سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
درگیری نظامی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:21 صبح

اشکنازی: درگیری نظامی با ایران یعنی بدبختی اسرائیل (خبر ویژه)

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در صورت درگیری نظامی با ایران بدبخت می شود و چنین اتفاقی، مصیبت برای ماست.
به گزارش روزنامه هاآرتص گابی اشکنازی گفت: اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران، عواقب جبران ناپذیری را برای تل آویو به همراه خواهد داشت.
وی گفت: «حمله نظامی راه درستی برای توقف برنامه هسته ای ایران نیست و آغاز جنگ علیه این کشور به جز بدبختی و مصیبت برای اسرائیل چیز دیگری در پی ندارد.»
هاآرتص با انتشار این خبر فاش کرد که میان باراک وزیر دفاع اسرائیل و اشکنازی رئیس ستاد مشترک ارتش بر سر درگیری نظامی با ایران اختلاف افتاده است.
روزنامه هاآرتص می نویسد: ژنرال «گابی اشکنازی» معتقد است که هرگونه برپایی جنگ علیه ایران، نتایج فاجعه باری در پی خواهد داشت.
منابع آگاه به هاآرتص گفته اند که از چندی پیش روابط سرد و بد میان وزیر دفاع و ژنرال اشکنازی شکل گرفته است. باراک سال گذشته و با اشاره به پایان دوره چهار ساله خدمت ژنرال اشکنازی گفته بود که دوران خدمت او را تمدید نخواهد کرد.
گابی اشکنازی رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل، چهار سال پیش در سال 2007 جایگزین «دان هالوتز» شد که یک سال پس از جنگ اسرائیل با حزب الله لبنان، از مقام خود استعفا داده بود.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats