سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
پشت پرده
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:9 صبح

پشت پرده شایعه سازی درباره انتقال سران فتنه به زندان
نگرانی سرویس های اطلاعاتی غرب از قطع دسترسی به موسوی و کروبی

سرویس سیاسی -
حصر خانگی موسوی و کروبی که حدودا از 15 روز پیش آغاز شده سرویس های غربی را که ارتباطات روزانه و مفصل با آنها برقرار کرده بودند دچار نگرانی های جدی کرده است.
موسوی و کروبی پس از تماسی که مسیح علی نژاد و جمیله کدیور در هفته سوم بهمن از لندن با آنها برقرار کردند از مردم ایران خواستند روز 25 بهمن به بهانه «همبستگی با مردم مصر و تونس» به خیابان بیایند.
این در حالی بود که آمریکایی ها در روزهای ماقبل 25 بهمن به صراحت گفته بودند تنها راه مهار موج خیزش های اسلامی در منطقه را «ایجاد ناآرامی در تهران» می دانند و در نتیجه اقدام موسوی و کروبی درون جامعه سیاسی و بین توده های مردم به معنای «تکمیل یک پروژه اسرائیلی» تفسیر شد که هدفی جز ارسال پالس و ناامیدی به انقلابیون منطقه ندارد.
همین موضوع اولا موجب شد در روز 25 بهمن جز چند صد نفر از اوباش آن هم برای چند ساعت و در چند خیابان شلوغ تهران کسی به خیابان نیاید و ثانیا پس از 25 بهمن موج بزرگی از مرزبندی با جریان فتنه از جانب بسیاری از خواص حتی آنها که در تمام 2 سال گذشته ساکت بودند شکل بگیرد.
همزمانی درخواست های مردمی برای برخورد با سران فتنه با یکدست شدن جامعه سیاسی علیه آنها، باعث شد گام اول در برخورد با موسوی و کروبی که همان حصر خانگی و قطع تمامی ارتباطات اینترنتی، تلفنی و حضوری آنها بود برداشته شود.
این اقدام از دو جهت باعث نگرانی شدید سرویس هایی شده است که تا پیش از برقراری ارتباطات روزانه و مستمر با موسوی و کروبی، دائما به آنها خط دهی می کردند.
اولا اطلاعات موجود نشان می دهد این سرویس ها بسیار نگران هستند که عدم توجه و واکنش مردم به این اقدام که عملا نوعی بازداشت محسوب می شود این موضوع را که مردم نسبت به سرنوشت موسوی و کروبی کاملا بی تفاوت شده اند کاملا شفاف کند و نهایتا زمینه را برای برخوردهای جدی تر با آنها فراهم آورد. آنچه این نگرانی را تشدید کرده بی توجهی محض مردم تهران به فراخوان روز اول اسفند بود که رسانه های وابسته به جریان فتنه هدف اصلی آن را «نجات موسوی و کروبی از حصر» اعلام کرده بودند.
در روز اول اسفند وضعیت آنچنان عادی بود که ظاهرا مردم تهران به تنها چیزی که فکر نکردند این بود که موسوی و کروبی در کجا هستند و چه می کنند. این بی اعتنایی زمانی معنادارتر می شود که توجه کنیم رسانه های غربی و چند سایت وابسته به فتنه گران از روز شنبه به طور وسیع این شایعه را پخش کرده بودند که موسوی و کروبی از خانه های خود خارج و به زندان حشمتیه منتقل شده اند. این دروغ پردازی که با هدف تحریک اندک هواداران این دو تن برای ایجاد ناآرامی در روز اول اسفند انجام شد چنان ناشیانه بود که قبل از هر کسی محمد خاتمی یکی از سران هراسان فتنه به آن پاسخ داد. وی در بیانیه ای که روز شنبه و در دفاع از موسوی و کروبی منتشر کرد به صراحت تایید کرد که آنها «در حصر خانگی» قرار دارند.
این در حالی است که منابع امنیتی روز سه شنبه به کیهان گفتند موسوی و کروبی در خانه هایشان قرار دارند و تنها ارتباطات آنها بویژه ارتباطاتی که از خارج کشور با آنها برقرار می شد قطع شده است. این منابع همچنین گفتند موسوی و کروبی اجازه دیدار با بستگان درجه اول خود را تا زمانی که از این طریق به انتشار مطالب دروغ و تنش آفرین نپردازند خواهند داشت.
نگرانی دوم سرویس های غربی هم این است که با قطع ارتباطات آنها با موسوی و کروبی که عمدتاً از طریق چت اینترنتی و برخی نرم افزارهای ارتباطی خاص صورت می گرفت آنها به تدریج کارکردهای فعلی خود را از دست داده و به موجوداتی مرده و فراموش شده تبدیل شوند به همین دلیل اطلاعات رسیده به کیهان حاکی از آن است که تصمیم گرفته شده به تدریج و با محوریت سازمان اطلاعات منافقین کارکردهای این دو نفر به تشکیلاتی به نام «شورای هماهنگی راه سبز امید» منتقل شود که افرادی مانند اردشیر امیرارجمند پادویی آن را به عهده دارند. امیر ارجمند زمستان 88 و در حالی توسط منافقین از ایران خارج شد که چند روزی را در بازداشت به سر برده بود. وی که به نوعی نفر منفصل موسوی محسوب می شود در تمام مدت حضور در ایران نوشتن بیانیه های موسوی را بر عهده داشت. وی هم اکنون در پاریس استقرار دارد و تمام هزینه های اقامت وی و خانواده اش توسط منافقین و سرویس اطلاعاتی فرانسه پرداخته می شود. برادر امیر ارجمند با نام منصور امیرارجمند جزو کادرهای کلیدی اطلاعاتی نفاق است که نقش جدی در راه اندازی هویت مجازی به نام «شورای هماهنگی راه سبز امید» داشته است.
به نظر می رسد با انتقال کارکردهای موسوی وکروبی به خارج از ایران پروژه «ضدانقلاب» شدن آنها به سرعت کامل خواهد شد.
.................................
مرغابی (گفت و شنود)

گفت: سایت ها و رادیوهای بیگانه بدجوری از اینکه دیروز در تهران خبری نبود، عصبانی و دمغ شده اند.
گفتم: سایت گویانیوز که وابستگی خود به «سیا» را انکار نمی کند؛ اراذل و اوباشی را که قرار بود دیروز به خیابان بیایند ولی نیامده اند را «بی شرف» و «بی غیرت» نامیده است.
گفت: ولی یکی از کاربران سایت گویانیوز خطاب به این سایت و VOA و بی بی سی که دیروز دعوت به راهپیمایی کرده بودند نوشته است اگر راست می گویید خودتان بیایید، نه اینکه در آمریکا و اروپا پشت کامپیوتر بنشینید و دستور صادر کنید.
گفتم: حیوونکی ها!
گفت: یک ضدانقلاب مقیم لس آنجلس هم در مصاحبه با یکی از تلویزیون های ماهواره ای فارسی زبان گفته است اتهام «بی شرف» و «بی غیرت» به هواداران سبز یک تهمت است!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو به شریکش گفت؛ تو آنقدر نفهم هستی که هنوز فرق «خوک» و مرغابی را نمی دانی و رفیقش با عصبانیت گفت؛ چرا نمی دونم؟ آیا تا به حال حتی یک بار شده که تو رو مرغابی صدا کنم؟!
...............................
نماینده تهران در مجلس : سران واقعی فتنه آمریکا ، انگلیس و اسرائیل هستند

عضو کمیته بررسی موضوع 25 بهمن با بیان این که سران واقعی فتنه آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند ،اعلام کرد که گزارش اتفاقات این روز آماده ارائه می باشد.
به گزارش ایسنا حسین فدایی دیروز در جمع خبرنگاران پارلمانی در خصوص قرائت گزارش موضوع 25 بهمن ، گفت: این گزارش آماده شده است، اما برای طرح در جلسه علنی می بایست هیات رییسه آن را در گزارش هفتگی چاپ می کرد. با توجه به این که این موضوع در گزارش هفتگی چاپ نشده قرار است با اصلاحیه ای در دستور جلسه کار صحن علنی قرار گرفته و فردا قرائت شود .
وی افزود: در جلسات این کمیته با حضور دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مستندات رویت شد و نهایتا حدود 15 پیشنهاد تهیه و تدوین شد.
به گفته نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، طبق این گزارش منشا این گونه حوادث آمریکا، انگلیس و اسرائیل است و عوامل داخلی یا فریب خورده یا تحت تاثیر آن هستند .
فدایی ادامه داد: سران فتنه در واقع آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند و در این گزارش به عوامل داخلی که افراد را تحریک کرده و امنیت ملی را مخدوش کرده اند، توجه شده است .
................................
چرا به سفر پاریس اشاره نمی کنی؟! (خبر ویژه)

اظهارات یک ضدانقلاب فراری «الف-ج» درباره ارتباط مخملباف با وزارت اطلاعات که به نقل از نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست فراری مطرح شده و در حاشیه خبر ویژه کیهان-دوشنبه 9 اسفند- به آن اشاره شده بود، کاریکاتوریست فراری را برای کتمان واقعیت به واکنش ناشیانه واداشت. نیک آهنگ کوثر در حالی که عصبانیت ناشی از افشای این خبر به وضوح در واکنش وی دیده می شود، خطاب به کیهان نوشته است «مطلب امروز کیهان دارد مرا از خنده روده بر می کند»! وی بعد از فحاشی به کیهان پرسیده است: الف-ج کیست؟، آیا می دانید تاکنون فقط یک بار مخملباف را دیده ام، آن هم در «استار باکس» در خیابان «کند تیکت واشینگتن دی سی» و بعد برای اثبات ادعای خویش از شخصی بنام «رودی بختیار» به عنوان شاهد! نام می برد! که یادآور روباهی است که به مرغ دزدی متهم شده بود و برای رفع اتهام، دم خود را به عنوان شاهد معرفی کرده بود!
گفتنی است در خبر ویژه کیهان به ارتباط مخملباف با وزارت اطلاعات به نقل از «الف-ج» اشاره شده بود که «الف-ج» نیز خبر خود را به نقل از نیک آهنگ کوثر مطرح کرده بود. سوال کاریکاتوریست فراری که «الف-ج» کیست؟ در حالی مطرح می شود که وی می تواند به آسانی با مراجعه به حافظه خود ببیند خبر تماس تلفنی محسن مخملباف با وزارت اطلاعات را با چه کسانی در میان گذاشته است. جالب آن که کاریکاتوریست فراری در توجیه ناشیانه خود سعی کرده است ماجرای سفرش به پاریس و میهمانی در آپارتمان مخملباف را درز بگیرد و به آن کمترین اشاره ای نکند.
................................
تا دلتان بخواهد آب رفتیم اما از رو نرفتیم (خبر ویژه)

«ما اپوزیسیون رژیم حرف نداریم! کلاً باحالیم! و همدیگر را سرکار می گذاریم یک به یک! این از هوش زیادی ماست».
این مطلب را سایت ضدانقلابی گویانیوز به قلم یکی از همکاران خارج نشین خود مورد تاکید قرار داد و نوشت: ما خیلی... چه جوری بگم که بهمان برنخورد؟ خیلی... راستش سخت است بگم. همان دیگه... ادبی اش می شود زرنگ. همچنین همدیگر را سرکار می گذاریم که طرف اصلاً نفهمد چه جوری سرکار رفت.
گویانیوز با اشاره به دعوت های گاه به گاه برای خیابانی شدن و در عین حال مفقود بودن از عرصه می نویسد: مثلاً این روزها افتاده ایم روی دور دوست داشتن موسوی و کروبی. در انتخابات از خوبی هایشان گفتیم، مثلاً تعدادمان 100 نفر بود، بعد شدیم 80 نفر. بالاخره کار و زندگی داشتیم. آمدیم خیابان و حامیان حکومت هم آمدند. اوضاع قمر در عقرب شد. این «ما» اینجا شده بود حدود 40 نفر. بعضی هامان به خاطر تعطیلی مدرسه، مجبور بودیم برویم شمال. تهدید کردیم که اگر کی و کی را بگیرند، قیامت می کنیم، خودمان هم باورمان شد. اما هیچ اتفاقی نیفتاد و ما (تقریباً همه آن 40نفر) پای کامپیوتر نشسته بودیم ببینیم ایران چه جوری قیامت می شود.
این ضدانقلاب فراری ادامه می دهد: امان! امان از دست خودمان! هرچه بگویم با حالیم کم گفته ام. از رو هم نمی رویم. کم نمی آوریم. غرش می کنیم در همین فیس بوک و بالاترین که طبق شمارشگر بالاترین، کاربرانش 10، 12 هزار نفر بیشتر نیستند. دیگه فکر نمی کنم موسوی و کروبی هم خیال کنند ما مرد جنگیم. معلومه که ما هم مثل دایی جان ناپلئون، فوق فوقش در جنگ ممسنی شرکت کرده ایم...
اعتراف گویانیوز به رفتار کلاهبردارانه اپوزیسیون در حالی است که در هفته های اخیر عناصر خارج نشین مدام به تحمیق معدود مخاطبان خود در داخل ایران پرداخته اند. در این میان عناصر جدیداً فرار کرده نظیر برخی روزنامه نگاران زنجیره ای و شبه اصلاح طلبان، بیشترین انرژی را برای شیر کردن مخاطبان به خودزنی صرف می کنند و از آنها می خواهند ناموس و شرف داشته باشند و غیرت به خرج بدهند و اهل کوفه! نباشند. حال آن که خود در لس آنجلس و نیویورک و لندن و برلین و آمستردام و پاریس مشغول عیاشی و هرزه گردی هستند.
...............................
دیکتاتور مصر هر چه از ایران متنفر بود به خاتمی محبت داشت ! (خبر ویژه)

یکی از دیپلمات های ارشد دولت اصلاحات، گزارش قابل توجه از ملاقات خاتمی با حسنی مبارک دیکتاتور سرنگون شده مصر در فروردین 86 منتشر کرد.
صادق خرازی در مرور خاطرات خود مربوط به حضور خاتمی در قاهره که در پوشش شرکت در اجلاس «دنیای اسلام و جهانی شدن» صورت گرفت، می نویسد: مبارک گفته بود حتما می خواهد با خاتمی خصوصی ملاقات کند و سپس عصر همان روز برای شرکت در اجلاس سران اتحادیه عرب عازم ریاض شود. به خاطر این ملاقات افتتاحیه اجلاس را که قرار بود ساعت 9 باشد عقب انداخته بودند و به ساعت 11 موکول کرده بودند.»
وی می افزاید: «مبارک حرمت و احترام زیادی نسبت به آقای خاتمی می گذاشت و مدام از شخصیت و اندیشه های جهانی آقای خاتمی تجلیل می کرد.»
بر اساس این گزارش مبارک، خاتمی را صدای عقلانیت، منطق و اندیشه در دنیای اسلام می خواند و می افزاید که می خواسته به ایران بیاید اما افرادی که او آن ها را «رادیکال ها» می نامد، مخالفت کرده اند. در عین حال، خاتمی می گوید «هر موقع بیایید در ایران از شما استقبال می کنند.»
صادق خرازی بخش هایی از گفت وگو میان خاتمی و مبارک را منتشر کرده، که از جمله آمده است: مبارک راجع به شعارهای تند برخی از مقامات منطقه صحبت کرد و گفت: این نوع نگرش مشکلات شما و ما و دنیای اسلام را بیش از گذشته می کند و هر روز تهدیدات ایران را افزایش می دهد و من مدعی هستم که شما صدای عقلانیت و منطق و اندیشه در دنیای اسلام هستید.»
خاتمی هم در پاسخ حسنی مبارک می گوید که هر موقع بیایید در ایران از شما استقبال می کنیم.
خاتمی اردیبهشت سال گذشته (یک ماه قبل از انتخابات) نیز به طور خصوصی با ملک عبدالله شاه عربستان در ریاض دیدار و مذاکره کرد در حالی که هیچ سمت رسمی نداشت. اسناد منتشره در ویکی لیکس درباره مذاکرات سران سعودی و مصر با دیپلمات ها و مقامات آمریکایی، از ابراز نفرت شدید مقامات مرتجع و مزدور منطقه نسبت به جمهوری اسلامی ایران حکایت می کند. مبارک و سران سعودی نقش گسترده ای در تجهیز و تحریک صدام برای حمله به ایران ایفا کردند.
خاتمی به تازگی ضمن تبرئه رژیم های وابسته و ساقط شده منطقه در قیام های اخیر ملت های مسلمان منطقه مدعی شد آنها وابسته به آمریکا و غرب نبوده اند.
.................................
رقص بزغاله مهم تره یا آتش زدن سطل آشغال؟! (خبر ویژه)

شبکه صهیونیستی و ضدانقلابی بالاترین اذعان کرد کاربران این شبکه به «رقص بزغاله» بیش از مطالب سیاسی و دعوت به اغتشاش و... بها می دهند.
به گزارش «جهان»، هرچند که مدیران «بالاترین» طی هفته های اخیر تلاش کردند صفحه اصلی خود را سیاسی و با رنگ و بوی سطل آشغال و آتش زدن آن نگه دارند، اما همچنان کاربران این سایت به مطالب زرد و لینک های مبتذل و جنسی بیشتر علاقه نشان می دهند و این لینک ها بیشتر امتیاز می گیرد. در همین زمینه یکی از کاربران بالاترین با عصبانیت نوشت «رقص بزغاله بیش از مطالب سیاسی در این سایت بازدید دارد و دیده می شود و امتیاز می گیرد.» به گفته این کاربر، لینک «فیلم رقصیدن بزغاله» به عنوان رکورددارترین ها از نظر بازدید در سایت، قرار گرفته است! و «اینجا بنویس فیلم رقصیدن بزغاله، همه می بینن و رای مثبت می دن... اما یه متن سیاسی بنویس، اصلا نگاه نمی کنند». با این اوضاع می شود دعوت به تجمع کرد؟!
یکی از کاربران این شبکه درباره علاقه طرفداران این سایت به مطالب بی محتوا می نویسد: من در ابتدا مقاله می نوشتم ولی دیدم هیچکس اون را نمی خونه اگرچه من یک هفته صرف نوشتن اون مقاله کرده بودم. بعد دیدم که بهترین مطالبی که بازدیدکننده داشته در روزی که من اون مقاله را نوشتم هست «تصویر انواع فلفل سبز» بود. نتیجه این شد که دیگه چیز بامحتوایی ننوشتم. به نظرم لینک هایی که متن زیادی دارن مجال خوانده شدن رو ندارن. چون نیاز به تحلیل و سوزوندن فسفر دارن و اکثر اعضا اصلا روی این لینک ها که بار معنایی زیادی هم دارن کلیک نمی کنن.
در همین حال سایت ضدانقلابی مردمک با بررسی اثر فضای مجازی به جامعه حقیقی ایران تاکید کرده است که 2 درصد 28 میلیون کاربر اینترنت در ایران با فضای مجازی مدیریت شده از خارج و اپوزیسیون ارتباط می گیرند و این اپوزیسیون خارج نشین است که بیشتر سعی می کند از طریق اینترنت از اوضاع داخلی ایران باخبر شود.
..................................
یدیعوت آحارونوت: این خاک را ایران بر سر اسرائیل ریخت (خبر ویژه)

یک روزنامه صهیونیستی به نقل از مقامات تل آویو اعلام کرد: تظاهرات و انقلاب های مردم در کشورهای عرب منطقه را ایران هدایت می کند.
یدیعوت آحارونوت از قول مقامات اسرائیل نوشت: این ایران، حزب الله لبنان و اخوان المسلمین مصر هستند که تظاهرات و انقلاب های عربی را حمایت و رهبری می کنند و اسرائیل با نگرانی تحرکات این مجموعه و تاثیرات آنها بر حوادث جاری را پیگیری می کند.
به گزارش العالم، روزنامه مذکور اضافه می کند: اسلام تندرو در پشت پرده حوادث اخیر خاورمیانه فعال است. به نظر می رسد دومینوی انقلاب در لیبی متوقف نشود و باعث جابجایی در اردن هم بشود.
یدیعوت آحارونوت با وجود این تحلیل، در نوشته گستاخانه دیگری تاکید کرده است: رئیس جمهور مصر فاسد و دیکتاتور بود درست اما او کراوات می زد و به زبان انگلیسی از مهمانان اسرائیلی در کاخ خود میزبانی می کرد و گاز ارزان قیمت به ما می فروخت. او مانند مانعی در برابر موج فزاینده اسلامگرایی عمل می کرد. حتما هیچ کس دوست ندارد مانند فقرای مصری در قبرستان های قاهره زندگی کند. اما این هم انکارناپذیر است که مبارک شریک و میزبان ما بود.
نویسنده صهیونیست اضافه می کند: خیلی ها از کناره گیری مبارک در برابر طغیان مردم مصر خوشحال شدند اما من بی فرهنگ، همچنان شیفته مبارک هستم که دوست ما بود.
همزمان روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در تحلیل انقلاب های زنجیره ای منطقه نوشت: اسرائیل نگران است که جنبش های عربی همانند انقلاب اسلامی 1979 ایران، باعث اخراج متحدان تل آویو شود و نهایت رشته امور به دست مخالفان اسرائیل بیفتد. مقامات تل آویو تا همین چند ماه پیش خیال می کردند شرکایی نظیر مصر، باعث بقای تل آویو می شوند اما اکنون سقوط این دولت ها باعث ترس و نگرانی شدید زمامداران اسرائیل شده است.
توماس فریدمن تحلیلگر ارشد آمریکایی هم در مقاله دیگری که نیویورک تایمز به چاپ رسانده، تاکید می کند: آمریکا خانه خود در خاورمیانه و شمال آفریقا را بر دهانه آتشفشان ساخته بود و اکنون زمان آن رسیده که اعتیاد به نفت را کنار بگذارد و خانه خود را از دهانه آتشفشان در حال انفجار مردم منطقه دور کند.
او یادآور می شود: طی نیم قرن گذشته آمریکا و اروپا تنها به نفت خاورمیانه نظر داشتند. پیام غرب به سران این کشورها این بود که صدور نفت را با قیمت پایین ادامه دهند و با اسرائیل کاری نداشته باشند، بعد از آن هر کاری که می خواهند با ملت های خود بکنند، حق و حقوق آنها را ضایع و هر چقدر که می خواهند فساد کنند و هر اندازه می توانند مردم را سرکوب کنند، فقط جلوی صدور نفت را نگیرند و سر به سر اسرائیل نگذارند. این روند باعث تحقیر مردم کشورهای خاورمیانه شد و آنها را به انفجار کشاند.

کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats