سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
قبول نیست
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:6 صبح

رضایی:
سکوت دربرابر معترضان به نظام قابل قبول نیست
دفاع ازرهبری دفاع ازحیثیت انقلاب و ملت ایران است
ایران در فضای جدید منطقه می‌تواند دوستان جدیدی را بیابد
...دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که «غرب طی30 سال گذشته تلاش کرده جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرد» اظهار کرد: امروز روز شکستن دیوارهای غرب در اطراف انقلاب اسلامی ایران و روز خنثی کردن تحریم‌های اقتصادی غرب علیه کشورمان است.

وی با بیان این‌که «با فضای جدید در منطقه، ایران می‌تواند دوستان جدیدی را بیابد و حلقه محاصره غرب را بشکند» گفت: آمریکایی‌ها از پیوند نهضت‌های مردمی منطقه با ایران به همین دلیل ناراحت و عصبانی هستند و راهکاری که انتخاب کرده‌اند این است که تحرکاتی را در داخل ایران با کمک ناراضیان ساماندهی کنند و توان ایران را به آن مشغول کنند تا ایران نتواند پیوند خود را با نهضت‌های مردمی و اسلامی مصر و کشورهای منطقه مستحکم‌تر کنند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر آن‌ها با راه‌اندازی عده‌ای فریب‌خورده می‌خواهند تبلیغات جهانی کنند و به مردم مصر و کشورهای منطقه اعلام کنند که از نظام و ملت ایران الگو نگیرید و متصل نشوید؛ زیراکه آن‌ها پایدار نیستند.

رضایی با اشاره به حوادث اخیر و اهداف آمریکا در ایران گفت: آیا درست است که ما بنشینیم و تظاهرات علیه جمهوری اسلامی ایران برگزار کنند؟ آیا آن‌قدر عده‌ای نمی‌فهمند که 25 بهمن حادثه‌ای در جهت منویات آمریکایی‌هاست؟ آیا شعور سیاسی برخی از فعالان سیاسی این‌قدر نیست که بفهمند این حرکات 100 درصد در جهت اهداف دشمنان ملت ایران است؟ آیا متوجه نمی‌شوند که غربی‌ها این حرکات را طراحی کرده‌اند؟ اعتراضات سال گذشته علیه مسوولان بود، ولی امروزه علیه نظام است و سکوت در مقابل آن قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: هر حادثه‌ای در این روزها در ایران نه تنها مقابله با نظام است، بلکه مقابله با منافع ملی ایران هم می‌باشد. هر اقدامی که مانع بهره‌برداری ملت ایران از فرصت‌ها شود خیانت است.

وی 25 بهمن را «یک خیانت غیرقابل بخشش»، دانست و گفت: رهبری حیثیت انقلاب، است و دفاع از ایشان، دفاع از حیثیت انقلاب و ملت ایران است باید ملت ایران و سیاسیون کشور شعور سیاسی خود را نشان دهند و یکپارچه متحد شوند. امروزه زمان ناامیدی آمریکا از ادامه خصومت‌های خود علیه ایران است. هر کسی که ایران و اسلام را می‌خواهد باید یکپارچه در مسیر رهبری حرکت کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این‌که «حادثه بزرگی در جهان اسلام رخ داده است» افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند حوادث جهان اسلام را در جهت منافع خود مدیریت کنند و ارتباط ایران را با ملل اسلامی قطع کنند؛ لذا امروزه روز تشکیل بین‌الملل اسلامی است و ملت ایران و نخبگان ایران باید پرچم این نهضت را به دست بگیرند. با تشکیل بین‌الملل اسلامی از فشارهای آمریکا و موانع آن‌ها بیرون خواهیم آمد.

وی ادامه داد : همانطور که ملت ایران با ابتکار امام راحل پرچم قدس و فلسطین را به دست گرفتند، امروز هم پرچم تشکیل بین‌الملل اسلامی را با ابتکار رهبری مقام معظم رهبری به دست می گیرند.

منبع: فارس نیوز



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats