سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
آبرویی برای ما باقی نگذاشتید
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:7 صبح

با نفی تقلب آبرویی برای ما باقی نگذاشتید !  


یک پایگاه اینترنتی وابسته به اپوزیسیون که با افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی طی 2 دهه گذشته هم‌پوشانی داشته، سردرگمی و عقب‌نشینی برخی اعضای این طیف از ادعاهای سابق را مورد سرزنش قرار داد.
اخبار روز با اشاره به سخنان کسانی چون حجاریان که امکان وقوع تقلب در انتخابات را رد کرده‌اند، نوشت: اکنون تلاش مذبوحانه‌ای از سوی برخی اعضای حزب مشارکت برای رفع و رجوع سخنان حجاریان در جریان است. بازتاب داخلی و خارجی سخنان حجاریان چنان بود که حتی در میان خود اصلاح‌طلبان و از جمله جبهه مشارکت موجب تنش‌ها و نارضایتی‌هایی شده است. چنان که دو تن از اصلاح‌طلبان شکوری‌راد از جبهه مشارکت و یدالله اسلامی دبیرکل مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی بلافاصله درصدد توجیه و ماستمالی سخنان وی برآمدند. آنها موضع حجاریان را شخصی و ناشی از علاقه وی به استفاده از واژگان جدید و میل به صریح و بی‌پرده سخن گفتن دانسته و اضافه کرده‌اند ای کاش گفتگو کننده، آن را با توجه به وضعیت فیزیکی و بی‌ارتباطی او با محافل اصلاح‌طلب بازتاب نمی‌داد و موجب این سوءتفاهمات نمی‌شد! آنها در این واکنش به جای درنگ بر واقعیت معطوف به دگردیسی که حجاریان بی‌پرده بیان کرده است، او را به ایرادگیری و تک‌روی متهم می‌کنند. و حال آن‌که وقتی خود صراحتا اظهار می‌دارند که برنامه روحانی صددرصد اصلاح‌طلبانه است و همه‌شان هم دارند در زیر بیرق اعتدال سینه می‌زنند، و حتی نسبت به سخنان روحانی در مجلس شورای اسلامی درباره اردوکشی خیابانی سال 88 دم برنمی‌آورند، چرا باید از سخنان حجاریان برآشفته شوند؟
اخبار روز معتقد است: تاج‌زاده و حجاریان در بیان این مواضع از همدیگر جلو می‌زنند. این مواضع نشان از استحاله کامل دارد و این در حالی است که چهره‌هایی چون پورمحمدی به کابینه راه یافته‌اند که نسبتی با شعارها و مواضع اصلاح‌طلبانه ندارند و درباره برخی عملکردها متهمند.
گفتنی است سایت‌ها و رسانه‌های وابسته به گروه‌های اپوزیسیون، با عصبانیت همراه با ناسزاگویی از اعتراف مدعیان اصلاحات به سلامت انتخابات 88 و نفی ادعای تقلب یاد می‌کنند و برخی از آنها با صراحت اعلام می‌دارند که اصلاح‌طلبان با اعترافات خود آبرویی برای اپوزیسیون باقی نگذاشته‌اند.

 


 

آمریکایی‌ها سرانجام اعتراف کردند
ادعای تقلب در انتخابات ایران زمینه‌سازی برای دخالت آمریکا بود


4 سال پس از فتنه سال 88، آمریکایی‌ها بر دروغ بودن ادعای تقلب در انتخابات ایران اعتراف کرده و اذعان نمودند ادعای تقلب به منظور زمینه‌سازی برای دخالت آمریکا بوده است.
هیلاری‌مان لورت مسئول امور ایران، افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس در شورای امنیت ملی آمریکا در زمان جورج بوش در گفت‌وگو با شبکه المیادین با اذعان به اشتباهات آمریکا در قبال تحولات ایران در سال 2009، تصریح کرد که باراک اوباما رویکردی نامشخص در قبال تحولات پس از انتخابات داشت.
وی با اشاره به اینکه در زمان جورج بوش به همراه همسرش از شورای امنیت ملی آمریکا به دلیل جنگ عراق و معرفی ایران به عنوان محور شرارت استعفا داده، افزود: یک ماه قبل از انتخابات در مقاله‌ای در روزنامه نیویورک تایمز تاکید کردم که اوباما فرصت بهبود روابط با ایران را به دلیل ادامه تلاش‌های پنهانی برای سرنگونی جمهوری اسلامی و حمایت از گروه‌های تروریستی چون جندالشیطان از دست داد و او سیاستی همچون بوش را در پیش گرفته است.
هیلاری‌مان لورت با بیان اینکه اوباما به کاری که انجام می‌دهد اطمینان ندارد، گفت: اوباما در سال 2009 ( پس از انتخابات 1388 در ایران) نمی‌دانست چه کند ولی سرانجام مشاورانش وی را متقاعد کردند که از تظاهرات‌کنندگان حمایت کند و این همان دخالت در امور داخلی ایران بود، گویی این آمریکا نبود که در سال 1953 (کودتای 28 مرداد 1332) در ایران دخالت کرده بود.
وی ابراز داشت: اوباما بدون آنکه بداند که چه واقعیتی روی داده است، از تظاهرات‌کنندگان حمایت کرد ولی اگر بخواهیم به واقعیت بنگریم، به آنچه قبل و بعد از انتخابات به وقوع پیوسته، می‌بینیم که مدرکی وجود ندارد که نشان دهد در انتخابات تقلب شده هر چند هر روز گفته می‌شد که تقلب شده است.
این مقام سابق سیاسی آمریکایی و متخصص مسائل ایران تاکید کرد که هیچ مدرک و ادله موثقی که نشان دهد در انتخابات تقلب شده بود، وجود ندارد و این در حالی بود که تقلب پایه دخالت‌های جدید آمریکا در تحولات ایران بود. این موضوع دست‌کم، سیاستی نامناسب و در بدترین شکل بهانه‌ای برای براندازی در ایران بود.
به گزارش فارس، هیلاری مان لورت در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به درک اشتباه برخی از مقامات آمریکایی که ایران را دارای حکومتی غیرمنطقی و خطرناک می‌دانند، تصریح کرد که برخلاف آنچه این افراد می‌گویند آنها بر اساس منافع ملی خود عمل می‌کنند.
وی با بیان اینکه ایران سیاست خارجی تدافعی دارد، تاکید کرد که روابط ایران و آمریکا همانند روابط با چین باید بهبود یابد و واشنگتن همان‌گونه که پکن را پذیرفت باید «جمهوری اسلامی ایران» را نیز بپذیرد.


 

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی : فتنه گران
دندان تیز افراطیها
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:57 صبح

دندان‌ تیز افراطی‌ها برای دانشگاه‌ها 


با اینکه وزارت علوم، فعلاً با سرپرست اداره می‌شود و وزیر معرفی شده دولت یازدهم به دلیل همسویی با جریان فتنه، نتوانست اعتماد نمایندگان مردم را جلب کند، اما انگار افراطیون از هم‌اکنون درصدد تحمیل نظرات خود بر وزیر آتی علوم هستند. روز گذشته چند روزنامه زنجیره‌ای در تیترهایی مشابه و مشترک، یک روند معمول و جاری در همه دانشگاه‌ها را در دانشگاه‌ علامه طباطبایی مورد حمله و هجمه قرار دادند و از جذب فله‌ای هیئت علمی در آن دانشگاه خبر دادند این سخنان توهین صریح به مقام علم و استادانی است که با دارا بودن مدارج علمی و سالها تلاش و کوشش شایسته تکیه بر کرسی استادی دانشگاه و ارائه آموخته‌های خود به دانشجویان مشتاق علم هستند.
ظاهراً از همین حالا روند کند کردن حرکت پرشتاب علمی کشور در دستور کار افراطیون قرار گرفته است و جذب اساتید جوان و آماده خدمت را مانع هدف شوم خود می‌دانند. اما اصل ماجرا چیست؟
«در سالهای گذشته، همانند تمامی دانشگاه‌های کشور، جمعی از اساتید این دانشگاه هم به افتخار بازنشستگی نائل شدند. این افراد با عزت و احترام و به صورتی آبرومند و پرافتخار از دانشگاه خداحافظی کردند. البته برخی رسانه‌های زنجیره‌ای در خصوص بازنشستگی بعضی افراد هیاهو به پا کردند اما واقعیت این است که تعدادی از اساتید دانشگاه به علت عدم ارائه مقالات علمی در سال‌های متوالی مطابق با نص صریح قانون مشمول رکود علمی شده و قانوناً نمی‌توانیم در خدمتشان باشیم. همچنین متاسفانه در سال‌های گذشته برخی از آنها دارای پرونده‌های فساد اخلاقی بودند که مطابق قانون باید از دانشگاه اخراج می‌شدند اما به منظور رعایت احترام و شأن آنان برایشان حکم بازنشستگی صادر شد. دانشگاه با توجه به ظرفیت خالی ایجاد شده و با توجه به ضوابط و مقررات قانونی اقدام به جذب اساتید متعهد و توانمند با سوابق علمی درخشان و تکمیل کادر هیئت علمی دانشگاه کرده و هیچ عمل خلاف قانونی صورت نپذیرفته است.»
اینها بخش‌هایی از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر شریعتی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار کیهان است.
اکنون باید پرسید چه کسانی برای مناصب حساس سرنوشت‌ساز وزارت علوم دندان تیز کرده‌اند که این چنین برای یک اقدام معمولی و بلکه انجام یک تکلیف قانونی در یکی از خوشنام‌ترین و موفق‌ترین دانشگاه‌های کشور هیاهو و جنجال به پا می‌کنند؟!
گفتنی است چندی پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار با اساتید دانشگاه ضمن تذکر به پرهیز از چنین رفتارهایی فرمودند:‌«البته اینجا هم دشمنانی هستند که مایلند حتی مسائل صنفی در دانشگاه‌ها به سمت مسائل سیاسی و جنجال‌های سیاسی گرایش پیدا کند» باید منتظر ماند تا بار دیگر نمایندگان محترم مجلس در رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، افراطی‌گری و فتنه‌انگیزی‌های فرصت‌طلبان را در نظر گرفته و با جلوگیری از روی کار آمدن افراد سیاست‌زده و جنجالی به استمرار حرکت پرشتاب و پرافتخار علمی کشور کمک کنند.
گفتنی است مشروح این مصاحبه خواندنی که پرده از بسیاری حقایق مورد ادعای افراطیون برمی‌دارد هفته آینده در صفحه دانشگاه کیهان منتشر خواهد شد.

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی : اصلاح طلبان
دشمنی با امام خامنه ای
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:27 عصر

دشمنی فیس بوک با امام خامنه‌ای و پرچم حزب‌الله!




بررسی های انجام شده نشان می دهد که گویا مسئولان و دست اندرکاران سایت اجتماعی فیس بوک تحمل دیدن تصویر حضرت آیت الله سید "علی خامنه ای" رهبر انقلاب اسلامی ایران و یا پرچم حزب الله به عنوان نماد این حزب را ندارند.

از همین رو اخیرا تعداد زیادی از صفحاتی که عکس های حضرت آیت الله خامنه ای یا پرچم حزب الله در آن وجود داشته را فیلتر کرده است.


نکته قابل توجه این است که بر اساس تصمیم مسئولان فیس بوک، مهم نیست که عکس گذاشته شده از رهبر انقلاب اسلامی ایران یا پرچم حزب الله جدید باشد یا قدیمی. یعنی حتی اگر در آرشیو یکی از صفحات فیس بوک چنین عکسی گذاشته شود، توسط فیس بوک بسته خواهد شد.


برای نمونه تصویر یکی از این صفحات را منتشر کرده ایم که بیش از 100 هزار عضو (لایک) داشته را طی چند روز اخیر بسته در حالی که این صفحه هیچ مطلب غیر قانونی – طبق قوانین فیس بوک – منتشر نکرده بود.
منبع: نورآسمان


کلمات کلیدی : فیس بوک
بارسلونا و صهیونیست ها
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 9:41 عصر
پس از سال‏ها ژست طرفداری از فلسطین؛
 بازیکنان بارسلونا با کلاه یهودی در قدس اشغالی + تصاویر

باشگاه بارسلونا که سالها ژست طرفداری از فلسطین گرفته بود اینک با این اقدامات ضد فلسطینی، آن پیشینه را نابود کرد و انتشار تصاویر بازیکنان بارسلونا با کلاه مقدس یهودیان غاصب در بیت المقدس اشغالی، خشم مسلمانان هوادار این تیم را خواهد برانگیخت. 


 

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(علیهم السلام) ـ ابنا ـ تیم فوتبال بارسلونا که با هدف "تور صلح" به سرزمین های اشغالی سفر کرده است با ظاهری کاملا یهودی در بیت المقدس ظاهر شد.

در تصاویر منتشر شده از ستاره های تیم بارسلونا آنان با کلاه مذهبی یهودیان که به سر کرده اند خاشعانه در حضور عکاسان و خبرنگاران در مقابل دیوار ندبه ایستاده اند.

انتشار تصاویر بازیکنان بارسلونا با کلاه یهودی در بیت المقدس قطعا خشم مسلمانان هوادار این تیم را خواهد برانگیخت که این مسئله می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش محبوبیت ستاره های بارسلونا داشته باشد.

باشگاه بارسلونا که سالها ژست طرفداری از فلسطین گرفته بود اینک با این اقدامات ضد فلسطینی، آن پیشینه را نابود کرد.

................



کلمات کلیدی : صهیونیست
نقشه صهیونیست برای زنان ایرانی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:3 عصر
سفرنامه خبرنگار صهیونیست‌ها از سفر به ایران؛

حجاب زنان ایرانی متحول شده است/ روحانی برعکس خاتمی با غربی‌ها مصاحبه نکرد

باربارا اسلاوین همکار و تحلیل‌گر اندیشکده صهیونیستی و پایگاه تحلیلی المانیتور که در اولین نشست خبری رئیس‌جمهور شرکت کرده بود، به روایت حضور خود در ایران و تحلیل شرایط سیاسی – اجتماعی کشور پرداخته است.

سرویس بین‌الملل مشرقنام "باربارا اسلاوین" را می‌توان در بسیاری از مقالات روزنامه‌های واشنگتن‌پست، نیویورک تایمز، شبکه خبری C-SPAN     آمریکا، پایگاه تحلیلی المانیتور وابسته به ناتو و اندیشکده علوم و امنیت بین‌الملل(ISIS    ) وابسته به اسرائیل یافت که محور تحلیل‌ها و گزارش‌هایش حول مسائل ایران است. اسلاوین همچنین عضو موسسه ISIS    ، اندیشکده شورای آتلانتیک و دیگر موسساتی است که اصطلاحاً تحت عنوان "مؤسسات و سازمان‌های برانداز" شناخته می‌شوند و در پروژه‌های تغییر نظام و براندازی نرم فعالیت می‌کنند.

یکی از حوزه‌های مورد علاقه اسلاوین برنامه هسته‌ای ایران بوده است که در پوشش گزارش‌ها و تحلیل‌هایی از برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان، - بویژه در خصوص سایت فردو – به شدت به خبرسازی و القای انحراف برنامه هسته‌ای ایران اهتمام می‌ورزید.

باربارا اسلاوین که از 17 سال پیش تا کنون به ایران رفت‌وآمد دارد، در دوران حوادث پس از انتخابات 88، نیز گزارش‌های مغرضانه‌ و غیرواقعی بر ضد ایران در رسانه‌های آمریکایی منتشر می‌کرد. وی بسیار علاقه دارد خود را واسطه و رابط بین دولت و مقامات ایران و آمریکا معرفی کند. همین علاقه اسلاوین موجب شد تا وی با حضور در اولین نشست خبری رئیس‌جهور جدید‌ دکتر حسن روحانی، این‌بار صراحتاً از احتمال بازگشایی مجدد کنسولگری آمریکا در ایران و رفت‌وآمد دیپلمات‌های آمریکایی به کشور سخن بگوید.

اسلاوین پس از بازگشت از سفر اخیر خود به ایران، گزارشی از این سفر، نشست خبری رئیس جهمور و شرایط اجتماعی ایران در پایگاه تحلیلی المانیتور وابسته به اندیشکده شورای آتلانتیک داده است.

وی در گزارش خود از اولین نشست خبری دکتر روحانی می‌نویسد: اگر حسن روحانی طرفدار مذاکره مستقیم با آمریکاست، دست‌کم در این نشست اشاره‌ای به آن نکرد. این در حالی بود که بسیاری از خبرنگاران تلاش می‌کردند از موضع رئیس‌جمهور درباره مذاکره با آمریکا مطلع شوند و روحانی نیز تنها با پاسخ‌های کلی نظیر موافقت با گفتگو و راه‌حل برد-برد جواب داد و در لفافه نیز مواضعی علیه اسرائیل گرفت.

اگر اوباما تبریک می‌گفت مقامات آمریکا برای تحلیف دعوت می شدند

اسلاوین روحانی را بدلیل اینکه تازه چند روزی از تحلیف او می‌گذرد، محتاط می‌خواند چرا که وی هنوز نیازمند کسب رأی اعتماد مجلس برای کابینه‌اش است. کابینه‌ای که این تحلیل‌گر موسسات آمریکایی آن‌ها را تکنوکرات‌هایی می‌خواند که نیمی تحصیل‌کرده آمریکا و از وزرای دولت‌های گذشته اصلاحات و کارگزاران هستند.

این خبرنگار و تحلیل‌گر آمریکایی از قول یک دیپلمات‌ ایرانی مستقر در تهران که با وی گفتگو کرده و خواسته نامش فاش نشود می‌نویسد: آمریکا با تبریک نگفتن به روحانی به مناسبت پیروزی در انتخابات فرصت خوبی را از دست داد. مقامات وزارت خارجه ایران انتظار داشتند اوباما یک تبریک ساده و صریح به مناسب پیروزی روحانی صادر کند، که اگر چنین اتفاقی افتاده بود احتمال حضور میهمانانی از آمریکا در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور وجود داشت.

اسلاوین به پاسخ روحانی به سوال خود نیز اشاره می‌کند و اذعان می‌کند که دکتر روحانی تمامی سوالاتی را که درمورد رابطه و مذاکره مستقیم با آمریکا پرسیده می‌شد با زیرکی از دادن پاسخ صریح و روشن خودداری کرده و با لطایف‌الحیل از آن می‌گذشتند.

این خبرنگار آمریکایی از دکتر روحانی در مورد احتمال مذاکره مستقیم و بازگشایی بخش کنسولی سفارت آمریکا برای صدور روادید و سفر دیپلمات‌های آمریکایی به ایران پرسیده بود که رئیس‌جمهور با مزاح تصریح کرد که "شما زیادی خوش‌بین هستید" و تاکید کرد که پیش از رسیدن به این مرحله مسائل مهم‌تری هست که باید حل و فصل شود.

باربارا اسلاوین در ادامه از نظم روحانی نسبت به محمود احمدی‌نژاد نیز می‌نویسد: برخلاف احمدی‌نژاد که نشست‌های خبری‌اش بسیار طولانی و خسته‌کننده می‌شد، روحانی تنها 10 دقیقه بیش از یک ساعت زمان از پیش تعیین شده نشست را ادامه داد. به گفته اسلاوین برخلاف سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور اصلاح‌طلبان، روحانی  تا کنون با هیچ‌ خبرنگار و رسانه غربی مصاحبه نکرده است.

حجاب زنان امروزی در ایران با روح قوانین اسلامی مطابقت ندارد

این عضو ارشد اتاق‌های فکر مطرح آمریکا در ادامه سفر خود به ایران، به میان مردم رفته و تحولات جامعه ایران – بویژه تهران – را نیز گزارش کرده است. به گفته وی، مردم ایران هنوز هم مطمئن نیستند روحانی بتواند شرایط آشفته اقتصادی کشور را که از دولت احمدی‌نژاد برجای مانده، بهبود ببخشد.

اسلاوین در گزارش خود با اشاره به 17 سال پیش که برای اولین بار به ایران سفر کرده بود، از جامعه ایران به عنوان جامعه‌ای متحول شده نسبت به آن دوران یاد می‌کند. به گفته وی، در آن زمان پوشش زنان به رنگ‌های سرمه‌ای، قهوه‌ای تیره، خاکستری و مشکی محدود می‌شد اما امروز حجاب در جامعه ایران معنای دیگری پیدا کرده و با طراوت شده است.

به اعتقاد او، حجاب امروز زنان ایرانی از رنگ‌های تیره به رنگ‌های متنوع و شاد متحول شده و گرچه در ظاهر مطابق قوانین و حدود اسلامی است اما با روح قوانین اسلامی مطابقت ندارد. "این روزها در ایران – تهران – دیگر زنان زیر 50 سال چادری کم‌تر به چشم می‌خورند".

سوابق اسلاوین در سفر به ایران

درخصوص سوابق خانم اسلاوین گفتنی است ایشان برای پوشش راهپیمایی 22 بهمن سال 1388 و پوشش اقدامات خلاف قانون و چارچوب عده‌ای، به ایران سفر کرده بودند. وی بار دیگر و در ماه‌های ابتدایی سال 1389 نیز با دریافت ویزای ایران قصد سفر به کشور را داشت که با اعتراض رسانه‌های و فعالان سیاسی کشور، سفر خود را لغو کرد.

 

وی از سال 1996 تا کنون 8 بار به ایران سفر کرده است که آخرین سفر وی پیش از حضور در نشست خبری دکتر روحانی، به حضور او برای پوشش اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران باز‌می‌گردد که در حاشیه آن مصاحبه‌ای اختصاصی هم با علی‌اکبر صالحی وزیر امورخارجه وقت کشورمان انجام داد. اسلاوین در سفرهای خود پیش از انتخابات سال 1388 با هاشمی‌رفسنجانی و میرحسین موسوی نیز دیدار داشته است.

 

اسلاوین همچنین متن مصاحبه با دکتر احمدی‌نژاد در سفر به نیویورک را نیز منتشر کرده بود که پس از مدتی دفتر رئیس‌جمهور پیشین، چنین مصاحبه‌ای را از اساس تکذیب کرد.

 

خانم باربارا در جریان حوادث پس از انتخابات 88 با گزارش‌ها، تحلیل‌ها و اخبار پی‌در‌پی در روزنامه‌های آمریکایی از جمله واشنگتن‌پست، به حمایت از اغتشاش و حرکت‌های غیرقانونی پرداخت و برای فشار بیشتر بر ایران، اخبار غیرواقعی از برنامه هسته‌ای ایران منتشر می‌کرد.

آزادی بیان و تردد خبرنگاران خارجی در ایران به حدی است که این افراد به راحتی با مسئولان بلندپایه کشور دیدار و گفتگو می‌کنند و به نقاط مختلف کشور و حتی نزدیکی مراکز حساس به راحتی سفر کرده و گزارش و خبر تهیه می‌کنند. خبرنگاران خارجی و بویژه آمریکایی، حتی آن‌دسته که به وضوح بر ضد نظام ایران تبلیغ و فعالیت می‌کنند به راحتی ویزای ایران را دریافت می‌کنند و تحت حمایت نیروهای انتظامی و امنیتی وارد کشور می‌شوند. این‌همه، در حالی است که به عنوان مثال خبرنگار ایران در نیویورک حق خروج از شعاع 25 مایلی از سازمان ملل و محل استقرار خود را ندارد و خبرنگاران ایرانی مستقر در اروپا یا از کشورهای مدعی آزادی بیان اخراج می‌شوند یا به بهانه‌های واهی بازداشت شده، تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

مشرق نیوز



کلمات کلیدی : صهیونیست
باز هم کیهان
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:32 صبح

منوشه امیر: باز هم کیهان برنده شد!  


اعلام برائت برخی وزرای پبشنهادی کابینه دکتر روحانی در جلسات رای اعتماد مجلس از حوادث «فتنه» سبب برآشفتگی و سردرگمی اپوزیسیون برانداز شد. اغلب تحلیلگران رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور، اعلام موضع وزیران مورد انتقاد اصول‌گرایان را درباره حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری 1388، ناشی از «افزایش قدرت نرم رهبری نظام» و موجب «استحکام بیشتر قدرت درونی نظام در برابر غرب‌گرایان» دانستند.
«علی افشاری» دبیر فراری تشکیلات تحکیم وحدت در دولت اصلاحات و از فعالان اپوزیسیون برانداز روز پنجشنبه در سایت «خودنویس» نوشت: «تاکنون وزرایی که از خود دفاع کرده‌اند، در دفاع از رهبری کمتر از مدافعان گفتمان سوم تیر مایه نگذاشتند. حکمت، بصیرت، مرحمت و تدبیر رهبری کلیدواژه‌هایی است که در سخنان روحانی و برخی وزراء به کرات شنیده می‌شود. محمد علی نجفی، ولایت فقیه را جان و روح نظام نامید. همچنین مدعی شد در سال 1367 به خاطر رهبری وزارت در کابینه مهندس موسوی را پذیرفته است.»
این فعال اپوزیسیون برانداز در ادامه تحلیل خود می‌نویسد: «این وضعیت باعث افزایش قدرت نرم [آیت الله] خامنه‌ای شده است و او اینک تمجیدکنندگان و مدافعان بیشتری در داخل جناح‌های حکومتی پیدا کرده است. این امر منجر به رویش نیرو برای وی در داخل پایگاه اجتماعی نظام شده است.» به اعتقاد «علی افشاری» هوشمندی رهبری در مدیریت چالش‌های سیاسی و حمایت از رئیس‌جمهور منتخب سبب دگرگونی غیرقابل پیش‌بینی‌ای در آرایش نیروهای سیاسی شد و نقشه‌های اپوزیسیون برانداز را برای ایجاد بحران داخلی میان ارکان نظام نقش بر آب کرد.
هفته گذشته در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور «محمدعلی نجفی» (وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش)، «عباس آخوندی» (وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی)، «جواد ظریف» (وزیر خارجه)، «جعفر میلی منفرد» (وزیر پیشنهادی علوم)، «علی ربیعی» (وزیر کار) و «بیژن زنگنه» (وزیر نفت) در پاسخ به سوالات و انتقادات نمایندگان مختلف پیرامون نقش خود در حوادث فتنه به اعلام برائت از فتنه‌گران و عوامل آنان پرداختند. زنگنه در نطق دفاعیه خود از «ولایت فقیه» به مثابه «عمود خیمه نظام» یاد کرد و گفت که با هرگونه حرکت ساختارشکنانه پس از انتخابات 88 مخالف بوده است. نجفی نیز زندگی سیاسی خود را وامدار رهبری نظام دانست و آخوندی نیز به توضیح کوشش‌های خود برای آرام کردن التهابات پس از انتخابات، حساب خود را از فتنه‌گران جدا کرد. همچنین «جواد ظریف» حوزه سیاست خارجی را تحت نظارت مستقیم رهبر انقلاب دانست و بارها بر تبعیت کامل از ایشان تاکید کرد. همه این‌ها در حالی است که حجت‌الاسلام «حسن روحانی» نیز در نطق پایانی‌اش برای دفاع از وزرای پیشنهادی «مراعات رهنمودهای رهبری» را از اصلی‌ترین اصول کابینه خود برشمرد.
تلویزیون BBC فارسی در برنامه زنده ای که بلافاصله پس از اعلام نتایج رای اعتماد مجلس به کابینه روحانی پخش کرد، ادبیات دفاعیات نجفی، آخوندی، میلی منفرد، زنگنه و ربیعی را یک «ادبیات اصول‌گرا» نامید و گفت که این وزراء پیشنهادی با اعلام برائت از حوادث پس از انتخابات نشان دادند که به نظام و رهبری وفادارند و نمی‌توان به حضور آنان در دولت امید چندانی داشت! BBC گفت «تاکید بر نزدیکی و اطاعت از رهبر ایران، موضع تمام وزرای پیشنهادی روحانی بود.» بنگاه خبرپراکنی انگلیس همچنین ویژه برنامه‌ای را به نقد سخنان «سعید حجاریان» اختصاص داد. حجاریان چندی پیش گفته بود «در انتخابات 1388 نه تقلب و نه تخلف رخ داده است.» BBC این موضع مشاور سابق خاتمی را «نوعی مصالحه و کوتاه آمدن حامیان اصلاحات در برابر اصولگرایان» تحلیل کرد.
«اردشیر امیر ارجمند» مشاور ارشد و سخنگوی «میرحسین موسوی» که به پاریس گریخته است در گفتگوی زنده با BBC نتوانست دست پاچگی و عصبانیت خود را از نطق وزرای پیشنهادی پنهان کند و چند بار با لحنی سراسیمه تاکید کرد: «من متاسفم که وزیران آقای روحانی از لفظ فتنه استفاده می‌کنند! این اردوکشی خیابانی چی هست که به آن فتنه می‌گویند؟»
سرخوردگی شدید هواداران «فتنه سبز» از اعلام برائت برخی وزراء از فتنه‌گران، آنان را در شبکه‌های اجتماعی و سایت صهیونیستی «بالاترین» که تحت مدیریت منوشه امیر اداره می‌شود به توهین و فحاشی علیه کابینه دکتر روحانی واداشته است. کاربران فروم‌های حامی فتنه دقایقی پس از اعلام نتایج رای اعتماد در «پست‌»های مختلفی به این موضوع پرداختند و به نوشته یکی از چهره‌های مطرح این جریان «کیهان باز هم برنده شد، چون باعث ریزش سنگینی در میان اصلی‌ترین حامیان جنبش سبز شد. روزنامه کیهان کاری کرد که بیژن زنگنه برای اثبات وفاداری خود به رژیم، مجبور شد از کل اصلاح طلبان اعلام برائت کند و نه فقط از فتنه‌گران. همین روزنامه بود که باعث شد رگ غیرت انقلابی محمدجواد ظریف بالا بزند و خود را تابع محض رهبری بداند و اگر افشاگری‌های این روزنامه نبود، ما یک کابینه تکنوکرات داشتیم نه باز هم یک کابینه انقلابی. در واقع کیهان هویت انقلابی این وزراء را به آنها برگرداند و همین یعنی اینکه مدیر کیهان و تک‌تیرانداز [آیت‌الله] خامنه‌ای کارش را باز هم به خوبی انجام داده است.»
از دیگر سو موضع قاطع وزرای پیشنهادی دکتر روحانی علیه فتنه‌گران با واکنش‌های عصبی نزدیکان سیدمحمد خاتمی روبه رو شد. «زهرا اشراقی» (همسر برادر سیدمحمد خاتمی) در صفحه فیس بوک خود با توهین به وزرای دکتر روحانی نوشت «ای کاش کسی پیدا می‌شد که عطای وزارت را به لقایش می‌بخشید و حقیقت را می‌گفت. امروز بیشتر از همیشه به مظلومیت تو پی بردم. موسوی در تنفیذ، تحلیف و کنفرانس روحانی.» سایت «امروز» (ارگان حزب منحله مشارکت) نیز ضمن بازنشر نوشته اشراقی به وزرای فعال در ستاد موسوی و کروبی که از آنان اعلام برائت کرده‌اند، آنان را چاپلوس خواند.
«مسیح علی‌نژاد» دیگر روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب فراری که به استخدام «رادیو فردا» (ارگان CIA) در آمده است، در صفحه «فیس بوک» خود به نطق روحانی در تقبیح «اردوکشی خیابانی فتنه‌گران» در مجلس شدیداً اعتراض کرد و وزرای وی را به دلیل مرزبندی شفاف با فتنه‌گران، از «سیاستمداران سینه‌چاک» جمهوری اسلامی نامید.
منبع: روزنامه کیهان

 



کلمات کلیدی : صهیونیست
پاسخ به بی بی سی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:27 عصر

پاسخ بهارستانی‌ها به خط و نشان بی‌بی‌سی/ تعامل مجلس و دولت+جدول

در حالی که بی‌بی‌سی طبق معمول با خبرسازی‌های دروغ در تلاش برای ترسیم خط و نشان برای نمایندگان مردم در خانه ملت بود، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یک فضای آرام و معقول، به 15 نفر از 18 وزیر پیشنهادی حجت‌الاسلام روحانی رای داد.

خبرگزاری فارس: پاسخ بهارستانی‌ها به خط و نشان بی‌بی‌سی/ تعامل مجلس و دولت+جدول

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ‌همزمان با چهارمین روز رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه روحانی  _ پنجشنبه 24 مرداد ـ و در حالی که مجلس و دولت اوج مردم‌سالاری و فضای دموکراسی را در جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته‌ بودند  و وزرای مخالف و موافق و نمایندگان مجلس در فضایی عقلانی به نقد و بررسی برنامه‌ها و سوابق کابینه می‌پرداختند، رسانه‌های ضد انقلاب در راستای سیاست‌های ضد ایرانی ـ اسلامی خود ضمن ابراز ناراحتی از این موضوع،خط خبری خاصی را برای اثرگذاری بر این شرایط دنبال می‌کردند.

بر این اساس رسانه سلطنتی انگلیس BBC  مدعی شده بود که ، دولت روحانی نمایندگان مجلس را تهدید کرده در صورتی که به وزرای معرفی شده فعلی رای ندهند، افراد تندتر و اصلاح‌طلبی را برای تصدی وزراتخانه‌های بدون وزیر معرفی خواهد کرد.

به ادعای بی بی سی این یکی از سیاست‌ها و تاکتیک‌های دولت روحانی در مقابله با تندروهای مجلس ایران است!.

این خط و نشان کشیدن رسانه فارسی‌زبان BBC برای پارلمان کشورمان نشان داد که آنها از فضای آرام و معقول برای رسیدگی به صلاحیت وزرا و نتیجه این تعامل مثبت دولت و مجلس و البته احتمال عدم رای اعتماد نمایندگان به برخی وزرای حامی فتنه، نگران است به طوری که بازهم برای رسیدن به مقاصد خود از خطوط حرفه‌ای کار خبر عبور کرد و  به خبرسازی‌ روی آورده‌اند.

براین اساس محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس  شورای اسلامی نیز درباره چنین جریان‌سازی ‌هایی به خبرنگار فارس گفت، این موضوع که مجلس فقط به جوانب سیاسی یا فتنه توجه دارد را یک دروغ بزرگ دانست و درباره عضویت حجتی در حزب منحله مشارکت گفت: چون وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در فتنه نقش نداشت، مجلس هم در این باره از وی سوال نکرد.

گفتنی است جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در خانه ملت نیز درباره این شیطنت جدید بی‌بی‌سی فارسی به خبرنگار فارس گفته بود: مجلس به وظیفه ذاتی خود در قبال صلاحیت وزرا عمل خواهد کرد و تحت تأثیر هیچ کس و هیچ رسانه‌ای قرار نخواهد گرفت.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر اینکه رسانه‌های ضد انقلاب همچون بی‌بی‌سی همواره علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران موضع گرفتند، گفت: آنها هیچ وقت دلسوز ملت ایران نبوده و همواره در پی شیطنت و اختلاف‌افکنی بین مسئولین ایران هستند اما مسئولین ایران با اتحاد و یکپارچگی مشت محکمی بر یاوه گویی آنها زده و خواهند زد.

در نهایت شب‌گذشته 24 مرداد 92  پس از چهار روز بررسی صلاحیت وزرای کابینه پیشنهادی دولت یازدهم نمایندگان مجلس نظر قاطع خود را در این باره اعلام  و به 3 نفر از 18 وزیر پیشنهادی رای اعتماد نداد.

بر این اساس، نتیجه رای اعتماد به وزرا از میان 284 رای ماخوذه برای برخی وزرا ، 283، 282 و 281 رای برای برخی دیگر از وزرا به شرح ذیل است:

جدول رای اعتماد به کابینه یازدهم
ردیف نام وزارتخانه ماخوذه موافق مخالف ممتنع وضعیت
1 محمد علی نجفی آموزش و پرورش 284 142 133 9 _
2 محمود واعظی ارتباطات و فناوری اطلاعات 284 218 45 20 وزیر
3 سید محمود علوی اطلاعات 283 227 38 18 وزیر
4 علی طیب‌نیا اقتصاد و امور دارایی 284 274 7 3 وزیر
5 محمد جواد ظریف امور خارجه 281 232 36 13 وزیر
6 سید حسن قاضی‌زاده هاشمی بهداشت،درمان و آموزش پزشکی 284 260 18 6 وزیر
7 علی ربیعی تعاون،کار رفاه اجتماعی 284 163 100 21 وزیر
8 محمد حجتی جهاد کشاورزی 284 177 81 26 وزیر
9 مصطفی پورمحمدی دادگستری 284 201 64 19 وزیر
10 حسین دهقان دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح 284 269 10 5 وزیر
11 عباس آخوندی راه و شهرسازی 284 159 107 18 وزیر
12 محمدرضا نعمت‌زاده صنعت،معدن و تجارت 283 199 60 24 وزیر
13 جعفر میلی منفرد علوم تحقیقات و فناوری 282 105 162 15 _
14 علی جنتی فرهنگ و ارشاد اسلامی 284 234 36 12 وزیر
15 عبدالرضا رحمانی فضلی کشور 284 256 19 9 وزیر
16 بیژن نامدار زنگنه نفت 283 166 104 13 وزیر
17 حمید چیت‌چیان نیرو 284 272 7 5 وزیر
18 مسعود سلطانی فر ورزش و جوانان 283 117 148 18 _

15 نفر از گزینه‌های پیشنهادی دولت با کسب حد نصاب آرای موافق نمایندگان به عنوان وزرای کابینه یازدهم انتخاب شدند.

بنا بر این گزارش، علی طیب نیا گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد با کسب 274 رای موافق، بیشترین رای را در بین وزرای تاریخ جمهوری اسلامی ایران کسب کرد.

حمید چیت چیان گزینه پیشنهادی وزارت نیرو با کسب 272 رای و حسین دهقان گزینه پینهادی وزارت دفاع نیز با کسب 269 رای موافق، بعد از طیب نیا بیشترین آرای موافق را کسب کردند.

یادآوری می‌شود دولت و مجلس دو قوه مستقل بوده که موضوع رای اعتماد به وزاری دولت بر عهده نمایندگان مجلس بوده چناچه به عنوان مثال در دولت نهم که بیشترین غرابت فکری را با مجلس هفتم داشت 4 وزیر پیشنهادی و در دولت دهم 3 نفر از وزرای پیشنهادی آقای احمدی نژاد نتوانستند رای اعتماد مجلس را کسب کنند.

«اشعری برای وزارت آموزش و پرورش، سعیدلو برای وزارت نفت، هاشمی برای وزارت تعاون، علی احمدی برای وزارت رفاه و تامین اجتماعی در سال 84 رای اعتماد کسب نکردند و سوسن کشاورز برای وزارت آموزش و پرورش، فاطمه آجرلو برای وزارت رفاه و تامین اجتماعی و علی آبادی برای وزارت نیرو نیز در سال 88 رای لازم را بدست نیاوردند.»

فارس نیوز



کلمات کلیدی : ماهواره
خط و نشان بی بی سی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:25 عصر
خط و نشان بی‌بی‌سی برای نمایندگان مجلس

رسانه سلطنتی بی‌یی‌سی امروز در حالی مدعی شد دولت روحانی نمایندگان مجلس را تهدید کرده در صورتی که به وزرای معرفی شده فعلی رای ندهند، افراد تندتر و اصلاح‌طلب را معرفی خواهد کرد که به نظر می‌رسد این خبرسازی ناشی از نگرانی رای نیاوردن وزرای حامی فتنه است.


خبرگزاری فارس: خط و نشان بی‌بی‌سی برای نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ‌همزمان با چهارمین روز رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه روحانی و در حالی که مجلس و دولت اوج مردم‌سالاری و فضای دموکراسی را در جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته‌اند و وزرای مخالف و موافق و نمایندگان مجلس در فضایی عقلانی به نقد و بررسی برنامه‌ها و سوابق کابینه می‌پردازند، رسانه‌های ضد انقلاب از این موضوع خوشحال نبوده و خط خبری خاصی را برای اثرگذاری بر این شرایط دنبال می‌کنند.

رسانه سلطنتی انگلیس BBC امروز مدعی شده است که دولت روحانی نمایندگان مجلس را تهدید کرده در صورتی که به وزرای معرفی شده فعلی رای ندهند، افراد تندتر و اصلاح‌طلبی را برای تصدی وزراتخانه‌های بدون وزیر معرفی خواهد کرد.

به ادعای بی بی سی این یکی از سیاستها و تاکتیک های دولت روحانی در مقابله با تندروهای مجلس ایران است!

این خط و نشان کشیدن رسانه فارسی‌زبان BBC برای پارلمان کشورمان نشان می‌دهد که آنها از این فضای آرام و  معقول برای رسیدگی به صلاحیت وزرا و احتمال بسیار بالای عدم رای اعتماد نمایندگان به برخی وزرای حامی فتنه، نگران هستند طوری که با عبور از خط حرفه‌ای به خبرسازی‌ روی آورده‌اند.

فارس نیوز

 



کلمات کلیدی : ماهواره
عنایات غیبی در جنگ
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:16 عصر
به بهانه فرار رسیدن سالروز پیروزی حزب‌الله؛

هفت حکایت از عنایات‌ غیبی در جنگ 33روزه

مجری و برخی از حاضران می‌خندند و مجری رو به سرباز دیگری به نام راقی کرده و می گوید: تو در گزارشت گفتی که مبارزانی بدون سر دیده‌ای؟ چطور چنین چیزی ممکن است. راقی گفت: تنها من آنها را ندیده‌ام؛ تمام افراد یگان من این صحنه را رؤیت کرده‌اند.
گروه بین‌الملل مشرق - پایگاه مقاومت اسلامی لبنان به تازگی داستان‌هایی از عنایت‌های الهی در جنگ 33 روزه که برای عناصر مقاومت اسلامی این کشور اتفاق افتاده را منتشر کرده که هفت داستان کوتاه از آنها را در متن زیر می‌بینید.



· جنود الهی

یکی از رزمندگان حزب‌الله می‌گفت من به همراه چهار نفر از دوستان همرزمم با دشمن مبارزه می‌کردیم. تشنگی بر ما فشار آورده بود و مسافت زیاد و راه ناهموار کوهستانی، توانی برایمان باقی نگذاشته بود. ما باید خود را به پایگاه می‌رساندیم و از آنجا عملیات خود را آغاز می‌کردیم. در نزدیکی پایگاه خانه‌ای وجود نداشت که ما بتوانیم رفع عطش کنیم. در داخل کوهستان غاری بود که زنی سالمند با خانواده کوچک خود در آن زندگی می‌کرد. آنها از ترس حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه بنت‌جبیل، بدان جا پناه آورده بودند.

به سمت غار مذکور حرکت کردیم و به آن پیرزن سلام کرده و از وی آب طلب کردیم. وی پاسخ سلام ما را داد و برایمان آرزوی توفیق و پیروزی بر دشمن صهیونیستی کرد. افراد این خانواده برایمان آب آوردند و ما مشغول نوشیدن آب شدیم. وی شروع به پر کردن ظروف از آب شد. در این حال یکی از ما پرسید چه نیازی به این همه آب است. این پیرزن با تعجب گفت من عذرخواهی می کنم که آب کافی برای سیراب کردن ارتشی که پشت سرشماست، ندارم.



این زن در پشت سر ما تعداد زیادی نیروهای ملبس به  لباس نظامی مشاهده کرده بود که در حقیقت فرشتگان الهی بودند که خداوند سبحان برای کمک به ما اعزام نموده بود.

با این گفته پیرزن ما با شادی و تعجب و لرزش به همدیگر نگاه می‌کردیم.


· غذای گرم

یکی از جوانان مقاومت لبنان می‌گفت: در هنگام فراگیری آموزش‌های قبل از جنگ، ما می‌توانستیم برای مدتی طولانی گرسنگی را تحمل کرده و غذا را به گونه‌ای تقسیم نماییم که بتوانیم چند روز را بدون غذا سپری کنیم. چنانکه می‌دانید هواپیماهای اسرائیلی از هر روشی استفاده می کردند تا هیچ آذوقه ای به دست ما نرسد. یک روز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شدت مواضع ما را بمباران کردند و ما چاره ای جز ورود به خانه‌ای که در طی دو سه هفته گذشته خالی از سکنه شده بود، نیافتیم. به محض باز کردن قفل و ورود به آن، با یک سفره غذای گرم که گویی در همان لحظه آماده شده بود، روبرو شدیم. ما فارغ از بمباران دشمن مشغول خوردن شدیم . این غذا آنقدر لذیذ بود که گویا در تمام طول عمرمان چنین غذایی نخورده بودیم.



· معجزه ابراهیم نبی برای عناصر حزب الله

یکی از رزمندگان خط مقدم مقاومت اسلامی می‌گوید: نبرد سختی بین ما و صهیونیست‌ها در جریان بود و دشمن قادر نبود جبهه ما را در هم شکسته و مانع از پرتاب موشک از این جبهه شود. از همین رو با مواد آتش زا محیط پیرامون ما را آتش‌باران کرد. با این اقدام، پایگاه‌های پرتاب موشک در محاصره آتش قرار می‌گرفت و دشمن می‌توانست رزمندگان را شکست دهد.

در چنین شرایطی رزمندگان خود را در حلقه محاصره آتشی بزرگ یافتند، اما خداوندی که آتش را بر ابراهیم خلیل سرد و سالم کرد به رزمندگان کمک کرد. آتش همه چیز را به جز دستگاه‌های پرتاب موشک، مهمات و محل حضور رزمندگان فرا گرفته بود. رزمندگان می دیدند که آتش تا نزدیکی آنها می‌آید و بدون آنکه به آنها آسیبی برساند، از کنارشان عبور کرده و گویی به آنها سلام می‌دهد.

یکی از رزمندگان می‌گوید: آتش مأموریت داشت که به ما آسیبی نرساند. وقتی دشمن دید رزمندگان با وجود این آتش عظیم به مبارزه و پرتاب موشک ادامه می‌دهند، ترس به دلش راه یافت.



· مبارزه مردانی بدون سر

 با پایان یافتن تجاوز رژیم صهیونیستی که با شکست نیروهای زبده این رژیم همراه بود و بعد از سؤال و جواب از افسران میدانی، 300 تن از سربازان اسرائیلی شرکت‌کننده در نبردهای بنت جبیل، الخیام، یعترون و مارون الرأس که از نیروهای یگان ایگور و گولانی بودند برای معالجه راهی مراکز درمانی اروپا شدند. این افراد مطالب عجیبی را به روزنامه‌ها گفته بودند و  فرماندهان آنها مورد سرزنش واقع شده بودند، چرا که گفته می شد آنها مسئول دیوانگی و جنون این سربازان شده‌اند. در زیر به گفته‌های عجیب و غریب این سربازان اشاره شده است:

دانی: ما می‌دیدیم اشباحی با ما می‌جنگند.

مجری: چگونه؟ می توانی توضیح بدهی؟

دانی: بارها به فرماندهان گفتم که این مسئله واقعیت دارد ولی آنها ما را به مصرف مواد مخدر و قرص‌های روانگردان محکوم کرده و برای صحت این موضوع، معاینه های پزشکی بسیاری بر روی ما انجام می‌دادند.

مجری: دانی تو می‌دانی که اشباح وجود خارجی ندارد، می‌توانی درباره توان استتار و خیزش رزمندگان حزب‌الله برایمان توضیح بدهی. سخن گفتن از این اشباح غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

دانی:من مطمئنم که آنها شبح بودند، چرا که آنها در آسمان پرواز می‌کردند.

با این گفته دانی، مجری و برخی از حاضران می‌خندند و مجری رو به سرباز دیگری به نام راقی کرده و می گوید: تو در گزارشت گفتی که مبارزانی بدون سر دیده‌ای؟ چطور چنین چیزی ممکن است.

راقی : تنها من آنها را ندیده‌ام . تمام افراد یگان من این صحنه را رؤیت کرده‌اند.

مجری : با دیدن آنها چه کار کردید؟

راقی: فرار کردیم.

مجری: آیا این امور به خاطر ترس، اضطراب و پریشانی میدان نبرد نبوده است؟

راقی: باید به شما بگویم نه تنها من که تمامی سربازان دیدند که مبارزانی بدون سر به ما حمله می‌کنند.

دانی، راقی و دیگر افراد مجموعه آنها برای خارج ساختن تصاویر مهاجمان بی سر از اذهانشان راهی درمانگاه‌های فرانسه و سوئیس شدند.



· معجزه الهی در سقوط جنگنده دشمن

رمز قدرت واقعی رزمندگان در نماز و دعا و پاسداری از آن در سخت‌ترین شرایط نبرد نهفته است. یکی از رزمندگان مؤمن و دوستدار پیامبر (ص) و اهل البیت(ع) بعد از پایان نماز، سجده‌ای طولانی انجام می‌دهد. وی در این سجده به خواب می‌رود و در عالم رؤیا، بانو فاطمه زهراء(س) و حضرت زینب(س) را مشاهده می‌کند.

وی با نگرانی عرض می‌کند: بانوی من هواپیماهای دشمن خانه و کاشانه ما را ویران و زنان و کودکانمان را به کام مرگ فرستاده است آیا کاری برایمان انجام نمی‌دهید؟

بانو فاطمه زهراء(س) می‌گویند (صبر کنید، پیروز خواهید شد.)

 وی می‌گوید: بانوی من! مگر نه این است که ما از شیعیان و دوستداران و  ادامه دهندگان راهتان هستیم. ما را از شر این جنگنده‌ها نجات نمی دهید؟

ایشان می فرمایند: صبر کنید، پیروز خواهید شد.

این رزمنده می گوید: بانوی من آیا کاری با این جنگنده‌ها نمی‌کنید، اگر شده یکی از آنها را ساقط کنید تا قلبمان آرام و دلمان مطمئن شود.

وی می‌گوید: فاطمه زهراء (س) ردایی سفید را در آسمان چرخاند و گفت: صبر کنید، پیروز خواهید شد.

به گفته این رزمنده در این حالت من از خواب بیدار شده و ناگهان متوجه شدم یک جنگنده اسرائیلی در دره مریمین سقوط کرد. بدین ترتیب آنچه بانو فاطمه زهراء(س) گفته بود با سقوط این هواپیما محقق شد و پیروزی حاصل شد.



· شنا بلد نبودند ولی عبور کردند

یکی از رزمندگان مقاومت درباره خاطرات جبهه نبرد با دشمن صهیونیستی می‌گوید: حوادث زیادی وجود دارد، ولی یکی از عجیب‌ترین آنها این است که ما گروهی بودیم که سعی داشتیم خود را به دشمن رسانده و عملیاتی را بر ضد آن انجام دهیم. در بین ما مبارزانی بودند که شنا بلد بودند، این در حالی بود که ما ناچار بودیم از منطقه‌ای که رودخانه‌ای پر آب در آن جریان داشت، عبور کنیم.

من از جمله افرادی بودم که شنا بلد نبودم. احساس کردم کسی مرا به آن سوی آب رساند، وقتی از دیگر افرادی که به مانند من شنا بلد نبودند پرسیدم چطور از آب عبور کرده‌اند آنها نیز همین را گفتند.


· خشاب ها خود به خود پر می شدند

یکی از رزمندگان مقاومت می‌گوید: ما در حمله زمینی با دشمن صهیونیستی در حال پیکار بودیم و این در حالی بود که هریک از ما دارای چهار تا پنج خشاب بود. واقعاً درگیری شدید بود. یکی از عناصر مبارز نیز خشاب‌هایش را در جیب لباس‌هایی که می‌پوشید در  منطقه‌ای جا گذاشته بود.

این برادر ما وقتی درگیری شدید شد به شدت به سمت دشمن آتش گشود به طوری که تنها یک خشاب برایش باقی ماند با این حال وی از شلیک کردن باز نایستاد تا اینکه فشنگ‌هایش تمام شد ناگهان بدون آنکه بداند چه کسی و چگونه خشاب‌هایش را پر کرده است متوجه شد سلاحش فشنگ پرتاب می کند. گویا اصلاً شلیک نکرده بود.
مشرق نیوز


کلمات کلیدی : حزب الله
نسخه فارسی صدای آمریکا در ایران
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:50 عصر

روزنامه‌های زنجیره‌ای نسخه فارسی صدای آمریکا در ایران  


در حالی که رسانه‌های شبه‌اصلاح‌طلب با شعف قابل توجهی، درخواست 130 نماینده پارلمان آمریکا به اوباما درباره فرصت گفت‌وگو با ایران را منعکس کرده بودند، با این حال ترجیح دادند خبر مصوبه مجلس نمایندگان مبنی بر تحریم‌های گسترده علیه ایران را سانسور کنند!
کنگره آمریکا اواخر هفته گذشته رای به تصویب طرح جدیدی برای تحریم ایران داد که براساس آن، دسترسی ایران به بازار جهانی برای صادرات نفتی‌اش به صفر می‌رسد و مشتریانی که به خرید نفت از ایران ادامه دهند، تنبیه می‌شوند.
این طرح با 400 رای موافق و تنها 20 مخالف به تصویب رسید.
روزنامه‌های اعتماد، شرق، قانون، آرمان، آفتاب و انبوه سایت‌های وابسته به اصلاح‌طلبان این خبر را یا منتشر نکرده و یا در صفحه اول خود برجسته نکردند. این در حالی بود که همین نشریات نامه بی‌خاصیت و تبلیغاتی 130 نماینده مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر تعویق تحریم‌ها را تبدیل به تیترهای اول خود کرده بودند. نکته عجیب این است که 110 نماینده از مجموع 130 نماینده با نقض ادعای خود، به تحریم‌های جدید رای موافق داده‌اند.
به عقیده کارشناسان، آمریکا با تصویب این لایحه نشان داد که امکان لغو تحریم‌ها و گفت‌و‌گو در شرایط عادلانه اعتقادی ندارد.
این در حالی بود که رسانه‌‌های اصلاح‌طلب انتخاب حسن روحانی را فرصت مناسبی برای بهبود روابط با آمریکا عنوان می‌کردند و به صورت گسترده‌ای این موضوع را در رسانه‌های خود پوشش می‌دادند.
این رسانه‌ها «سیاست خارجی دولت احمدی‌نژاد را یکی از عوامل اصلی فشار به ایران» عنوان می‌کردند که با روی کار آمدن حسن روحانی، فضای دیپلماسی تلطیف شده و «فرصت‌های گفت‌و‌گوی ایران و آمریکا» فراهم می‌شود.
به ویژه پس از انتشار نامه 130 نماینده پارلمان آمریکا به اوباما که در آن از رئیس‌جمهور آمریکا خواسته بودند مقدمات گفت‌وگوهای جدید با ایران را فراهم آورد، این رسانه‌ها با شعف قابل توجهی این موضوع را پوشش داده و در تحلیل‌های شتابزده از بهبود روابط ایران و آمریکا در آینده نزدیک نوشتند.
گفتنی است برخی از نشریات زنجیره‌ای اصلاح‌طلب در گذشته پایگاه مطبوعاتی دشمن بوده‌اند و طی 15 سال گذشته همکار اصلی این نشریات- شامل سردبیر، عضو شورای سردبیری و دبیر سرویس و خبرنگار و عکاس- از آمریکا و اروپا پناهندگی گرفته و در ادامه خیانت‌های خود جذب شبکه‌هایی نظیر بی‌بی‌سی، صدای آمریکا، و رادیو فردا و... شده‌اند.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی : اصلاح طلبان


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats