سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
رد گم کنی دیکتاتورها
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:10 عصر

رد گم کنی دیکتاتورهای کوچولو ! (خبر ویژه)

عطاءالله مهاجرانی در واکنش به شیرین کاری معاون وزارت ارشاد دولت خاتمی (کشف حجاب همسر خود در لندن) گفت: رمضانپور معاون من نبود بلکه از زمره همکاران معاون فرهنگی من (مسجد جامعی) در معاونت فرهنگی بود.
علی اصغر رمضانپور که چند سالی است مانند مهاجرانی به لندن گریخته و با شبکه بی بی سی همکاری می کند، اخیراً همسر خود را مجبور به کشف حجاب کرده و تصویر وی را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد که این اقدام با اعتراض رسانه ها مواجه شد.
رد گم کنی مهاجرانی و ادعای اینکه دروغ در تاروپود منتقدان نفوذ کرده در حالی است که اصل اقدام ننگ آلود رمضانپور واقعیت دارد همچنان که وی به عنوان همکار نزدیک احمد مسجدجامعی در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد فعالیت می کرد و با برکناری مهاجرانی و رسیدن مسجد جامعی به وزارت ارشاد در دولت خاتمی، رمضان پور هم معاون فرهنگی مسجد جامعی شد در حالی که مراکز اطلاعاتی و امنیتی سوابق سوء نامبرده را مکرراً متذکر شده بودند. وی همچنین مدتی سردبیر روزنامه زنجیره ای آفتاب امروز بود.
همچنین رمضانپور مانند مهاجرانی، لندن را به عنوان محل اقامت جدید- پس از فرار از کشور- انتخاب کرد و مدت ها پیش از مهاجرانی در زمره همکاران شبکه دولتی انگلیس (بی بی سی) درآمد. همچنین باید یادآور شد که اگر رمضانپور با اجبار به کشف حجاب همسر خود، آن روی سکه حقوق بشر لیبرال را در تضییع حقوق زنان به نمایش گذاشته، سالها پیش آقای مهاجرانی نمایش مشابهی را درباره همسر اول و دوم و سوم خویش به نمایش گذاشت و ضمن در پیش گرفتن شیوه اغوا و فریبکاری، افتضاح بزرگی را به بار آورد.
نکته جالب در اظهارات اخیر مهاجرانی این عبارت وی است که «داستان کشف حجاب همسر آقای رمضانپور به خودشان مربوط است»!

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats