سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
اخبار خوب و بد
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:33 صبح

دادستان کل کشور: فتنه تمام شد هرکس از سران فتنه حمایت کند ضد انقلاب است

محسن اژه ای با تأکید بر اینکه از فضای غبارآلود فتنه عبور کرده ایم تصریح کرد که هر کس از سران فتنه حمایت کند ضدانقلاب است.
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز سه شنبه در همایش دو روزه رؤسای سازمان های قضایی نیروهای مسلح و دادستان های نظامی سراسر کشور که در سالن همایش دادگستری قم برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی به خدا وصل است گفت: مسئله طبس و گرفتار آمدن آمریکایی ها در آن طوفان فقط یکی از نشانه ها بوده و بسیاری از مسایل مهم تر از طبس هم داریم که به چشم ما نمی آید.
وی افزود: بعضی از سران فتنه عقبه درازی در نظام داشتند و به همین دلیل برخی در دستگاه های مختلف نظام نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه فضای فتنه فضایی غبارآلود است، تصریح کرد: ما اکنون از مرحله فتنه در حال عبور هستیم و به مرحله روشن شدن فضا می رویم و اکنون فضا شفاف شده و بحث میان انقلاب و ضد انقلاب است.
وی ادامه داد: اگر دیروز کسانی با سران فتنه همراهی کردند و غافل بودند و واقعاً نتوانستند تشخیص درستی بدهند، نباید آنها را مذمت کرد.
محسنی اژه ای اضافه کرد: امروز صف انقلاب مشخص شده است و اگر کسی می گوید اشتباه کردم نباید او را سرزنش کنیم چرا که صف ضدانقلاب هم امروز روشن شده است.
وی با اشاره به تفاوت فراخوان 25 بهمن و فراخوان اول اسفند گفت: اگر امروز کسی به ندای فتنه گران گوش کرد، ضدانقلاب است و باید به عنوان ضد انقلاب با او برخورد کرد.
دادستان کل کشور ادامه داد: هرکسی که بخواهد از سران فتنه حمایت کند ضدانقلاب است و به عنوان حامی ضدانقلاب به او نگاه می شود و نمی توان او را تحمل کرد.
وی تصریح کرد: اگر تضمین قطعی راه ثواب را می خواهیم فقط باید از ولی فقیه اطاعت کنیم و اگر در فتنه هم این اقدام را انجام می دادیم با موفقیت همراه بودیم.
محسنی اژه ای با اشاره به نقش ولی فقیه در جلوگیری از ادامه پیدا کردن فتنه خاطرنشان کرد: نگاه گسترده ولی فقیه مانع از ادامه فتنه شده و فضا شفاف شد.
.........................
در واکنش به دروغ پردازی و فتنه گری سایتهای ضدانقلاب
ارتش سایبری ایران سایت صدای آمریکا و 95 سایت وابسته به آن را هک کرد

ارتش سایبری ایران در واکنش به دروغ پراکنی ها و فتنه گری های سایت های ضدانقلاب صدای آمریکا و تمام سایت های زیرمجموعه آن را هک کرد.
صدای آمریکا وابسته به سازمانهای جاسوسی آمریکا است که ارتش سایبری ایران آن را تصرف کرده است.
مخاطبان این سایت جاسوسی پس از مراجعه به این سایت با آرم ارتش سایبری ایران و جمله « ثابت کرده ایم که می توانیم» مواجه می شوند.
علاوه بر آدرس اصلی صدای آمریکا، 95 سایت وابسته به این سایت نیز توسط ارتش سایبری ایران هک شده اند.
به گزارش منابع خبری، ارتش سایبری متن قابل ملاحظه ای را در این سایت خطاب به هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا قرار داده اند که متن آن به شرح زیر است:
خانم کلینتون می خواهی صدای ملتهای مظلوم را بشنوی؟
ملتهای اسلامی دیگر حیله گری های آمریکا را باور نمی کنند، ما از شما می خواهیم که به دخالت در کشورهای اسلامی ادامه ندهی.
........................................
زور الکی زدیم! جمهوری اسلامی پایگاه عمیق مردمی دارد (خبر ویژه)

یک پایگاه اینترنتی وابسته به ضدانقلاب اروپانشین تاکید کرد آنچه باعث فروپاشی رژیم های تونس و مصر شد وابستگی آنها به آمریکا و غرب بود و در مقابل مردمی و ضد آمریکایی بودن جمهوری اسلامی ایران باعث قوت و مصونیت آن نسبت به جریان براندازی می شود.
سایت «ایران امروز» که توسط ائتلافی شامل شبه جمهوری خواهان، مارکسیست های سابق و سلطنت طلبان مدیریت می شود، در تحلیل خود یادآور شده است: عامل اصلی فروپاشی رژیم های مصر و تونس، وابستگی آنها به آمریکا بود. ژنرال های این کشورها وابستگی علنی به سازمان سیا داشتند و ارتش مصر سالانه دو میلیارد دلار پول از آمریکا دریافت می کرد. در مصر توده های زحمت کش به میدان آمدند حال آن که در ایران، از 25 خرداد تا روز عاشورای سال 88 و 25 بهمن 89، اپوزیسیون نتوانست توده های زحمتکش جامعه را با خود همراه کند.
این رسانه وابسته به ضد انقلاب همچنین تأکید می کند: تفاوت مهم دیگر به امر وابستگی سیاسی حکومت های مصر و تونس به آمریکا و به کشورهای غربی برمی گردد. دست اندرکاران اپوزیسیون در ایران بخوبی درک می کنند که این عامل چه نقش مهمی در پایداری یا ناپایداری حکومت های وابسته دارد. همه آنها از وارفتن حکومت شاه پس از مخالفت کارتر با آن خبر دارند. در مقابل، حکومت ایران حکومتی مستقل بوده، و نه تنها پایداری آن، و نیز تصمیم گیری های سیاسی آن به آمریکا یا دیگر نیروهای خارجی وابسته نمی باشد، بلکه این امر یعنی فشارهای آمریکا و نیروهای غربی، برعکس در جهت نزدیک کردن نیروهای ناهمگون آن به هم عمل می کند.
«ایران امروز» همچنین تاکید کرده است که برخلاف کشورهای مرتجع ارتش و سپاه و بسیج نه تنها وابسته به خارج نیستند بلکه دارای گرایش به شدت ضد آمریکایی هستند و دفاع از انقلاب و نظام را رسالت مهم خود می دانند و جز از ولایت فقیه، از هیچ کس دیگر اطاعت نمی کنند. همچنین سرشت ایدئولوژیک و دینی رژیم باعث ماندگاری آن شده است. در حالی که حکومت های عربی متهم به فساد هستند، درباره رهبر یا رئیس جمهور ایران گفته می شود که برای خود دارایی کلان نیندوخته اند.
آنچه نویسنده ایران امروز نخواسته تصریح کند، جانفشانی ملت ایران برای نظام برآمده از آراء خود است چندان که در 32سال گذشته از مقابله با اغتشاشگری و تجزیه طلبی گروهک ها گرفته تا جنگ تحمیلی و حوادث 2 سال اخیر- و اوج آن در 9 دی- به نمایش گذاشتند. این شعار معرفی کاملی از ملت نستوه ایران است که همواره گفته اند: «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند- مگر امت بمیرد علی تنها بماند.»
..........................
این همه گروه و حزب برای آتش زدن چند سطل آشغال؟! (خبر ویژه)

همه گروه های اپوزیسیون در برپایی نمایش 25 بهمن متفقاً به ایفای نقش و تبلیغات پرداخته بودند.
یکی از پایگاههای اینترنتی وابسته به شماری از روزنامه نگاران زنجیره ای مقیم آمریکا و کانادا در این زمینه نوشت: چندی پیش «لونا شاد» از شرکت در یک مهمانی عروسی [در آمریکا] خبر داده بود که در آن، از اصلاح طلب تا چپ و جمهوری خواه و مشروطه خواه در کنار هم به رقص و پایکوبی پرداخته بودند. اپوزیسیون در ماجرای 25 بهمن نیز همین گونه بود. همه از چریک و چپ تا مجاهدین [تروریست های منافق] و طرفدار مبارزه مسلحانه و از طرف دیگر جمهوری خواهان سکولار و سلطنت طلب در یک صف، پیام هایی برای 25 بهمن صادر کردند.
«خودنویس» همچنین نوشت: مسعود رجوی رأساً پیامی در حمایت از تجمع 25 بهمن صادر کرد تا مجاهدین بعد از سالها ایزوله کردن خود و تافته جدا بافته بودن نشان دهند با بقیه گروهها متحد شده اند. همچنین است چپ ها و سوسیالیست ها و طرفداران پادشاهی که به واسطه رضا پهلوی برای تجمع بیانیه دادند.
این سایت البته فراموش کرده نام گروهک های تروریستی کومله و دموکرات و ریگی و همچنین گروهک های نهضت آزادی و ملی-مذهبی را به فهرست طولانی گروهک ها که دسته جمعی موفق شدند روز 25 بهمن چند صد نفر را به خیابان بیاورند و چند سطل زباله را آتش بزنند، اضافه کند.
...................
واشنگتن تایمز: انقلاب خمینی همچنان در حال سرکوب قدرت آمریکاست (خبر ویژه)

«تحولات جدید در خاورمیانه و ناآرامی در کشورهای منطقه همان هدفی را دنبال می کند که انقلاب اسلامی از سال 1979 به دنبال آن بود و آن هدف تضعیف قدرت و نفوذ آمریکاست».
روزنامه واشنگتن تایمز در ارزیابی قیام ملت های مسلمان در خاورمیانه و شمال آفریقا نوشت: جنبش های زنجیره ای چند هفته اخیر همان گونه که به شدت به نفوذ آمریکا آسیب زده، حیات اسرائیل را نیز به شماره انداخته است.
این روزنامه آمریکایی با اشاره به خوشحالی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران از انقلاب ملت های مسلمان منطقه اضافه کرد: از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1979، ایرانی ها در پی گسترش الگوی انقلاب خود در سایر کشورهای منطقه و کمرنگ کردن نفوذ آمریکا بودند و به نظر می رسد اکنون این اتفاق عیان شده است.
واشنگتن تایمز می نویسد: اتفاقات اخیر خاورمیانه و شمال آفریقا ادامه همان راهی است که آیت الله خمینی آغاز کرد. اینک به رغم ارزیابی غلط تحلیلگران غربی، نفوذ ایران رو به افزایش است و شاید در آینده شاهد پایان حیات اسرائیل باشیم.
......................
ضرب شست ایران به اسرائیل از کانال مصر (خبر ویژه)

انتشار خبر عزیمت دو رزمناو ایرانی به سوریه از طریق کانال سوئز، نگرانی توأم با درماندگی مقامات صهیونیستی و آمریکایی را باعث شده است.
بنیامین نتانیاهو در واکنش به این خبر گفته است: خطر امنیتی علیه اسرائیل با توجه به اوضاع به هم ریخته منطقه افزایش یافته است. ایران از وضعیت بحرانی منطقه به ویژه کشور مصر بهره برداری می کند.
وی همچنین می گوید: ایران از ناآرامی های خاورمیانه برای گسترش نفوذ خود در منطقه استفاده می کند.
2 رزمناو ایرانی الوند و خارک برای رزمایش مشترک نظامی، عازم بندر لاذقیه سوریه در سواحل مدیترانه شده اند. این اولین بار در طول تاریخ انقلاب اسلامی است که رزمناو های ایرانی عازم کانال سوئز و دریای مدیترانه می شوند.
طبق کنوانسیون قسطنطنیه همه کشورها حق عبور از کانال سوئز را دارند اما رژیم مبارک برای خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی، اقدام به نقض کنوانسیون بین المللی کرده بود. فروپاشی رژیم مبارک این نقض حقوق بین المللی را منتفی کرد.
همزمان با واکنش نخست وزیر و وزیرخارجه رژیم صهیونیستی علیه عبور رزمناوهای ایرانی از کانال سوئز، روزنامه هاآرتص ضمن تحلیلی خاطرنشان کرد: مصر با صدور مجوز، این علامت را می دهد که دیگر نمی خواهد به اتحاد استراتژیک با اسرائیل علیه ایران متعهد باشد بلکه قاهره مایل به بهبود روابط با ایران است.
ارگان وزارت خارجه اسرائیل نیز اعلام کرد تل آویو و واشنگتن علناً از دولت نظامی مصر خواسته اند اجازه عبور به ناوهای ایرانی ندهد.
سایت رسمی این وزارتخانه نوشت: اسرائیل اقدام ایران را وخیم تلقی می کند. آگاهان سیاسی ابراز نگرانی کرده اند که عبور 2 رزمناو ایرانی از سوئز، آغاز همکاری دریایی نظامی میان تهران و دمشق باشد.
در همین حال شبکه سعودی العربیه در گزارشی اعلام کرد: ایران در شرایط حساس کنونی اهداف مهمی را دنبال می کند. حتی واکنش توأم با نگرانی وزیر خارجه و نخست وزیر اسرائیل درباره عبور دو ناو ایرانی نیز به لحاظ تبلیغاتی به نفع ایران بود.
العربیه افزود: ایران اکنون قدرت خود را در خاورمیانه به نمایش می گذارد و این پیام را به آمریکا و اسرائیل می دهد که تبدیل به یک قدرت مهم در خاورمیانه شده است. تهران می کوشد موضع شورای نیروهای مسلح مصر را درباره تحولات قاهره و همچنین نسبت به ایران تغییر دهد که ماجرای اعزام رزمناو مقدمه آن است.
شبکه سعودی همچنین گفت: اقدام اخیر ایران و اظهارات تازه سیدحسن نصرالله، تأکید بر این واقعیت است که جمهوری اسلامی متحدانی در سراسر منطقه دارد و توان موثر نظامی اش افزایش یافته است.
تحلیلگر العربیه اضافه کرد: هدف دیگر ایران از اعزام رزمناو به مدیترانه و سواحل سوریه، تهدید اسرائیل است به ویژه اینکه چندماه پیش گزارش هایی مبنی بر تحرک نیروی دریایی اسرائیل در خلیج فارس منتشر شده بود.
یادآور می شود چندماه پیش اسرائیل مدعی شده بود زیردریایی به منطقه خلیج فارس اعزام می کند.
.................................
فامیل (گفت و شنود)

گفت: یک سایت ضد انقلابی خطاب به سایر گروه های ضد انقلاب نوشته است؛ رفقا و دوستان! باید بپذیریم که در فراخوان 25 بهمن آبروریزی کرده ایم.
گفتم: حیوونکی راست میگه... نگفته چرا؟!
گفت: نوشته در فراخوان 25 بهمن، مجاهدین(منافقین)، مارکسیست ها، سلطنت طلب ها، بهایی ها، اصلاح طلبان، کومه له، حزب دموکرات، توده ای ها و همه اپوزیسیون دعوت به راهپیمایی کرده بودند و غربی ها هم از آمریکا و اسرائیل گرفته تا انگلیس و ایتالیا و فرانسه از ما حمایت می کردند.
گفتم: خب! اینها رو که همه می دانند، تازه چی گفته؟!
گفت: نوشته؛ «نتیجه چه شد؟ آتش زدن چند تا سطل آشغال»! و اضافه کرده «آتش زدن چند تا سطل آشغال که نیاز به اینهمه لشکرکشی نداشت»!
گفتم: یارو الاغش مرده بود، یک عده به خیال خودشان برای این که او را اذیت کنند به خانه اش رفتند و گفتند اومدیم بهت تسلیت بگیم! یارو گفت؛ از احساس نوعدوستی شما نسبت به متوفی! خیلی ممنونم! اما اصلا فکر نمی کردم که الاغ مرحوم من اینهمه فامیل داشته باشه!
.....................


منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats