سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
افشای نفاق
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 4:38 صبح

دکتر جلیلی: شهید دیالمه در سال 60 نفاق موسوی و رهنورد را افشا کرد

نخستین همایش ملی شهدای بصیرت و یادواره شهید عبدالحمید دیالمه با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین در روز دوشنبه برگزار شد.
شهید عبدالحمید دیالمه نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی بود که از تریبون مجلس افشاگری های زیادی را درخصوص چهره واقعی بنی صدر و میرحسین موسوی انجام داد که نهایتاً در سال 1360 در حادثه بمب گذاری حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.
دکتر سعیدجلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان طی سخنانی در این همایش به ذکر خاطراتی از شهید دیالمه پرداخت و اظهار داشت: شهید دیالمه به اسلام ناب باور داشت و این باور به خوبی در تمام رفتار و سخنان ایشان بود و معتقد بود حیات واقعی در اسلام است، بر همین اساس کوچک ترین انحرافی را تحمل نمی کرد و هیچ تسامح و تساهلی نداشت.
به گزارش مهر، جلیلی با بیان اینکه زهرا رهنورد به عنوان یکی از عاملان فتنه اخیر در اوایل انقلاب در سخنرانی در یکی از دانشگاههای مشهد یکی از خطبه های نهج البلاغه را انکار کرد اظهار داشت: شهید دیالمه با باور به اندیشه دینی به سرعت در همان دانشگاه جلسه ای را برگزار کرد و به خوبی آن خطبه نهج البلاغه را تبیین کرد و این سخنان به گونه ای بود که تاکنون نیز تحلیل جامعی مانند سخنان شهید دیالمه مشاهده نشده است.
جلیلی ادامه داد: شهید دیالمه برای خود در تبیین اندیشه های اسلام ناب رسالتی احساس می کرد و تلاش می کرد مفاهیم با اندیشه اسلام ناب توافق داشته باشد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه در اوایل انقلاب موضوع نفاق در شکل ها و ادعاهای مختلفی بروز پیدا می کرد، افزود: شاهد بودیم بسیاری از سخنان و حرف های شهید دیالمه در مورد نفاق برخی شخصیت ها همانند میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و بنی صدر بعدها و در فتنه 88 افشا شد و آنها نفاق واقعی خود را نشان دادند.
وی با بیان اینکه مشخص شد سخنان شهید دیالمه درخصوص بنی صدر، میرحسین موسوی و رهنورد براساس پیش گویی نبود، افزود: این سخنان براساس شاخص های اسلام ناب بود و ایشان این شجاعت را داشت که با صراحت این موضوعات را بیان کند و جسارت هایش این بود که اجازه نمی داد ابتکار عمل به سمت دشمن باشد.
جلیلی تاکید کرد: شهید دیالمه در نقد اندیشه منافقین جدی بود و جلسات نقد و تحلیل بسیاری درخصوص سخنان سرکرده منافقین برگزار می کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه سخنان رهبری درخصوص بصیرت و جنگ نرم مصداق کامل شخصیت شهید دیالمه است، افزود: باید به حق شهید دیالمه را سردار جنگ نرم و بصیرت نامید.
وی ادامه داد: اگر 30 سال پیش منافقین اعلام جنگ مسلحانه کرده اند و خود را از دایره انقلاب جدا کردند این موضوع حاصل تلاش سرداران جنگ نرم در افشای چهره و نفاق آنها بود و افشای جریانات انحرافی حاصل تلاش شهدایی مانند عبدالحمید دیالمه بود.
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: امروز با جنگ نرم در مقیاس های بزرگتری مواجه هستیم و نه تنها رسالت ما کمتر نشده بلکه این رسالت به حد اعلای خود رسیده است و ما باید براساس الگوهایی همانند شهید دیالمه حرکت کنیم.
جلیلی تاکید کرد: معتقدم باید کرسی های آزاداندیشی در چارچوب اندیشه های اسلام ناب برگزار شود و افراد بتوانند با برگزاری مناظره به ترویج بیشتر اسلام ناب کمک کنند.
وی در پایان تاکید کرد: باید شخصیت هایی مانند شهید دیالمه را تکثیر کنیم تا در دوره ای که دشمنی ها بر علیه کشورمان زیاد است بتوانیم وظیفه خود را انجام دهیم.
دیالمه از جنس شهدای
راه مبارزه با نفاق
در همین حال، رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این همایش شهید دیالمه را از جنس شهدای راه مبارزه با نفاق دانست.
سردار محمدرضا نقدی گفت: ما 17 هزار و 160شهید مظلوم در راه مبارزه با نفاق داده ایم، شهدایی که در سخت ترین شرایط و پیچیده ترین اوضاع با اهدای جان خود امنیت ملت ما را تضمین کردند و امروز استقلال، آزادی و شرافت عظیمی را که داریم مدیون خون مطهر این شهدای مظلوم است.
وی خاطر نشان کرد: وقتی درخشش حقیقت به اوج خود می رسد و دیگر جایی برای انکار باقی نمی ماند شیطان در لباس نفاق درمی آید و به دلیل اینکه قدرت مقابله با حق را ندارد خود را در صف حق جا می زند و در این شرایط شناخت حق از باطل مشکل می شود.
نقدی تصریح کرد: خیلی از افراد در شرایطی که حق واضح و آشکار است، حاضر هستند به میدان بیایند و جان خود را فدا کنند اما همین افراد در شرایطی که شناخت حق از باطل مشکل می شود دچار تردید و سردرگمی می شوند و آمادگی لازم را برای حضور در صحنه ندارند.
وی با اشاره به بزرگترین قربانی جریان حق در طول تاریخ گفت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان قربانی می شوند تا در چنین شرایط تیره و تاری که شناخت حق سخت است حقیقت را برای همیشه جاودان کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ایستادن در مقابل منحرفانی که موفق شدند با فریب و دغل اکثریت را بفریبند از جنس ایستادن حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مقابل ابن زیاد است.
گفتنی است؛ در این همایش که در محل مجلس قدیم برگزار شد با حضور جلیلی و نقدی از خانواده شهید عبدالحمید دیالمه با اهدای تندیس و لوح یادبود تجلیل شد.

منبع: روزنامه کیهان

 



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats