سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
جنایت سران فتنه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:22 صبح

گزارش خبری تحلیلی کیهان شهادت 2 جوان دانشجو جنایت مشترک اسرائیل و سران فتنه

سرویس سیاسی-
در پی آشوبگری فتنه گران و اغتشاشگران روز دوشنبه در تهران دو نفر از هموطنان به شهادت رسیدند.
جریان آشوب طلب و فتنه گر که روز دوشنبه به دعوت سران فتنه و با حمایت علنی آمریکا، رژیم صهیونیستی، سلطنت طلب ها و منافقین تجمعاتی غیرقانونی راه انداخته بودند دست به سلاح بردند و بسوی مردم و رهگذران آتش گشودند که در این میان صانع ژاله دانشجوی 26 ساله رشته نمایش دانشگاه هنر تهران مورد اصابت مستقیم گلوله قرار گرفت و پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.
همچنین گروهک تروریستی منافقین 4 نفر دیگر از هموطنان را مورد اصابت گلوله قرار داده و مجروح ساخت که صبح روز سه شنبه یکی از مجروحین به نام «محمد مختاری» متولد سال 1368 نیز براثر جراحت شدید به شهادت رسید.
در همین حال، سردار احمدرضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی از مجروح شدن 9 نفر از نیروهای امنیتی براثر تیراندازی منافقان در حوادث 25 بهمن خبر داد.
در همین راستا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای دادستان کل کشور بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با مسببان و عوامل اصلی حوادث روز دوشنبه در تهران تأکید کرد. از سوی دیگر؛ تشکل های دانشجویی طی بیانیه هایی بر محاکمه سران فتنه به قید فوریت و قاطعیت تصریح کردند.
جنبش عدالتخواه دانشجویی در بیانیه ای موسوی و کروبی را مسئول خون دانشجوی شهید روز دوشنبه دانست و تأکید کرد که با جدیت تمام این مسئله راپیگیری خواهد کرد.
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان هم طی بیانیه ای تصریح کرد که دانشجوی کشته شده دانشگاه هنر قربانی فساد و توطئه 2 رأس فتنه یعنی موسوی و کروبی شد.
انجمن اسلامی 8 دانشگاه تهران نیز در بیانیه ای با محکوم کردن اقدامات عوامل منافقین در ترور دانشجوی دانشگاه هنر تأکید کردند که خون دانشجوی شهید پرچم مقابله دانشگاه بافتنه است.
همچنین سازمان بسیج مستضعفین طی بیانیه ای تأکید کرد: شهادت مظلومانه دانشجوی بسیجی شهید صانع ژاله و مجروحیت چند بسیجی دیگر، نه فقط یک سند روشن بر جنایت آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی است بلکه از ارتباط جریان فتنه با آنان پرده بر می دارد.
گفتنی است؛ به گفته «هادی قاسمی» مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور، مراسم تشییع پیکر صانع ژاله امروز از ساعت 30/9 صبح از مقابل سردر دانشگاه هنر تهران برگزار می شود.
سعید کشن فلاح رئیس دانشگاه هنر دیروز در گفت وگویی با بیان اینکه «صانع ژاله» از دانشجویان بسیجی و حافظ قرآن دانشگاه هنر بود، خواستار محاکمه عوامل و مسببان قتل او شد.
همچنین دانشگاه هنر در بیانیه ای به مناسبت شهادت دانشجوی خود تأکید کرد که این دانشگاه تا شناسایی دقیق عاملان اقدام وحشیانه روز دوشنبه از پای نمی نشینند.
تحلیلگران سیاسی نقش رژیم صهیونیستی را در بروز و ظهور اغتشاشات و آشوب ها برجسته و تعیین کننده می دانند چرا که با سرنگونی دولت حسنی مبارک و خیزش و خروش ملت های مسلمان در تونس، اردن، یمن، بحرین و... بیش از همه مقامات کودک کش تل آویو به هراس و واهمه افتاده اند و طی روزهای گذشته صریحاً از شکل گیری انقلاب اسلامی دیگری در منطقه ابراز نگرانی کردند.
از همین روی؛ «دانی ایالون» معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار سران سازمان های صهیونیستی آمریکا با ابراز نگرانی از گسترش نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه ابراز می دارد که ما باید این فرصت ها را در منطقه بسوزانیم. از همین رو اطلاعات موجود نشان می دهد انتقال بحران به ایران در صدر دستور کارهای این جریان قرار گرفت و به عنوان یک مأموریت به این جریان منتقل شد.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats