سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
عصبانیت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:5 صبح

وقتی نویسنده گمنام عصبانی می شود! (خبر ویژه)

تاکید کیهان بر اینکه وحدت با فتنه گران مادام که آنها به خاطر جرائم و جنایات خود مجازات نشده باشند معنا ندارد نویسنده پایگاه اینترنتی کاندیدای وابسته به کاندیدای متوهم انتخابات دهم را به شدت عصبانی کرد.
علی اصغر شفیعیان، طی یادداشتی در کلمه نوشت: «روزنامه کیهان که مدیرمسئولش عنوان نمایندگی رهبری را به دوش می کشد متاسفانه نمی شنود که در یک ماهه اخیر رهبری نیز دو بار بر ضرورت وحدت و جذب حداکثری تاکید کرده است». اما ظاهراً مشکل این است که نویسنده «کلمه» جمله کلیدی رهبرمعظم انقلاب را دراین باره که وحدت فقط با کسانی معنا دارد که اصول را قبول دارند، نشنیده است. خوب بود نویسنده کلمه یک بار از خود می پرسید میرحسین موسوی به جز عملگی برای آمریکا و ایجاد ذوق زدگی برای اسرائیل در ماه های گذشته آیا به هیچ «اصل» دیگری هم قائل بوده است؟!
نویسنده گمنام کلمه ادامه داده است: «وجه دیگر موضوع این است که آقای شریعتمداری عزیز! لندن نشینی (البته عرض کردم که فاتح در منچستر است نه لندن) و یا تهران نشینی مهم نیست، مهم فعلی است که مرتکب می شویم. آیا ابوالفضل فاتح به انقلاب نزدیکتر است که در این موقعیت دعوت به گفتگو و مفاهمه ملی می کند یا شما؟!... از خداوند متعال هدایت شما را خواستارم.
انتشار این قبیل مقالات ناشی از عصبانیت و در عین حال خنده آور، در سایت رسمی موسوی نشان دهنده آن است که سران فتنه به خوبی دریافته اند قادر به ادامه وضع موجود نیستند و لذا به روش های مختلف برای رساندن این پیام تلاش می کنند که اگر دستی به سوی آنها دراز شود، آن را رد نخواهند کرد! مشکل فقط این است که این افراد گویا نفهمیده اند جز دست قانون دست دیگری به سمت آنها دراز نخواهد شد.
گفتنی است که کیهان اسناد غیرقابل انکاری از مزدوری میرحسین موسوی و برخی از اطرافیان او برای اسرائیل و آمریکا و انگلیس ارائه کرده است و درباره آقای ابوالفضل فاتح و نقش او در فتنه اخیر، نوشته های مستندی داشته است که معلوم نیست چرا موسوی و نویسنده گمنام سایت وی از پرداختن به آن وحشت دارند؟!

روزنامه کیهان

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بسم الله و بالله. کمک به خواسته های شیاطین یعنی همرنگی و همکاری با شیاطین. امروز شیطان بزرگ که امریکای جنایتکار باشد با تمام قوا به جنگ اسلام و قرآن آمده که یک نمونه آن را در روزهای قبل، با اهانت به قرآن کریم دیدم. حال اگر کسی همچون موسوی به این شیطان بزرگ خدمت کند و سبب خوشحالی آن شود و خواسته های این جنایتکاران را به مرحله اجرا در آورد آیا از خود آنها به حساب نمی آید؟  هر عقل سلیمی خواهد گفت: بله.  و خداوند نیز در هیچ کجای قرآن کریم نفرموده با شیطان وحدت داشته باشید بلکه گفته شیطان بزرگترین دشمن شماست. و خیلی آیات دیگر. 

 آیا هنوز باید با شیاطین وحدت داشت یا آن را از بین برد؟



دشمنان امیرالمومنین
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:4 صبح
بسم الله الرحمن الرحیم
 
پنهان کردن فضایل امیرالمومنین علیه السلام و غرض ورزی در تحلیل حقایق مسلم درباره آن حضرت؛ منحصر به عصر بنی امیه نبود، بلکه پیوسته این الگوی کامل انسان، از سوی دشمنان و مغرضان، مورد تعدی قرار گرفته است...
متأسفانه در دوران معاصر و در سال های اخیر، نمونه هایی از این فضیلت ستیزی را در مورد ساحت مقدس ائمه اطهار علیه السلام در عرصه مطبوعات نظاره می کنیم، دریغا و شگفتا! و اینک مواردی چند:
 
هفته نامه  راه نو ، در مرداد 1377 ، در صفحه 18 می نویسد:
پیامبر و ائمه ، فقط در برهه ای از زمان ، صلاحیت مرجعیت را داشته اند.
 
هفته نامه توانا در شماره 28 خود، در صفحه 11 می آورد:
اعتماد به عصمت، مدعایی معیوب و مخدوش است.
 
روزنامه صبح امروز در تاریخ 8/2/78 می نویسد:
برخی از متکلمان، ولایت را گوهر نبوت دانسته و ولایت را به معنای حجت بودن شخصیت نبی در نظر گرفته و خاتمیت را به معنای پایان یافتن حجت بودن شخصیت دانسته اند.  از این رو، با ختم نبوت، دیگر شخصیت هیچ کس حجت نیست.
 
عبدالکریم سروش در ماهنامه کیان ، در بهمن 77 می آورد:
ولایت، منحصر در شخص نبی اکرم است و با رفتن او ، ولایت نیز خاتمه می یابد. او خاتم نبوت و خاتم ولایت بود. ولایت پیامبر، بعد از او به کسی منتقل نشده است.
 
روزنامه نشاط در تاریخ 30/1/78 آورده است:
زیارتنامه امام حسین ، وسیله انتقال کینه توزی شیعیان است. زیارتنامه های امام حسین، عامیانه و شامل انتقام گیری و اختلاف انگیز است.
 
روزنامه صبح امروز در تاریخ 5/2/78 می نویسد:
تأسی به امام حسین در شهادت طلبی، نوعی نگرش خشونت گرایانه است.
 
ماهنامه زنان ، که باید مروج زن نمونه و فرهنگ دینی در جامعه باشد، در شماره 59 ، ص 35 خود می نویسد:
گفتار فاطمه نمی تواند الگوی زنان امروز باشد.
....
نقل بیشتر این گونه سخنان ، ما را از هدف اصلی و موضوع کتاب دور می کند.
 
پرتوی از فضایل امیرالمومنین علیه السلام در قرآن،ص 16-20


امریکا و آخرین امید
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:20 صبح

حمایت دوباره واشنگتن از فتنه گران
کلینتون : همه امید آمریکا در ایران به مخالفان داخلی است

وزیر خارجه آمریکا گفت: تنها امید من به حرکت های اعتراضی داخل ایران، با هدایت رهبران مدنی است.
هیلاری کلینتون در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ABC آمریکا ازمخالفت عمیق خود با انقلاب اسلامی ایران خبر داد. وی با اشاره به مخالفت خود با الگوی حکومتی ایران گفت که با انقلاب اسلامی در ایران اختلافات جدی دارد.
کلینتون درباره آنچه که قدرت گرفتن نظامیان در ایران خواند ابراز نگرانی کرد و مدعی شد که مردم ایران حتی بسیاری از افرادی که پیش از این از حکومت پشتیبانی می کردند، درباره رفتارها و مسیری که حکومت فعلی ایران می پیماید، مسئله پیدا کرده اند.
وی افزود: من فقط می توانم امیدوار به حرکت های داخل ایران با هدایت رهبران مدنی و مذهبی باشم.
وزیرخارجه آمریکا اضافه کرد: دولت اوباما هم تلاش می کند اقدامات خود را برای کمک به معترضین در داخل ایران به ثمر برساند.
وی همچنین تصریح کرد که با کارشناسان ایرانی در همین خصوص دیدارهایی داشته است.
این مقام آمریکایی در عین حال خاطرنشان کرد که حمایت آمریکا از جنبش اعتراضی ایران می تواند به این جنبش آسیب برساند.
کلینتون در پاسخ به سوالی درباره موضوع هسته ای ایران نیز گفت: هیچ برنامه ای برای دیدار با مقامات ایرانی در حاشیه نشست آتی مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک ندارد.
وزیرخارجه آمریکا همچنین از تحریم های اقتصادی اعمال شده توسط شورای امنیت بر ضد ایران هم تمجید و حمایت کرد.
واشنگتن پست: جنبش سبز تنها گزینه است
روزنامه واشنگتن پست هم در مقاله ای که به قلم «رای تکیه» نوشته شده تنها گزینه پیش روی آمریکا و غرب را برای مقابله با ایران، سرمایه گذاری بر روی جنبش سبز دانست.
این مقاله با اشاره به ناکامی غرب در اعمال تحریم ها و دیگر ابزار فشار بر ایران با صراحت نتیجه گرفت، تنها راه برون رفت از این وضعیت سرمایه گذاری بر یک طبقه سیاسی ایرانی است که مایل باشد عملگرایی را جایگزین جزم اندیشی کند و این گروه همچنان جنبش سبز است.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی : امریکا و فتنه گران
سیره امام
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:38 صبح

رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری:

براساس سیره امام(ره) از دولتها حمایت و بازهم دفاع خواهم کرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: نباید به خاطر یک عملکرد در گوشه‌ای، دولت و?سایر قوا را در چشم مردم بی‌اعتبار کرد. مطالبی که برخی افراد می‌گویند، خلاف حق است و این همان کاری است که دشمن به دنبال آن است
شناخت مسائل اصلی و فرعی یکی دیگر از نکات مهم در عرصه داخلی است و باید با شناخت صحیح مسائل اصلی، موضوعات فرعی را تبدیل به مسائل اصلی نکرد
مردم در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری، به شعارها و صحبت‌هایی که رنگ و بوی غیردینی و غیراسلامی داشت، دل نبستند و به شعارها و برنامه‌هایی رأی دادند که رنگ و بوی اسلامی و عدالت اجتماعی و ضد تجمل‌گرایی داشت
.

روزنامه ایران



کلمات کلیدی : سیره امام و دولت
رهبر معظم انقلاب تنها شخصیت لایق رهبری
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:50 صبح
بیانیه پایانی هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری:
رهبر معظم انقلاب، تنها شخصیتی که لباس رهبری امت بر قامت ایشان زیبنده است

خبرگزاری فارس: هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری "دوره چهارم " عصر امروز طی بیانیه‌ای شامل محورهایی همچون محکومیت اهانت به قرآن کریم ، بیعت مجدد با ولی امر مسلمین و تاکید بر وحدت حول محور ولایت، به کار خود پایان داد.


? گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس متن کامل بیانیه پایانی هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری "دوره‌ی چهارم " به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

با حمد و ثنای الهی و سپاس از حضرتش و صلوات بی‌پایان به پیشگاه حضرت خاتم انبیاء (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، هشتمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری دوره‌ی چهارم در فضای معطر از معنویت ماه مبارک رمضان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بیست و سوم و بیست و چهارم شهریور ‌1389 برگزار شد. اعضای مجلس خبرگان با سلام و عرض ادب به محضر ملت شریف و بزرگوار ایران توجه آنان را به نکات زیر معطوف می‌دارد:

‌1- این روزها جهان اسلام عزادار داغ سنگین اهانت به قرآن کریم در آمریکاست. کتابی که تجلی رب است "لقد تجلی الله لخلقه فی کتابه " و تنها کتاب تحریف نشده‌ی الهی است. این توطئه در سلسله حلقه‌های زنجیره‌ای توطئه علیه اسلام قرار دارد از کتاب سلمان رشدی مرتد تا کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اکرم (ص) و تا ساختن فیلم‌های توهین آمیز علیه اسلام و ... روشن است که در عرصه‌ی مدیریت این جریان توطئه به وضوح دست استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیست‌های جنایتکار دیده می‌شود. این تلاش‌های سخیف و ضدانسانی خود گویای گسترش بیداری اسلامی و خیزش سریع اسلام ناب محمدی (ص) در جهان است که این چنین دشمنان را سراسمیه کرده است. نیز شاهد بزرگی بر صحت فرمایش امام راحل است که دشمنی جهان استکبار با ایران اسلامی به خاطر اسلام است.
مطمئنا واکنش سریع، قاطعانه و هوشمندانه‌ی مسلمانان جهان به ویژه ایران اسلامی مسببان و مباشران این جنایت را پشیمان خواهد ساخت و درس عبرتی به آن‌ها خواهد داد که آنان توان خاموش کردن نور خداوند را نخواهند داشت.
"یریدون لیطفئوا نورالله بافواهم و الله متم نوره ولو کره الکافرون " سوره‌ی صف آیه ‌8، طبیعی است جهان اسلام به خاطر احترام به ادیان و انبیاء الهی قطعا مقابله به مثل با کتاب‌های مقدس سایر ادیان را در راستای تلاش دشمنان در جهت به راه انداختن جنگ مذهبی می‌دانند و از آن پرهیز خواهند کرد.

‌2- خبرگان ملت مثل همیشه بیعت خود را با ولی امر مسلمین تجدید کرده و اعلام می‌نماید ولایت فقیه ستون فقرات نظام اسلامی بوده و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی " با مدیریت و تدبیر شایسته خویش بعد از ارتحال امام راحل عظیم الشان نشان دادند که تنها شخصیتی هستند که لباس رهبری امت بر قامت ایشان زیبنده است صراط مستقیم سعادت، پیروی راه ولایت فقیه است از فریب خوردگان و آنان که خود را از برکات این کشتی نجات محروم کرده‌اند می‌خواهند هر چه زودتر به دامان ملت بازگردند و بدانند که مقابله با ملت بزرگ ایران اسلامی، عاقبت مطلوبی نخواهد داشت.

‌3- حضور فراموش ناشدنی امت عزیزمان در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس از جلوه‌های زیبای ماه مبارک رمضان بود. سلام و درود خداوند بر امت رشیدمان که مدام افتخار آفریده و مایه‌ی عزت اسلام و مسلمین می‌گردند. این راهپیمایی باشکوه، روحی تازه به مقاومت در برابر اشغالگران دمید و پیام نفی مذاکرات ذلت‌آمیز سازش را با خود داشت. امت بزرگ ما در این راهپیمایی به صراحت گفتند که راه نجات فلسطین فقط مقاومت در برابر اشغالگران است نه سازش و مذاکره.
در طول بیش از ‌60 سال اشغال فلسطین مذاکرات سازش پیوسته بستری برای ادامه‌ی اشغالگری بوده است. اعضاء مجلس خبرگان، رهبران و مجاهدان فلسطینی را به اتکال به خداوند و ادامه‌ی مقاومت در برابر اشغالگران دعوت می‌کند که "ولا تهنوا و لاتحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین " سوره‌ی آل عمران آیه ‌129.

‌4- مجلس خبرگان رهبری همگان را به وحدت حول محور ولایت بر پایه‌ی اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی دعوت می‌نماید، از مسئولان محترم نظام انتظار می‌رود با ولایت‌مداری و رفتار قانونمدارانه، برای مردم عزیزمان الگوی وحدت باشند در این عرصه مسئولیت نخبگان و فرهیختگان جامعه که از تاثیرگذاری بیشتری برخوردارند از دیگران بیشتر است. امروز "وحدت " عنصر ضروری برای تداوم انقلاب و دفع توطئه‌های گسترده‌ی دشمنان است.

‌5- حادثه‌ی دردناک سیل پاکستان کام امت اسلامی را به شدت تلخ کرده است، کمک به این مسلمانان حادثه دیده از فوری‌ترین مسائل جهان اسلام است. اعضای مجلس خبرگان رهبری از مجامع بین‌المللی و سازمان کنفرانس اسلامی و از مسلمانان جهان به ویژه امت اسلامی کشورمان می‌خواهند با کمک رسانی شایسته به این مردم مصیبت دیده، اخوت اسلامی خود را به نمایش گذارده و اثبات کنند که امت اسلامی یک پیکرند که چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار.

‌6- در آغاز سال تحصیلی حوزه‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس و سایر مراکز آموزشی قرار داریم. این نهادها ارکان اصلی ارتقاء دین و دانش در کشور بوده سرمایه‌ی عظیمی به حساب می‌آیند. از تمامی دست‌اندرکاران این مراکز انتظار می‌رود تمام تلاش خود را جهت رشد و ارتقای علمی و معنوی آنها به کار برند و مطالبات به حق مقام معظم رهبری در این حوزه‌ها را که مطالباتی ارزشمند، کاربردی و سازنده است تحقق بخشند.

‌7- تساهل و تسامح فرهنگی، دمیدن در جریان ملی‌گرایی،‌ عدم توجه شایسته به مسئله‌ی عفاف و حجاب از دغدغه‌ها و نگرانی‌های اعضای مجلس خبرگان رهبری است. ما به همه نهادهای فرهنگی کشور هشدار می‌دهیم مراقب این دام باشند که این آسیبی جدی برای نظام و انقلاب اسلامی است و از دولت محترم می‌خواهیم که با عملکرد مدبرانه، غیرت‌مدارانه و شایسته با این خطر جدی مقابله نماید و از مسئولین محترم می‌خواهیم به منظور جلوگیری از لجاج و دهن‌کجی در موضوع حجاب، ضمن انجام کار فرهنگی گسترده طرحی شایسته برای آن تهیه و اجرا نمایند.

‌8- در آستانه‌ی اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، ضمن تاکید بر مفید بودن اصل این طرح، از دولت محترم می‌خواهیم تدبیری اتخاذ گردد که با اجرای این طرح، فشاری مضاعف بر قشر آسیب‌پذیر جامعه وارد نشود و از مردم عزیزمان می‌خواهیم با همکاری با دولت محترم، کمک به اجرای این طرح سازنده نمایند.

‌9- موفقیت‌های چشمگیر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی، هسته‌ای، فناوری هوا، فضا و غیره به شدت دشمنان ملت را به خشم آورده و در صددند به هر قیمتی که شده سد راه این توفیقات بزرگ گردند، فشارهای اخیر دنیای استکبار علیه ایران اسلامی در این راستاست ولی دشمنان باید بدانند که این ملت رشید فاتح قله‌های پیروزی است به یاری خداوند و عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و وحدت کلمه‌ی مردم عزیز، ایران اسلامی از مشکلات عبور خواهد کرد و به فضل خداوند تجلی بخش امت نمونه‌ی جهان اسلام خواهد شد.

در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات امت خداجویمان در ماه مبارک رمضان و توفیق تداوم نورانیت و معنویت تحصیل شده از برکات شهرالله الاکبر، توفیق روز افزون امت اسلام را در جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان و نیز توفیق امت سربلند و سرافراز ایران اسلامی در جهت نیل به قله‌های موفقیت و مقابله با مشکلات از خداوند خواستار بوده، درود و سلام خویش را نثار شهیدان والا مقام به ویژه شهدای عزیز دفاع مقدس که در سالگرد این حماسه‌ی افتخارآفرین هستیم و امام شهیدان می‌نماییم و از خداوند متعال برای آنان علو درجات مسئلت می‌کنیم.
مجلس خبرگان رهبری
شوال ‌1431
‌24/6/89



کلمات کلیدی : رهبر معظم انقلاب
سران فتنه و دستور امریکا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:29 صبح

دستور آمریکا به سران فتنه لغو تحریم های شکست خورده علیه ایران را باارسال نامه خواستار شوید

منابع مطلع ، جزییات بیشتری از پروژه نامه نگاری سران فتنه به غرب برای لغو تحریم های شکست خورده علیه ایران را افشا کردند .
در پی انتشار خبری طی هفته گذشته در رسانه ها مبنی بر اینکه « به دنبال تبعات شکست پروژه تبلیغاتی بزرگ غرب در مورد تحریم ایران اخبار رسیده حاکی است که غربیها با ارسال پیغامی به یکی از سران فتنه از او درخواست کردند که با ارسال نامه ای به سران غرب از آنها بخواهد با عنوان کم کردن فشارها بر مردم ایران تحریم ها را علیه ایران تعدیل کنند» اخیرا جزئیات بیشتری از این خبر منتشر شده است..
به گزارش باشگاه خبرنگاران در خبر قبلی آمده بود یک روزنامه نگار لبنانی مرتبط با دیپلمات های غربی دردیدار با یک خبرنگار قدیمی ایرانی پرده از خبری برداشت که هم از استیصال غرب در برخورد با ایران حکایت دارد و هم سند دیگری است بر خط گیری راهبردی جریان فتنه از غرب.
این روزنامه نگار لبنانی با اشاره به اقدامات موثر ایران در رویارویی با پروژه تحریم اقتصادی غرب به ویژه در مورد بنزین که در ابتدا تصور می شد پاشنه آشیل ایران است می گوید:غربی ها اخیرا توسط یکی از نزدیکان سران فتنه به او پیغام دادند که با توجه به مشکلاتی بر سر اجرای تحریم های ضد ایرانی وجود دارد آنها تمایل دارند که پیش از اعلام شکست قطعی آن به نوعی ابتکار عمل را بدست بگیرند و خود به بهانه ای این پروژه را کنار بگذارند و به همین دلیل بهتر است که یکی از سران فتنه طی درخواستی از سران کشورهای غربی بخواهد که تحریم های ضد ایرانی را تعدیل کنند تا با این اقدام هم اپوزیسیون تقویت شود و هم کاری کنند که آبرو و حیثیت غرب در این ماجرا از بین نرود.
دیپلمات های غربی به این روزنامه نگار لبنانی چنین گفتند: با توجه به اینکه جریان شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری در ایران به طور کامل جمعیت حامی و مردمی خود را از دست داده است واسطه شدن سران فتنه در مورد تعدیل تحریم های ضد ایرانی باعث ایجاد وجهه برای این جریان و امید بخشیدن به اندک هواداران آن در ایران می شود و نشان می دهد سران فتنه از این سطح از قدرت برخوردارند که تحریم ها را تعدیل کنند.
این روزنامه نگار لبنانی تاکید کرد: عنصر مشاور و امین یکی از سران فتنه به وی فشار آورده است تا این نامه خطاب به مقامات غربی نوشته شود و با توجه به اینکه رییس جمهوری ایران محمود احمدی نژاد راهی نیویورک است این خبر می تواند این سفر را همزمان با شکست پروژه ضد ایرانی دیگر غرب تحت الشعاع قرار دهد.
این روزنامه نگار لبنانی همچنین اعلام کرده در صورت لزوم، نام خود و دیپلمات های غربی را فاش خواهد کرد.
این گزارش حاکی است همسر یکی از سران فتنه برای نوشتن نامه به غرب در زمینه لغو تحریم ها از سوی شوهرش اصرار دارد و او را تشویق می کند که با بیشتر جدی گرفتن جریان خارجی کاری کند که شاید جریان فتنه از بن بست فعلی بیرون آید.
او می گوید که حتما باید به پیغام غرب از سوی سران فتنه پاسخ مثبت داده شود تا شاید دو پروژه به بن بست رسیده ذیل از وضعیت فعلی خارج شوند؛
1- پروژه شکست خورده تحریم های غرب علیه ایران
2-وضعیت سران و جریان سبز(فتنه ) در ایران.

منبع: سایت کیهان

 

الحمدلله که هرچه دشمنان مکر بکار میبرند با مکر خداوند علیم روبرو شده و نقشه هایشان نقش بر آب میشود. این بیچارگان هنوز نفهمیدند حکومتی که پشتوانه آن الله و ولایت باشد ، چراغی نیست که با پف کردن خاموش شود و خداوند آن را همچون خورشید تابان روز به روز درخشنده تر می نمایاند.  خدا را شکر که دشمنان ولایت همیشه از کودن ها بودند و هستند.



کلمات کلیدی : امریکا و سران فتنه
مخالفت با ولایت فقیه ، مستلزم شرک به خدا؟
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:4 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

پرسش:   توضیح دهید که چرا در مقبوله عمر بن حنظله مخالفت با ولایت فقیه مستلزم شرک شمرده شده است؟

 

پاسخ:  بر اساس مضمون پاره ای از روایات - از جمله مقبوله عمر بن حنظله - اگر کسی از فرمان و حکم ولی فقیه سرپیچی کند مشرک است.  در مقبوله عمر بن حنظله آمده است:

از امام صادق علیه السلام درباره دو نفر از شیعیان که بر سر مسائل دینی و یا مسائل دنیوی و میراث، نزاع و اختلاف داشتند، سئوال شد که برای قضاوت و دادگری و رفع تخاصم و اختلاف نزد چه کسی بروند؟  امام آنها را از مراجعه به طاغوت و حاکم ستمگر باز می دارند و دستور می دهند که به راویان احادیث و کارشناسان و متخصصان در مسائل دینی مراجعه کنند و در ضمن می فرمایند:

« فانی قد جعلته علیکم حاکماً فاذا حکم بحکمنا فلم یقبله منه فانما استخف بحکم الله و علینا رد و الراد علینا الراد علی الله و هو علی حد الشرک بالله ... »  (وسائل الشیعه ،  ج 1 ،  ب 2 ، ص 34 )

« من او (فقیه و متخصص در دین) را حاکم بر شما قرار دادم. پس آنگاه که بر اساس حکم ما داوری کرد و کسی از او نپذیرفت، همانا آن کس حکم خدا را کوچک و سبک شمرده ، حکم و فرمان ما را ردّ کرده است و ردّ حکم ما ، ردّ حکم و فرمان خداوند است و این در حدّ شرک به خداوند است. »

بر اساس روایت فوق، اگرفقیه جامع الشرایطی متصدی تشکیل حکومت و یا انجام امور حکومتی شد، کسی که با او مخالفت کند و سخن و فرمان او را ردّ کند، مثل این است که با امامان معصوم مخالفت کرده باشد، و مخالفت با آنها در حکم و در حدّ شرک به خداوند است.

توضیح اینکه شرک دارای اقسامی است که از جمله آنها شرک در ربوبیت تشریعی خداوند است زیرا توحید دارای اقسام و مراتبی است و انکار هر قسم و مرتبه از توحید ابتلا به نوعی شرک می باشد.

پاسخ استاد به جوانان پرسش گر ، ص 52 - 53

 



کافران امروز
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:14 عصر

 

 

 

ساکنان جهنم

کلمات کلیدی : کشیش جهنمی
پیام آقا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:59 عصر
پیام ولی امر مسلمین جهان در پی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف در آمریکا:
مطالبه همه مسلمانان مجازات شایسته توهین کنندگان به قرآن مجید از سوی آمریکاست

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی در خصوص محکومیت اهانت به ساحت قرآن مجید، تصریح کردند: دولت آمریکا برای اثبات ادعای خود درباره دخالت نداشتن در این توطئه، باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را به گونه ای شایسته به مجازات برساند.


به گزارش خبرگزاری فارس، متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله العزیز الحکیم
انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون
ملت عزیز ایران، امت بزرگ اسلام!
اهانت جنون‌آمیز و نفرت‌انگیز و مشمئزکننده به قرآن مجید در کشور آمریکا که در سایه امنیت پلیسی آن کشور اتفاق افتاد حادثه تلخ بزرگی است که نمی‌توان آن را تنها در حد یک حرکت ابلهانه از سوی چند عنصر بی‌ارزش و مزدور به حساب آورد.
این یک اقدام محاسبه شده از سوی مراکزی است که از سالها پیش به این طرف سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند.
این حلقه دیگری از زنجیره ننگینی است که با خیانت سلمان رشدی مرتد آغاز شد و با حرکت کارتونیست خبیث دانمارکی و دهها فیلم ضد اسلام ساخته شده در هالیوود ادامه یافت و اکنون به این نمایش نفرت‌انگیز رسیده است.
پشت صحنه این حرکات شرارت‌بار کیست و چیست؟
مطالعه این روند شرارت که در این سالها با عملیات جنایت‌بار در افغانستان و عراق و فلسطین و لبنان و پاکستان همراه بود تردیدی باقی نمی‌گذارد که طراحی و اتاق فرمان آن در دستان سران نظام سلطه و اتاق‌ فکرهای صهیونیستی است که از بیشترین نفوذ در دولت آمریکا و سازمان‌های امنیتی و نظامی آن و نیز در دولت انگلیس و برخی دولت‌های اروپایی برخوردار است.
اینها همان کسانی‌اند که پژوهش‌های حقیقت‌یاب مستقل، روز به روز بیشتر انگشت اتهام را در ماجرای حمله‌ به برج‌ها در یازده سپتامبر به سوی آنان متوجه می‌کنند. آن ماجرا بهانه حمله به افغانستان و عراق را به رئیس جمهور جنایتکار وقت آمریکا داد و او اعلام جنگ صلیبی کرد و همان شخص بنابر گزارش‌ها، دیروز اعلام کرده است که این جنگ صلیبی با ورود کلیسا به صحنه کامل شد.
هدف از اقدام نفرت‌انگیز اخیر آن است که از سویی مقابله با اسلام و مسلمین در جامعه مسیحی به سطوح همگانی مردم کشیده شود و با دخالت کلیسا و کشیش رنگ مذهبی گرفته و پشتوانه‌ای از تعصبات و تعلقات دینی بیابد و از سوی دیگر ملت‌های مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه‌دار می‌شوند از مسائل و تحولات دنیای اسلام و خاورمیانه غافل سازند.
این اقدام کینه‌توزانه نه آغاز یک جریان بلکه یک مرحله از روند طولانی‌مدت اسلام‌ستیزی به سرکردگی صهیونیزم و رژیم آمریکا است. اینک همه سران استکبار و ائمة‌الکفر در برابر اسلام قرار گرفته‌اند.
اسلام، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است. وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان با سیاست پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های نفرت‌بار مقابله کنند.
سران رژیم آمریکا نمی‌توانند با سخنان فریبنده و میان‌تهی خود را از ادعا و همراهی با این پدیده زشت تبرئه کنند.
سالهاست که مقدسات و همه حقوق و حرمت میلیون‌ها مسلمان مظلوم در افغانستان و پاکستان، عراق و لبنان و فلسطین زیر پا گذاشته شده است. صدها هزار کشته، دهها هزار زن و مرد اسیر و زیر شکنجه، هزاران کودک و زن ربوده شده و میلیون‌ها معلول و آواره و بی‌خانمان قربانی چه چیزی شده است؟ و با همه این مظلومیت‌ها چرا در رسانه‌های جهانی غرب مسلمان را مظهر خشونت و قرآن و اسلام را خطری برای بشریت وانمود می‌کنند؟ چه کسی باور می‌کند که این توطئه گسترده بدون کمک و دخالت حلقه‌های صهیونیستی درون دولت آمریکا ممکن و عملی است؟
برادران و خواهران مسلمان در ایران و سراسر جهان!
لازم می‌دانم این چند نکته را به همه متذکر گردم:
اولاً: این حادثه و حوادث پیش از آن به روشنی نشان می‌دهد که آنچه که امروز آماج حمله نظام استکبار جهانی است اصل اسلام عزیز و قرآن مجید است.
صراحت مسکتبران در دشمنی با جمهوری اسلامی ناشی از صراحت ایران اسلامی در مقابله با استکبار است و تظاهر آنها به دشمن نبودن با اسلام و دیگر مسلمانان دروغی بزرگ و فریبی شیطانی است.
آنان با اسلام و هرآنکس که به آن پایبند است و هرآنچه نشانه مسلمانی است دشمن‌اند.
ثانیاً: این سلسله‌ کینه‌توزی‌ها با اسلام و مسلمین ناشی از آن است که از چند دهه پیش تاکنون نور اسلام از همیشه تابنده‌تر و نفوذ آن در دلها در جهان اسلام و حتی غرب از همیشه بیشتر شده است ناشی از آن است که امت اسلام از همیشه بیدارتر شده و ملت‌های مسلمان اراده کرده‌اند زنجیره‌های دو قرن استعمار و تجاوز مستکبران را پاره کنند.
حادثه اهانت به قرآن و پیامبر عظیم‌الشأن (ص) با همه تلخی در دل خود حامل بشارتی بزرگ است. خورشید پرفروغ قرآن روزبه‌روز بلندتر و درخشنده‌تر خواهد شد.
ثالثا: همه باید بدانیم که حادثه اخیر ربطی به کلیسا و مسیحیت ندارد و حرکات عروسکی چند کشیش ابله و مزدور را نباید به پای مسیحیان و مردان دینی آنان بنویسیم.
ما مسلمان هرگز به عمل مشابهی در مورد مقدسات ادیان دیگر دست نخواهیم زد. نزاع میان مسلمان و مسیحی در سطح عمومی خواسته دشمنان و طراحان این نمایش دیوانه‌وار است درس قرآن به ما در نقطه مقابل آن قرار دارد.
و رابعاً: طرف مطالبه همه مسلمانان امروز دولت آمریکا و سیاستمداران آن است. آنها اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را که دل 1.5 میلیارد مسلمان را به درد آورده‌اند به گونه‌ای شایسته به مجازات برسانند.
والسلام علی عبادالله الصالحین
سیدعلی خامنه‌ای
22 شهریور 1389



کلمات کلیدی : اهانت به قرآن
توالت فرنگی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:50 عصر
یارکشی مهدی هاشمی برای تداوم پروژه "توالت فرنگی "

خبرگزاری فارس: برخی اخبار جدید حاکی است که مهدی هاشمی در صدد تحریک یکی دیگر از زندانیان امنیتی برای ادامه دادن پروژه توالت فرنگی حمزه کرمی است.


به گزارش گروه "فضای مجازی " خبرگزاری فارس نویسنده وبلاگ بلوغ سیاسی در پست جدید خود نوشت: مهدی هاشمی رفسنجانی که بیش از یک سال از خروج وی از کشور می‌گذرد و وی حاضر نیست برای پاسخگویی به اتهامات متعدد خود به کشور بازگردد، برخی اخبار جدید حاکی است که وی در صدد تحریک یکی دیگر از زندانیان امنیتی برای ادامه دادن پروژه توالت فرنگی حمزه کرمی است.

حمزه کرمی مشاور عبداله جاسبی و از عوامل مهدی هاشمی در ستاد بهینه سازی مصرف سوخت که سال گذشته اعترافات زیادی در مورد نقش مهدی هاشمی در حوادث پس از انتخابات و سوء استفاده‌های مالی و سیاسی او مطرح کرده بود، حدود یک ماه پیش ناگهان با نوشتن نامه‌ای ادعا کرد که اعترافاتش تحت فشار و شکنجه بوده، به طوری که برای بیان برخی از آن‌ها حتی سر وی را در توالت فرنگی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، متعاقب نگارش این نامه، یکی از مقامات عالی نظام خواستار رسیدگی به این نامه شده و کمیته ای مستقل و با رضایت چهره سیاسی مزبور برای بررسی این موضوع تشکیل شد.این کمیته پس از چند هفته بررسی دقیق پرونده کرمی، سیر بازجویی ها و تحقیقات از عوامل پرونده و بازداشتگاه گزارش خود را آماده کرده و محتوای این گزارش به تائید نیز می رسد.

گفته می شود در این گزارش تمامی موارد ادعایی حمزه کرمی بررسی و موارد ادعایی او با استناد به شواهد و قرائن تکذیب و تصریح شده است که وی در دوران بازداشت، بازجویی و تحمل زندان خود تحت هیچ گونه فشاری برای بیان اعترافات آنچنان که در نامه‌اش ادعا کرده، نبوده است.

گفته می‌شود سناریویی هدفمند جهت تحت تأثیر قرار دادن و تحریک این چهره سیاسی توسط نزدیکان وی طراحی شده که موضوع نامه بخشی از آن است.



در عین حال، شنیده شده مهدی هاشمی که اتهامات متعددی در مورد او مطرح است، در نظر دارد یکی دیگر از زندانیان امنیتی از به نام محمدرضا رجبی را جهت اجرای سناریویی مشابه و مجاب کردن خانواده اش به حمایت از او با این سناریو فعال کند.

رجبی از همکاران مهدی هاشمی در دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد است که در ستاد انتخاباتی سال 84 آقای هاشمی رفسنجانی نقش مستقیمی در هزینه بودجه سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در فعالیت های انتخاباتی داشته است.

منبع: فارس نیوز



کلمات کلیدی : مهدی هاشمی


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats