سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
ایران رعب آور
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:2 صبح

اسرائیل: توهم نیست ایران واقعا رعب آور است (خبر ویژه)

وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اسرائیل به ایران هراسی مبتلا شده است.
ایران هراسی سیاست تبلیغاتی فریبکارانه ای بود که سیستم رسانه ای- سیاسی آمریکا و رژیم صهیونیستی از سالها پیش برای ارعاب کشورهای منطقه از جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته بودند و همزمان اسرائیل اعلام کرد شخصا قدرت بزرگ منطقه ای است و کوچک ترین نگرانی از جانب ایران ندارد. اما به دنبال شکست این رژیم در چند جنگ اخیر و شکست های آمریکا در جنگ های مشابه و سرانجام، طلوع دوباره انقلاب اسلامی از افق بیداری ملت های منطقه، اکنون «شائول موفاز» می گوید: ایران هراسی در اسرائیل واقعیت دارد.
وی که نفر دوم حزب کادیما به شمار می رود و ریاست کمیسیون امنیت و امور خارجی کنست (پارلمان اسرائیل) را برعهده دارد، در مصاحبه با رادیو اسرائیل (منوشه امیر) تاکید کرد: نگرانی اسرائیل نسبت به نیات جمهوری اسلامی علیه تل آویو و نقش منفی آن در امور خاورمیانه کاملا به جاست.
وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی درباره این سؤال که «آیا فکر نمی کنید اسرائیل درباره خطرات احتمالی از جانب ایران اغراق می کند و چرا اسرائیل به ایران هراسی مبتلا شده»، گفت: این اغراق نیست. حکومت اسلامی خطر واقعی برای اسرائیل است. آنها در راس محور افراط گرایی منطقه شامل اسرائیل و حزب الله لبنان و حماس قرار دارند. ایران از طریق حزب الله دارد بر لبنان مسلط می شود و برای حماس پول و جنگ افزار می فرستد و سوریه را مسلح می کند. آنها همچنین به فناوری اتمی دست یافته اند. ما باید از اپوزیسیون در ایران حمایت معنوی [!] کنیم.
همزمان، دانی ایالون معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به یدیعوت آحارونوت گفت: غرب باید از نیروهای اپوزیسیون میانه رو در ایران حمایت و آنها را تقویت کند. ما باید از این طریق از نفوذ انقلاب اسلامی در دیگر کشورهای منطقه جلوگیری کنیم.
.........................................
موسوی یک بهانه بود... اما خاتمی نباید سکوت کند (خبر ویژه)

«موسوی یک بهانه بود، کل رژیم نشانه بود». این مطلب را سایت صهیونیستی بالاترین در معرفی ماهیت فتنه سبز و در حالی منتشر کرد که طی چند هفته اخیر ادعا می کرد غصه دستگیری و حصر موسوی را دارد.
تاکید این شبکه صهیونیستی به «بهانه بودن» موسوی در فتنه سبز، با حملات گسترده شبکه مذکور به افرادی چون خاتمی و مهاجرانی و در ابعادی دیگر به آقای هاشمی رفسنجانی همزمان شده است.
بالاترین در حالی که مهاجرانی را خائن، بی غیرت، بی شرف، مزدور و... مورد بمباران شدید قرار داده، به خاتمی حمله کرد و نوشت: «آقای خاتمی زنده ای؟ ما از سکوتت نگرانیم». بالاترین افزود: بی غیرت ثابت کن که ترسو نیستی و همه حرف های پشت سرت دروغه.
یکی از عناصر ضدانقلاب مقیم خارج نیز با اشاره به محدودیت های اعمال شده برای موسوی و کروبی، و از کار افتادن آن دو تصریح کرد: آقای خاتمی دلتنگ ضلع سوم فتنه گرانیم.کجایی آقای خاتمی؟امروز روز مباداست و شاید بتوان گفت روز آخر ماست! اگر سیاست شما را امروز به کار نگیریم، فردا به هیچ کارمان نخواهد آمد. این روزها کمی خسته ایم. کسی نمانده، همه را برده اند. آیا هنوز حجت حضور برای شما تمام نشده؟مگر شما نبودید شال به گردن موسوی انداختید؟ شما ضلع سوم فتنه اید و ما دلتنگ شما.
جالب اینکه محافل ضدانقلاب در دست و پا زدن های خود به خواب و رویا هم متوسل شده اند. بالاترین که تا همین چند وقت پیش تمام باورهای اسلامی را به تمسخر می گرفت، حالا از قول یکی از همکاران «بی نماز»! خود مدعی شده که خواب نما شده و در رویای صادقه دیده که موسوی از اپوزیسیون سبز به خاطر اینکه محلش نمی گذارند، دلخور است. وی در این قصه بافی می نویسد: دیشب خواب موسوی را دیدم. من نه جزو ماتریالیست ها هستم و نه جزو مذهبی ها، من کافرم. به هر حال بعضی وقت ها خواب هایی می بینم که کشف حقیقت است. چند وقت پیش خوابی را دیدم و به یکی از رفقایی که اتفاقاً از دراویش گنابادی است در کوه پیمایی تعریف کردم. با تعجب گفت تو یک رکعت نماز نمی خوانی، چطور چنین خواب هایی را می بینی؟ خلاصه این اولین خواب سیاسی-اجتماعی من است. موسوی را دیدم در دادگاه نشسته، دل به دریا زدم و رفتم پیش او. فکر کردم خوشحال می شود اما اوج حقیقت خواب از همین جا آغاز شد. خیلی دلخور بود. اصلا خوشحال نشد و خیلی سرد برخورد کرد و گفت لازم نبود زحمت بکشی و از صندلی ات بلندشوی و بیایی اینجا! همین! خواب تمام شد؟ او راست می گفت ما هیچ کاری برایش نکردیم. حالا می توانید بسته به طرز فکرتان این را رویای صادقه بدانید یا اختلال روحی و حتی نتیجه پرخوری، هیچ کدام مهم نیست، مهم حقیقت نهفته در داستان است. با تحریک احساسات و برانگیختن هیجان و پنهان شدن در زیر نام شورای هماهنگی راه سبز امید هیچ مسئله ای حل نخواهد شد.
البته روایت «بالاترین» واقعیت دارد و قطعاً موسوی و کروبی به شدت ناراحتند، دلیل اصلی هم این است که تازه فهمیده اند با طناب چه کلاهبردارانی ته چاه رفته اند.
بالاترین در مطلب دیگری تاکید می کند: خط قرمز اپوزیسیون بسیار مواج است و به راحتی تغییر می کند و عقب می رود، مثل همین ماجرای موسوی وکروبی که هیچ آب از آب تکان نخورد و اپوزیسیون چندصدهزار کیلومتر عقب رفت. چه فرقی می کند آنها در زندان باشند یا در یک باغ خوش آب و هوا. مهم این است که حکومت راحت از خط قرمز اپوزیسیون عبور می کند.
..........................................................
شکایت ! (گفت و شنود)

گفت: یکی از کانون های بیرونی فتنه با جعل یک خبر از قول «طائب» آورده است که وی با پرداخت پول به برخی از سایت های ضد انقلاب از آنها خواسته است موسوی و کروبی را به خاطر همراهی با نظام در سال های گذشته زیر سؤال ببرند.
گفتم: کدام آدم عاقلی باور می کند که طائب چنین حرفی زده باشد.
گفت: از قضا آنهایی که این خبر را جعل کرده اند نتیجه معکوس گرفته اند و برخی از سایت های ضد انقلاب مثل سایت خودنویس، پیشدستی کرده و دریافت هرگونه پولی از اطلاعات سپاه را تکذیب کرده اند.
گفتم: مگر در آن خبر جعلی نام سایت خودنویس آمده بود؟
گفت: نه! ولی ظاهراً وقتی انبر را در آتش گذاشته اند، گربه ای که پاچه دزدیده بود، خودش فرار کرده است.
گفتم: یارو نزد قاضی رفت و شکایت کرد که فلانی در یک مراسم مهمانی به من گفته «احمق بی شعور»! قاضی پرسید؛ اسم تو رو برده؟ یا رویش به تو بوده. یارو جواب داد؛ نه فقط داد زد و گفت ای احمق بی شعور. قاضی گفت خب! از کجا معلوم که منظورش تو بودی؟ یارو گفت آخه آقای قاضی تو اون مهمونی غیر از من هیچ احمق بی شعور دیگری نبود؟!


کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats