مخفیانه اصلاح‌طلبان تندرو علیه سیاست‌های نظام ادامه داشت تا اینکه مرد خاکستری اصلاحات پس از خاکستر شدن آتش اغتشاشات فتنه، مجددا فعالیت خود را برای انتخابات 92 کلید زد».

* خوئینی‌ها: انتخابات مجلس، آزاد باشد!

خوئینی‌ها، استعمال کلید واژه «انتخابات آزاد» را از سال 90 آغاز کرد؛ وی در پاسخ به سوال یکی از کاربران سایت خود درباره حضور در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی می‌گوید: « با همه شرائط نامطلوبی که حاکمیت ایجاد کرده است اگر همین امروز هم آماده برگزاری انتخابات آزاد باشد که تنها آراء مردم تعیین کننده سرنوشت آن باشد- نه سلیقه و خواست این و آن...- قطعاً ما در انتخابات شرکت می‌کنیم زیرا که شرکت در انتخابات حق تمام فرد فرد مردم ایران است».

* خوئینی‌ها برای دفع خطرها راهکار می‌دهد!

وی دی‌ماه همان سال(90) نیز در دیدار گروهی از فعالان دانشجویی دانشگاه تهران بار دیگر برای مسئولان نظام خط و نشان می‌کشد که «اگر ما در انتخابات مجلس حضور نیابیم سکه انتخابات از رونق می‌افتد»

خوئینی‌ها در این دیدار تاکید می‌کند: «خب انتخابات در پیش است. مشکلات خارجی را که داریم. همه نگرانند که چه اتفاقی خواهد افتاد؟ خوب عاقلانه این است که برای این که این خطرها از کشور دفع شود، بهترین راه برگزاری یک انتخابات آزاد و باشکوه است. در این صورت همه حساب کارشان را خواهند کرد، یعنی وقتی کشوری را ببینند که در امور سیاسی خود یک مشارکت گسترده و وسیع دارد و مردمی که با هم انسجام و وحدت دارند، دشمن دست و پایش می‌لرزد».

* خوئینی‌ها: موسوی و کروبی در صحنه انتخابات حاضر شوند!

مدیرمسئول روزنامه توقیف شده سلام، در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران که مهرماه سال جاری(91) برگزار شد با بیان اینکه اگر انتخابات آزاد در کار باشد می‌توان به آن فکر کرد، مدعی می‌شود: «باید شخصیت‌هایی مثل آقای مهندس موسوی و جناب آقای کروبی بتوانند در صحنه انتخابات حاضر شوند».

خوئینی‌ها با بحرانی جلوه دادن فضای کشور در حقیقت هدف اصلی خود را از مطرح کردن انتخابات آزاد بیان کرده و به نوعی آزادی سران فتنه را شرط برگزاری انتخابات آزاد دانست! و حتی بعد از آن در سخنان مختلفی، بارها کلمه انتخابات آزاد را در قالبی که به نظر می رسد مانیفستی 10 گانه پیرامون این کلمه است، مطرح کرد.

منبع: فارس نیوز




کلمات کلیدی :
دلایل بی اعتمادی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:6 عصر

روایت معاون سابق CIAاز دلایل بی اعتمادی ایران به آمریکا

یک مقام سابق سازمان سیا درباره مذاکرات هسته ای گفت: ایرانی ها حق دارند نسبت به اهداف آمریکا و غرب مشکوک باشند و اعتماد نکنند.
پل پیلار پیش از این نایب رئیس بخش ضد تروریسم و نیز رئیس حوزه خاورمیانه در سازمان سیا بوده و اکنون به عنوان استاد دانشگاه جرج تاون فعالیت می کند. وی ضمن تحلیلی که نشریه آمریکایی نشنال اینترست منتشر کرده، خاطرنشان می کند: یکی از برداشت های غلط برای وادار کردن ایران به دادن امتیاز در مذاکرات این است که آمریکا ایران را به آسیب های جدی و اقدام نظامی تهدید کند.
وی خاطرنشان می کند: یکی از مشکلات ایده رایج درباره تهدید ایران به حمله نظامی در صورت عدم تسلیم در مذاکرات، مشکل اعتبار بخشیدن به این تهدید است. با پرسشی که اوباما در طول رقابت انتخاباتی مطرح کرد مبنی بر این که آیا میت رامنی رقیب وی خواستار جنگ دیگری در خاورمیانه است معلوم می شود در سطح احساس عمومی، اکثریت آمریکایی ها متمایل نیستند آمریکا درگیر یک جنگ جدید در خاورمیانه شود. در سطح پیشرفته تر تجزیه و تحلیل سیاستگذاری، چنین جنگی دارای هزینه ای گزاف و زیان هایی است. یکی از آن زیان ها- همان طور که اعضاء اپوزیسیون در ایران مکرراً اخطار کرده اند- تقویت سیاسی تندروهای ایرانی است، همان هایی که در پاسخ به حمله خارجی از ملی گرایی و متحد شدن به دور پرچم منتفع می شوند. ضرر مستقیم و غیر سازنده دیگر این است که ایرانی ها را وادار به تصمیم گیری در موردی کند که احتمالاً تاکنون تصمیم نگرفته اند، یعنی ساختن سلاح هسته ای.
این مقام سابق سیا درباره مذاکرات احتمالی آتی نوشت: 1+5 هنوز پیشنهادی را که شامل تعدیل قابل توجه تحریم ها باشد برای مذاکره ارائه نداده است. بدون چنین مشوقی، هیچ دلیلی وجود ندارد که ایرانی ها تسلیم شوند و یا حتی امتیازهای کمتری بدهند، صرف نظر از اینکه چقدر بیشتر آن ها را آزار بدهید.
وی تصریح کرد: ایرانی ها دلیل خوبی دارند که نسبت به انگیزه ها و اهداف آمریکا و غرب مشکوک باشند و تهدید به نیروی نظامی بطور زیان آوری در این معادله جای می گیرد. ایرانی ها نیازی ندارد راه دوری بروند و در ارتباط با این فرضیه که هدف اولیه آمریکا در مورد ایران تغییر رژیم است شواهد زیادی دست و پا کنند. در ضمن نیازی هم ندارند به گذشته خیلی دور نگاه کنند تا استفاده اخیر آمریکا از نیروی نظامی و مشارکت در حمله به لیبی را مشاهده کنند. این دو حمله در حالی صورت گرفت که لیبی با غرب توافق کرده بود تمام برنامه های هسته ای خود را تحویل دهد. با این وصف چه دلیلی هست ایرانی ها مصالحه کنند؟ این مشکل جدی است و گردن کشی و یاغی گری آمریکا، مسئله را بغرنج تر خواهد کرد.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی : آمریکا
سواره های فیل های کاغذی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:26 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

8 ماه خبیث ترین کشورهای حال حاضر یعنی ، انگلیس ، آمریکا و سگ دست آموزشان اسرائیل، بواسطه فتنه گری فتنه گران بخصوص سران گمراه شده آنان ، موسوی و کروبی ، آرزوها و خیالات شیرینی را در ذهن خود مرور می کردند و فکر کرده بودند بالآخره بدست خودی های انقلاب (بظاهر خودی ) ، این حکومت اسلامی را شکست می دهند.

موسوی و کروبی همچون عروسک خیمه شب بازی مشغول نمایش شدند و از آنطرف حامیان مستکبرشان این فریب خورده ها را باد کرده و برای رویارویی با انقلاب اسلامی ایران بخصوص ولایت فقیه، هوا می کردند. بیچاره این دو عروسک که گمان کردند دوباره واقعه به سلطنت رسیدن رضا شاه اتفاق می افتد و این دو مزدور فتنه گر هم به تاج و تختی می رسند.  اما چشم نابینای دل فتنه گران نتوانست ابابیل های ایران علوی را ببیند و سوار بر فیل های کاغذی غرب در خیابانها به تاخت و تاز مشغول شدند و از صبر و متانت و حلم ولایت سوء استفاده کرده و خود را بالای تخت و تاج بر سر می دیدند.

نقاشی های کاغذی غرب از آینده ایران برای این دو ارسال می شد و این سرشکستگان تاریخ انقلاب، خام نقاشی ها شدند و خانه آرزوهای دنیائی و نفسانی خود را میان نقشهای خیالی نقاشی ها جستجو می کردند و غافل از اینکه اینها که می بینند نقشی بیش نیست. از ذوق و شوق آرزوهای خود آنقدر با چشمان بسته بالا و پایین کردند تا با پای خود پا بر  نقاشی خود گذاشتند دیگر چیزی از خیالات شان باقی نمایند.

شما ای فتنه گران و سران فتنه و حامیان فتنه گران، آیا ندیدید چه نمرودها و چه فرعون ها و چه صدام ها با خیال تاج و تخت که نه ، با تاج و تخت واقعی هم نتوانستند در برابر وعده خداوند قد علم کنند و از آنجا که گمان نمی کردند دست توانای خداوند بر سرشان فرود آمد و خاندان و تاج و تختشان را به باد داد؟ شما چگونه می خواستید با خیال تاج و تخت و قدرت به نقش های تار خیالات باطل خود دست بیابید؟!!

اینجا ایران است، جمهوری اسلامی ایران، تنها حکومتی که مورد تأیید و نظر الهی ست و دست خداوند بر سر این انقلاب بوده و هست و خواهد بود؛ هرچند کاستی هائی هست اما اساس و راه و هدف این انقلاب همان است خداوند و انبیاء و معصومین علیهم السلام سفارش و تأکید کرده اند و انشاءالله با ظهور حضرت بقیة الله عجل الله تعالی فرجه الشریف ، حکومت کامل اسلامی ولایی به نمایش در خواهد آمد.



کلمات کلیدی : فتنه گران
حقیقت ولایت الهی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:52 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

معیارها سر جای خود محفوظ است. اگر کسی همین ارتباط با مردم را بدون داشتن آن معیارهای واقعی پیدا کرد، این باز هم ولایت نیست و این ملاکها را ندارد؛ اگر چه ممکن است بُعد دیگری را داشته باشد.

پس، علاوه بر آن معانی حقیقی ای که وجود دارد، حکومت در اسلام، حکومت ولایی است و ولایت یعنی حکومت، که با این تعبیر لطیف و متناسب با شخصیت و شرافت انسان بیان شده است. در اسلام، چون افراد جامعه و افراد انسان، در حساب سیاسی اسلام به حساب می آیند، در واقع همه چیز مردمند.

مردم هستند که شخصیت و خواست و مصالح و همه چیز آنها، در نظام سیاسی اسلام  به حساب می آید. آن وقت، ولایت الهی، با چنین حضوری از مردم معنا می دهد. حقیقت ولایت الهی این است: ارتباط با مردم.

 

دیدار مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران 1376/2/6



کلمات کلیدی : ولایت
9 دی چرا ؟
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:27 عصر
چرا 9 دی خلق شد؟
ای کاش کسانی که مدام دم از ادب و رعایت قانون میزدند و بیانیّه میدادند و مردم خداجو را به صحنه میخواندند، اندکی، تنها اندکی ادب را رعایت میکردند و حرمت محرّم و عاشورا را حفظ میکردند. البتّه حق هم داشتند چون اصلاً مشکل و مسأله بر سر انتخابات نبود.

سرویس سیاسی تعامل- روز عاشورا به سپاهش گفته بود: هرکس که بدهی دارد و یا دلی را شکسته و آن را ترمیم نکرده از اینجا خارج شود. 
مردّد بود، خودش را بین بهشت و جهنّم مخیّر میدید؛ نمیدانست که حسین او را میپذیرد یا نه؟ دل فرزندانش را شکسته بود وآنها را ترسانده بود ...
ماجرا از زمان انتخابات شروع شد. یعنی در واقع به بهان? انتخابات شروع شد. (بیچاره انتخابات!) ماجرا از آنجایی شروع شد که بعضیها در مناظره چیز! شدند و ژست جنتلمن بودن برداشتند و گفتند و نوشتند که :«ادبِ مرد به ز دولت اوست.» ... ...
به فرمانده سپاهیان دشمن گفت: اگر مردم کوفه قصد بیعت با من و قیام علیه یزید را ندارند و نظرشان عوض شده برمیگردم. فرمانده گفت: اجازه ندارم اجاز? برگشت بدهم! حسین گفت: مادرت به عزایت بنشیند. فرمانده دشمن تأمّلی کرد و گفت: اگر کسی جز فاطمه(سلام الله علیها) مادرت بود پاسخت را میدادم.
وقت اذان که شد حسین از حرّ پرسید نماز را خودتان میخوانید؟ حرّ گفت: به شما اقتدا میکنیم. نماز را اقتدا کرد به کسی که دلش را شکسته بود.
بهشت را انتخاب کرد، بر تردیدش غلبه کرد و به حسین پیوست. حسین هم او را پذیرفت. و حرّ اوّلین مبارزی بود که پا در میدانِ عاشورا گذاشت.
به میدان رفت و رجز خواند و مبارز طلبید و تعدادی را هم به هلاکت رساند و ... حسین رسید و سرش را در دست گرفت و بر زانویش گذاشت. شاید میخواست تلافی کند، شاید با خودش فکر میکرد که دل حرّ آزرده شده است؛ آنجا که گفت: «مادرت به عزایت بنشیند.»... گفت: «تو آزاده هستی، همانطور که «مادرت» این نام را بر تو نهاد.»
نمیدانم او هم مانند سایر سپاهیان حسین تشنه بود یا نه؟ ولی ادب را در مقابل امامش رعایت کرده بود. هم? اصحاب ادب را رعایت کردند تا حماسه ای بزرگ و ماندگار رقم بخورد که عالم و آدم را عزادارِ حسین(علیه السّلام) نگه دارد و اسلام را تا ابد حفظ نماید.
ای کاش کسانی که مدام دم از ادب و رعایت قانون میزدند و بیانیّه میدادند و مردم خداجو را به صحنه میخواندند، اندکی، تنها اندکی ادب را رعایت میکردند و حرمت محرّم و عاشورا را حفظ میکردند. البتّه حق هم داشتند چون اصلاً مشکل و مسأله بر سر انتخابات نبود. مشکل بر سر اسلام و انقلاب بود. مشکل بر سر این بود که این محرّم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است. آنها برای سرنگونی نظام تلاش میکردند. الآن که فکر میکنم میبینم که ماجرا از زمانی شروع شد که انقلاب پیروز شد. ماجرا از آنجایی شروع شد که عدّه ای احساس کردند دستشان از منافعشان کوتاه شده است... و مردم هم خوب پاسخشان را دادند. «نه دی» هم در تاریخ ثبت و ماندگار شد.
«9 دی» ثبت شد زیرا کسی برای حمایت از کاندیدادی مورد علاقه اش به خیابانها نیامده بود. «نه دی» ثبت شد زیرا پایانی شد بر هشت ماه جولان یزیدیان در خیابانها. «نه دی» ثبت شد زیرا این مردم به ولیّ امرشان ثابت کردند اگر برخی خواصّ بی بصیرت و نخبگان در امتحان 88 مردود شدند، مردم بابصیرت هنوز در صحنه حاضرند. شعارهایی که از سرِ شعور سر داده شد و ندای لبّیک یا حسینی که به گوش رسید پیش از آنکه «هل من ناصر»ی گفته شود. همه آمده بودند تا از نظام و از رهبرشان دفاع کنند و از منافقان برائت بجویند. شعارهایی مانند: «ولایت فقیه اصل دین است، محور اتّحاد مسلمین است»، «راه شهیدان ما طریق عزّت ماست، با رهبر انقلاب همیشه بیعت ماست»، «به دشمنان ایران پیام ما صریح است، ملّت ما حامی ولایت فقیه است»، «ما پیروان حیدریم، فدائیان رهبریم»، «جمهوری اسلامی شعار مسلمین است؛ جمهوری ایرانی حرف منافقین است»، «خامنه ای کیست علی زمان، مرگ بر این خوارج نهروان»، «به کوری منافق، بسیجی بیدار است، برای هر بسیجی شهادت افتخار است»، «برخیز که شهر را پر از شور کنیم، از اصل نظام فتنه را دور کنیم، ما منتظریم تا که علی اذن دهد، تا چشم سران فتنه را کور کنیم»، «موسوی ... خوردیم بهت رأی دادیم»، «لعن علی عدوّک یا حسین، خاتمی و کرّوبی و میرحسین»، «خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است»، «شکوه عاشورا شکستنی نیست، پیوند عاشقان گسستنی نیست»، «جنبش سبز اموی، پیرو راه رجوی»، «موسوی ریاکار، نقاب سبز رو بردار» سر داده شد.
با شکافی که پس از انتخابات بین توده های مردمی به وجود آمده بود به نظر میرسید که هیچ چیزی حتی قانون هم نمیتواند جلوی این شکاف را بگیرد و کشور پس از انتخابات به سمت دوقطبی شدن در حرکت بود که مردم خود به این شکاف پایان دادند. مقام معظّم رهبری در این رابطه در بیانی جالب فرمودند: «این فتنه، صرفاً منحصر به حضور عدّه ای در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیّتی قابل دفع شدن نبود و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت که چنین هم شد... در قضایای 9 دی هم عاشورا به کمک ملّت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.»
منبع: تعامل نیوز




کلمات کلیدی : فتنه گران
رمز شهادت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:58 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

روزگاری نه چندان دور همان دوران دفاع مقدس، معبری بزرگ باز شده بود تا سبکبالان عاشق بسوی آسمان عشق پرواز کنند و چه بسیار که از آن معبر پرکشیدند. اما امروز دیگر از آن معبر خبری نیست و به فرموده حضرت آقا دریچه ای کوچک باز هست و هر که می خواهد از این دریچه عبور کند باید دلش را پاک کند.

دل پاک چه زیباست که خریدارش خداوند است و مزدش را درجه رفیع شهادت قرار داده!

دل پاک و دور از خار و خاشاک دنیا چه بزرگ است که صاحبش را از زمین جدا و به آسمان رهسپار میکند.

دل پاک داشتن را مرد می خواهد و مردانی از جنس شهدای طاهر.

شهادت مردانی بی ادعا خواهد نه مدعیان بی عمل.

شهادت یعنی پرواز بسوی آسمان خوبیها، تکیه زدن بر بالاترین مقام بندگی. شهادت یعنی نوشیدن شهد شیرین بندگی ، بندگی همان پروردگار که قلب مؤمن را خانه خود نامید و خانه اش را پاک دوست دارد.

عارف ربانی آیت الله شیخ سیدعبدالکریم کشمیری فرموده بودند: اگر دائماً یاد خدا باشید این صفات رذیله کم کم نه، بلکه همه اش با هم برچیده می شود.

یاد و توجه به خداوند رسم شهدا بود و عاشقانه بسویش پر کشیدند.

الهی! دلی پاک دادی ، خاکی اش کردم ، ای کاش پاکش کنی.

 



کلمات کلیدی : شهادت
دلبسته های نظام
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:38 صبح

دهقان فداکار! 

گفت: یکی از عوامل فتنه 88 گفته است «ما، دلبسته به اصل انقلاب و نظام هستیم و فقط به برخی از مواضع و عملکردها انتقاد داریم، نه اینکه برانداز باشیم»!
گفتم: اهانت به ساحت عاشورا، سنگباران نمازگزاران، شعار به نفع اسرائیل و آمریکا، ائتلاف با منافقین و بهایی ها و سلطنت طلب ها، پاره کردن عکس حضرت امام(ره)، حذف قید اسلام از جمهوری اسلامی ایران، دریافت کمک مالی از ملک عبدالله برای ایجاد آشوب های خیابانی، قتل مردم بی گناه، و... فقط یک اعتراض ساده بوده است؟!
گفت: حالا که مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس نتوانسته اند هیچ غلطی بکنند، سران و عوامل فتنه دنده عقب گرفته اند و خیال می کنند مردم یادشان رفته که چه جنایت بزرگی مرتکب شده بودند.
گفتم: چه عرض کنم؟! چوپان دروغگو رفته بود برای نمایندگی ثبت نام کنه، ازش پرسیدند اسمت چیه؟ گفت؛ دهقان فداکار!

روزنامه کیهان



کلمات کلیدی : فتنه گران
سردار تنهای امروز
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:58 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

امام غریب و تنها ، مظلوم ترین مظلوم حضرت صاحب الزمان عجل الله نگاه منتظرش به قدمهای ماست تا شاید خسته از خود بینی شده باشند و بسوی حضرت راه را کج کنند.

نگاه منتظرش به خانه دل ماست که آیا خانه را آماده پذیرائی از صاحب خود کرده ایم.

نگاه غمگین اش در میان جمعیت عزادار بدنبال یک نفر عاشق در حرکت است و گاهی شاد و بیشتر اوقات ناامید بر می گردد.

نگاه خسته اش در پی یاری وفادار تا کمی از خستگی دور شود.

و دل آسمانی اش بدنبال دستی تا او را به آسمان بشارت دهد.

و اشک چشمانش ز تنهائی روان و یاد جدّ مظلومش روضه هر روز اوست.

و حالا بعد از سردار تنهای دیروز ؛ امروز او سردار تنهاست . تنهای غریب مظلوم.

یا مظلوم ، یا غریب ، دریاب ما را ...




کلمات کلیدی : سردار تنها
تغییر تاکتیک اصلاح طلبان
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:21 عصر
تغییر تاکتیک اصلاح‌طلبان تندرو
بر همین اساس اصلاح‌طلبان که تا چند ماه پیش برای آمدن یا نیامدن خود به عرصه انتخابات، دست به عشوه‌گری‌های سیاسی زده بودند، حال دیگر با اتخاذ تاکتیک جدید معتقدند که به هر طریق ممکن که شده و حتی بدون هرگونه پیش‌شرطی، باید در انتخابات وارد شوند...

گروه سیاسی ـبا نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح‌طلبان که در ابتدا تصور می‌کردند نظام به شروط آنها چراغ سبز نشان خواهد داد، حال با مشاهده اقتدار نظام، تغییر تاکتیک داده‌اند.  

به گزارش بولتن نیوز، بر همین اساس اصلاح‌طلبان که تا چند ماه پیش برای آمدن یا نیامدن خود به عرصه انتخابات، دست به عشوه‌گری‌های سیاسی زده بودند، حال دیگر با اتخاذ تاکتیک جدید معتقدند که به هر طریق ممکن که شده و حتی بدون هرگونه پیش‌شرطی، باید در انتخابات وارد شوند.

بر این اساس، با اندک دقتی بر مواضع و سخنان تریبون‌های جناح اصلاحات این موضوع را می توان به وضوح ملاحظه کرد. برای مثال عباس عبدی در گفتگو با یک سایت نزدیک به اصلاح‌طلبان بیان کرد که "اگر اصلاح‌طلبان گمان می‌کنند که حضورشان در انتخابات ضروری و مفید به فایده است و می‌توانند به بهبود شرایط کنونی کشور در همه عرصه‌ها کمک کنند، در این صورت نمی‌توان این حضور را مشروط به شرط‌هایی غیرمرتبط با آن نمود".

عبدی معتقد است "اصلاح‌طلبان در صورتی که به ضرورت حضورشان در انتخابات و معرفی کاندیدا واقف شوند، دیگر نباید حضور یا عدم حضور یا دعوت از آنها برای شرکت در انتخابات منحصر به نظر کسی شود. اگر در گذشته امکان حضور نسبی داشته‌اند باید ببینند آیا اتفاقاتی که منجر به نبود شرایط لازم شده همه مربوط به رقیب است یا خودشان هم در آن مسئولیت دارند. درصورت اخیر باید به تناسب آن به بهبود شرایط نیز اقدام کنند."

وی معتقد است درگذشته هم برخی نابرابری‌ها وجود داشته ولی اصلاح‌طلبان باقدرت حضور می‌یافتند. عبدی گفت: "اصلاح‌طلبان باید کار خود را به عنوان یک سیاستمدار که پایبند به اصولی است انجام دهند که از جمله آنها سیاست ورزی عملگرایانه است و در دل آن شرکت در انتخابات نیز قرار دارد."  

از سویی دیگر عبدالله نوری که به‌عنوان یکی از اصلاح‌طلبان تندرو در افکار عمومی شناخته شده است نیز در اظهارنظرهایی افراطی‌تر از سایر اصلاح‌طلبان معتقد است که حتی مسأله حصر موسوی و کروبی نیز در مقایسه با حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات، از اولویت اولیه برخوردار نیست. 

نوری با اشاره به  وضعیت موسوی و کروبی گفت: "با وجود این تاکید بر این موضوع، به گونه ای نباشد که فرصت های موجود برای فعالیت سیاسی را از بین ببرد و به تعطیلی اصلاحات بیانجامد و آن را در بن بست قرار دهد." 

وی با پرداختن به دیدگاه های مختلف در مورد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بر موضع واحد اصلاح‌طلبان تاکید کرد و گفت: "حال اگر جبهه اصلاحات و جنبش سبز به این نتیجه رسیدند که باید در فرایند انتخابات شرکت کرد، جامعه را باید براین تصمیم قانع کرد." 

نوری در خصوص انتخابات با تأکید چند باره بر کلیدواژه "انتخابات آزاد" بیان داشت که "برخورداری از انتخابات سالم، آزاد و رقابتی از حقوق مسلم و خدشه ناپذیر تمام مردم است و با تهدید و حتی وضع قانون این حق را نمی توان محدود و تضییع کرد." 

وی ادامه داد: "بخش هایی از جریان و تفکر حاکم با هرگونه فعالیت، عمل سیاسی و حضور موثر اصلاح طلبان و جنبش سبز در هر سطحی مخالف می باشند و فعالیت و حضور جدی اصلاح طلبان در عرصه هایی چون انتخابات را مخل برنامه و استراتژی خود می دانند و به همین دلیل از انفعال اصلاح طلبان استقبال می کنند و ممکن است برای آرامش سیاسی خود این تفکر را تشویق کنند و شرایط را برای هر تلاش و فعالیتی سخت و پر هزینه نمایند." 

در همین حال، سایر نیروهای مرتبط با اصلاح‌طلبان تندرو نیز اظهارنظرهای مشابهی نظیر آنچه گفته شد، بیان کرده‌اند. جالب آنکه رسانه‌های ضد انقلاب و اپوزیسیون نیز که تا پیش از این، تاکتیک تحریم انتخابات را در پیش گرفته بودند، حال به سیاست مشابهی نظیر اصلاح‌طلبان تندرو روی آورده‌اند.

از این منظر می توان به این موضوع پی برد که موسوی و کروبی، برای این افراد تنها ابزاری بودند برای رسیدن به خواسته‌ها و مطامع خود. برای همین هم بود که در ابتدای انتخابات سال 88 اصلاح‌طلبان تندرو و برانداز، حاضر به حمایت از موسوی و کروبی نبوده و آنها را انسان‌های ساده‌لوحی فرض می‌کردند که به درد ریاست‌جمهوری نمی‌خورند. اما آنگاه که دیدند زمینه‌ها برای پذیرش کاندیداتوری خاتمی و امثالهم برای رسیدن به مقاصد خود فراهم نیست، این دو نفر را وارد میدان کردند.

در طول سه سال گذشته نیز حصر موسوی و کروبی تنها بهانه‌ای بود برای اصلاح‌طلبان که به خیال خود به نظام فشار وارد کنند. و حالا معلوم شده است که همه‌ی اینها دروغی بیش نبوده است. آنها حاضرند برای آنکه بار دیگر وارد قدرت شوند، همه کس حتی موسوی و کروبی را قربانی مطامع خود کنند.

بیچاره آن کسانی که به حمایت این قدرت‌طلبان و سیاست‌بازان دل بسته و به تعبیر دیروز رهبر انقلاب، اسباب سرشکستگی و بدبختی خودشان را نیز در زمین و در ملاءاعلی فراهم کردند.

منبع: بولتن نیوز



کلمات کلیدی : فتنه گران


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats