سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
فسیل زنده
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:28 صبح

در همایش بسیج جامعه پزشکی مطرح شد
شریعتمداری: سرویس های اطلاعاتی غرب موسوی، خاتمی و کروبی را «فسیل زنده» می دانند

دشمن از مهره های سوخته بلافاصله در فتنه بعدی استفاده نمی کند بنابراین، ضمن آن که باید به واکاوی فتنه 88 ادامه داد و خیانت و جنایت سران و عوامل فتنه را برای درس آموزی و عبرت گیری نسل های بعدی بازگو کرد، ولی نباید از فتنه های بعدی با حضور و بازیگری «میانجی»های دیگر غافل بود.
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در پنجمین همایش اعضای شوراهای بسیج جامعه پزشکی کشور که روز پنج شنبه در تالار ابن سینای دانشکده پزشکی دانشگاه تهران برپا شده بود گفت؛ داستان پر ماجرای ما از آنجا آغاز شد که اسلام ناب محمدی(ص) با نگاه ملکوتی حضرت امام(ره) و همت و ایثار مردم از عرصه تئوری خارج شده و بر کرسی حاکمیت نشست. در پی این واقعه عظیم، نظام اسلامی به علت ظلم ستیز بودن آن با نظام سلطه بین الملل رودرروی هم قرار گرفتند و از آنجا که اسلام برای عبور از مرزهای جغرافیایی به ویزا نیازی ندارد، امروزه در اردوگاهی به وسعت تمامی جهان اسلام در مقابل تمامی دنیای استکبار ایستاده است بنابراین نباید انتظار داشته باشید که نظام سلطه بین الملل از ستیزه جویی با جمهوری اسلامی ایران دست بردارد و به قول حضرت امیر علیه السلام نباید بخوابیم که دشمن بیدار است.
مدیر مسئول کیهان با اشاره به فهرستی از کینه توزی های بی وقفه آمریکا و متحدانش طی 32 سال گذشته گفت؛ دشمن در پی ناامیدی از کاربرد عملیات نظامی به فتنه انگیزی داخلی و جنگ نرم روی آورده است که فتنه 88 بارزترین و بزرگترین نمونه آن بوده است. در فتنه 88 تمامی دشمنان بیرونی و داخلی جمهوری اسلامی ایران نظیر مدعیان اصلاحات، بهایی ها، منافقین، مارکسیست ها، کلان سرمایه داران، سلطنت طلب ها، مفسدان اخلاقی، گروههای تروریستی عبدالمالک ریگی، کومه له، حزب دموکرات کردستان تحت مدیریت سرویس های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل به میدان آمدند و از ایستادگی توأم با بصیرت مردم به سختی شکست خوردند. شریعتمداری گفت؛ فقط با یک نیم نگاه به فتنه 88 به آسانی می توان دید که مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) اصلی ترین هدف فتنه گران بوده است، چرا که اسلام ناب اصلی ترین کانون اقتدار نظام نیز هست. وی با اشاره به اعتراف «ریچارد هاس» رئیس شورای روابط خارجی آمریکا گفت؛ فتنه 88 از سال ها قبل برنامه ر یزی شده و با همکاری مشترک سران فتنه و افرادی نظیر جرج سوروس، جین شارپ، ریچارد رورتی، جان کین، مایکل لدین، کنت تیمرمن و تحت نظارت و مدیریت مستقیم سرویس های اطلاعاتی موساد، سیا و MI6 در پروژه ای با عنوان «مهندسی معکوس فوکویاما» طراحی شده و به صحنه آمده بود. مدیر مسئول کیهان با اشاره به ملاقات مستقیم برخی از سران و عوامل فتنه با مدیران بیرونی آن نظیر دو ملاقات خاتمی با جرج سوروس صهیونیست، گفت؛ در پروژه مهندسی معکوس فوکویاما، آمده بود که آغاز و فراگیری انقلاب اسلامی از کانون ولایت فقیه بوده است بنابراین برای مقابله با آن نیز باید «ولایت فقیه» و شخص ولی فقیه هدف نهایی باشد. و افزود؛ این پروژه با دقت طراحی شده بود ولی در مواجهه با مدیریت الهی رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم، به شکست انجامید. شریعتمداری در توضیح این نکته گفت؛ اسلام و کتاب خدا به تنهایی کافی نیست و همانگونه که رسول اکرم(ص) فرمودند و حضرت امام نیز در صدر وصیت نامه سیاسی و الهی خویش به آن اشاره کرده اند، به پیوند با «عترت» نیاز دارد و تنها در این حالت است که به هنگام رویارویی با «حوادث واقعه» می توان «نقشه راه» را از کتاب خدا استنباط کرده و به مقابله با فتنه ها و ترفندهای دشمنان رفت. بنابراین، باید به «فوکویاما»، «جرج سوروس» و «ریچارد رورتی» حق داد که ولایت فقیه را اصلی ترین کانون قدرت نظام اسلامی دانسته و فلش حمله نهایی خود را متوجه این نقطه کنند و در جریان فتنه دیدیم که چنین کردند. مدیر مسئول کیهان گفت؛ از این پس نیز، همین نقطه آماج فتنه های احتمالی دیگر خواهد بود.
شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود گفت؛ سران فتنه می گویند، اگر به قول شما فتنه 88 مرده است چرا پشت سر مرده حرف می زنید؟ که باید گفت؛ اولاً؛ مگر جنایتکاران عاشورا هم نمرده اند ولی یادآوری جنایات آنان درس آموز و عبرت انگیز است. ثانیاً؛ سران و عوامل فتنه بدون کمترین تردیدی مرده اند و سخن ما درباره مدیران بیرونی فتنه یعنی آمریکا، اسرائیل و انگلیس است که به یقین دست از فتنه انگیزی نخواهند کشید. مدیر مسئول کیهان در توضیح این نکته گفت؛ سرویس های اطلاعاتی مأموران از کار افتاده و بی مصرف خود را به دو گروه تقسیم می کنند. «مهره سوخته» و «فسیل زنده». مهره سوخته به مأمورانی گفته می شود که ماموریت آنها جاسوسی و یا خرابکاری در کشور حریف بوده است. این عده از ماموران دشمن بعد از شناسایی دیگر قابل استفاده نیستند و سرویس ماموریت دهنده تلاش می کند آنها را در مبادلات سیاسی و دوجانبه پس بگیرد و یا وابستگی آنان به خود را انکار کند. به این گروه از ماموران «مهره سوخته» می گویند. و اما گروه دیگر، مامورانی هستند که ماموریت آنها نفوذ در ساختار حکومتی و مسئولیت های کلیدی کشور حریف بوده است. مانند موسوی، خاتمی و کروبی. این دسته از ماموران نیز بعد از شناسایی، به مهره بی مصرف تبدیل شده و قابل استفاده نیستند ولی سرویس اطلاعاتی ماموریت دهنده اگرچه می داند تاریخ مصرف این مهره ها تمام شده است ولی از حمایت آنها دست نمی کشد چرا که اگر حمایت خود را از آنها متوقف کند، سایر مامورانی که در آن کشور یا کشورهای دیگر دارد، با ناامیدی روبرو شده و از ادامه ماموریت خود به هراس می افتند. مثلا شاه مخلوع و فراری برای آمریکا چه سودی داشت که حاضر شد تسخیر سفارت خود در ایران را تحمل کند ولی شاه را تحویل ندهد؟ پاسخ روشن است. برای آن که آمریکا مهره های دیگری نظیر ملک حسین اردنی، انور سادات، پادشاه عربستان و... نیز در منطقه داشت که با قطع حمایت آمریکا از شاه فراری، آنها نیز در ادامه ماموریت خود با ناامیدی و سرخوردگی روبرو می شدند. شریعتمداری گفت؛ سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی به این گروه از ماموران بی خاصیت شده و از کارافتاده خود «فسیل زنده» می گویند. فسیل برای آن که مرده اند و کاری از دستشان برنمی آید و «زنده» به خاطر آن که مجبورند از آنها حمایت کنند.
مدیر مسئول کیهان در ادامه گفت؛ دشمن بلافاصله از مهره های سوخته و یا فسیل های زنده در فتنه بعدی استفاده نمی کند، بلکه در پی شکار «میانجی» های دیگر است و اظهار داشت؛ امروزه در عصر انفجار اطلاعات، کشف نقشه راه دشمن چندان دشوار نیست و افزود؛ با کشف نقشه راه دشمن و مقایسه مواضع و عملکرد شخصیت ها و جریانات سیاسی با آن، می توان جریاناتی را که در میدان دشمن بازی می کنند، به آسانی شناخت. وی به عنوان مثال از پیش بینی مرحله به مرحله فتنه 88 در کیهان یاد کرد و گفت؛ ما که غیب گو نبوده و نیستیم ولی در مقایسه میان مواضع و هویت فتنه گران با نقشه راه اعلام شده دشمن برای کودتاهای مخملی به وضوح می دیدیم که سران و عوامل فتنه دقیقا از این فرمول دیکته شده پیروی می کنند. به همین علت وقتی خاتمی اعلام کاندیداتوری کرد، نوشتیم که او نامزد اصلی نیست و یا پیشاپیش از تشکیل «کمیته» یا گروهی تحت عنوان «صیانت از آراء» خبر دادیم. به انتخاب یک رنگ اشاره کردیم و چند روز قبل از انتخابات خبر وقوع آشوب های خیابانی را تیتر اول روزنامه کیهان کردیم. شریعتمداری گفت؛ امروز هم با اندکی دقت در مواضع شخصیت ها و جریانات سیاسی و مقایسه آن با اهداف اعلام شده بیگانگان می توان جای پاهای احتمالی دشمن را کشف کرد. مدیر مسئول کیهان در بخش دیگری از سخنان خود مدیریت جریان انحرافی و فتنه 88 را مشترک دانست و درباره جریان انحرافی گفت؛ این جریان حقیرتر از آن است که در قد و قواره مقابله با نظام ظاهر شود ولی از آنجا که در کانون قدرت نفوذ کرده است و عمر خود را هم رو به پایان می بیند، دست به ساختارشکنی های پی درپی و عجولانه می زند. وی نقش جریان انحرافی را ایجاد جای پا برای دشمن دانست و افزود؛ طرح مباحثی نظیر جن و جادوگری از سوی جریان یاد شده برای رد گم کردن و کور کردن پی گیری های اطلاعاتی است که خوشبختانه موثر نبوده است.

 

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats