سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
شمشیر بران ایران
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:11 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر تو ای ایرانی شیرمرد.

ایرانی دلیر یعنی شمشیر برّان . آیا می دانید شمشیر بران چگونه است؟

شمشیر بران و درخشان آماده قیام است.  قیام علیه متجاوز . قیام علیه لاشخورهای آماده یورش. قیام علیه دستهای خیانتکار. قیام علیه دشمنان جان و بشریت و ایمان.

شمشیر بران همیشه می برد اما نه دسته خود را و نه دستی که بر دسته اش بوسه زده. ایرانی از گذشته های دور خداپرست بوده و در راه اهداف خود جانفشانی ها کرده و سرها از سر گرگهای گرسنه خون آشام بریده و کشورها آباد کرده و تمدن را به نقاط مختلف جهان صادر کرده و امروز پرچمدار اسلام و ولایت است. 

هرکه ادعای ایرانی بودن دارد باید از هدف و روش پدران خود آگاه باشد که چگونه در راه معبود خود و وطن خود که نشانه ای است از ایمان ، رشادتها کردند و داستانها به ثبت رساندند.

ای ایرانی مسلمان ، تو شمشیری هستی که در دست دور از نظر امام حیّ ات حضرت صاحب الزمان علیه السلام تکیه کرده ای و دشمنان امامت و ولایت از برق تیز نگاهت تا پشت خانه های خود عقب نشسته اند و منتظرند تا تو از دست صاحب خود بلغزی و آن وقت با پتک استکبار و استعمار بر سرت بکوبند و میان زباله های آهنی در کوره های آتشین ذوب آهن از سینه ستبر شمشیر گونه ات مایعی مذاب سازند و به هر شکل که خواهند تو را شکل دهند.

پس ای شمشیر بران و درخشان ایران ولایی، تکیه بر دست امامت را فراموش نکن و لحظه ای از بوسه بر دستان آقا و سرور خود غافل مشو که کوره های آتشین در انتظارند.

یا علی مدد



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats