سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
درس عبرت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:35 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 ... و لَعنَ اللهُ امة دفَعَتکم عَن مقامِکم و ازالَتکم عن مراتبکمُ التی رَتبَکم اللهُ فیها ...

و خدا لعنت کند مردمی را که کنار زدند شما را از مقام مخصوصتان و دور کردند شما را از آن مرتبه هائی که خداوند آن رتبه ها را به شما داده بود ...

مردمی حرام خوار و شکم پرست حق را نادیده گرفتند و حقی را که خداوند توسط پیامبر عظیم الشأن خود در خصوص امامان بعد از خود ابلاغ کرده بود ، پایمال کردند و زیر بار زور و ستم زانو زدند و این بود آغاز خواری و ذلت آن بی وفایان.

مگر خداوند کریم در قرآن کریم در روز غدیر در خصوص جانشینی حضرت علی علیه السلام آیه نازل نفرمود که : 

... الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَرَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا... 

امروز، دین شما را کامل کردم؛ و نعمت خود را بر شما تمام نمودم؛ و اسلام را به عنوان آیین (جاودان) شما پذیرفتم... 

اگر به گفته شیعیان شک دارد به کتب علمای بزرگ اهل سنت مراجعه کند تا حقیقت بر آنان در این خصوص آشکار شود؛  پس فرمان خداوند را و آیه قرآن مجید این کتاب آسمانی را زیر پا گذاشتید تا به خیال خام خود چند صباحی بیشتر عمر کنید که نکردید و بعد از واقعه عاشورا همگی به عذاب الهی گرفتار شدید و خوار و ذلیل از دنیا رفتید.

چرا امام معصوم خود حضرت امام حسین علیه السلام را از آن مقامی که خداوند برای امامان معصوم قرار داد ، کنار زدید.  آیا باور نداشتید اگر به ولـــیّ خدا یاری رسانید ، خداوند هم به شما یاری می رساند.  وای بر شما و هر که چون شما باشد که جز عذاب راهی در پیش رو نخواهد داشت. 

امروز هم امام معصوم ما حضرت مهدی علیه السلام از مقام ظاهری دور نگه داشته شده ، اما به واقع حاکم مطلق در این زمانه خود اوست. 

  همه با هم از مردم کوفه و کربلا درس عبرت بگیریم.



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats