سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
مراجع سبز
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:19 صبح

اکبر پونز: غیر از منتظری و صانعی بقیه مراجع طرفدار ولایت فقیه اند (خبر ویژه)

عضو اتاق فکر فتنه سبز در خارج کشور ضمن حمله به مراجع گفت: اپوزیسیون مخالف و جریان سبز نمی تواند امیدی به مراجع ببندد و این که بعضی به مراجع امید بسته اند امید بدی است.
اکبر گنجی در گفت وگو با رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان سیا) اظهار داشت: اگر در ماه های اخیر به مقالات گوناگون و به ادبیاتی که در نامه های برخی از مخالفین دیده می شود مراجعه کنید، گویی امیدی بسته شده به برخی مراجع تقلید و مخالفت هایی که این ها دارند. اما اگر قرار باشد به مواردی که این ها با دولت اختلاف دارند بخواهد عمل شود، وضع از این که هست بسیار بدتر خواهد شد. چون بسیاری از مواردی که مراجع تقلید و حکومت در آن اختلاف دارند موارد بسیار ارتجاعی است]!![ بحث من این است که به صرف این که کسی از این آقایان در مواردی مخالف است نمی توان به آن مشروعیت داد وگفت این مخالفت ها به سود ماست. مخالفت و ایستادگی زمانی ارزش دارد که از موضع دفاع از دموکراسی و دفاع از حقوق بشر باشد. چنین چیزی در گذشته فقط از سوی آیت الله منتظری دیده شد و خوشبختانه در ماه های اخیر از سوی آیت الله صانعی، بیات و آیت الله دستغیب دیده می شود، اما در سایر علما چنین چیزی دیده نمی شود و در مورد استبداد و سرکوب با رژیم و زمامداران کاملا همراه و هم رأی هستند و خواهان سرکوب بیشتر و نظرات شان بسیار ارتجاعی تر است که این مسئله می تواند وضعیت به مراتب بدتری را ایجاد کند.
وی افزود: اگر کسانی از این زاویه به مراجع امید بسته اند امید بدی است. این آقایان جوری با ایرانی گری برخورد می کنند گویا ایرانی بودن کفر است. این آقایان در همین حد هم تحمل نمی کنند.
این تروریست فرهنگی که کارش به انکار امام زمان(عج) هم رسیده، همچنین گفته است: فقیهان 32 سال است در رأس قدرت هستند و اصلا اسم حکومت، حکومت ولایت فقیه است و خود فقها اجماع دارند که فقه شیعه را دارند پیاده می کنند.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats