سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
ما رو جدی می گیره
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:45 صبح

شبکه عنکبوت تا اطلاع ثانوی تعطیل است! (خبر ویژه)

غوغاسالاران شبکه عنکبوت پس از چند سه شنبه افتضاح در لاک سکوت مطلق فرو رفته اند.
مجموعه جریان های ضدانقلاب فعال در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به همراه گروهک خلق الساعه ای به نام شورای هماهنگی راه سبز، پس از نمایش لکه ای در 25 بهمن، تاریخ های اول اسفند، 10 اسفند و 17 اسفند را برای راهپیمایی اعلام کردند و آخرین بار سه شنبه گذشته را هدف تبلیغات قرار دادند.
شورای یاد شده در کمتر از 2 هفته 5 بیانیه و اطلاعیه صادر کرد تا شاید حرارتی به اجاق کور فتنه بدمد. اما پس از سپری شدن موعد کذایی، ظاهرا شورای هماهنگی نیز دچار نوعی مرگ شیرین شده و سکوت اختیار کرده است. همچنین صدای آمریکا، دویچه وله، رادیو فرانسه، بی بی سی، رادیو زمانه، فیس بوک، روزنت، رادیو فردا، جرس و دهها سایت و شبکه وابسته به گروهک های مختلف ضدانقلاب که به کار داغ کردن غوغای یاد شده اهتمام داشتند، به حالت نیمه تعطیل درآمده و کمترین خبر و تحلیلی درباره وعده های داده شده راهپیمایی آن هم از امام حسین(ع) تا آزادی! منتشر نمی کنند. در این میان و نوعی از یأس و سرخوردگی در قبال این خیالپردازی جدید در محافل ضدانقلاب دیده می شود. از طرف دیگر سایت هایی نظیر بالاترین و خودنویس به طور محدود، برخی شکایت ها را از وضعیت پیش آمده منتشر کرده اند که می خوانید:
- آخه این چه وضعشه؟ معلوم نیست ما تظاهرات می کنیم یا چند سرباز نیروی انتظامی؟ جماعت غیور! به جای اینکه هی لینک آموزشی بدیم، بادکنک هوا کنیم، تخم مرغ سبز درست کنیم و قاشق زنی کنیم، یک فکری بکنیم. با شل کن سفت کن که نمیشه جنبش راه انداخت.
- آقا هشت مارس، خرید مرید چه خبر؟ در راستای اینکه امروز هشت مارس (سه شنبه) بود و اتفاقا 17 اسفند هم بود و دست بر قضا هر دوی اینها زرتی افتاده بود سه شنبه، خرید در سه شنبه ها بر هر نامسلمانی واجب است، لذا ما ضمن حمایت از هرگونه اینترنت، صرفا به خاطر حمایت از زنان و کلا... ای تف به قبر هرچی آدم دروغگو.
- دست مریزاد آقای جمهوری اسلامی. امروز روز جهانی زن بود ولی مرد باشیم و اعتراف کنیم که در بازی سه شنبه های حکومت گرفتار شدیم. هدف حکومت این بود که این بازی رو آنقدر به درازا بکشونه تا خستگی و ناامیدی بر جنبش سبز چیره بشه که شوربختانه شد. ما فریب خوردیم.
- نتیجه این سه شنبه های اعتراضی چی بود؟ اصلا کی ها بودند که دعوت کردند و ما نمی شناسیمشان؟ من متاسفم که همیشه همه چیزو دیر می فهمیم بابا دارند ما رو اسگل می کنند که ناامید بشیم. یکبار در بالاترین یکی لینک زده بود این سه سه شب هر سه سه شب سه شنبه است. میدونین این یعنی چی؟ چرا نمی خواین بفهمین اصلاح طلبها خود نظامن آخه باید بازی جدید راه مینداختن.
- آقا این پروژه هم شکست خورد. آخریش همین 17 اسفند و 8 مارس. ما به بی عملی محض پس از عاشورای سال گذشته رسیده ایم.
- همین یک ماه از عرش به فرش سقوط کردیم. شورای محترم هماهنگی! تاریخ هایی هم که اعلام کرده بودید گذشت، متاسفانه بعد از 3 هفته هیچ قدم روشنی برنداشتید هیچ، که هویت خود شما هم در ابهام است. آن هم که وضع موسوی و کروبی است.
- به هوش باشید این فیلم هایی که منتشر می کنند، تکراری و آرشیوی است برای تحریک آدم هایی مثل من احساساتی. آخه چرا با احساسات ما بازی می کنن. خواهشا فیلم هایی که حقیقت داره رو بذارین.
- مبارز خارج نشین! یهو نیفتی توی گود! دوستان خارج نشین خوش نشین که در کنار گود نشسته و لنگش کن لنگش کن راه انداخته اید، شما اگر مردی از پای کامپیوتر بلند شو برو دم سفارت چند تا داد بزن صواب [ثواب] داره.

........................................
هیچی بدتر از این نیست که جمهوری اسلامی دیگه ما رو جدی نمی گیره (خبر ویژه)

«ضربه اصلی را به جنبش سبز کی زد؟ از وقتی که سایت هایی مثل کلمه و جرس و راه سبز درست شدند، جنبش ضربه اصلی رو خورد».
یکی از مخالفان مقیم خارج کشور با طرح مسئله فوق یادآور شده است: این قدر که ما از رسانه ها و شبکه ها و سایت های خودمان ضربه خوردیم، از اطلاعات رژیم ضربه نخوردیم. جنبش که تازه راه افتاده بود، خوب بود. بعدش یک سایت هایی درست شد. یکی اسمش جنبش راه سبز، یکی کلمه، یکی جرس، یکی راه سبز... خلاصه 500 تا اسم درآمد. یک سایت با عده ای نویسنده شروع کردند به نوشتن مطالبی و نسبت دادن آن به سران جنبش. از وقتی که رسانه های غربی مانند بی بی سی گفتند «به گزارش سایت مخالفان دولت»، هر روز خبرها مزخرف تر از دیروز شد. به جای گیر به نظام شروع کردیم به گیر دادن به مهران مدیری و کارگردان اخراجی ها و سایر چیزها.
این عنصر ضدانقلاب در «بالاترین» نوشت: فلان سایت موثق جنبش سبز دیروز داره میگه هیچ ارتباطی با سران جنبش نداره، فرداش میاد خبر میده که نسخه دوم منشور رو از این دوتا گرفته!! روز سوم میگه که اونا رو کردن تو کیسه و در حالی که جلوی چشم چند نفر که هیچ موبایلی! نداشتن که فیلم بگیرن، کتک زنان بردن تو زندان... بعد فرداش دوباره میگه نه بابا! تو خونه نشستن و هیچ خبری نیست و حکومتی ها راست میگفتن!! کار به جایی کشیده که از دیروز که یه جاسوس رو گرفته بودن و میگفتن بابا جاسوسه و کسی باور نمی کرد، حالا رسیدیم به اونجایی که حرف راست رو باید از اونا بشنویم!
این ضد انقلاب عصبانی می افزاید: حالا قسمت بعدی رو نیگا کن!! رفتن حرف های فلان آدم اطلاعاتی [طائب] رو شنود کردن! که گفته، بیاین برای اینکه میرحسین طرفدارهاش رو از دست بده، دست بذاریم رو دهه 60!! این هیچ چیزی رو به ذهن شما نمیاره؟! چرا باید یه سایت اصلاح طلب، یه همچین مطلبی بگه؟ راستش من که فکر میکنم تنها دلیل یه همچین حرف هایی، اینه که بگن بله!! اونایی که دارن از میرحسین انتقاد میکنن، با ما هستن و نمایش میدن!!
وی ادامه داد: به نظر من، جمهوری اسلامی دیگه اصلا ماها رو جدی نمیگیره!! و فقط محض احتیاط چارتا سرباز می فرسته تو خیابون... مثلا الان کلی آدم هستن که تو اینترنت، با اسم واقعی فعالیت میکنن توی ایران. و به شدت و علنی دارن از حکومت انتقاد میکنن و کسی هم کاریشون نداره... یه جای کار داره می لنگه! این وسط یه بازی در کاره و من می ترسم. می ترسم از اینکه توی یه بازی اطلاعاتی خارج از حد تصورات گیر افتاده باشیم. باز هم شک های پارسالی به سراغم اومده.
...........................................
مرکز مطالعات امنیت ملی دانشگاه تل آویو:
اسرائیل در محاصره انقلاب های منطقه و ایران هسته ای خفه می شود

سرویس سیاسی-
یک مرکز مطالعات راهبردی در تل آویو نسبت به تهدیدهای جدی امنیت ملی برای رژیم اشغالگر قدس که در اثر فشار دوجانبه از سوی انقلاب های منطقه و برنامه هسته ای ایران بوجود آمده، به طور جدی هشدار داد.
مرکز مطالعات امنیت ملی در دانشگاه تل آویو در گزارشی نوشت: «مقامات اسرائیلی باید تصمیمات تعیین کننده ای بگیرند زیرا تحولات در جهان عرب بر تهدیدات راهبردی علیه اسرائیل خواهد افزود، علاوه بر این که ایران هسته ای نیز تل آویو را تهدید می کند.»
این مرکز در گزارش خود با بیان این که اوضاع راهبردی اسرائیل وخیم شده برای این موضوع دو دلیل می آورد. این مرکز در گزارش خود می نویسد: «تحولات تعیین کننده در خاورمیانه و عرصه بین الملل و نبود پاسخ مناسب از سوی نهاد سیاسی در اسرائیل به این تحولات، دو دلیل اصلی وخیم شدن وضع راهبردی اسرائیل است.»
این گزارش می افزاید: «دولت ائتلافی اسرائیل از ارائه یک سیاست مشخص با اهداف روشن مرتبط با وضع اسرائیل و خطرات پیرامون آن خودداری کرده و در مقابل شیوه به تاخیر انداختن تصمیم گیری ها را در پیش گرفته و از برداشتن گام های مرحله ای که فشارهای بین المللی فوری را مهار کند خودداری کرده است.»
تهیه کنندگان این گزارش تصریح کرده اند در داخل دولت اسرائیل دیدگاه های متفاوتی درباره تعامل با مذاکرات برای تدارک یک راهکار سیاسی میانه و منطقه ای وجود دارد.
این گزارش سپس به شکل گیری یک دیدگاه مسالمت جو درون سیستم سیاسی اسرائیل اشاره می کند که عقیده دارد الان وقت امتیاز دادن است. در گزارش آمده است: «برخی در دولت اسرائیل معتقدند تلاش برای امضای توافقنامه جزء منافع درجه یک اسرائیل است. این دسته از مقامات اسرائیلی معتقدند اگر اسرائیل نتواند با فلسطینیان و سوریه به توافقاتی دست یابد در کوتاه مدت بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد و روابط تل آویو با شماری از بازیگران بین المللی مهم بیش از پیش به تیرگی خواهد گرائید و از طرف دیگر برای سلب مشروعیت از اسرائیل تلاش خواهد شد علاوه بر این که خطرات امنیتی بزرگی برای تل آویو خواهد داشت.»
این گزارش در ادامه با هشدار درباره به خطر افتادن جایگاه محمود عباس نوشته است: «عده ای از مقامات اسرائیلی معتقدند چالش دیگری وجود دارد که تل آویو باید برای آن چاره اندیشی کند. این چالش نیز آن است که روند کنونی ممکن است موقعیت تشکیلات خودگردان فلسطینی را با ترکیبی که هم اکنون دارد به خطر بیاندازد و از بین ببرد که در آن صورت تمام دستاوردهای اسرائیلی ها در ساختن نیروهای امنیتی جدید برای تشکیلات خودگردان فلسطینی به ریاست محمود عباس که با کمک آمریکا اتحادیه اروپا و اردن به دست آمده است بر باد رود.»
این گزارش به نشانه های زیادی مبنی بر انزوای فزاینده اسرائیل در عرصه منطقه ای و بین المللی اشاره کرده است به ویژه آن که این انزوا باعث می شود مقابله با چالش های پیش رو به تنهایی برای اسرائیل بدون همکاری و هماهنگی بین المللی دشوار شود.
این گزارش اضافه می کند: «این موضوع به صورت ویژه ای با دو چالش امنیتی اساسی که تل آویو با آنها مقابله می کند ارتباط دارد. یکی تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته ای و دیگری منازعه با طرف هایی که کشور نیستند مانند حزب الله و حماس. اگر تلاش ها برای متوقف کردن طرح هسته ای ایران شکست بخورد نیاز به همکاری های بین المللی برای مهار تهدید ایران افزایش خواهد یافت. اسرائیل به تضمین های هسته ای از آمریکا نیاز دارد تا بازدارندگی اش را علیه ایران تقویت کند. تل آویو همچنین به تضمین هایی برای کسب کمک آمریکا نیاز دارد تا این کمک ها را به کشورهای عرب خلیج فارس بکند.»
گزارش مرکز مطالعات امنیت ملی دانشگاه تل آویو ادامه می دهد: «مقامات اسرائیلی این موضوع را قبول دارند. هرگونه حمله اسرائیل یا آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران می تواند به فشار تهران به حزب الله لبنان برای مشارکت در نبرد و ناآرام کردن مرزهای شمال اسرائیل منجر شود.»

 
منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats