سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
کمک از اصلاح طلبان
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 4:25 عصر

بازگشت به اصل! (خبر ویژه)

سردبیر «هفت صبح آن لاین» (روزنامه وابسته به جریان انحرافی) از اصلاح طلبان خواست تا دوستان مشایی را که تحت فشار قرار دارند تنها نگذارند!
به گزارش «آفتاب»، وی گفت:طی روزهای گذشته فشار شدیدی از جانب اقتدارگرایان برای دستگیری و بازداشت مهندس مشایی وارد شده و تلاش می شود با دستگیری دوستان نزدیک مهندس زمینه چینی برای دستگیری مهندس صورت گیرد. ما و سایر اصولگرایان پیشرو [!؟] به راهی که انتخاب کرده ایم اعتقاد داریم و از قبل پیش بینی هزینه های احتمالی را کرده ایم و برای آنها برنامه داریم[!] وی افزود: با شناختی که از مهندس مشایی داریم می دانیم ایشان نیز در مقابل این تهدیدها کوتاه نخواهند آمد. اما انتظار ما در این مقطع حساس از تمامی اصلاح طلبان واقعی این است که اصولگرایان پیشرو را که هم اینک در خط مقدم ایستادگی بر اصول و اصلاحات ایستاده اند، تنها نگذارند.
یادآور می شود روزنامه هفت صبح توسط شماری از همکاران نشریات زنجیره ای منتشر می شود. دعوت از اصلاح طلبان برای تنها نگذاشتن برخی عناصر وابسته به جریان انحرافی است در حالی که جریان یاد شده به هنگام برخورد نظام با دست اندرکاران فتنه و حتی محدود کردن موسوی و کروبی، ترجیح دادند ماجرا را به سکوت واگذار کرده و تنها از این افراد برای مقاصد خود خرج کنند نه اینکه خود هزینه آنان شوند.

کیهان

 



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats