• وبلاگ : سرباز سبز امام خامنه اي
  • يادداشت : قافيه را مي بازند
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    ببين برادر.. اين ره که تو رفتي ما سالها قبل رفته ايم... بيدار شدن ساده نيست عزيز... هنوز هم ادعا نداريم که بيداريم.. اما هوشيار تر شده ايم... بگذريم!
    گفتي به حضرت آقا يقين داري! جالب است برايم بدانم که از کجا يقين پيدا کرده اي!
    چون آخوند سر کوچه گفته که اينها کتب ضاله است لابد نخوانده شما هم تکرار کرده اي! آنها چون مي ترسند که شما بخوانيد و بيدار شويد اسم آنها را مي گذارند کتب ضاله نويسندگانش را ضالين و مي ترسانند شما را! وگرنه پيام امير کجا که گفت انظر الي ما قال و لا تنظر الا من قال کجا و حرف آخوندهايي که از ترس از دست دادن افرادي که افسارشان امروز به دستشان است آن کتب را تحريم کرده اند کجا! آيه بشارت به کساني که مي گردند و کلامها را گوش مي دهند و بهترين را انتخاب مي کنند کجا و حرفهاي آنها که دشمن دشمن مي کنند کجا!
    اين که گفتم محمد ابن عثمان چون مي دانستم شما اسمش را هم نشنيده اي! نمي داني همه باورهاي جنابعالي از کانال ايشان مي گذرد... اوست که بعد از وفات امام حسن عسکري (ع) بدون اينکه هيچ سندي و مدرکي بياورد ادعا کرد که امام زمان (ع)خدمتش رسيده و او را برگزيده و گفته شما نايب مايي خمس ها را بگير و بده به ما!
    تو کجا خبر داري از امارت هايي که نواب ساختند و جنگهايي که بر سر نيابت شد؟! تو کجا اهل مطالعه اي...؟ بعد براي من مي بافي که چون اين گفته و آن گفته بر تو واجب است و مطيع محض اوامر آقاي ما باشي!!! مرا گوساله فرض کرده اي؟
    بر من واجب است که با عقل خود بسنجم و کلام صواب را بر ناصواب تشخيص دهم و راه گمراهان را نپيمايم... اگر فقط بحث بحث عمل به اعتقادات فعلي بود که اقرب افراد به خدا صهيون ها بودند! آنها به اعتقاداتشان عمل کردند چه عمل کردني! ملت منتخب جزو باورهايشان بود پس گرفتن بيت المقدس جزو باورهايشان بود تمام تلاششان را کردند و تمام رسانه هاي برتر و شاهرگهاي اقتصادي و سياسي دنيا را تسخير کردند تا به باورهايشان جامه عمل بپوشانند ما کجا و آنها کجا!
    اگر همچون من معتقدي که آنها بر مسير گمراهي اند بدان که تو نيز همانند آنهايي که نفهميده و مطالعه نکرده پيرو مشتي عمامه به سر شده اي که چيزي جز ادعا و خرافه در چنته ندارند که عوامي چون تو را با آن سرکيسه کرده اند.
    پس بدان اعتقاد فعلي تو ملاک نيست! آنچه تو ميداني گوشه اي کوچک از تفکرات در جهان با عظمت است... آخوندها تو را ترسانده اند که مريدشان را دستت ندهند... راه حق چيز ديگر است برادر.. راه پيدا کردن حق هم چيز ديگر است...
    هر گاه مي خواهي بداني ايا بر مسير حقي يا نه بايد حرف مخالف و معاند و متضاد را مطالعه کني نه نظر موافق باورهايت را پسر جان!
    پاسخ

    بسم الله و بالله. خدا را شكر كه حداقل كتاب دشمنان و مخالفان را مي خواني! اما بدان آنانكه كه گفته اند كتاب ضاله را نخوانيد براي هميشه شما نگفته اند بلكه براي مادامي گفته اند كه اطلاعات كافي بر دين و عقيده خود نداريد زيراكه با عدم اشراف بر دين و مذهب و عقيده خود با خواندن كتابهاي مخالف دين و عقيده تان دچار شك و دو دلي ميشويد كه شما شده ايد. شما ابتدا زحمت بكشيد بر قرآن و تفسير قرآن و عقائد اسلامي و فقه شيعه مسلط شويد بعد هرچه خواستيد كتاب مخالف بخوانيد كه علماي بزرگ ما همه اين كار كرده اند و بر عقيده خود محكمتر شده اند. البته در كنار مطالعات ديني خود بايد تزكيه نفس نيز داشته باشيد كه خيلي در اين دوره زمانه سخت است ولي براي عاشقان الله بسي آسان است. و اما يقين ما به حضرت اقا از پايبندي او به دستورات قرآن و اسلام و زهد و تقواي اوست. چرا شما فقط به گفته دشمنان ايران گوش مي دهيد اگر واقعاً اهل تحقيق و حق هستيد در خصوص سيره و اعمال آقا تحقيق كنيد تا مثل خيلي از كسان ديگر روشن شويد. آيه اي در قران هست كه خداوند فرموده محبت نيكوكاران را در دل مردم مي اندازم ؛ آيا تا بحال نديديد مردم براي آقا چه مي كنند يا فقط همين عده اي معدود كه از اول انقلاب با اين انقلاب رهبرهاي انقلاب مشكل داشته اند را مي بينيد. مي توانيد برويد زندگي ساده او را ببينيد تا ببينيد با اين پست و مقام چه زندگي ساده اي دارد. و ديگر اينكه عقل شما و ما به تنهائي كافي نيست كه اگر بود خداوند حكيم 125000 پيامبر نمي فرستاد تا مردم را راهنمائي كنند . اصلاً اگر عقل ما كافي ست چرا خدا امام زمان عليه السلام را نگه داشته تا به وقتش ظهور كند؟ شايد فكر مي كنيد امام زمان عليه السلام براي سرگرمي ذخيره شده؟ برادر از روي لجاجت عمل نكن و تصميم نگير كه صحبت از عاقبت و آخرت هست نه بازي زود گذر. و اما صهيونيستها كه از اعمالشان معلوم است چكاره اند! به نظر شما اگر دزدي بواسطه دزدي و راهزني مال و منالي بهم بزند خيلي آدم خوب و موفقي ست؟ لازم است تفسير قرآن را خيلي بخوانيد تا به معارف اصيل دست پيدا كنيد. اين جملاتي را كه گفتيم تنها از روي خيرخواهي بود وگرنه ما را وقت مجادله بيهوده نيست. موفق باشيد.

    سلام خدا قوت موفق بتشين

    يا علي

    پاسخ

    سلام عليكم. انشاءالله شما هم موفق و پايدار باشيد. التماس دعا
    + hossein 
    از کدوم آقا حرف مي زني؟! در جهاني که زندگي مي کنيم بيش از 4 ميليارد آقا و 4 ميليون خانم زندگي مي کنند! آقا کي هست اصلا؟ کي آقاش کرده؟ کي گفته او بايد آقا باشه؟ با کدوم حجت قانوني و شرعي و منطق يهو آقا شد؟
    يک جور حرف مي زني انگار از آخرت برگشتي و به يقين رسيدي و مي خواي مردم رو هدايت کني! اصلا چقدر در مورد عقايدت مطالعه داشتي؟ اگر واقعا خدا پرستي... چرا کمي مطالعه نميکني تا ببيني عقايدي که تو امروز داري از کجا نشات گرفته؟! چرا نمي ترسي که مثل طالباني ها که خودشون رو فداي دستورات رهبرانشون مي کنن و شجاعانه و مخلصانه کمربند انفجاري شون رو به عشق شهادت در راه رهبرشون منفجر مي کنن باشي! کسي که کمربند انفجاريش رو منفجر مي کنه قطعا صد برابر تو يقين به حق بودن راهش داره که جانش رو اينچنين فدا مي کنه! اگر معتقدي که او با اون يقيني که داره داره اشتباه مي کنه چرا از خودت نمي ترسي که با اين يقيني که داري نکنه داري اشتباه مي کني؟ چرا يک درصد احتمال نميدي مثل اون طالباني که در راه رهبرش از جان گذشتگي ميکنه ولي صاف وارد جهنم ميشه تو هم صاف به قهقرا در حال حرکتي؟
    فرض بگيريم که چشمانت کور شده و نمي بيني ظلم آشکاري که در حال وقوعه در چند قدمي تو... فسادي که از بالا و پايين مملکت آشکار شده... سپاهي که همه اقتصاد کشور رو بلعيده و تفاله اش رو هم به ملت نميده... سيستم سوسياليستي اي که پوشش مذهبي به خودش گرفته...
    اما آيا نسبت به باور هاي خودت آيا بطور جدي تحقيق کردي؟ آيا تا به حال کتابهايي که عقايدت رو نقد کرده خوندي؟ اصلا مي دوني سرسله آخونديت کي هست؟ اسم محمد ابن عثمان به گوشت خورده؟! چقدر درباره تاريخ حوادث قرن سوم که روحانيت فعلي و عقايد امروز رو شکل داد خبر داري؟! از پولهايي که پارو مي شد و دعواهايي که بر سر نيابت مي شد و کشته هايي که داد چقدر مي دوني!؟
    نه... فرصتش رو نداشتي... بس که ايمان داشتي به آخوندهاي دور و برت... درست مثل همون جواني که کمربند انفجاري خودش رو منفجر ميکنه...

    پاسخ

    بسم الله و بالله. من و ما به حضرت آقا و اينكه او آقاست يقين داريم و خواهيم داشت. اما مطالعه. مطمئناً آن كتاب هاي منحرف ضاله اي كه به خيال خودت مطالعه كرده اي تو را به اين مرتبه رسانده كه حق و حقيقت آشكار را نمي تواني ببيني. اگر شما مطالعه اي در خصوص توحيد داشتيد و به توحيد و وحدانيت خداوند دست پيدا مي كرديد سر تسليم در برابر دستورات پروردگارت فرود مي آوردي و گوش به فرمان رسولش مي شدي . و اگر رسول خدا را مي شناختي وصي و جانشين او را كه علي عليه السلام باشد مي شناختي و همچنين امامان بعد او را تا امام زمان عليه السلام. و اگر كمي قرآن را ميخواندي و عمل مي كردي درك مي كردي كه بايد به دستورات خدا و رسول خدا و اولي الامر خود سر بنهي و خود را كسي نداني كه سركشي كني. و اگر امام زمانت را مي شناختي به دستور او گردن مي نهادي كه فرموده بايد در زمان غيبت به فقيه رجوع كنيد و اگر از عقل تبعيت كني مي فهمي كه وقتي عده اي فقيه و مجتهد كسي را به عنوان ولي فقيه انتخاب مي كنند بر تو واجب است از دستوراتش اطاعت كني كه و گرنه طبق حديثي از امام صادق عليه السلام رد كردن فقيهي كه امام معصوم تعيين كرده در حد شرك به خداوند است. و حال اگر از عقل و شرع بهره اي داشته باشي حتما به اين نوشته ها فكر مي كني و آخرت خود را درست مي كني .و اما فساد كه گفتي. فساد در همه جوامع هست و اين نتيجه انسانهاي بي دين لاابالي ميباشد كه تن زير بار دستورات الهي ندادند و در جامعه ما هم اين گونه انسانها كم و بيش هستند. و سپاه اگر بد بود خار چشم امريكا و صهيونيستها و انگليس و غيره نبود . و روحانيت تنها حرف از قرآن و حديث معصوم مي زند كه اين براي بي دين ها خيلي سخت است . البته در قشر روحانيت هم پيدا مي شوند كساني كه اسير قدرت طلبي و دنيا طلبي شدند كه اين در هر قشري هست و ربطي به روحانيت ندارد كه فقط آن روحاني مورد نظر ملامت ميشود. و اما طالبان كه هدفش مشخص است ولي ما هدفمان تنها خدا و ولايت است و اگر نياز شود چون زمان جنگ كه بسيجيان ما روي مين مي پريدند تا امروز شما راحت از دشمنان ايران دم بزنيد ما هم به روي مين خواهيم رفت و خود را منفجر خواهيم كرد. خوني كه در رگ ماست هديه به رهبر ماست.