سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
دلارهای ملک عبدالله
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:27 صبح

خاتمی دلارهای ملک عبدالله راحرام نکرد! (خبر ویژه)

خاتمی پس از دو هفته سکوت در قبال پروژه آمریکایی-صهیونیستی آشوب در 25 بهمن، سکوت را شکست.
وی ضمن سخنانی که همسو با پروژه ناکام 25 بهمن ارزیابی می شود، تلاش کرد هویت ضد صهیونیستی و ضدآمریکایی قیام ملت های مسلمان منطقه را کمرنگ کند. او مدعی شد بعضی از این قیام ها علیه نظام هایی بوده که سیاست اصلی خود را مخالفت با غرب به خصوص آمریکا قرار داده اند و همواره شعارهای انقلابی و ضدصهیونیستی داشته اند!
خاتمی هیچ مصداقی دراین باره ارائه نکرد و حال آن که تمام رژیم های مرتجعی که ملت های مسلمان علیه آنها به قیام برخاسته اند، دارای ماهیت وابسته بوده اند و حتی معمر قذافی طی سال های اخیر بیشترین ارتباطات را با آمریکا و غرب برقرار کرده بود.
خاتمی در ادامه سخنانش بدون آن که تحرکات ساختارشکنانه و شعارهای ضدانقلابی و ضدقانون اساسی اوباش تحریک شده از سوی رسانه های ضدانقلابی و آمریکا و رژیم صهیونیستی در 25 بهمن را محکوم کند، مدعی شد: آیا نباید باعث ناراحتی و نگرانی باشد وقتی جریان هایی می کوشند دست آوردهای بزرگ انقلاب را نادیده انگارند، بلکه آن را دگرگونه جلوه دهند؟ وقتی بنا باشد همه مسئولان طراز اول که مورد تایید امام، مردم و رهبری بوده اند انسان های فاسد، منحرف و ضدانقلاب معرفی شوند آیا مردم جهان حق ندارند این شبهه را پیدا کنند که پس حاصل انقلاب، فساد و انحراف بوده است؟ و آیا این بزرگ ترین جفا به انقلاب نیست؟ آیا اگر فضا باز باشد قانون اساسی مبنای عمل قرار گیرد و انتقاد و حتی اعتراض در چارچوب قانون آزاد باشد و نصیحت مسئولان کشور و نقد و ارائه آزاد اندیشه یک ارزش به حساب آید، به جمهوری اسلامی خدمت نشده است؟
وی که سوابق ملاقات با جرج سوروس (سرمایه گذار صهیونیست کودتاهای مخملین) و راسموسن دبیرکل ناتو (حامی کاریکاتورهای ضد اسلامی در دانمارک) را در کارنامه سیاه خود دارد، به دفاع تلویحی از فتنه گرانی چون موسوی و کروبی برخاست که تحریک کننده حرکت آشوبگرانه مذکور 25 بهمن بودند.خاتمی گفت: به جا بود که زندانیان که نوعاً انسان های امتحان داده و صادق و مومن اند آزاد شوند نه اینکه این روزها شاهد دستگیری های تازه و ایجاد محدودیت مجدد برای کسانی باشیم که اندکی از محدودیت آن ها کاسته شده بود. چرا باید کسانی چون جناب مهندس موسوی و جناب آقای کروبی که در دلبستگی شان به اصل انقلاب و نظام تردیدی نیست دچار حصر و محدودیت شوند و زمینه ای فراهم آید تا کسانی که نه نظام را قبول دارند و نه خیر ایران و ایرانی را می خواهند میدان داری و احیاناً از احساسات پاک مردم بخصوص جوانان سوءاستفاده کنند.
این رویکرد تحریفگرانه و نفاق آلود از سوی خاتمی در حالی است که اوباش چند صد نفری حاضر در اغتشاش 25 بهمن، به دعوت کروبی و موسوی علناً علیه جمهوری اسلامی و ارکان قانون اساسی و انقلاب فحاشی کرده بودند تا افکارعمومی جهان از انتفاضه اسلامی در خاورمیانه منحرف شود، همچنان که خاتمی خود در سخنان اخیرش کوشیده تا هویت ضدصهیونیستی و ضد آمریکایی نهضت ها را کتمان کند. خاتمی به شیوه نفاق همیشگی توضیح نمی دهد که کجای تحرکات ساختارشکنانه و آشوبگری و تکرار شعارهای ضدانقلابی که یک روز قبل از ماجرای 25بهمن از سوی سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی دیکته شده، «نصیحت و نقد و ارائه اندیشه در چارچوب قانون است»؟! و کدام «انسان مومن و صادق» حاضر می شود در بحبوحه بدنامی و فرار مزدوران آمریکا و اسرائیل از کشورهای اسلامی، ننگ نوکری مستکبران را به جان بخرد و به خاطر این حماقت بزرگ، از ستایش آنان برخوردار گردد؟!
خاتمی با این اظهارات نشان داد که ادعای اصلاح طلبی او در چارچوب قانون اساسی و خدمت به جمهوری اسلامی دروغی رنگ باخته بیش نیست و او اختیار جدا کردن حساب خود از ضدانقلاب و آمریکا و اسرائیل را ندارد.
گفتنی است خاتمی علاوه بر ملاقات پنهان با جرج سوروس صهیونیست،راسموسن دبیرکل ناتو و حامی کاریکاتورهای ضد اسلامی برای راه اندازی فتنه88 مبالغ کلانی از ملک عبدالله پادشاه سعودی و برخی از کشورهای اروپایی نیز دریافت کرده است و تلاش وی برای تطهیر سران وابسته برخی کشورهای عربی و تخطئه حرکت های انقلابی مردم مسلمان خاورمیانه در این راستا قابل ارزیابی است.
خاطرنشان می شود همزمان با سیاه بازی جدید خاتمی، روزنامه اطلاعات مطلبی رپرتاژگونه و توأم با حمایت از وی چاپ کرد.
..................................................
حتی یک هزارم ایرانیان خارج نشین هم به اپوزیسیون محل نمی گذارند (خبر ویژه)

تجمع 5 نفره عناصر ضدانقلاب در مقابل سفارت ایران در لاهه هلند، یک رکورد تازه را در برپایی افتضاح از سوی اپوزیسیون رقم زد. هلند یکی از پایگاه های فعالیت ضدانقلاب در اروپا به شمار می رود و برای تجمع ضد ایرانی اخیر در هلند تبلیغات فراوانی صورت گرفته بود.
این نمایش به قدری افتضاح بود که حتی اعتراض رادیوزمانه (ارگان دولتی هلند برای اپوزیسیون ضد انقلاب) را هم به دنبال داشت. رادیو زمانه در حالی که عکس تجمع 5 نفره را منتشر کرده بود، با گشاده دستی نوشت: گردهمایی مقابل سفارت جمهوری اسلامی در لاهه با حضور 30 نفر [!؟] و گردهمایی دوم با حضور 100 نفر[!؟] برگزار شد. این شمار شرکت کنندگان در حالی بود که بر پایه اطلاعات مرکز آمار هلند، 32 هزار ایرانی در این کشور زندگی می کنند. در دهه 1990 در حالی که جمعیت ایرانی ها در هلند به مراتب کمتر بود، شمار بیشتری از آنها در راهپیمایی ها شرکت می کردند و گاه تعدادشان به چند صد نفر می رسید. اکنون کاهش شمار شرکت کنندگان به ویژه در هفته های اخیر، ذهن بسیاری از مخالفان فعال را در هلند به خود مشغول کرده است.
این رسانه وابسته به دولت هلند به جای اشاره به وفاداری اکثریت ایرانیان مقیم کشورهای دیگر به کشور و نظام خود که باعث می شود دعوت ضدانقلاب را تحریم کنند، به توجیهات قابل تأملی متوسل شد و از قول یکی از عناصر ضدانقلاب گفت: اینکه چرا ایرانیان مقیم خارج در چنین تجمعاتی شرکت نمی کنند، به نظر من خیلی بی تفاوت شده اند. چون فکر می کنند برای آنها اتفاقی نیفتاده و بی تفاوت شده اند. چرا باید از خانه های گرم شان بیرون بیایند و در جایی بایستند که هوا سرد است! یا فکر می کنند اگر جلوی سفارت بیایند، شاید از آنها عکس یا فیلم بگیرند و دیگر نتوانند برای تعطیلات به ایران بروند. این در حالی است که بسیاری از آنها روزی که به هلند آمده اند یکی از جملاتی که به کار برده اند حتماً این بوده که اگر من به ایران برگردم، مرا بلافاصله زندانی و اعدام می کنند. به خاطر همین هم موفق شده اند در هلند جواب مثبت بگیرند، ولی الان که جواب های شان را گرفته اند و گذرنامه های هلندی در جیب شان است، همه چیز را فراموش کرده اند؛ اینجا زندگی شان را می کنند و اصلا بی خیال همه شده اند. این واقعاً جای شرم دارد.
این عضو اپوزیسیون که برای دولت هلند کار می کند، اضافه کرد: کشورهای دنیا احتمالا به رژیم ایران غبطه می خورند چرا که مخالفانی دارد که این قدر بی تفاوتند!
یکی دیگر از همین مواجب بگیران دولت هلند درباره آب رفتن تعداد اعضای اپوزیسیون در تجمعات گفت: موج نخست کسانی که به اروپا آمدند تقریباً پناهنده بودند و در گردهمایی ها شرکت می کردند اما بعدها وقتی اعلام شد پناهنده ها می توانند به ایران برگردند، لازمه اش این بود که نامه هایی را امضا کنند و به نوعی «غلط کردم» بگویند. نتیجه این بود که به نوعی اسیر جمهوری اسلامی در خارج کشور شدند. یعنی حاکمیت جمهوری اسلامی را در خارج از کشور هم بالای سر خودشان حس می کنند. جرأت این را ندارند که به راحتی در گردهمایی های اعتراضی شرکت کنند یا حتی پای یک فراخوان برای جلوگیری از اعدام در ایران را امضا کنند. حالا هم بعضی ها با عینک و گاه پوشاندن روی خود در حرکات اعتراضی شرکت می کنند.رادیوزمانه و اپوزیسیون همکار آن در این گزارش توضیح نداده اند که اگر اپوزیسیون خارج نشین تا این اندازه بی بخار و هراسان است چگونه از هم قطاران خود توقع دارند که به تحریک خارجی، وارد معارضه با جمهوری اسلامی شوند و برای فاکتورسازی اپوزیسیون خارج نشین، در داخل هزینه بدهند؟!

......................................................
وقتی اپوزیسیون فراری یکدیگر را به جاسوسی برای جمهوری اسلامی متهم می کنند (خبر ویژه)

بها ندادن صدای آمریکا به جریان مرده فتنه سبز باعث شد محسن مخملباف، سردبیر ارشد VOA را عامل و نفوذی جمهوری اسلامی بخواند.
مخملباف این اتهام را در گفت وگو با تلویزیون مبتذل «کانال یک لوس آنجلس» عنوان کرد. بها ندادن رسانه هایی نظیر صدای آمریکا به عناصر فراری خارج نشین بیشتر بدان خاطر است که معمولا این جریان های اپوزیسیون برای فعال و به دردبخور نشان دادن خود اقدام به اغراق و خالی بندی می کنند و اگر رسانه ای آنها را جدی بگیرد به مرور اعتبار خود را نزد مخاطبان از دست می دهد. مخملباف یکی از چند نفری است که با نگرانی به رسانه های اصلی ضد انقلاب راه داده می شود چرا که به عنوان فردی بی ثبات و اغراق کننده که دروغ های «رو» و آشکار می گوید، شناخته می شود.
در واکنش به پرخاشگری مخملباف علیه علی سجادی سردبیر صدای آمریکا، یکی از همکاران سایت ضد انقلابی ایران گلوبال نوشت: آقای مخملباف چرا اتهام دروغ به آقای سجادی می بندید. این ضد صداقت است که اولین اصل جنبش شمرده می شود و شما دوست دارید خود را مدافع آن معرفی کنید. اگر مدرکی دارید که آقای سجادی نفوذی جمهوری اسلامی است ارائه دهید وگرنه رسما پوزش بخواهید.
سام قندچی اضافه می کند: دوستان نزدیک خود من بوده اند که با آقای سجادی اختلافات شخصی و سیاسی داشته اند اما ادای نقش قاضی و دادستان و صدور حکم از سوی آقای مخملباف پذیرفته نیست. صدای آمریکا مانند هر رسانه ای، باید خبر درست و دقیق ارائه دهد و این موضوع ربطی به سردبیر ندارد.
برخی تحلیلگران عرصه رسانه، اقدام مخملباف را نوعی پیشدستی قلمداد می کنند و معتقدند وی برای آن که اتهاماتی نظیر نفوذی و عامل جمهوری اسلامی در میان اپوزیسیون متوجهش نشود، به سجادی حمله برده است تا ضمنا خود را فردی مبارز و غیرقابل خدشه نشان دهد. شماری از وابستگان به جریان های اپوزیسیون پیش از این، تحرکات و اظهارات نسنجیده مخملباف را از آن جهت که باعث تخریب اعتبار و حیثیت اپوزیسیون شده و این جریان را اهل دروغ و تحمیق مخاطب معرفی کرده، نفوذی جمهوری اسلامی و خرابکار توصیف کرده اند.
گفتنی است «الف-ج» یک وبلاگ نویس مقیم فرانسه از قول نیک آهنگ کوثر- کاریکاتوریست فراری نقل کرده است که به وی گفته است؛ «در آپارتمان مخملباف در پاریس شاهد تماس تلفنی و مکالمه طولانی وی با وزارت اطلاعات رژیم بودم» وی ادعا کرده است، به بهانه مشاهده گوشی موبایل مخملباف شماره تماس او با تهران را دیدم که برایم آشنا بود. شماره ای که چند بار از طریق آن به یکی از ساختمان های وزارت اطلاعات در فرمانیه تهران احضار شده بودم!
..........................................................
تحصن (گفت و شنود)

گفت: سایت «ایران گلوبال» که از آمریکا و زیر نظر الیزابت چنی، دختر دیک چنی اداره می شود توصیه کرده که فتنه گران در مساجد تحصن کنند.
گفتم: ای دل غافل! مثل این که بر و بچه های وزارت اطلاعات و سپاه در این سایت نفوذ کرده اند.
گفت: سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم، این پیشنهاد را موثر دانسته است.
گفتم: ظاهرا در سایت وزارت خارجه اسرائیل هم نفوذ کرده اند!
گفت: از کجا می گویی؟!
گفتم: از قرار معلوم نفوذی های سپاه و وزارت اطلاعات در «سیا» و «موساد» با القای این پیشنهاد قصد داشته اند اگر از فتنه گران چیزی باقی مانده باشد، آنها را هم لو بدهند.
گفت: چطوری؟
گفتم: خب! مطابق دستورات اسلامی، اگر نقطه ای از مسجد آلوده و نجس شود، پاک کردن آن بر همه مسلمانان واجب است.

 کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats