سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
سه شنبه افتضاح
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:58 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

با آن سه شنبه های افتضاح آب گرفتید به چهارشنبه سوری ما! (خبر ویژه)

«دم شورای هماهنگی راه سبز امید گرم! کاری کرد که چهارشنبه سوری امسال از هر سالی بی سروصداتر بود».
این مطلب طعنه آمیز را سایت ضدانقلابی «بالاترین» در حالی منتشر کرد که خود از ترویج کنندگان شورای مذکور بود و سناریوهای این شورا را طی یک ماه گذشته تبلیغ کرد. طعنه اخیر بالاترین از آن جهت است که عناصر ضدانقلاب مقیم خارج می گویند هر سال هفته ها قبل از شب چهارشنبه سوری هیچ حاشیه و حادثه ای در کار نبود و ترکاندن ترقه را می شد حمل بر مخالف خوانی (!؟) کار کرد اما امسال به همت سه شنبه های افتضاح که شورای یاد شده پیش کشیده اقدام به عادی سازی و کمرنگ کردن و سوزاندن یک فرصت مهم! کرد.
بالاترین در مطلب انتقادی خود می نویسد: شاید برای بعضی ها این مطلب شادکننده نباشد و به قبایشان بر بخورد اما مشاهدات من این بود که چهارشنبه سوری امسال از هر سالی بی سروصداتر بود، یادش بخیر 4-3 سال پیش بود که در ساختمانمان، جشن چهار شنبه سوری گرفته بودیم، نیروهای گارد داخل ساختمان ریختند و ما جوانی رو که از توی کوچه به ساختمان ما پناه برده بود فراری دادیم، تازه آن زمان خبری از جنبش سبز نبود، اما امسال چه؟ ماشین پلیس وقتی دید خبری نیست رفت، بله همین الان که می نویسم صدای ترقه می آید اما آیا این بود چهارشنبه سوری بزرگمان؟!
نویسنده بالاترین می افزاید: حقیقت این است که این آقایان اصلاح طلب و جنبش سبز راه امید و این مسخره بازی ها همه را سرد کردند، چگونه است که بعد از 25 بهمن، چهارشنبه سوری آرام برگزار شد؟ مخالفان خسته شده اند از این شل کن و سفت کن آقایون. من هم خسته شدم از الکی هزینه دادن، از سیاهی لشکر شدن آقایون که هر زمان حال کردند ما را به صحنه دعوت کنند.
پایگاه گویانیوز هم از قول یکی از عناصر خارج نشین تصریح کرد که: اپوزیسیون در دور باطل افتاده است. براساس تجارب 19 ماه گذشته باید به دیده شک به برخی حامیان جنبش سبز نگاه کرد. البته دور از ذهن نیست اگر برخی دوستان، خصوصاً دور از فضای اجتماعی ایران، با رصد اخبار خاص در فضای مجازی و نه جریان زندگی جامعه، درک غیر واقعی از این فضا داشته باشند. برای نمونه شعارهای احساسی «اندکی صبر سحر نزدیک است» (بابک داد)، مانند تیغ دو لبه ای کار می کند که پس از انتظاری طولانی، در سرخوردگی افراد همراه جنبش و تمایل برخی به مهاجرت یا انفعال سیاسی مؤثر واقع می گردد. و یا تحلیل هایی چون «حکومت دیگر توان بسیج 50 هزار نفر نیروی سرکوبگر در سطح کشور را ندارد» (محسن سازگارا)، گرچه ابتدا روحیه بخش می نماید، اما پس از مواجهه با نیروهای متنوع رژیم که حتی فرصت تجمع نمی دهد، نومیدی می آفریند.
سایت خودنویس هم که مدتی است در محافل ضد انقلاب متهم به همکاری با محافل اطلاعاتی جمهوری اسلامی شده با ابراز ناراحتی از تحلیل رفتن اپوزیسیون نوشت: سه شنبه های اعتراضی، حرکت به سمت جلو نبود، چرخش در مدار بسته و دور باطل بود. حکومت کاملاً آمادگی دارد و توان حرکت را از اپوزیسیون می گیرد. از آن طرف هم اصلاح طلبان دنبال مهار حرکت و جلوگیری از رادیکال شدن آن هستند. خوب وقتی این دو پارامتر را کنار هم بگذاریم، می توانیم از خودمان بپرسیم که این روند به کجا می رود؟ این روند به سمت فرسایشی شدن برای اپوزیسیون پیش می رود.
......................................
جمهوری اسلامی برای مدیریت اپوزیسیون کمترین زحمتی نمی کشد (خبر ویژه)

ارگان حلقه لندن اعلام کرد برخی محافل مخالف جمهوری اسلامی، اسیر بازی اطلاعاتی حاکمیت در ایران شده و جمهوری اسلامی، هوشیارترین بخش های جنبش را به دام انداخته است.
سایت جرس تا همین اواخرمشترکا از سوی کدیور و مهاجرانی مدیریت می شد و به خاطر برخی دروغ های کاملاً رو که منتشر کرده و باعث بی اعتباری اپوزیسیون شده، متهم است که در خدمت نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی کار می کند. محسن کدیور چند ماه پیش مدعی شده بود شعار مخالفان در روز قدس سال 88، «هم غزه و هم لبنان» بوده و نه شعار «نه غزه، نه لبنان». در این میان اظهارات اخیر مهاجرانی در اذعان به استقلال نظام جمهوری اسلامی و سلامت اقتصادی آیت الله خامنه ای و خانواده ایشان، باعث بدگمانی های بیشتر نسبت به این تیم شده است، به نحوی که برخی گردانندگان جرس مجبور شدند برای رفع اتهام، علیه مهاجرانی موضع بگیرند و مدعی شوند «او لحن ایلیاتی دارد و مجبور نبوده چون نمی تواند دروغ بگوید این سخنان را ادا کند».
جرس ضمن فرار به جلو و برای رفع اتهام از خود، تأکید کرد سیستم اطلاعاتی ایران در میان اپوزیسیون سبز نفوذ کرده است. این پایگاه اینترنتی با اشاره به زیر سؤال رفتن سایت «کلمه» از سوی مخالفان جمهوری اسلامی، متهم کردن گردانندگان این سایت به ارتباط با وزارت اطلاعات را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: «مخالفان با این سخنان، در ستون های جنبش تشکیک می کنند». دفاع «جرس» از «کلمه» در حالی است که 70 درصد مطالب این دو سایت دقیقاً یکی است و در واقع توسط یک تیم رسانه ای مشترک تولید می شود. به عبارت دیگر، جرس با زبان بی زبانی خواسته بگوید مارا به عنوان ستون جنبش متهم نکنید.
این سایت اینترنتی در تحلیل خود می نویسد: حاکمیت اکنون حتی احتیاج ندارد برای تشکیک و افتراق میان مخالفان پاچه های شلوار خود را برای خیس نشدن بالا بکشد، که مجریان آن بازیگران حکومت نیستند و اتفاقاً کسانی هستند که یا مستقیم در بدنه مخالفین حضور دارند، یا بی جیره و مواجب حاضرند برای حاکمیت اجرای چنین کاری را بر عهده بگیرند. بحثی در مورد گروه دوم نیست که شرح وظایف مشخصی برای خود قائلند و نتایج مشخصی برای کارشان متصورند، همسنگری خود را با حاکمیت در پوششی زیبا از استدلالات می پیچند که البته مورد مصرفش فقط برای راضی نگاه داشتن خودشان است. ولی دسته اول، گروهی که واقعاً در بدنه مخالفین حضور دارند، ولی مقطعی اسیر بازی اطلاعاتی حاکمیت یا تجمیع ادله نادرست می شوند، کسانی هستند که می توانند نقش تخریب کننده بزرگی بازی کنند. چه می توان کرد؟ می توان بسیار ساده توصیه کرد که عجول نباشند و هوشیار، ولی کیست که معترف باشد که چنین نیست؟ اصلاً موفقیت حداکثری چنین بازی از طرف حاکمیت در این است که با طراحی مکانیسمی پیچیده، هوشیارترین بخش های جنبش را به دام بیندازند و حداکثر ضربه را بزنند.
در حالی که محسن کدیور مخفیانه به گروه موسوم به «شورای هماهنگی سبز» پیوسته، سایت منسوب به وی خواستار به رسمیت شناختن این شورا و سایت هایی نظیر کلمه شده است.
جرس با دفاع از ناشناخته ماندن هویت این شورا در توجیه این امر نوشت: باید توجه داشت که متأسفانه کارکرد چنین شورایی در شرایط فعلی در گرو مخفی ماندن اعضای آن است، مسئله ای که اگر چه به حق به مذاق بسیاری خوش نیاید، ولی اجبار شرایط دلیل برگزیدن آن است.
گفته می شود تردیدهای گروه های اپوزیسیون نسبت به هویت برخی اعضای «شورا»، باعث پنهان کردن نام آنان شده و این در حالی است که افراد یاد شده واقعاً ضد انقلاب هستند نه نفوذی های جمهوری اسلامی.
.....................
پشت پرده حزب باد خارج نشین (خبر ویژه)

ابعاد پشت پرده فعالیت شبکه مشترک وابسته به حزب مشارکت و کارگزاران در خارج کشور فاش شد.
«محمدرضا- ش» از مخالفان مقیم پاریس که با رسانه هایی نظیر گویانیوز و خودنویس همکاری دارد با بیان اینکه شبکه مافیایی یاد شده حتی با میرحسین موسوی هم صداقت نداشتند، نوشت: من از دل همین تیره ها برخاستم، همدلشان بودم و با آنها بزرگ شدم و از خانواده شان بودم. این چیزها که می گویم بگذارید به حساب دردمندی ام. به قول معلم شهید دکتر شریعتی حرف را بزن و نگذار زمانش بگذرد، بگذرد می پوسد و تو هم می پوسی.
وی در وبلاگ خود خاطرنشان می کند: این شبکه یک ساختار مافیایی ناسالم دارد و مهدی[هـ] مسئول آن است. همین شبکه به هزار و یک نقطه وصل است و دامنه اش از دوبی تا تاشکند و باکو و از باکو تا کوالالامپور و از آنجا تا بیروت و سپس تا بروکسل، پاریس و لندن گسترده است برخی از مدیران رسانه ای خاص هم اعضای ثابتش هستند، اقطابش هم به صورت مشخص خود مهدی، مهاجرانی و رجبعلی مزروعی هستند. تامین کنندگان مالی اش نیز شخص مهدی، فرخ نگهدار، دو تن از مدیران سابق شرکت بهینه سازی مصرف سوخت زیر نظر مهدی [هـ]، احمد سلامتیان و یک نفر دیگر که متاسفانه نامش بر این حقیر مجهول است. نیروهای رده دو هم عبارتند از یک تیم 9 نفره که تنها نام این چند تن یعنی حنیف مزروعی و حمزه غالبی مکشوف یقین است، نیروهای رده پایین و عملیاتی که در بعد تبلیغاتی فعال هستند نیز نیاز به معرفی ندارند و طبعاً از نظر رسانه ای خیلی متشکل و هماهنگ عمل می کنند. یک سری افرادی مثل محمدجواد اکبرین و ابراهیم نبوی هم البته انتحاری هاشان هستند، که از نظر مالی شدیداً به این شبکه وابسته اند، یعنی این شبکه قدرت تامین یا تتمیم انرژی مالیشان را دارد و اینها اگر خط و ربط و ارتزاق مالی شان ایجاب کرد، ماست را سیاه نشان خواهند داد و در ابداع و خلق هر فعل رذیلانه ای گوی سبقت از هر کس خواهند ربود، مضاف بر آنکه به هر حال انحرافات اساسی دیگری وجود دارد که به موقع سخن از آن نیز خواهد رفت. ابراهیم نبوی که تکلیفش روشن است، آنها که باید، می دانند ایشان یکی از معدود افرادی است که بی واسطه مستقیماً سال 81 پول از مهدی [هـ] دریافت کرد برای تحریر آن بیوگرافی. در مورد اکبرین نیز بزودی مطالب جالبی را ذکر خواهم کرد.
این مخالف پاریس نشین با بیان اینکه افراد یاد شده حتی دشمن موسوی هستند و «من این اشارات را باقی می گذارم تا چند روز دیگر که قرار است از منبعی موثق روابط مالی و تشکیلاتی آلوده اینها دقیقاً برایم باز شود. به موضوع خروج نفیسه اشراقی هم خواهم پرداخت. شرکت آلومینا و مسائلی از این دست. اینها باید با جزئیات باز شود»، می نویسد: تا وقتی واقعیت و المان های آن را نبینیم ولو با صرف میلیون ها تن انرژی، جنبش ما راه جز به ترکستان نخواهد برد.
اکنون اطلاق عنوان جنبش بی معناست. جامعه از خیابان ولی عصر به بالای پایتخت تعریف می شود، نه از فلان شعاع جغرافیایی کلان شهرها و نه با معیارهای انفکاک طبقه ای می توان حرکت اصیل جنبشی را درک کرد. تعارف نداریم، در عرصه انگیزشی به جای این که تکثیر شویم، شعاع دوایرمان تعمیم پیدا کند، به جای این که وسیع و تقویت شویم، کم شدیم، کوچک شدیم، محدود شدیم در اتاق های مجازی مان، در تعاریف و مفاهیم تحمیلی بر ذهنمان، در ذهنیت مغلوطمان. اقشار و طبقات فرودست به شکل ملموس کجای برنامه های ما قرار داشته اند؟
وی در پایان درباره حلقه خارج نشین مورد بحث نوشت: این نیروها در دوران اصلاحات یا در صدر لیبرال ها بودند یا تربیت یافته و باد شده آنها و از دل باندها و کانون ها و مافیاهای تشکیلاتی در کارگزاران و مشارکت و غیره بیرون آمدند. آنها تا پیش از انتخابات جز هجمه به موسوی کاری نداشتند.

.........................................
دفاع صریح نماینده اسرائیل در نشست حقوق بشر از موسوی و کروبی

سرویس سیاسی-
همزمان با برگزاری نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو، نماینده رژیم صهیونیستی به دفاع صریح از اقدامات ضد انقلابی سران فتنه پرداخت.
در نشست روز سه شنبه این شورا ابتدا نماینده کشورمان طی سخنانی نقض فاحش حقوق بشر در آمریکا، کانادا، سوئد، سوئیس و فرانسه را زیر سؤال برد و موارد ضد حقوق بشری این کشورها را برای حاضران قرائت کرد.
سپس نماینده سوریه با قرائت بیانیه ای به تمجید از وضعیت حقوق بشر در ایران پرداخت و شدیداً مخالفت کشورش را با تصویب هرگونه قطعنامه ای در این باره اعلام کرد.
در ادامه این نشست نوبت به نماینده رژیم صهیونیستی رسید که وی به حبس موسوی و کروبی اشاره کرد و خواستار مجازات ایران شد.
پس از اتمام قرائت بیانیه کشورها نوبت به سازمان های مردم نهاد رسید که با تلاش ان جی اوها، سه بیانیه توسط ان جی اوهای ایرانی قرائت شد که موضوعات آن عبارت بودند از نقض حقوق بشر در کانادا، محکومیت جنایات آمریکا در لیبی و بیانیه سوم به مسئله تحریم و نقض حقوق بشر که غیر مستقیم آمریکا را هدف قرار داده بود.
از نکات قابل توجه دیگر این نشست ناکامی حامیان غرب و رژیم صهیونیستی در زیر سؤال بردن وضعیت حقوق بشر در ایران بود. در این رابطه انجمن بهائیان و انجمنی اتریشی بر علیه ایران صحبت کردند. انجمن بهائیان به تکرار ادعاهای گذشته مبنی بر زندانی بودن سران بهائیان، تخریب قبرها و عدم حق تحصیلات عالی اشاره کردند که با توجه به ازدحام سالن در آن ساعت و اینکه در انتهای لیست بودند تقریباً توجهی به آنها نشد. انجمن اتریشی نیز تقریباً همان بیانیه رژیم صهیونیستی را قرائت کرد.
برآورد کارشناسان در ژنو این است که منافقین نیز در این نشست هیچ چهره جدیدی را علیه ایران نتوانسته اند جذب کنند و تمامی عناصر قدیمی و شناخته شده اند.
همچنین نمایشگاه عکسی درمیدان سازمان ملل برگزار گردید که موضوع آن کودکان قربانی جنگ در افغانستان است. با توجه به استمرار این نمایشگاه تا روز جمعه قطعاً فرصت برای تجمع ضد انقلاب در این میدان بسیار محدودتر خواهد شد.
.........................................
حیوونکی ! (گفت و شنود)

گفت: برخی از مدعیان اصلاحات که به آمریکا و اروپا گریخته و پناهنده شده اند از شرایط حقارت آمیز خود به شدت گلایه دارند و ابراز نگرانی می کنند.
گفتم: از قدیم و ندیم گفته اند که «لایق دیگ چغندر است» و این که؛ «خلایق، هرچه لایق».
گفت: یکی از آنها که به آمریکا پناهنده شده است چندین فحش آبدار نثار سران فتنه کرده و نوشته است «تصور نمی کردم در آمریکا به جای تقدیر، اینهمه تحقیر شوم.»
گفتم: در زمان طاغوت، شخصی که خیلی به آمریکا علاقه داشت با یکی از مستشاران آمریکایی طرح دوستی ریخت و بالاخره یک روز مهمان او شد و برای این که دقیقا آداب آمریکایی ها را تقلید کند سر میز غذا، کارهای مستشار آمریکایی را تکرار می کرد. مستشار آمریکایی ابتدا یک کاسه برداشت و مقداری شیر در آن ریخت و یارو هم همان کار را کرد. بعد آمریکایی چندتا بیسکویت درون کاسه شیر انداخت و او هم چنین کرد، بعد مستشار آمریکایی کاسه را روی زمین گذاشت و سگش را برای خوردن آن صدا زد! و یارو... حیوونکی بدجوری به جدول زده بود!
.......................................
مصلحی : وزارت اطلاعات بر پایگاه های منطقه ای موساد اشراف کافی دارد

وزیر اطلاعات یکی از مهم ترین دستاوردهای وزارتخانه متبوعش در سال 89 را اشراف کامل اطلاعاتی بر سرویس های جاسوسی غرب و رژیم صهیونیستی برشمرد.
حجت الاسلام حیدر مصلحی دیروز در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در سال 89 در جمع خبرنگاران به ارزیابی از عملکرد وزارتخانه متبوعش پرداخت و با برشمردن برخی از دستاوردهای این وزارتخانه گفت: برخی از سرویس های اطلاعاتی این ادعا را داشتند که توانسته اند موقعیت هایی را با همکاری برخی از مجموعه ها برای یکسری اقدامات پیدا کنند و مجموعه وزارت اطلاعات توانست این مجموعه ها را مورد شناسایی قرار دهد، در آنها نفوذ کند، بخصوص مجموعه موساد و سرویس های دیگر همراه آن که ادعای زیادی در این ارتباط داشتند، ولی وزارت اطلاعات توانست آنها را در یک موقعیت منکوب قرار دهد و حتی بر برخی از پایگاه های آنها و حتی بر پایگاه هایی که در اطراف کشور دارند، اشراف داشته باشند.
وزیر اطلاعات ادامه داد: موفقیت دیگری که کسب کردیم در فضای سایبری و شبکه های مجازی بود. البته من نمی توانم این موضوع را باز کنم. قطعا آمریکا متوجه می شود، ما چه می گوییم. آنها در شبکه های مجازی طراحی های سنگینی داشتند که نظام ما را با چالش مواجه کنند. الحمدالله سربازان گمنام امام زمان(عج) با کارهای اطلاعاتی که در شبکه مجازی داشتند توطئه های آنها را خنثی کردند و بعضا خود آنها به این موضوع اعتراف کردند. بعضی شبکه های ماهواره ای اعتراف کردند که چگونه ارتش سایبری ایران توانست اهداف آنها را خنثی کند.
وی به دیگر موفقیت این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: یکی از موفقیت های این وزارتخانه در بحث شبکه های هرمی بود که این شبکه ها یک تهدید جدی برای اقتصاد کشور و مسائل اجتماعی کشور است که بحمدالله با همکاری دستگاه های مختلف ما در ا ین جهت به موفقیت خوبی دست پیدا کردیم. مردم و خصوصا جوانان احساس نکنند که شبکه های هرمی شبکه های حرکت های داخلی هستند، بلکه پشت آنها سرویس ها و سرویس های اطلاعاتی خارج هستند. برای اینکه نظام را با چالش مواجه کنند.
مصلحی گفت: اینها نمونه ای از موفقیت های وزارت اطلاعات در سال 89 بود.
وزیر اطلاعات همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براین که آیا هدفی بوده که در سال 89 درصدد تحقق آن بوده اید، ولی نتوانسته اید آن را محقق کنید و در سال 90 پیگیر آن خواهید شد؟ گفت: مواردی بوده است و برخی از پروژه هایی بوده است که به دلیل این که با چالش ها و موارد دیگری مواجه شده بودیم در اجرای آنها تاخیر شده و در سال آینده آنها را پیگیری می کنیم، ولی این موارد محوری نبودند.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا در روز گذشته با توجه به اطلاعیه هایی که برخی از گروه های اپوزیسیون برای حضور در خیابان ها و ایجاد اغتشاش داده بودند، اتفاقی افتاد یا نه؟ گفت: جهت اطلاع عرض می کنم که هیچ استقبالی از این مجموعه ها صورت نگرفت. در شبکه های مجازی سرمایه گذاری فراوانی و عربده کشی در این ارتباط کرده بودند که بحمدالله استقبال نشد. مردم نیز برنامه چهارشنبه سوری را که به هر حال سنتی در بین مردم است، داشتند، ولی اتفاق خاصی نیفتاد.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats