سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
ساده لوحان
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:53 عصر

ساده لوحان فتنه گران و سیره امام(ره)

مهدی سعیدی
بزرگداشت حماسه باشکوه روز نهم دیماه امسال، با شور و حرارت خاص ملت خداجوی ایران در سراسر کشور برگزارشد، به نحوی که این مراسم اصحاب فتنه را به شدت به خشم آورده و به واکنش کشانده است. نمونه ای از این رفتار را می توان در نامه مهدی کروبی خطاب به ملت!؟ مشاهده نمود که در آن اظهار داشته که «بیدی نیست که با این بادها بلرزد!؟»
کروبی دربخشی از این مکتوب درپاسخ به این سؤال که چرا دولتهای خارجی و اپوزیسون و منافقین از سران فتنه حمایت می کنند، اظهار می دارد: «مگر قبل از پیروزی انقلاب امام در نجف و پاریس مصاحبه نمی کردند که اولین مصاحبه ایشان با لوموند فرانسه در نجف بود؟...»
دراین باره باید گفت که اولا مواضع حضرت امام(ره) در تشکیل حکومت اسلامی، مخالفت با وابستگی رژیم پهلوی به آمریکا و غرب، تلاش برای آزادی ملت ایران مبتنی بر نسخه های رهایی بخش اسلام و... مطالباتی نبود که هیچ کدام با خواسته ها وباورهای رسانه های آن روز غرب همسو و هم جهت باشد.
ثانیا در آن زمان رسانه های بیگانه از حضرت امام(ره) و جریان اسلامی حمایت نمی کردند بلکه خود را به عنوان عنصری بیطرف معرفی می کردند که تنها به وظیفه اطلاع رسانی خود مشغولند و در این میان لاجرم بخشی از اظهارات و سخنان رهبران انقلاب اسلامی ایران نیز بازتاب می یافت.
ثالثا هیچگاه برای ملت ایران این امر مشتبه نشد که بین مواضع حضرت امام(ره) و مواضع رسانه های بیگانه نوعی مشابهت وجود دارد و رسانه های بیگانه به حامیان حضرت امام و نهضت اسلامی ملت ایران مبدل شده اند.
اما امروز وضعیت جریان فتنه به گونه ای است که نوعی هماهنگی کامل بین جریان فتنه و ضدانقلاب خارج نشین و رسانه های بیگانه شکل گرفته و هریک سخنان دیگری را تکرار می کنند. به نحوی که تمییز سخنان اصحاب داخلی و خارجی فتنه امکان پذیر نمی باشد!
امروز متولیان و گردانندگان سایت های ضدانقلابی چون جرس، روزآنلاین، خودنویس، رادیو زمانه و... که با هدف حمایت از جریان فتنه شکل گرفته اند، کسانی هستند که در زمان قدرت داشتن آقای کروبی و هم پالگی هایش در مطبوعات زنجیره ای شهرت یافتند. عناصر خودفروخته ای چون اکبر گنجی، عطاالله مهاجرانی، محسن سازگارا، محسن کدیور، عبدالکریم سروش، فاطمه حقیقت جو، علی افشاری، عبدالعلی بازرگان، ابراهیم نبوی، نیک آهنگ کوثر، محسن مخملباف، محمدجواد اکبرین و... که امروز به آغوش بیگانگان پناه برده و بر علیه آرمانهای انقلاب اسلامی به سخن پراکنی مشغولند، همگی از علاقه مندان دیروز و امروز آقای کروبی به حساب می آیند.
نمونه ای از تداوم این علاقه و ارادت را می توان در نامه منتشره شیخ ساده لوح بمناسبت سالروز تولد عبدالکریم سروش مشاهده کرد که در آن کروبی سروش را ملاصدرای زمانه می خواند! سروشی که بیشترین توهینها را به آراء و نظرات دینی و سیاسی حضرت امام(ره) داشته و بسیاری از مسلمات اسلامی چون کلام الهی بودن قرآن کریم را منکر شده است!؟
به واقع امروز در صف حامیان جدی سران فتنه عناصری قراردارند که با صراحت میراث فکری- سیاسی حضرت امام(ره) را به سخره گرفته و آن را مورد هجمه قرار داده اند. در این میان تنها راه باقی مانده برای این آقایان جداسازی صف خود از ضدانقلاب است. اقدامی که بنظر می رسد بدلیل پیوند همه جانبه ایجاد شده دیگر امکان پذیر نمی باشد. بخش دیگر این نامه تلاشی است برای پاسخ به این سؤال که اگر حضرت امام(ره) زنده بود با اصحاب فتنه چگونه برخورد می کرد!؟ کروبی در توضیحاتش تلاش دارد این سخن را به کرسی بنشاند که اگر حضرت امام(ره) زنده بود از اصحاب فتنه حمایت می کرد!؟
خدمت شیخ ساده لوح باید گفت برای پاسخ دادن به این سؤال کافی است تا به سیره حضرت امام(ره) در مواجهه با جریانهای انحرافی مشابه مراجعه نمود تا مشخص گردد اگر امام بود با موسوی و کروبی چگونه برخورد می کرد!
برخورد قاطع حضرت امام(ره) با اقدامات غیرقانونی گروهک منافقین، اعضای حزب توده، جریان بنی صدر، لیبرالهایی چون نهضت آزادی و جبهه ملی، انجمن حجتیه، کودتاگرانی چون شریعتمداری و حتی نزدیکانش چون فرزند آقا مصطفی به خوبی نشان می دهد که اگر امام امروز زنده بود، به دستور ایشان اصحاب فتنه با سخت ترین برخوردها از میان ملت طرد می شدند!
آخرین نمونه از مواجهه امام با فتنه گران را می توان در برخورد ایشان با منتظری مشاهده کرد. کسی که امام وی را «حاصل عمر» خویش خوانده و او را با «دلی شکسته و سینه ای گداخته از آتش بی مهریها» از قائم مقامی رهبری عزل نمود، در حالی که وی را «ساده لوحی» خواند که بهتر است در سیاست دخالت نکند! حضرت امام(ره) در نامه مشهور 6/1/68 خود با مردم عزیز ایران چنین سخن می گوید: «من با خدای خود عهد کردم که از بدی افرادی که مکلف به اغماض آن نیستم هرگز چشم پوشی نکنم. من با خدای خود پیمان بسته ام که رضای او را بر رضای مردم و دوستان مقدم دارم؛ اگر تمام جهان علیه من قیام کنند دست از حق و حقیقت برنمی دارم من کار به تاریخ و آنچه اتفاق می افتد ندارم؛ من تنها باید به وظیفه شرعی خود عمل کنم.»
همین عبارت را می توان یادگاری ارزشمند از حضرت امام(ره) برای ملت دانست که در زمانه فتنه می تواند شاخص و معیار عمل باشد، حتی اگر فتنه گران به دروغ داعیه خط امام داشته باشند.
سخن آخر آنکه هرچند امام از میان امت رفته است ولی شاخص و معیارهای وی همچنان راه حقیقت را برای پیروانش آشکار می سازد و مهمتر از همه آنکه نائب بر حق حضرت روح الله و حکیم فرزانه انقلاب اسلامی که به فرموده پیرجماران همچون خورشیدی در میان یاران امام می درخشد در میان ملت بوده و رهنمودهای او راهگشای امت در زمانه ما است. فتنه گران باید بدانند امروز خامنه ای خمینی دیگری است که در میانه میدان راه گذر از فتنه و رسیدن به قله سعادت و تعالی را برای امت ترسیم می کند.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats