سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
سقوط
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:34 صبح

سقوط (گفت و شنود)

گفت: این روزها تعدادی از مدعیان اصلاحات که به آمریکا و انگلیس پناهنده شده اند، بدجوری سران فتنه را به باد فحش گرفته اند.
گفتم: چرا؟! اینها که تا چند ماه پیش برای موسوی و خاتمی و کروبی نوشابه باز می کردند و پشت سرهم تشتک می پراندند!
گفت: به سران فتنه اعتراض دارند که وقتی عرضه هیچ کاری را نداشتید چرا وارد فاز مقابله با جمهوری اسلامی شدید و همه ما را بیچاره و در به در کردید؟!
گفتم: ولی سران فتنه که حال و روز بدتری دارند. یارو دو دوره رئیس جمهور بوده، حالا کاسه گدایی دستش گرفته که بهش اجازه بدهند وارد عرصه سیاسی کشور شود. اون یکی رئیس مجلس بوده، حالا دوره افتاده یکی رو پیدا کنه که بهش تجاوز شده باشه و بندازه گردن نظام، اون یکی دو دوره نخست وزیر بوده، حالا جرأت نداره از خونه بیاد بیرون و نشسته و پشت سرهم بیانیه صادر می کنه!
گفت: اتفاقاً یکی از این سایت ها خطاب به موسوی و کروبی و خاتمی نوشته؛ مثل اینکه هنوز متوجه نیستید که چه خاکی بر سر خودتان ریخته اید، همه ما سرنشینان یک هواپیمای ساقط شده هستیم.
گفتم: هواپیما داشت سقوط می کرد، همه در هول و هراس بودند و جیلیز و ویلیز می کردند ولی سه نفر بی خیال نشسته و ساندویچ می خوردند، یکی به آنها گفت؛ یعنی شما نمی فهمید که هواپیما داره سقوط می کنه؟ و آنها در جواب گفتند؛ به درک که سقوط کرد. هواپیما مال بابای ما نیست که ناراحت باشیم!

کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats