سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
خود را گول زدن
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:3 صبح

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: مجلس

 

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اعتقاد به اینکه هرکس در این شرایط متوجه جریان فتنه و عملکرد آنها نیست خود را گول زده‌است در عین حال خواستار برخورد در چارچوب قانون قوه قضاییه با عوامل فتنه‌ شد.

محمد اسماعیل کوثری، نماینده‌ی تهران درمجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: هرکسی که بخواهد همسو با فتنه گران قدم بردارد خود را از محدوده‌ی نظام خارج کرده است.

نماینده‌ی تهران در مجلس با بیان اینکه تا امروز همه‌ی راهها باز بود تا فتنه‌گران متوجه شده و به دامن نظام بازگردند و در بین مردم قرار بگیرند افزود: با توجه به حرکت بسیار زشت و ناپسندی که در روز 25 بهمن به ظاهر به طرفداری از ملت مصر و تونس اما در واقع دلخواه صهیونیستم و استکبارانجام دادند باید گفت که دیگر راه بازگشتی برای آنها وجود ندارد.

وی با تقدیراز همه کسانی که آگاهانه در مخالفت با حوادث 25 بهمن اعلام مواضع کردند در عین حال گفت:‌ البته در مقابل عملکرد کسانی که سکوت کردند و آب به آسیاب دشمن ‌ریختند زیر سوال است.

کوثری همچنین با تاکید بر ضرورت عملکرد قاطعانه مسئولان امنیتی، انتظامی و قضایی درباره حوادث 25 بهمن گفت:‌ این اتفاقات به هیچ عنوان قابل گذشت نیست چراکه در روز 25 بهمن شاهد بودیم که هیچ شعاری به نفع ملت مصر و تونس داده نمی‌شود و تنها همان شعار "نه غزه نه لبنان" تکرار‌شد که این نشان دهنده‌ی آن است که استکبار جهانی باز هم در حوادث این روز نقش داشت.

کوثری در خصوص نحوه‌ی برخورد قوه قضاییه با فتنه‌گران نیز گفت: فتنه همیشه توسط منافقین و بر اثر کج فهمی‌ها ایجاد می‌شود اما کسانی که وارد صحنه می‌شوند و فتنه ایجاد می‌کنند باید هزینه‌اش هم بپردازند، لذا قوه قضاییه باید عامین اصلی را محاکمه کند و به مردم اعلام کند چراکه مردم انتظار دارند که این قوه در چارچوب قانون عمل کند.

وی با اعتقاد به اینکه همگان در این شرایط باید از طریق رهبری مطالباتشان را پیگیری کنند گفت: اگر اقلیتی بخواهند خواسته‌هایشان را به اکثریت تحمیل کنند اصلا قابل قبول نیست.

منبع: ایسنا



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats