http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
روحانیون فتنه پسند
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:25 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

تقریباً هر کس اسم روحانی و روحانیت را بشنود انسانی با ایمانی قوی ، ولائی ، قرآنی و مظهر دستورات اسلام را در ذهن خود مجسم می کند؛ حال ببینید در خبر زیر مجمع روحانیون راه و روش و اعمالش شباهتی به پیروی از اسلام و قرآن و معصومین علیهم السلام دارد.   انشاءالله انسانهای آگاه گرفتار چنین گروههایی نشوند و اگر شدند هرچه زودتر به فضل الهی نجات یابند و دنیا و آخرت خود را نجات دهند.

حال با هم خبر را می خوانیم:

مجمع روحانیون دسته جمعی پای فتنه گران ایستادند
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون هرگونه تصور و احتمال مبنی بر اینکه برخی اعضای این گروه حساب خود را از فتنه گران جدا کرده باشند، باطل کرد.
مجید انصاری روز دوشنبه طی سخنانی در دانشکده فنی دانشگاه تهران که ازسوی انجمن اسلامی دانشگاه تهران با حضور الهه کولایی، حمیدرضا جلایی پور و محسن رهامی برگزار شده بود، به شایعه اختلاف میان اعضای مجمع روحانیون پرداخت و گفت: من به عنوان دبیر اجرایی مجمع مبارز اعلام می کنم مزخرفاتی که از قول برخی فرصت طلبان که امروز دایه مهربان تر از مادر شده اند و از خارج از مجمع علیه مجمع روحانیون مبارز و شخصیت های مجمع مطرح می شود و صحبت از وجود اختلاف در مجمع می کنند مثل هزاران هزار دروغ دیگر که علیه سایر تشکل ها گفته می شود، بی اساس است.
اظهارات مجید انصاری در تکذیب اختلاف نظر در مجمع روحانیون در حالی است که برخی اعضای ارشد این مجموعه و از جمله خاتمی و ابطحی و محتشمی پور و موسوی خوئینی ها و ... جزو بازیگران اصلی فتنه و آشوب 8 ماهه در سال گذشته بودند و بنابراین اظهارات وی بدین معناست که وی با تعصب کامل نسبت به این باند عرصه سیاسی کشور را نگاه می کند و تعصب فتنه گران به مراتب برای وی مهم تر از اسلام و انقلاب و رهبری و قانون اساسی است.چندان که در حوادث سال گذشته هم هنگامی که به ساحت اسلام، امام حسین(ع)، امام خمینی(ره) و ولایت فقیه جسارت شد هیچ واکنشی ولو برای ظاهرسازی از امثال انصاری دیده نشد.
اظهارات اخیر دبیر اجرایی مجمع روحانیون، از توهم آمیز بودن رویکرد برخی رجال سیاسی که از لزوم تعامل اصولگرایان با اصلاح طلبانی نظیر مجمع روحانیون سخن می گفتند خبر می دهد و حاکی از آن است که این جریان ولو به قیمت پشت پا زدن به آرمان های اصیل حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی، پای فتنه گران و پادوهای جبهه استکبار می ماند. این همه در حالی است که حضرات یکی در میان برای مظلومیت امام و خط امام اشک تمساح می ریزند همچنان که انصاری چند ماه قبل گفته بود: باید بر مظلومیت امام و خط امام گریست و مظلوم تر از شخص امام، ولایت فقیه است.
اکنون پرسش این است که جماعت متظاهر چگونه می توانند قاطعانه پای فتنه گران دشمن امام و ولایت فقیه بایستند و باز هم دم از امام و ولایت فقیه بزنند؟!
مجمع روحانیون با وجود زمینه سازی سران آن در فتنه سال گذشته که منجر به حرمت شکنی بی سابقه روز عاشورا شد روز گذشته بیانیه ای در تکریم ماه محرم و حضرت امام حسین(ع) صادر کردند. در این بیانیه از «پایبندی امام حسین(ع) به پیمان ولو با افراد بدآئین» تجلیل شده است. احتمالا با همین مغالطه است که مجمعی ها اصرار دارند هم پیمان آمریکا و انگلیس و سلطنت طلبان و بهایی ها و مارکسیست ها و تروریست هاباقی بمانند.

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats