سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
ما را دست می اندازند
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:58 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

همین کارها را می کنید که کیهان ما را دست می اندازد (خبر ویژه)

اکثر کسانی که وعده های دروغ تجمع علیه جمهوری اسلامی در داخل کشور را منتشر می کنند، خارج نشین هستند.
این اعترافات را سایت ضدانقلابی بالاترین در حالی منتشر کرد که اخیرا یکی از وعده های کذایی را در صفحه اول خود برای روز پنج شنبه «داغ» کرده بود. این داغی که مدتی بعد به «انجماد» و «یخبندان» در بالاترین و شبکه های مجازی مشابه منجر شده، باعث اعتراض های گسترده ای در میان عناصر ضدانقلاب شده است. یکی از همین کاربران بالاترین پس از آشکار شدن دروغ تازه «شبکه عنکبوت» نوشت: خوب همان طوری که از قبل هم معلوم بود پنج شنبه هیچ اتفاقی نیفتاد. کسانی که برای این تجمع ها فراخوان می دهند، اکثراً خارج نشین هستند که به صورت گروهی یا فردی با درست کردن پوستر و لینک دادن در شبکه مجازی فعال می شوند. چه بسا تیم سایبری وزارت اطلاعات با فرستادن دهها و یا هزاران ایمیل و یا درست کردن چندین و چند وبلاگ اطلاعات نادرست به فعالین سیاسی خارج از کشور بدهد تا آنها را در تحلیل هایشان دچار اشتباه کند.
پس توصیه می شود که این دوستان سعی کنند که راه های ارتباطی خود با درون ایران را بهبود ببخشند و سعی کنند که واقع نگری را جایگزین هیجان گردانند. وگرنه به جز ضایع کردن خودشان و مسخره ساختن ما به دست کیهانیان کار دیگری از دستشان برنمی آید.
بالاترین در مطلب دیگری از وجود طیف «جو زدگان» در میان اپوزیسیون خبر داده و می نویسد: فراخوان مال جو زدگان بود. هر عقل سلیمی می تواند رد پای وزارت اطلاعات را در این گونه پدیده ها که ماهیت «هخایی» دارند، ببیند. این بخشی از جنگ روانی علیه اپوزیسیون است. کاربر دیگری هم با به سخره گرفتن این قبیل تحرکات مجازی نوشت: عاغاجون، پص کی می خوایم بریم طو خیابون؟ خیلی خلوطه، یک کم ذایه نیصت! آه خدای من، بالاخره یه نفر رو دیدم. ای بابا اینم که...
بالاترین که خود رکن این قبیل کلاهبرداری های مجازی است، برای رد گم کنی، عناصر فعال در زمینه دعوت به تجمع را مجددا «جو گیرشده ها» می نامد و می نویسد: بعضی از سبزهای جوگیر عزیز با فوتوشاپ و پوسترسازی و فراخوان تظاهرات... سر و کار دارن. خواهشن جوگیر نشین، تا تقی به توقی می خوره می رین فوتوشاپتون رو باز می کنین و یه پوستر می سازین میرین بالاترین لینک می کنین و براخودتون فراخوان می دین، فکر کردین همه چیز کشکی کشکیه؟ فکر کردین با چارتا پوستر اینجام میشه تجمع راه انداخت؟ نه عزیزم جوگیر نشین، اینجا خودتو آتیشم بزنی مردم به فلان حسابت نمی کنن، دیگه پوستر فوتوشاپی که جای خود داره، این سایت به ظاهر مشارکتی و باطنا با مدیریت صهیونیستی، در مطلب دیگری کار را به فحاشی علیه مردم کشاند و نوشت: این مردم خیلی بی غیرتند که با هیچی تحریک نمی شن.
بالاترین یادآور شده است «مشکل اصلی ما در ایران، اسلام است نه حکومت و روحانیت. باید ایران را از این اسلام ناب محمد ]صلی الله علیه وآله و سلم[ عاری کرد.

کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats