سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
اپوزیسیون ورشکسته
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:21 صبح

رفتار رقت انگیز اپوزیسیون ورشکسته (خبر ویژه)

طرفداران «مجازی» فتنه سبز افتضاح دیگری در فضای جهانی اینترنت به بار آوردند.
این طیف فعال در شبکه عنکبوت پیش از این در پی پیش افتادن رکورد فروش فیلم «اخراجی های 3» از فیلم ضعیف و مغرضانه «جدایی نادر از سیمین»، مردم را دعوت به تحریم تماشای اخراجی های 3 کردند که از قضا مزید بر علت در استقبال شد. پس از آن همین جریان به همراه یک شبکه مافیایی سعی کردند با کپی و فروش سی دی های غیرمجاز اخراجی های3، از حضور مردم در سینما و تماشای این فیلم جلوگیری کنند. آنها همچنین با انتشار غیرقانونی فیلم در شبکه اینترنت باز هم کوشیدند رکورد فروش را متوقف کنند که بی نتیجه ماند.
اما آخرین سیاه بازی این جریان ، افتضاحی است که شماری از همکاران سایت ضد انقلاب بالاترین در امتیاز دادن و «داغ» کردن فیلم رقیب اخراجی ها در یک سایت جهانی فیلم به بار آورده اند به نحوی که مراجعان غیرایرانی سایت IMDB را به اعتراض واداشته است.
یکی از همین به اصطلاح سبزها با انتقاد از رکوردسازی های دروغین رفقا می نویسد: «لطفاً بدون تعصب این مطلب را بخوانید. اتفاق دردناکی افتاده است. حتما در جریان رقابت جنجالی دو فیلم «اخراجی های3» و «جدایی نادر از سیمین» هستید. و حتما می دانید که جنبش سبز شدیدا در تکاپو بود تا با تبلیغ گسترده رکورد فروش تازه ای برای «جدایی نادر از سیمین» ثبت کند. مشکل از آنجا شروع شد که دوستان جبهه سبز (شامل اینجانب) با مراجعه و ثبت نام در یکی از معتبرترین سایت های مرجع در زمینه فیلم (سایت IMDB) امتیاز بالایی رو به این فیلم دادند و این هجوم بی سابقه باعث شد در یک چشم بر هم زدن این فیلم آثار بزرگی چون پدرخوانده را نیز پشت سر بگذارد و برترین فیلم تاریخ سینما شود!!! خلاصه این حرکت کاملا عجیب که فقط از مبتکرانی مثل ما برمیاد، باعث شد که سروصدای مشتاقان فیلم در خارج درآمده و اعتراض کنند.»
وی آنگاه متن یکی از همین اعتراض های خارجی را منتشر کرد که در آن آمده است: شما خیلی رقت انگیز هستید. اگر می خواهید هنرتان را با این کار ثابت کنید بفرمایید آقای تحصیل کرده! اما لحظه ای درنگ کنید! این خریت است! شما [...]های مضحک واقعا فکر می کنید فیلم جدایی نادر از سیمین، فیلمی است که در ژانر درام بالاتر از فیلم «پدرخوانده» و هزاران فیلم دیگر قرار بگیرد؟ چرا این وبسایتی را که تا بحال کم و بیش براساس واقع گرایی افراد از سراسر دنیا پیش رفته است و نه از روی احساس و بی منطقی و بی عقلی، با بی اعتباری خودتان بی اعتبار می کنید؟ چرا نمی توانید شرافتمندانه رفتار کنید؟

کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats