سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
تو دهنی بزرگ
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:6 صبح

سومین تو دهنی بزرگ به فتنه گران این بار از طرف دانشجویان (خبر ویژه)

جریان سازمان دهنده فتنه در خارج کشور سومین تو دهنی بزرگ طی سه ماه گذشته را- این بار از دانشجویان و دانشگاهیان- دریافت کرد.
شبکه رسانه ای عنکبوت با همکاری نقابداران شورای هماهنگی راه سبز طی چند هفته اخیر تلاش گسترده ای را به کار بست تا پروژه تجمع و تحصن را به دانشگاه بکشاند. آنها 25 اردیبهشت را زمان اجرای این پروژه اعلام کردند و نام برخی تشکل های جمع منتسب به 40 دانشگاه را نیز به عنوان همراه شورای هماهنگی در این سناریو منتشر کردند. همچنین عده ای از اعضای فراری ادوار تحکیم نیز از دوستان خود در داخل دعوت کردند تا به اجرای پروژه یاری رسانند.
این تحریک به اغتشاش، پس از شکست دو سناریوی قبلی مبنی بر 1-تظاهرات خیابانی عمومی (به بهانه حمایت از انقلابهای منطقه و سپس قطع ارتباطات موسوی و کروبی) و 2- دعوت به ایجاد اغتشاش و اعتصاب در روز کارگر (11اردیبهشت)، صورت گرفت اما فتنه گران در گام سوم نیز با ناکامی مطلق مواجه شدند تا بار دیگر وزن واقعی این جریان (این بار در دانشگاه) معلوم شود.
هرچند که شبکه ها و سایت هایی نظیر بالاترین، جرس، رادیو فردا، کلمه، بی بی سی، صدای آمریکا، رادیو زمانه، روزنت، گویانیوز و دهها رسانه همسو، در تبلیغات پرحجم مذکور مشارکت داشتند اما مراجعه به صفحات همین رسانه ها در روز 25 و 26 اردیبهشت به وضوح نشان می دهد که آنها تصمیم گرفته اند عدم استقبال مطلق دانشجویان از این حرکت فریبکارانه را سانسور کرده و ماجرا را به سکوت برگزار نمایند. این در حالی است که معمولا تحرکات تبلیغاتی پرحجم و وعده دادن های آن چنانی در اذهان می ماند و عدم وقوع مکرر آن در بازه زمانی یک سال گذشته به وضوح حیثیت شبه رسانه های مذکور را به چالش می کشد.
این رسانه ها به همراه محافلی چون شورای هماهنگی در فضایی دو سر بن بست قرار گرفته اند. از یک سو اگر تحرکی به خرج نمی دهند، متهم به بی کفایتی از سوی نهادهای سیاستگذار و بودجه پرداز مافوق در آمریکا و اروپا می شوند و هزینه تراشی آنها ذاتا با سؤال مواجه می شود. اما وقتی در اثر همین فشار روانی از بالا، دست به کارهایی می زنند که ضرورت وجودی خود را توجیه کنند و در عمل هیچ اتفاقی نمی افتد، وضعیت بغرنج تری را پیش روی خود می بینند و این پرسش جدی تر که؛ شما بی عرضه های حیف نان به چه دردی می خورید؟!

کیهان

 



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats