سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
اعتراف مهاجرانی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:37 صبح

رئیس حلقه لندن: حتی یک نقطه تاریک در زندگی آیت الله خامنه ای وجود ندارد (خبر ویژه)

اعتراف رئیس حلقه لندن و سرکرده اتاق فکر فتنه سبز در خارج کشور به «استقلال جمهوری اسلامی و سلامت اقتصادی آیت الله خامنه ای»، اردوگاه فتنه سبز را به هم ریخت.
عطاءالله مهاجرانی طی سخنانی در کتابخانه کنزینگتون لندن 2 تفاوت عمده ایران و مصر را این گونه مورد تاکید قرارداد: «اول، استقلال بی نظیر ایران و عدم هرگونه وابستگی در برابر وابستگی مصر به آمریکا و دوم- عدم فساد اقتصادی آیت الله خامنه ای در برابر فساد مبارک و خانواده اش. خود من که از آغاز انقلاب در مجلس بودم و در دولت بودم و آیت الله خامنه ای را می شناسم به عنوان منتقد ایشان اقرار می کنم که یک نقطه خاکستری حتی نه تاریک در زندگی اقتصادی ایشان و خاندانشان نمی شود پیدا کرد.
این اظهارات مانند یک بمب قوی در محافل ضدانقلاب خارج نشین منفجر شد و خشم گسترده آنها را برانگیخت چرا که از یک سو مهاجرانی در کسوت رئیس حلقه لندن و رئیس اتاق فکر جنبش سبز در خارج، طیف گسترده ای از عناصر فراری را دور هم گرد آورده که از فدائیان خلق (فرخ نگهدار) و سلطنت طلبانی چون مسعود بهنود تا ابراهیم نبوی و محسن کدیور و حسین باستانی و دهها شبه اصلاح طلب دیگر را شامل می شود و از سوی دیگر سایت تحت نظر وی (جرس) به عنوان ترمینال هماهنگی ضدانقلاب در تدارک و تحریک آشوب های خیابانی، رکورد اتهام پراکنی و نشر اکاذیب علیه رهبر معظم انقلاب را به نسبت سایر رسانه های ضدانقلاب شکسته است. مهاجرانی به همراه عناصری نظیر کدیور و سروش و گنجی و بازرگان نقش هماهنگی فتنه گران شبه اصلاح طلب داخلی- و در راس آنها موسوی و کروبی و خاتمی و حزب مشارکت و کارگزاران- با شاخه خارجی را برعهده داشت و اعترافات وی از جنس شهادتی است که دشمنان درباره فضایل جبهه انقلاب بدهند.
درست به همین دلیل هم بود که گردانندگان شبکه ها و سایت هایی نظیر گویانیوز، بالاترین، رادیو فردا، خودنویس و... با هم بسیج شدند تا از تاثیرات روحیه خراب کن اظهارات مهاجرانی در میان بازیگران میدانی و خیابانی فتنه سبز بکاهند. آنها در حالی به مهاجرانی حمله کردند که غالبا زیر چتر وی قرار گرفته یا دست کم در طول دو سال اخیر همراهی و هم پوشانی با مواضع حلقه لندن به ویژه مهاجرانی داشته اند.
«بالاترین» دهها مطلب علیه مهاجرانی که اغلب متضمن فحاشی- حتی در حد ناموسی- بود منتشر کرد و از جمله وی را مزدور جمهوری اسلامی و بی غیرت و خائن توصیف کرد. این شبکه ضدانقلابی برای خدشه در اعتراف صریح مهاجرانی، به همکاری وی با شبکه بی بی سی انگلیس پرداخت و نوشت: اگر شما دنبال مستقل بودن هستید، آیا حضور دایمی تان در بی بی سی به این استقلال لطمه نمی زند؟ آیا ما با این وضع هنوز هم باید گوش به فرمان مهاجرانی و شورای هماهنگی راه سبز امید که کسی نمی داند چه کسانی هستند، باشیم؟
سایت خودنویس و روزنت هم کاریکاتورهایی علیه مهاجرانی منتشر کرده و خیانت ها و حرکات زیگزاگ مهاجرانی را به رخ وی کشیدند تا او را وادار کنند بیش از این، به دروغ بودن رویکردهای تبلیغاتی تخریبی و خلاف واقع محافل ضدانقلاب نسبت به نظام و رهبری نپردازد.
آنچه در این میان جالب است غیرتی شدن یک مزدور علنی سازمان سیا و از همکاران رادیو فردا (مجید محمدی) در ارگان دیگر سازمان سیا یعنی گویانیوز است. این عضو متواری حلقه کیان که دست کم 2 بار و به طور علنی از خودفروشی و جاسوسی برای سازمان سیا در ازای دریافت پول و پناهندگی دفاع کرده و جاسوسی را یک شغل شرافتمندانه! خوانده، مهاجرانی را بی اعتبار و غیرقابل وثوق معرفی کرد و نوشت: برای عدم وثوق و بی اعتباری مهاجرانی تنها کافی است به رفتار سایت جرس که زیر نظر مهاجرانی و همسرش و برادرهمسرش محسن کدیور اداره می شود مراجعه کنید؛ یک نمونه اظهرمن الشمس دروغ بافی آن، نامه ساختگی صادق لاریجانی به [آیت الله] خامنه ای بود که هرکس با فضای سیاسی ایران آشنایی داشته باشد به راحتی می تواند بر ساختگی بودن آن مهر تایید بگذارد. اعلام عدم اطلاع مهاجرانی از اینکه موسسه دعوت کننده او، موسسه واشنگتن بوده نیز، موارد دیگر دروغگویی اخیر مهاجرانی است.
این رویکرد ترور شخصیت برای کتمان اعترافات فرد بریده که شیوه مألوف سازمان تروریستی منافقین است، در حالی است که خود مجید محمدی به همراه قلم به مزدهایی چون مخملباف و سازگارا و نوری زاده، در زمره مهره های کذاب رسانه هایی چون رادیو فردا و صدای آمریکا محسوب می شوند و در دروغ پراکنی علیه نظام و رهبری، کم از حلقه جرس نداشته اند. در واقع پرخاش مجید محمدی به مهاجرانی همان حکایت روسیاهی دیگ ها و مشاجره سیر و پیاز است و چیزی از حقیقت اعترافات مهاجرانی درباره استقلال جمهوری اسلامی و سلامت اقتصادی رهبر انقلاب و فرزندانش- به اعتبار الفضل ماشهدت به الاعداء- کم نمی کند.
یادآور می شود محافل ضدانقلاب، رویکرد اخیر مهاجرانی را ریزش بزرگ در جریان اپوزیسیون فعال و نشانه روحیه خراب کنی از شکست و مرگ فتنه سبزی می دانند که سال گذشته خود مهاجرانی با سناریوهایی نظیر اسب تروا (22بهمن) و امسال با غائله سازی هایی نظیر 25 بهمن و اول اسفند در صدد احیای مجدد آن بود.
اعتراف رئیس حلقه لندن درباره استقلال نظام و رهبری جمهوری اسلامی به عبارت دیگر تایید این حقیقت است که جریان معارض جمهوری اسلامی، وابستگی تمام و کمال به دشمنان ملت ایران در آمریکا و اسرائیل و انگلیس دارد.
.............................................
دبیر ستاد حقوق بشر: افشای ماهیت فتنه گران بر محاکمه آنها ارجحیت دارد

محمد جواد لاریجانی بر ارجحیت افشای ماهیت فتنه گران بر محاکمه آنان تأکید کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: فتنه سال 88 یک حادثه منفرد نبود بلکه بخشی از توطئه وسیع آمریکا و دولت های غربی علیه تجربه افتخارآمیز جمهوری اسلامی ایران بود؛ چرا که ایران یک نظام سیاسی- مدنی براساس اسلام است.
وی که با فارس گفت وگو می کرد، ادامه داد: تجربه جمهوری اسلامی در طی 3 دهه، ایران را به قوی ترین و پیشرفته ترین کشورهای منطقه تبدیل کرده است.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با تأکید بر الگوی پیام انقلاب اسلامی میان سایر ملل های اسلامی، تصریح کرد: طبیعتاً این تجربه برای منافع دولت های غربی که در آن از ادبیات تجارت گرانه، سلطه طلبانه و تحقیرآمیز که علیه ملل اسلامی به کار گرفته شده است، تهدید جدی به شمار می رود.
لاریجانی افزود: فتنه سال 88 یکی از حربه های توطئه علیه نظام اسلامی ایران است و اتفاق 25 بهمن سال جاری، حکایت از همین توطئه را دارد.
وی اظهار داشت: خوشبختانه دشمنان در این توطئه شکست سنگینی خورده اند و افرادی مانند کروبی و موسوی که در این توطئه به دام نفاق افتاده و بر سر سفره انقلاب مشهور و حیثیت پیدا کردند، اکنون در حال پنجه انداختن به چهره انقلاب اسلامی ایران هستند.
لاریجانی با اشاره به نداشتن وزن بین المللی چهره فتنه گران اظهار داشت: ملت ما فتنه گران را طرد کرده است و روز به روز ماهیت این اشخاص و رابطه آنان با توطئه وسیع صهیونیست و غرب در حال روشن شدن است.
مشاور رئیس قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی در چارچوب قوانین خود طبیعتاً این گونه اقدامات بسیار رسوا و زشت نسبت به ملت را پیگیری خواهد کرد.
لاریجانی ادامه داد: بنده اعتقادم این است که افشای ماهیت حرکات فتنه گران بر محاکمه آنان ارجحیت دارد، چرا که این فتنه قربانیانی از میان جوانان ما گرفته است و ما باید سعی کنیم تا در این توطئه افراد کمتری از میان ملت قربانی شوند.
وی بااشاره به شکسته شدن سکوت خواص و برخورد نظام و مردم با این افراد تصریح کرد: طبیعتاً باید از این گونه حرکات استقبال کنیم چرا که این یک نقطه مثبت و به معنایی پیروزی انقلاب اسلامی است؛ آرزوی ما این است که تمام افراد به این توطئه دشمنان آگاه شوند تا بتوانند به خوبی به مقابله با آنان بپردازند.
................................................
نماینده ولی فقیه در استان: مردم ایلام هیچ تحرکی راعلیه نظام برنمی تابند

ایلام- خبرنگار کیهان:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: مردم غیور ایلام هیچگونه تحرکی علیه نظام مقدس اسلامی را برنمی تابند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی با بیان این مطلب افزود: مردم همان سیلی که در مزار شهدا به صورت بنی صدر زدند، به صورت بدخواهان نظام خواهند زد.
امام جمعه ایلام اظهار داشت: اخیراً در این استان تعدادی اعلامیه توسط افرادی که 200میلیون تومان پول از شیخ فتنه دریافت کرده اند توزیع شده بود که در کمترین زمان ممکن توسط سربازان امام زمان«عج» شناسایی و دستگیر شدند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی با اشاره به همدستی منافقین، سلطنت طلبان، جبهه ملی با فتنه گران گفت: شیخ صانعی که خود را مرجع می داند همسو شده است با سران فتنه و مستقیماً از منافقین و تروریست حمایت می کند و برای همین است که مورد انزجار ملت بزرگ ایران قرار گرفته است.
امام جمعه ایلام افزود: ضمن اینکه تعداد انگشت شمار حامیان جریان فتنه در این استان عددی نیستند و نمی توانند هیچ غلطی کنند به آنان هشدار می دهیم که چنانچه کوچکترین تحرکی داشته باشند مردم ولایتمدار این استان جوابشان را خواهند داد و من جوانان عزیز استان را به هوشیاری در برابر بدخواهان نظام توصیه می کنم.

..................................................
کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats