سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
راه ترور
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:46 عصر

وزیر اطلاعات تشریح کرد
حفره اطلاعاتی فتنه 88 راه را برای ترورهای موساد باز کرد

سرویس سیاسی-
وزیر اطلاعات فتنه 88 را یک حفره اطلاعاتی دانست که دشمنان را در اجرای برنامه های تروریستی امیدوار کرد.
حجت الاسلام حیدر مصلحی در نشست خبری روز گذشته که با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد، موفقیت اطلاعاتی جمهوری اسلامی در غلبه بر سیستم اطلاعاتی موساد را به ملت ایران تبریک گفت.
وی در عین حال اظهار داشت: فتنه 88 یک حفره اطلاعاتی بود که برای دشمنان امید ایجاد کرده که به خیال خام خود می توانند از این فرصت به منظور ضربه زدن به نظام استفاده کنند.
وزیر اطلاعات اضافه کرد: ترور شهید علیمحمدی از جمله اقداماتی بود که دشمن با این تصور که دستگاه اطلاعاتی ایران سرگرم مقابله با فتنه گران است، انجام داد، که به طور قطع سران فتنه باید پاسخگوی این مسائل باشند.
حجت السلام مصلحی با اشاره به اقدامات قابل توجهی که دستگاه اطلاعاتی کشورمان برای شناسایی عوامل این ترور صورت داد اظهار داشت: ... 

به کارگیری تکنولوژی های اطلاعاتی بومی بر علیه تکنولوژی موساد و استفاده از عوامل و نیروی انسانی متخصص موجب شد که بتوانیم بر سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی غلبه کنیم.
وزیر اطلاعات نفوذ را مهمترین دستاورد اطلاعاتی کشورمان در مواجهه با سیستم اطلاعاتی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی با نفوذ در داخل تشکیلات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی موفقیت خوبی در اشراف اطلاعاتی بر سیستم جاسوسی رژیم صهیونیستی به دست آورد و با کمک اطلاعاتی مردم توانستیم عوامل دشمن را شناسایی کنیم.
حجت الاسلام مصلحی افزود: دستگاه اطلاعاتی با استفاده از نفوذ در سیستم اطلاعاتی موساد شبکه های مختلفی که این رژیم طراحی کرده و آموزش های قابل توجهی را به آنها داده بود شناسایی کرده و در هم کوبیده که یکی از عوامل یکی از این شبکه ها شب گذشته در تلویزیون به مردم معرفی شد.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی رژیمی است که براساس غصب، وحشت و ترور شکل گرفته و تصور می کند می تواند از این طریق به اهداف پلید خود برسد اما به حمدالله وزارت اطلاعات با نفوذ در شبکه جاسوسی این رژیم موفقیت بزرگی کسب کرد.
«دستگاه اطلاعاتی با شناسایی عوامل ترور شهید علی محمدی شبکه های دیگری را نیز مورد شناسایی قرار داد که بخشی از آنها دستگیر شدند و در مواردی دیگری نیز دنبال بهره برداری های اطلاعاتی هستیم که انشاءالله پس از حصول نتیجه به اطلاع مردم عزیز خواهدرسید.»
وزیر اطلاعات گفت: سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مناطق آلوده اطلاعاتی اطراف جمهوری اسلامی را مورد بهره برداری قرار داد که این مناطق شناسایی شده و کنار آنها پایگاه های اطلاعاتی قابل توجهی ایجاد کرده ایم.
حجت الاسلام مصلحی افزود: از این طریق شبکه های مختلف مرتبط رژیم صهیونیستی را شناسایی کرده و ضربه بزرگی به آنها وارد کرده ایم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا جمهوری اسلامی قصد مقابله به مثل با رژیم صهیونیستی را دارد؟ گفت: در مقابله با اقدامات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی دقیقاً و قطعاً مقابله های اطلاعاتی خواهیم داشت.
وزیر اطلاعات اضافه کرد: براساس اسنادی که در دست داریم، رژیم صهیونیستی با هرگونه پیشرفت علمی در کشورهای اسلامی و منطقه و به ویژه ایران مخالف است. وی همچنین هشدار داد: دانشمندان برجسته کلیه کشورهای منطقه در معرض تهدید و ترور رژیم صهیونیستی هستند.
وزیر اطلاعات از گروهک تروریستی ریگی، گروهک منافقین، کومله، پژاک و دموکرات به عنوان پیاده نظام موساد یاد کرد و گفت: با این حال جمهوری اسلامی بر این گروهک ها اشراف اطلاعاتی دارد.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با نفوذ در سیستم اطلاعاتی موساد موفقیت های بزرگی در جهت شناسایی و رصد فعالیتهای شبکه های وابسته به این رژیم کسب کرده، در پاسخ به سؤالی در خصوص نوع فعالیت شبکه های این شبکه ها اظهار داشت: اقدامات این شبکه ها به صورت سلولی انجام می شود.
وی افزود: این شبکه ها به گونه ای فعالیت می کنند که عناصر آن از اقدامات همدیگر بی اطلاع هستند و به عنوان نمونه کسی که در عملیات ترور شهید علیمحمدی مسئول خرید موتورسیکلت بوده، به هیچ عنوان کسی ریموت بمب را روی این وسیله نصب کرده نمی شناسد و کسی که خانه برای فرد تروریست اجاره کرده هم از هویت این فرد بی خبر بوده است.
حجت الاسلام مصلحی افزود: نوع آموزش هایی که این افراد در سرزمین های اشغالی دیده بودند نیز نشان می دهد که این مجموعه فردی نیست و مجموعه ای شبکه ای است که هادی خارجی دارد و از نکات قابل توجه در مقابله با این شبکه، بهره برداری از تکنولوژی اطلاعاتی بومی جهت شناسایی آن است.
وی در پاسخ به سؤالی در خصوص تعداد و هویت دستگیرشدگان نیز گفت: بیش از 10نفر در رابطه با شبکه های مختلف دستگیر شدند که با برنامه ریزی های صورت گرفته این روند ادامه دارد.
وزیر اطلاعات همچنین به کشورهای منطقه متذکر شد که هر نوع تعامل با رژیم صهیونیستی تهدیدی برای منطقه و جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام مصلحی افزود: وجود پایگاه برای اقدامات جاسوسی و تروریستی رژیم صهیونیستی در منطقه به ضرر کل منطقه است و به عنوان نمونه اقدام رسوایی که این رژیم در قالب حرکت تجاری و بازرگانی در دبی انجام داد، نشان داد که این رژیم تنها به دنبال ترور و ناامنی است که امیدواریم کشورهای منطقه و همسایه به این موضوع توجه داشته باشند.
لپ تاپ موساد در چنگ ماموران اطلاعاتی
برخی تجهیزات کشف شده از مزدوران رژیم صهیونیستی نیز در حاشیه این نشست خبری در معرض دید رسانه ها قرار گرفت.
این تجهیزات در مجاورت محل برگزاری نشست خبری وزیر اطلاعات مورد بازدید نمایندگان رسانه های داخلی و دفاتر رسانه های خارجی در تهران قرار گرفت.
لپ تاپ موساد که در جریان دستگیری مزدوران رژیم صهیونیستی به دست سربازان گمنام امام زمان(عج) افتاده است حاوی سیستمی است که برای ارتباط امن با موساد طراحی شده است.
ابزارهای فعالیت جاسوسی و اطلاعاتی نظیر دستگاه جاسوسی تهیه فیلم و عکس، فرستنده و گیرنده رادیویی، کیف حاوی مدارک عوامل ترور، وسایل جاسازی اسناد و مدارک در کیف از جمله تجهیزات کشف شده در جریان اقدامات اطلاعاتی ایران علیه صهیونیستها بود که تصویر آنها در دریچه دوربین رسانه ها نقش بست.
در این نمایشگاه همچنین وسیله ای که عوامل موساد بمب را در آن جاسازی کرده بودند و همچنین چاشنی بمب کشف شده و چند قبضه سلاح کمری در معرض دید رسانه ها قرار گرفت.
تمرین ترور در پادگان اسرائیلی
عامل اصلی ترور شهید علیمحمدی هم بخشی از چگونگی آموزش ترور را در پادگانی در نزدیکی تل آویو تشریح کرد.
مجید جمالی فش در مصاحبه ای که بخش هایی از آن پخش شد، گفت: در سفری که به تل آویو انجام دادیم در پادگانی در اتوبان اورشلیم- تل آویو با چند افسر ارشد اسرائیلی آشنا شدم و در آنجا آموزش های مختلف از جمله تعقیب و گریز- ضد تعقیب و چسباندن بمب زیر خودرو را فرا گرفتم.
به گفته این تروریست برای تمرین عملیات بمب گذاری با استفاده از موتور در این پادگان آموز ش هایی خاص به او داده شده است.
جمالی فش در بخش دیگری از این مصاحبه با تشریح جزئیات بیشتر گفت: پس از اینکه درباره ترور دکتر علیمحمدی از زوایای مختلف توجیه روانی و عملیاتی شدم و چند بار عملیات بمب گذاری را در پادگانی در نزدیک تل آویو تمرین کردم ماکت بسیار دقیقی از منزل دکتر علیمحمدی و محیط اطراف منزل وی در اختیار من قرار گرفت تا کاملا با محیط و شرایط واقعی عملیات ترور وی آشنا شوم.
دستگیری عامل ترور همسرم هدیه بزرگی بود
همسر شهید علیمحمدی نیز در اولین اظهاراتی که پس از دستگیری عامل اصلی ترور همسرش ابراز داشت، دستگیری این تروریست را هدیه بزرگی برای خود دانست.
خانم کرمی، همسر شهید مسعود علیمحمدی که اظهارات کوتاهی از وی در بخش های خبری سیما پخش شد گفت: من به آنها می گویم دکتر علیمحمدی با دانشجویانی که تربیت کرده بود حتما صدها و شاید هزاران علیمحمدی دیگر در کشور می روید و دشمن خیال باطل داشت.
وی افزود: دشمن بداند با این افکار و طرز کار و روش ها نمی تواند جلوی استقلال و آزادی مردم ایران را بگیرد.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats