سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
یلان ایران زمین
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:27 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

آنروزها یعنی 8 ماه اغتشاش در کشور ایران و آن هم در تنها کشور شعیه دوازده امامی ، وقتی عده ای دست شیطان را فشردند و همراهی اش کرده در کوچه پس کوچه ها و از سراسر دنیا شیاطین بزرگ روزگار که کار ابلیس را بر عهده گرفته اند، هورا کشیدند و جشن گرفتند ، و خیابان های تهران را نشان دنیا دادند که ببینید چه خبر است ، عده ای عاشق دست از جان شسته مثل روزگار گذشته ز جا برخاستند.

این جان برکفان به میدان نبرد پای گذاشتند تا درسی فراموش نشدنی به شیطان و انصارش دهند.  شیران دلیر ایران زمین که به میدان آمدند ، لاشخوران مستکبر بال زدند و رفتند و منتظر ماندند.  شاید دوستانشان کاری کنند!!!

آنان که شکستند و آتش کشیدند و کشتند و گمان کردند کار تمام است ، به یکباره دیدند مردانی مرد از مدرسه عشق و ولایت همچون کوه دماوند در مقابلشان صف کشیده اند و راهی برای نفوذ و تخریب باقی نگذاشته اند.  خرابکاران و فریب خوردگان دیدند که آن عاشقان ولایت چگونه جان خود را برای قربانی کردن در راه هدایت به میدان آوردند و ترس و هراس برایشان معنا ندارد.  این شیران دلیر ، فارغ التحصیلان دانشگاه میدان مین 8 سال دفاع مقدسند. آنجا که رقابتی سخت بپا بود تا مین های آماده انفجار را چون جان در آغوش گیرند.

بله ، این یلان ایران زمین ، بسیجیان دیروز و امروز و فردا هستند.

همانطور که حضرت امام خامنه ای فرمودند:  بسیجی یعنی علی، که تمام وجودش برای اسلام وقف شده بود.



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats