سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
اشغالگران بحرین
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:54 صبح

اشغالگران بحرین الجزیره را چیزخور کردند (خبر ویژه)

مدیریت شبکه الجزیره به درخواست مقامات عربستان سعودی پوشش رسانه ای انقلاب های مردمی در بحرین و یمن را متوقف کرده است.
گزارش منابع مطلع حاکی است به دنبال زد و بند مدیریت شبکه قطری الجزیره با مقامات سعودی، به ویژه موضوع بحرین و اشغال این کشور توسط عربستان، از اخبار و گزارش های بخش انگلیسی الجزیره مطلقاً حذف شده و در بخش عربی نیز انقلاب مردم بحرین، با وجود سرکوب گری گسترده، به طور کمرنگ و حاشیه ای مورد اشاره قرار می گیرد. در مقابل، الجزیره به سفارش رژیم سعودی و مقامات آمریکایی، می کوشد ضمن زوم کردن بر پروژه سه جانبه آمریکایی- صهیونیستی و سعودی در قبال سوریه، به بزرگ نمایی نقش کمرنگ اپوزیسیون تحت الحمایه خارجی که اقلیتی مجموعاً چند هزار نفره از جمعیت 22 میلیونی سوریه را همراه خود کرده، بپردازد.
شبکه الجزیره در آغاز انقلاب های عربی در تونس و مصر به انتشار گزارش هایی از این تحولات پرداخت اما در پی سرایت انقلاب ها به شبه جزیره عرب در جنوب خلیج فارس و وحشت گسترده آمریکا و عربستان، خط مشی الجزیره نیز به نفع دیکتاتورها و علیه ملت ها تغییر کرد. به اعتبار این تغییر فاز هم بود که چندی پیش وزیر خارجه آمریکا به تجلیل ویژه و بی سابقه از عملکرد الجزیره پرداخت.
عقبگرد شبکه الجزیره در حالی است که پیش از این شبکه سعودی العربیه به اعتبار همسویی گسترده با صهیونیست ها در تحولات منطقه ای، از چشم ملت های منطقه افتاده و فاقد کمترین استقبال و اثرگذاری شده است.

کیهان

 



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats