سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
مهربانی غرب
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:37 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

صاحب خانه لانه مرغش را نوسازی کرد و درب محکمی هم برایش تعبیه کرد. روباهی که آنجا کمین کرده بود و هر از چندگاهی از سوراخ لانه مرغ به نوائی می رسید ، نزدیک لانه مرغها شد و با صدائی مهربان گفت:

صاحب شما در و دیوار لانه شما را محکم کرد تا شما از تنهائی بمیرید. اما مرغها که طعم مکر و حیله روباه را چشیده بودند با بی اعتنائی به زندگی خود ادامه دادند.

چندی ست رسانه های خارجی که دشمنی شان با ما علنی و ثابت شده است ، دایه مهربانتر از مادر شده اند و می نالند که :  هدفمند کردن یارانه ها به ضرر مردم ایران است و مردم در سختی می افتند و چه و چه و چه...

براستی این روباهان گرگ صفت مردم ایران را چه حساب آورده اند. مردمی که 31 سال  بخاطر دشمنی های این خونخواران در تحریم و فشار بودند حالا براحتی گول مکر جدیدشان را می خورند؟

آیا هیچ عاقلی می تواند تصور کند، دشمنی برای دشمن خود دلسوزی کند و سعی در امنیت و پیشرفت مردم دشمن خود داشته باشد؟

اگر براستی آنان دلسوز و خیرخواه ما هستند پس چرا 8 سال کنار دشمن متجاوز ایران بودند و با همه توان به صدام لعین کمک کردند تا ایران را شکست دهد؟ چرا هنوز هم سالی چند قطعنامه صادر می کنند و تحریم و فشار را بیشتر از قبل می نمایند؟ عجب دلسوزان مهربانی داشتیم و خبر نداشتیم!!!  حتماً رئیس جمهور بعدی مان را از میان آنها انتخاب می کنیم!!!

براستی که دشمنان شیعیان از کودن ترین ها هستند؟

به اذن خداوند و دست یاری امام زمان علیه السلام ، انشاءالله پیشرفت روز افزون ایران در راه است.



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats