سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
قافیه را می بازند
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:5 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

هرچه اعتماد به نفس ایران بالا می رود اپوزیسیون بیشتر قافیه را می بازد (خبر ویژه)

گزارشگر اعزامی یک روزنامه انگلیسی در بازگشت از تهران اعلام کرد هیچ اثری از حرکات اپوزیسیون دیده نمی شود.
گزارشگر ایندیپندنت با اشاره به تبلیغات اپوزیسیون مبنی بر راه اندازی تظاهرات زنجیره ای پس از ماجرای 25 بهمن نوشت: تلاش های گروه های مخالف حتی نتوانست حکومت را در موضع ضعف قرار دهد چه رسد به براندازی. مرکز شهر تهران آرام بود و هیچ اثری از تحرکات اپوزیسیون دیده نمی شد. حکومت در مهار بدون تلفات اپوزیسیون تجربه بسیاری اندوخته است. اکنون کمتر کسی در تجمع اعلام شده از سوی اپوزیسیون شرکت می کند.
خبرنگار ایندیپندنت در عین حال با اشاره به سقوط رژیم های غربگرا بر اثر انقلاب ملت های منطقه نوشت: تشدید جنبش ها در کشورهای عرب و سقوط رژیم مبارک و امثال آن باعث تقویت اعتماد به نفس حکومت ایران شده است. حکومت های عربی مثل عربستان یا مصر در سال های اخیر موضع خصمانه ای علیه حکومت ایران داشتند. پیام های دیپلماتیک دولت آمریکا که توسط وب سایت ویکی لیکس برملا شد نشان داد شدت این خصومت تا حدی بود که آنها سعی داشتند آمریکا را برای حمله نظامی به ایران قانع کنند.
روزنامه انگلیسی تاکید کرد: اگرچه آمریکا تلاش می کند مدل انقلاب ایران را منسوخ معرفی کند اما واقعیت این است که جمهوری اسلامی یکی از برندگان اصلی تغییرات بنیادینی است که در عرصه سیاست خاورمیانه و تعادل قوا در منطقه پدید آمده است.
خاطرنشان می شود حضور خبرنگار یاد شده در تهران مربوط به زمانی است که جریان های ضد انقلاب تاریخ های اول، دهم و هفدهم اسفندماه را به عنوان روزهای راهپیمایی اعلام کرده بودند.
---------------------------------------------
لوموند: خیزش های خاورمیانه برای آمریکا بد و برای اسرائیل بدتر است (خبر ویژه)

آینده خاورمیانه چه خواهد شد؟ طوفانی که از 2 ماه پیش راه افتاده، وقتی فرو بنشیند، کدام چهره را به خاورمیانه خواهد داد؟ در واشنگتن و اغلب در اورشلیم به این سوال ها چنین پاسخ می دهند که این شرایط به نفع ایران است.
نشریه فرانسوی لوموند با انتشار این مطلب نوشت: تحلیل هایی از این دست بدین معناست که رویدادهای منطقه برای آمریکا بد و برای اسرائیل بدتر است. استدلال ها روشن است. سقوط حسنی مبارک باعث شده تا جبهه رژیم های محافظه کار که نقطه مقابل نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه بودند، متزلزل شود. آمریکا برای رویارویی با نفوذ ایران روی حکومت مصر حساب باز کرده بود اما به نظر می رسد مصر جدید به چنین قصد استراتژیکی تن ندهد.
لوموند افزود: قاهره اخیراً مجوز عبور 2 ناو جنگی ایران از کانال سوئز را صادر کرد. مقصد این دو ناو سواحل سوریه بود. حسنی مبارک هرگز چنین چراغ سبزی را نشان نمی داد. در زمان مبارک، زیردریایی های اسرائیل با توافق ضمنی قاهره از این کانال برای رفتن به دریای سرخ استفاده می کردند. دومین ستون عربی برای مهار جمهوری اسلامی نیز در شرایط خوبی قرار ندارد. عربستان سعودی نیز به دلیل شورش هایی که در امیرنشین کوچک بحرین روی داده، متزلزل شده است. بندر ارتباطی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس در این کشور قرار دارد. این در حالی است که در بحرین، حمدبن عیسی آل خلیفه، امیر این کشور، با شورش شهروندان مواجه شده است. ممکن است حتی شیعیان و شهروندان عربستان سعودی نیز که در مناطق نفت خیز عربستان مستقرند از شورش های بحرین الهام بگیرند. ممکن است کاخ سعودی دشمن دیرینه آیت الله ها در تهران، به نوبه خود به بی ثباتی برسد و بدین ترتیب دومین نقطه اتکا در برابر تهدیدهای ایران نیز از دست برود. سومین نقطه تدافعی کشورهای عربی پادشاهی اردن است. این کشور نیز تا حدودی متزلزل به نظر می رسد و موج طوفان های قاهره و تونس به آنجا نیز رسیده.
لوموند تصریح کرد: به طور خلاصه، آمریکا سه یا چهار دوست خود در منطقه را تضعیف شده و در خطر می بیند. از میان این کشورها، مصر و اردن از امضاءکنندگان پیمان صلح با اسرائیل هستند، و همه آنها از دوستان نزدیک واشنگتن محسوب می شوند. این کشورها در مقایسه با سوریه و ایران جبهه «میانه رو» منطقه را تشکیل می دهند. جهان عرب در هرج و مرج است، نفوذ ایران در حال پیشرفت و قدرت سعودی ها در حال افول به نظر می رسد.
----------------------------------------------
بی بی سی: امید بستن به هاشمی رفسنجانی گره زدن بر باد است (خبر ویژه)

اقدام هوشمندانه آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان با خشم و عقده گشایی رسانه های ضد انقلاب مواجه شد. این در حالی است که همین رسانه های زنجیره ای، در مقاطع حساس تحرک فتنه سبز می کوشیدند آقای هاشمی را خرج این فتنه کنند.
در میان صدها مقاله و تحلیلی که علیه هاشمی رفسنجانی در رسانه های ضد انقلاب منتشر شد، نوشته رسانه رسمی دولت انگلیس قابل توجه است. بی بی سی با حمله شدید به وی به خاطر وارد نشدن در سناریوی مورد علاقه دشمنان انقلاب نوشت: سوابق اکبر هاشمی رفسنجانی نشان می دهد که امید بستن به او به عنوان پل پیروزی جنبش سبز و یا نیروی مدافع اصلاح طلبان گره زدن بر باد است. وی در ساخت قدرت بازی خودش را می کند و به نظر می رسد تعلقی به جنبش دموکراسی خواهی ندارد هرچند که موضع گیری های متفاوت وی می تواند فضای تنفس و تحرک برای مخالفان ایجاد کند و به لحاظ تاکتیکی به نفع جنبش باشد.
بی بی سی همچنین هاشمی را قدرت طلب، محافظه کار، بی اعتقاد به مردم سالاری معرفی کرد تا عصبانیت خود را علیه تدبیر آقای هاشمی رفسنجانی خالی کرده باشد.
از سوی دیگر و در حالی که هاشمی رفسنجانی در جلسه رسمی خبرگان اعلام کرد شخصا از آیت الله مهدوی کنی برای ریاست خبرگان دعوت کرده، محسن کدیور از مهره های سازمان سیا که بارها به اسرائیل سفر کرده است، طی مقاله ای در «جرس» ادعا کرد هاشمی رفسنجانی از مجلس خبرگان حذف و پاکسازی شده است!
-----------------------------------------------
تیلیت (گفت و شنود)

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: ضدانقلابیون فراری بدجوری به جان هم افتاده و همدیگر را مسخره می کنند.
گفت: خب! مبارک باشه! بالاخره خودکفا شدند و به جای اینکه دیگران آنها را مسخره کنند، خودشان یکدیگر را مسخره می کنند.
گفتم: یکی از آنها در سایت گویانیوز نوشته؛ آخه اینهم شد کار؟ اینجا در شهرهای آمریکایی و اروپایی پشت کامپیوتر نشسته ایم و دستور راهپیمایی صادر می کنیم و بعد که می بینیم هیچکس نیومده، اعتراض می کنیم که چرا نیومدید؟!
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: همین سایت در ادامه نوشته، مگه قرار بود کسی بیاد؟ مگه غیر از ما که توی اروپا و آمریکا لم داده ایم کس دیگری هم گفته بود میام که اعتراض می کنیم چرا نیومده؟!
گفت: حیوونکی راست میگه! چند هفته میگن بیا بیا بیا و چند هفته دیگه داد می زنن چرا نیومدی؟ چرا نیومدی؟...
گفتم: از یارو پرسیدند صبحونه چی می خوری؟ گفت؛ تیلیت! پرسیدند ناهار چی؟ گفت تیلیت! پرسیدند عصرونه چی؟ گفت تیلیت! پرسیدند شام چی؟ گفت تیلیت! گفتند بی خیال! اصلا از این موضوع بگذریم، حالا بگو ببینیم اوقات فراغت رو چطوری می گذرونی؟ گفت؛ نون خرد می کنم واسه تیلیت!
-------------------------------------------------
عسگر اولادی: موسوی و کروبی در فتنه 25 بهمن مستقیماً از بیگانگان دستور گرفته بودند

دبیر کل جبهه خط امام و رهبری تأکید کرد که جریاناتی را که موسوی و کروبی در فتنه 25 بهمن هدایت کردند مستقیماً از بیگانگان دستور گرفته بودند.
حبیب الله عسگراولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در اجلاس دبیران استانی حزب مؤتلفه اسلامی به تشریح موضوع نفاق و شرایط منافقین براساس آیاتی از قرآن کریم پرداخت و گفت: بدترین روش عملی را منافقین انجام می دهند، چرا که با تزویر طوری عمل کرده و سخن می گویند که باعث می شوند افراد را به گمراهی بیاندازند.
وی با بیان اینکه منافق شناسی کاری بسیار سخت است، افزود: یکی از وظایف اهل ایمان دشمن شناسی است؛ دشمنی که در عمق جبهه حق نفوذ کرده و با پوشش ایمان از هر کاری برای فریب استفاده می کند.
عسگراولادی، شهید لاجوردی و شهید مطهری را از منافق شناس ترین افراد زمانه خود توصیف کرد و افزود: باید خط نفاق جدید را شناخت.
دبیر کل جبهه خط امام و رهبری در ادامه در خصوص فتنه 88، خاطرنشان کرد: در فتنه 88 تلاش های زیادی برای بازگرداندن موسوی و کروبی از اشتباهاتشان انجام شد و در این زمینه فرصت کافی به آنها داده شد تا سران فتنه و افراد غافل به دامان نظام و انقلاب برگردند؛ اما اینها با پررویی خودشان را حق مطلق معرفی کردند.
وی افزود: جریانی را که موسوی و کروبی در فتنه 25 بهمن هدایت کردند، مستقیماً از بیگانگان دستور گرفته بودند. چرا که این جریان منحرف قصد داشت جریان اسلام خواهی و خیزش مردم مسلمان منطقه را که از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته شده است را تحت تأثیر قرار دهند.
وی همچنین با توضیح روند انتخابات اخیر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، ضمن بیان اینکه آقای هاشمی رفسنجانی در این دوره خبرگان سخنان خوبی را ایراد کردند، خاطرنشان کرد: دشمنان که قصد داشتند از این منفذ سوء استفاده کنند با ناکامی مواجه شدند.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats