سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
فتنه گران مزدور
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:37 صبح

فتوشاپ بادکنک سبز ترکید (خبر ویژه)

افتضاح بی سابقه سازمان اغتشاش در 25 بهمن و اول اسفند باعث شد تا برخی از اجزای همین سازمان سر به شورش بگذارند. «بالاترین» به عنوان بخشی از همین سازمان نوشت: بادکنک سبز هر روز کم بادتر از روز قبل می شود.
این شبکه مجازی خاطرنشان کرده است: متأسفانه و باز هم متأسفانه جنبش سبز، که با اهداف قابل احترامی متولد شد، در کمتر از دو سال کاملاً به حاشیه رفت، اهداف آن به یکباره تغییر چهره داد و دلایل هر چه که بود، باعث افول و نزول جنبش در بلند مدت شد، اهداف قابل احترام دموکراسی خواهی، جای خود را به اهداف انقلابی و براندازی داد و به شدت به ارکان جنبش ضربه زد به طوری که باعث چند دسته شدن آن شد و به نظام حاکم این فرصت را داد که با عذری موجه اپوزیسیون سبز را برانداز، منافق و اغتشاش گر بنامد.
بالاترین اضافه می کند: امروز جنبش سبز بیشتر شبیه به بادکنکی توخالی است که هر روز کم بادتر از دیروز می شود، زیرا اهدافی را که دنبال می کند، اهدافی غیر واقعی، غیر منطقی و بدون پشتوانه است. گویی ابری از توهم جلوی چشمان کسانی که فکر می کنند با بیانیه های فتوشاپی و قیام های فیس بوکی و آواتارهای سبز رنگ و... و گهگاه به خیابان ریختن و... می توانند نظام را به زیر بکشند، فرا گرفته است.
این ترمینال ارتباطی محافل ضدانقلاب از فرسوده تر شدن اپوزیسیون به خاطر اتفاقات اخیر خبر داده و می نویسد: در شرایطی که جنبش سبز چندین سر دارد و حتی یک وبلاگ نویس نیز از کنج اتاقش می تواند فرمان حضور در خیابان صادر کند، بر ماست که نگاهی از بیرون به درون چارچوب بیاندازیم. این اعلامیه دادن ها اگرچه به هیجانات دامن می زند اما کمتر کسی از مردم را راغب می کند که به مخالفان بپیوندند. این را در حوادث اخیر شاهد بودیم. مشکل دیگری که این رویکرد دارد، خسته کردن و از پا انداختن اندک فداکارانی است که جنبش برای سازمان دهی خود به آنها نیاز مبرم دارد. این گونه فراخواندن هواداران اولاً به خاطر خلوتی خیابان ها، عدم حمایت مردم از جنبش را نشان می دهد و ثانیاً جنبش را فرسوده تر می کند. باید فرصتی برای نفس کشیدن داشت.
یکی از همکاران این شبکه نیز که دچار اغتشاش کامل فکری شده می نویسد: این ها که می پرسم سؤالات یک ذهن مغشوش است و زیادپیوستگی ندارد، چون در تشویش ذهن من است؛ چرا آمریکا که ادعای حمایت از ما را دارد، فقط حرف می زند؟ چرا عکسی از 25 بهمن یا اول اسفند منتشر نمی شود؟ چرا بالاترین فکری به حال امنیت کاربرانش نمی کند. و نمی گذارد که افراد history خود را ویرایش کنند؟ این شبکه روشی مناسب برای پیدا کردن ارتباطات و گرایش سیاسی اعضا می باشد و نه تنها مدرکی بسیار محکم برای پرونده سازی دستگاه اطلاعاتی، در صورت دستگیری یکی از کاربران خواهد بود بلکه به راحتی شبکه ای از افراد نیز ردیابی می شوند. چرا مردم اینهمه بیخیالند؟ چرا موسوی و کروبی را گرفتند و زلزله و قیامت نشد؟ اصلاً چرا من در بالاترین وقت تلف می کنم و نق می زنم و کار اساسی انجام نمی دهم.
هم قطار این عنصر سرخورده نیز این گونه رفقای خود را مورد خطاب قرار داده است: آخه آدم های عاقل مگر پیک نیک است که هر چند وقت یکبار قرار راهپیمایی می گذارید؟ شما یا از مبارزه چیزی نمی دونین و یا به ریش مردم می خندین! برخی از دوستان همون راهپیمایی 25 خرداد 88 رو هم با بازی موش و گربه به گند کشیدن. اینها فقط می خوان خونی بریزه تا بتونن امتیاز بگیرن و چونه بزنن.
یک بالاترینی هم معتقد است: این راهپیمایی و اعتراض و تجمع بود یا فشفشه ای که نیامده آب می شود؟! چند گروه کوچک و پراکنده. این طور نمایشی به ضرر ما و باعث هدر رفتن بیشتر نیروها بود.
نویسنده وبلاگ امجدیه نیز در بالاترین اشاره کرده است. این بار دیگه فقط نبوی بدبخت و مهاجرانی و مخملباف نبودند، خودمون می خواستیم اسب تراوا راه بیاندازیم.
همچنین یکی از همین عناصر ضدانقلاب در جواب مسیح علی نژاد (از همکاران فراری نشریات زنجیره ای) که نوشته بود «پارسال شعار این بود که موسوی دستگیر بشه، کروبی دستگیر بشه، ایران قیامت می شه. قیامتی که نشد هیچ، همه منتظر دیگری هم بودند. ما بی شماریم یا پرشمار؟»، تأکید کرده است: ما از روز اول هم به خاطر موسوی و کروبی به خیابان نیامده بودیم. این دو نفر فقط یک وسیله بودند تا به خیابان بیاییم. آنها خیلی از ما عقب هستند. آنها فقط وسیله بودند.
.......................................................
خبط بزرگ 25بهمن به روایت ارگان رسمی سازمان سیا (خبر ویژه)

دون کیشوت فراری نشریات زنجیره ای، محافل ضدانقلاب را از توهم زدگی و خودفریبی خارج از قاعده برحذر داشت. گنجی نسبت به عواقب منفی ساختارشکنی کور در 25 بهمن هشدار می دهد.
اکبر گنجی طی تحلیلی در سایت رادیوفردا به نمایش 25بهمن اشاره کرد و خطاب به جریان برانداز نوشت: آرزو را واقعیت «پنداشتن» یا واقعیت «قلمداد» کردن، آدمی را خیال پرداز کرده و به استراتژی های نادرست سوق می دهد. موازنه قوا را باید به درستی ارزیابی کرد. مخالفان را «قوی» نشان دادن و رژیم را «ضعیف» نشان دادن، کار رویاپردازان است. دنیای مجازی مهم است و نقش مهمی در تحولات خاورمیانه و ایران داشته است، اما دنیای مجازی را نباید با دنیای واقعی یکسان پنداشت. رژیم، همچنان می تواند میلیونها تن را در روز 22 بهمن، در سراسر کشور به تظاهرات خیابانی بکشاند.
وی همچنین گردانندگان اپوزیسیون سبز را به رفتار قبیله ای متهم کرد و نوشت: آنها که در فقدان قدرت، به شدت قبیله ای عمل می کنند و صدا و مدیریت جنبش را به گونه ای بر می سازند که جز افراد قبیله خودشان کسی در آن حضور ندارد، اگر قدرت دستشان بیفتد چه می کنند؟
وی با تاکید بر اینکه اپوزیسیون به خطا رفته و باعث دوقطبی شدن فضا میان انقلاب و ضد انقلاب شده، به موضع گیری تند برخی چهره های ساکت علیه حرکت 25 بهمن اشاره می کند و می نویسد: وقتی فضا دوقطبی شد میانه ها از بین می روند. میانه هایی چون ناطق نوری و حسن روحانی و میانه نمایانی چون لاریجانی، محسن رضایی و قالیباف به سمت حاکمیت رفته و حرکت 25 بهمن را به شدت محکوم کردند و در واقع به نوعی برخی از شکاف ها در حاکمیت پر شد میانه هایی چون خاتمی و مشارکت هم به حاشیه رانده شدند و صدای آنها شنیده نخواهد شد.
نوشته عنصر تندرویی مانند اکبر گنجی آن هم در ارگان سازمان سیا- رسانه ای که به وضعیت بیش فعالی در تدارک هیاهوی 25بهمن دچار شده بود- نشان می دهد که جریان سازمان دهنده فتنه و آشوب، به مفهوم واقعی دستخوش اغتشاش و استیصال فکری است.
........................................................
گزارش جامع گویانیوز از کلاهبرداری اول اسفند (خبر ویژه)

«با وجود تلاش فراوانی که اپوزیسیون به خرج داد، در روز اول اسفند عملاً هیچ اتفاقی در کردستان نیفتاد، نه تظاهرات و نه تحصن و اعتصاب».
پایگاه اینترنتی گویانیوز با انتشار این مطلب نوشت: در ساعات اولیه اول اسفند اخباری کذب از سوی شاهدان عینی بی نام و نشان، سر تیتر شبکه های خبری معتبر فارسی و نیز سایتهای اینترنتی شد. بعضاً ادعا شد که مردم آتش روشن کرده و درگیر شده اند، سقز و کجا و کجا تعطیلند اما حتی یک فیلم و مدرک کوچک هم از این اعتراضات تاکنون بر اینترنت قرار نگرفته است. دوستان فیس بوکی شناخته شده و قابل اطمینان از داخل که از جمله فعالان شناخته شده فرهنگی هستند در پاسخ به سؤالات خارج نشینان گفتند که تمامی این اخبار کذب محض بود.
نویسنده این گزارش که خود از وابستگان به گروهک های ضد انقلاب است، درباره علت این شکست مطلق می نویسد: یکی از علت ها، هیجان زدگی مجازی است. علت دیگر حاملان عنوان بی عمل و از همه مهمتر «فعالان یکشبه» که تا در داخل کردستانند هیچگونه فعالیت از آنها دیده نمی شود اما به محض خروج از ایران (چه در عراق و چه اروپا و آمریکا) ناگهان در هیبت فعال مدنی و یا روزنامه نگار ظاهر می شوند. علت سوم تمایل شدید به رقابت و خودنمایی در میان فعالان (بویژه در خارج از ایران) است بطوری که آنها را دچار نخوت کاذب و محاسبه اشتباه و توهم از جایگاه واقعی اجتماعی خود می کند.
گویانیوز در توصیف نهمین علت این شکست می نویسد: «علت دیگر رویش قارچ گونه اسامی نهادهای مدنی گوناگون است که بیشتر مجازی بوده و در جامعه نمود عملی ندارند. صدور بیانیه های حمایتی این نوع نهادهای مجازی نیز فقط آرایشی اینترنتی است تا نشانه ای از حضور مردمی. در مواردی حتی از قول نهادهایی با نام زنان که اکنون فعالیت داخلی چندانی ندارند، بیانیه هایی توسط مردان نوشته می شود!!»
گویانیوز عدم شفافیت دعوت کنندگان به اغتشاش را علت دیگر برشمرده و می نویسد: پنهانکاری نتیجه ای جز بی اعتمادی ندارد. عزیزان دعوت کننده به ویژه خارج نشین ها اختفا پیشه می کنند و به دلایل مختلف از معرفی خود به مردم واهمه یا امتناع دارند.
هرچند گویانیوز توضیح بیشتری نداده اما واقعیت این است که دعوت کنندگان اصلی این قبیل آشوبگری، وابستگان به گروهک های تروریستی هستند که دستشان به خون مردم آلوده است و همزمان، مانند مزدور برای سرویس های جاسوسی غرب عمل می کنند.
...........................................................
ایران برنده واقعی قیام مردم در کشورهای خاورمیانه است (خبر ویژه)

روزنامه فایننشال تایمز ضمن انتشار ارزیابی فوق نوشت: قیام های مردم به سراسر خاورمیانه گسترش می یابد و پیش بینی می شود ایران همانطور که از تصمیم جسورانه اش برای اعزام کشتی های جنگی به کانال سوئز مشخص است، پس از این تحولات منطقه ای، جسورتر و مستحکم تر شود.
این روزنامه انگلیسی می افزاید: ایران قیام ها در سراسر خاورمیانه را تاییدی بر برتری خود به عنوان یک قدرت منطقه ای و افول قدرت آمریکا می بیند چرا که این تحولات به هرگونه ای جلو برود دولت هایی را ایجاد خواهد کرد که کمتر سرسپرده واشنگتن و کمتر دشمن تهران هستند.
فایننشال تایمز نوشت: در تحولات جاری در منطقه چند پارامتر به نفع ایران عمل می کند. احمدی نژاد رئیس جمهور ایران یک فرد ورزیده است که سابقه جذب قلب و روح مردم کشورهای عربی را دارد. ضمنا بی اعتمادی به واشنگتن که بسیاری از معترضان در میدان تحریر مصر و نقاط دیگر ابراز کردند، زمینه مساعدی برای تقویت ایران فراهم می کند.
فایننشال تایمز می افزاید: در همین حال تنها متحدان معنادار آمریکا که در منطقه باقی مانده اند یعنی عربستان سعودی و دیگر کشورهای کوچک خلیج فارس، با نگرانی به وضع خود نگاه می کنند چرا که دورنمای جایگاه منطقه ای ایران برخلاف انزوایی که دولت اوباما به دنبال ایجاد آن بود، یکباره تغییر کرده است. اولویت هایی که در سه دهه سیاست منطقه ای آمریکا را سوق داده است، پیشبرد روند مذاکرات اعراب- اسرائیل، امنیت انرژی و حمایت از متحدان آمریکا، اکنون در ادامه مسیر خود با چالش های بسیار بیشتری روبرو است و جمهوری اسلامی شاهد آن است که توانایی های آمریکا در سراسر منطقه خاورمیانه ضعیف شده است. از همه مهمتر برای تهران این است که همه اهرم هایی که دولت آمریکا به منظور فشار بر تهران برای مهار برنامه هسته ای اش به کار گرفته است، اکنون زودگذر و ناکام مانده است و ایرانی ها به حرکت هسته ای خود نیز همچنان ادامه می دهند.
................................................................
سطل آشغال (گفت و شنود)

گفت: ماجرای 25 بهمن که بعد از آن همه رجزخوانی و حمایت همه جانبه آمریکا و اروپا و اسرائیل فقط چند تا از اراذل و اوباش وابسته به گروههای ضدانقلاب را به صحنه کشید، بدجوری مدیران بیرونی فتنه را عصبانی و دمغ کرده است.
گفتم: حیوونکی ها! چی فکر می کردند چی شد؟!
گفت: چند سایت وابسته به گروههای ضدانقلاب خطاب به سران فتنه نوشته اند؛ برای ما توضیح بدهید که آتش زدن چند تا سطل آشغال چه ارزش مبارزاتی دارد؟!
گفتم: اتفاقا آتش زدن سطل های آشغال یک حرکت معنی دار است اول آن که، چون آراء یکی از سران فتنه پایین تر از آرای باطله بود و سران فتنه سطل آشغال را رقیب خود می دانند.
گفت: خب! دوم چی؟
گفتم: دوم اینکه مردم در جریان فتنه 88، سران و عوامل فتنه را به زباله دان ریخته اند.
گفت: با این حساب باید سطل های آشغال را حفظ کنند، چرا آنها را آتش می زنند؟!
گفتم: مگر قرآن نمی خوانی؟ خداوند سبحان درباره منافقین می فرماید؛ «یخربون بیوتهم بایدیهم... این منافقان از وحشت با دست خود خانه هایشان را خراب می کردند.»
...............................................................
پس از درخواست های مکرر دانشجویان صورت گرفت
تعلیق عضویت میرحسین موسوی در هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس

رئیس دانشگاه تربیت مدرس از تعلیق فعالیت میرحسین موسوی در این دانشگاه خبر داد.
بیژن رنجبر رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با فارس با بیان اینکه میرحسین موسوی از مدت ها پیش در هیئت انتظامی این دانشگاه پرونده داشت و شکایت هایی نسبت به وی مطرح بود، اظهار داشت: سرانجام نتیجه بررسی های انجام شده به تعلیق فعالیت های وی ختم شد که حکم تعلیق وی نیز ابلاغ شد.
وی افزود: با توجه به سعه صدر جمهوری اسلامی در ماه های گذشته و تأکید رهبر معظم انقلاب بر جذب حداکثری و دفع حداقلی ما نیز در این مسیر گام برداشتیم تا افرادی که در فتنه سال 88 نقش آفرینی کرده اند، به دامان انقلاب بازگردند اما این مسئله محقق نشد.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اتفاقات رخ داده در 25 بهمن امسال گفت: اتفاقات رخ داده در این روز و فتنه انگیزی فتنه گران نشان داد که دیگر جای مماشات با این افراد که علناً در مقابل نظام ایستاده اند، وجود ندارد.
رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبات مردمی و همچنین درخواست های مکرر تشکل های دانشجویی و دانشگاهیان کشور و براساس نظر هیئت انتظامی دانشگاه، فعالیت میرحسین موسوی را در دانشگاه تربیت مدرس تعلیق و حکمش را نیز به وی ابلاغ کردیم.

.................................................................

کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats