سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
موسوی در جنگ...
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 9:13 صبح
موسوی در خدمت جنگ نبود بلکه کارشکنی می کرد چاپ فرستادن به ایمیل
نخست وزیر و وزیر کشور پیشنهاد تعطیل شدن کارخانه پلی اکریل اصفهان را به خاطر احتمال بمباران شدن مطرح کردند. از نیروی هوایی پرسیدم، گفتند از فردا هواپیمای اف 14 در فضای اصفهان و تهران خواهند گماشت و امنیت نسبی دارد...

"صراط" - سایت رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن انتشار خاطرات وی اعلام کرد میرحسین موسوی با طرح اینکه احتمال بمباران وجود دارد، خواستار تعطیلی کارخانه پلی اکریل اصفهان بود.
این سایت با درج روزشمار خاطرات هاشمی رفسنجانی از روز 6 مرداد 1365 و در مطلبی با عنوان «موسوی به فرمانده جنگ پیشنهاد کرد: پلی اکریل اصفهان به جهت خطر بمباران هوایی تعطیل شود!»، می نویسد «سرهنگ جمالی جانشین فرمانده نیروی زمینی آمد. گزارش سمینار امنیت بین المللی ژنو را داد. انستیتوی مطالعات استراتژیک برگزار کرده بود. او خواستار تعجیل در تعیین فرمانده نیروی زمینی شد.
عصر تلفنی گفتم و احتمال انتخاب شدن سرهنگ حسنی سعدی را مطرح کردم. کمی ناراحت شد و گفت در صورت آمدن آقای حسنی سعدی، نمی تواند به عنوان جانشین ایشان عمل کند. نخست وزیر و وزیر کشور پیشنهاد تعطیل شدن کارخانه پلی اکریل اصفهان را به خاطر احتمال بمباران شدن مطرح کردند. از نیروی هوایی پرسیدم، گفتند از فردا هواپیمای اف 14 در فضای اصفهان و تهران خواهند گماشت و امنیت نسبی دارد...».
شایان ذکر است محسن رفیق دوست وزیر سپاه در کابینه موسوی اخیراً در مصاحبه ای ضمن دفاع از هاشمی رفسنجانی، انتقاداتی را متوجه عملکرد موسوی در زمان جنگ کرده و گفته بود: درست قبل از پذیرش قطعنامه ما احساس می کردیم که مملکت امکانات وسیع نداشت ولی این مهم نبود. مهم این بود که این امکانات آن طور که نظامی ها می خواستند درخدمت جنگ قرار نمی گرفت. یعنی اکثر اوقات در دولت با پیشنهادهایی که برای جنگ می شد مخالفت می کردند و دائم می گفتند شماکه می دانید نمی توانید بغداد را بگیرید چرا ول نمی کنید؟چرا جنگ را تمام نمی کنید؟ این حرف ها در درون دولت زده می شد. برای همین آقای هاشمی من را صدا کرد و گفت: برو در وزارتخانه ات بشین، من می خواهم توپ را به زمین دولت بیندازم. سپس حکم داد که میرحسین موسوی رئیس ستاد، آقای بهزاد نبوی معاونت لجستیک و آقای خاتمی معاونت تبلیغات جنگ شوند. حالا دولت خودش باید می جنگید و آقای هاشمی با این کار دولت را به وسط میدان برد که منجر شد به آن نامه ها. آقای هاشمی می گفت دولت شعار جنگ می دهد ولی تماماً در خدمت جنگ نیست باید تکلیف را روشن کنیم.
گفتنی است که طی ماههای اخیر سران فتنه میرحسین موسوی را نخست وزیر دوران دفاع مقدس می نامیدند و اکنون خاطرات آقای هاشمی نشان می دهد که او نه فقط در خدمت جنگ نبود بلکه در کار جنگ کارشکنی نیز می کرد.

 

منبع: سایت حق نیوز

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(372, "com_content","http://haghnews.com/fa/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");



کلمات کلیدی : موسوی و جنگ
مرد خاکستری
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:20 صبح
بسم الله الرحمن الرحیم
 
موسوی خوئینی ها که به مرد خاکستری اصلاحات مشهور است، در دیدار برخی سران فتنه ، ضمن تأکید بر حرکت با شیب ملایم گفت: ما یک زخم عمیق !!! به اینها (نظام) زده ایم. هم اکنون باید حوصله کنیم تا دیر یا زود از پا بیفتد.!!!  وی افزود: ما یک سمنو پخته ایم که پختن و جا افتادن آن زمان می برد.
 
عبرت عای عاشورا

باید به این روحانی نمای شکم پرست دنیا زده بی دین کور دل ، اعلام کنیم : به کوری چشم شما جیره خواران و جاسوسان دشمنان اسلام و قرآن ، این نظام به یاری خداوند و به دست مولایمان امام زمان علیه السلام تا زمان ظهور مولا استوار و پابرجا خواهد ماند و آرزوی از پا افتادن این نظام را شما بیخردان به گور خواهید برد و در جهنم با بزرگان خود هم قفس خواهید شد .  انشاءالله
تا امت حزب الله هست ، شما جایتان در زباله دان محفوظ میباشد. خوش باشید.
 
منبع :  سیاست ناصالح


کلمات کلیدی : خاکستری
اتاق فکر بی فکر
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:18 صبح
بسم الله الرحمن الرحیم
 
حلقه پنج نفره اتاق فکر جنبش سبز، لندن نشینانی جز اکبر گنجی ، عطاء اله مهاجرانی ، عبدالکریم سروش ، عبدالعلی بازرگان و محسن کدیور نمی باشند.
عبدالکریم سروش و اکبر گنجی از مدعیان بشری بودن قرآن کریم و هم چنین از منکران وجود حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف ، عبدالعلی بازرگان دارای گرایش های شبه وهابی، وابستگی به نهضت آزادی و حاوی خدشه در اندیشه های شیعی و به ویژه وجود امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف ، محسن کدیور دارای نظریه خدشه در عصمت ائمه اطهار علیهم السلام و عطاء اله مهاجرانی از اهانت کنندگان به روحانیت و از پیشکسوتان طرح مذاکره مستقیم با آمریکا هستند.
اینان در تاریخ سیزدهم دی ماه 1388 با صدور بیانیه و درخواست های دهگانه ای اعلام موجودیت کردند.
 
ویژه نامه اتاق فکر لندن ، ص 5

به فضل الهی دشمنان اسلام ناب و تشیع و ولایت ، همیشه از انسانهای کودن تشکیل شد و خواهد شد. اینان که به خیال خام و ناپاک خود اتاق فکر تشکیل داده اند نیز از این قاعده الهی مستثنی نیستند و هرآنچه که ببافند بر علیه خودشان به کار خواهد رفت.
به امید هدایت گمراهان
منبع : وبلاگ سیاست ناصالح


کلمات کلیدی : اتاق فکر
ادامه ...
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:25 صبح

... اما شیعه میگوید این حرف درست نیست و اگر تو حکومت علی را قبول داری باید معیارهای خلافت و ولایت را هم قبول داشته باشی ، باید قبول داشته باشی که علی ابن ابیطالب بخاطر جمع بودن این معیارها بعنوان ولیّ انتخاب شده پس اگر کسی در او این معیارها نبود یا ضد این معیارها در او بود این آدم حق ندارد که جانشین علی ابن ابیطالب، خودش را معرفی کند، حق ندارد ولایت شیعه را و ولیّ امر بودن را ، ادعا کند و کسی حق ندارد از او بپذیرد، این اولین مطلبی است که در این زمینه در پیرامون مسئله ولایت پیش می آید البته مطلب دوم را همین جا اشاره کردیم و آیه اش را هم نوشتیم. ...



کلمات کلیدی : معیارهای ولایت
ادامه کتاب ولایت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:48 عصر

... حالا هارون الرشید با آن وصفش با آن بخشش های بی حساب و اسرافش ، با آن آدم کشی اش ( که همین جفعر برمکی و بسیاری از مومنین ومسلمین را از بین برد الی ماشاءالله کارهای دیگر کرد ) آیا چنین کسی را میتوان اولی الامر دانست؟! مفتی زمان میگفت که این اولی الامر است و جنگ و نزاع با امام جعفر صادق به خاطر همین مسأله بود که به امام میگفتند شما چرا با اولی الامر زمانت در می افتی و اولی الامر زمان یعنی همین هارون کذایی.

پس منطق شیعه در این مسئله بسیار منطق ظریف و دقیقی است. ضمن اینکه نصب خدا را از قرآن احساس و استنباط میکند معیارها و ملاکها را هم به دست مردم می دهد که مردم فریب نخورند. و نگویند علی ابن ابی طالب روی سرما، روی چشم ما و جانشین او هارون الرشید هم همینطور. منصور عباسی می گفت که امام حسن را بعنوان خلیفه قبول داریم اما ایشان پول گرفته است و خلافت را فروخته است پس حق خلافت ندارد و ما هم از آنهائی که خلافت را به آنها فروخته بود خلافت را بزور گرفتیم. این مال ماست. حرف آنها این بود که علی ابن ابی طالب را برحسب ظاهر قبول میکردند و بعد منصور عباسی را هم به نام جانشین علی ابن ابی طالب میپذیرفتند و هیچ منافاتی بین این دو نمی دیدند. ....



کلمات کلیدی : اولی الامر


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats