سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
حمله به اسرائیل
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:11 عصر

شین بت: حمله سایبری ایران به درهای اسرائیل رسیده است (خبر ویژه)

رئیس یک سازمان امنیت داخلی اسرائیل (شین بت) اعلام کرد این رژیم هدف حملات سایبری گسترده قرار گرفته است.
یووال دیسکین گفته است صنایع کلیدی ما هدف حملات سایبری بیگانگان قرار گرفته است. میترا فرهمند خبرنگار رادیو فردا در فلسطین اشغالی درباره این اظهارات گزارش داد: «برای نخستین بار در دوره ای که از «نبرد سایبری» میان دو دشمن سرسخت خاورمیانه؛ اسرائیل و ایران سخن می رود، یک مقام ارشد امنیتی اسرائیل اعتراف کرده است که صنایع کلیدی کشورش هدف تلاش هایی در راستای حمله سایبری بیگانگان بوده است.
هرچند آقای دیسکین اشاره ای به نام عواملی که درصدد حمله سایبری به صنایع اسرائیل بوده اند،نکرده است اما ارزیابی ها می گوید که ممکن است سخن از اقدام تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران باشد. ایران شهریور سال گذشته از حمله ویروس رایانه ای استاکس نت خبر داد اما تاکید کرد که به خوبی با این حمله بیش از آن که حالت مخرب به خود بگیرد مقابله کرده است.»
این خبرنگار صهیونیست تصریح کرد: در 2 سال اخیر همواره توجهات به حملات ویروس رایانه ای به تاسیسات ایران معطوف بوده اما تا به حال هیچ مقام اسرائیلی از این امر که این کشور نیز مورد حمله متقابل بوده است، سخنی مطرح نکرده بود. اکنون آقای دیسکین، رئیس شین بت از وجود پاره ای تلاش ها و رد پاها جهت تلاش در حمله سایبری به تاسیسات کلیدی اسرائیل سخن گفته و تاکید کرده که نیاز به تقویت توان مقابله با چنین تلاش هایی، جدی است زیرا روز به روز بر دامنه آن افزوده خواهد شد، و به گفته او، «خطر به آستانه در رسیده است.»
این گزارش می افزاید: «پیش از این ژنرال عاموس یادلین تاکید کرده بود که دکترین راهبردی اسرائیل بر اصل وارد کردن ضربه پیشاپیش و بازدارنده در عمق خاک دشمن استوار است تا خطر هرچه بیشتر از اسرائیل دور شود. افزایش توان سایبری در خاورمیانه تنها مختص اسرائیل نیست و سپاه پاسداران ایران نیز در سال های اخیر واحد نبرد سایبری خود را گسترش داده است.»

کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats