http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
شما چه کرده اید؟
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:36 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

دنیای عجیبی شده!!

عده ای خونخوار و جنایت پیشه که خون خیلی از ملتها را توی شیشه کرده اند ، سرمایه های ملی و باستانی کشورها را غارت کرده اند و خیلی غلط های دیگر که اینجا جای گفتن نیست، بعضی ها را در داخل ایران اسلامی تآیید و تشویق می کنند و آنها را جزء متفکرین بشمار می آورند که جز خنده چاره ای برای آدمی نمی گذارد.

براستی آن کشورهای غربی که علنی با ما دشمنی می کنند و دستشان به خون هزاران شهید مظلوم آغشته است ، چرا بعضی را بزرگ می کنند و آنها را مورد تأیید خود می خوانند.   با چند دو دوتا چهار تا و یک حساب سر انگشتی مشخص میشود که هدفشان و دلیل شان از این کار چیست!!

آنها تنها در صورتی دست به تشویق و تآیید کسی آن هم در کشوری که دشمن خود میدانند ، می زنند که مزدور و جیره خوارشان باشند و یا اصلاً مفت و مجانی در جهت اهداف استکباری آنها قدم بردارند.  چرا حتی برای یک بار از دکتر احمدی نژاد تعریف و تمجید نکردند ؛ یعنی اقای احمدی نژاد برای نمونه یک بار هم عمل در خور تحسین انجام نداده؟

حال باید از کروبی و موسوی و رهنورد و امثال آنها که مورد نظر غربیها قرار گرفته اند سؤال کرد :  شما چه کردید که تمام مستکبران و استعمارگران و روباهان عالم از شما تعریف می کنند و حمایت خود را از شما اعلام می دارند؟

 



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats