سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
در پی ولـــیّ
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:25 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

امام حسین علیه السلام یعنی ولیّ خدا .

ولایت یعنی پیروی از ولیّ خدا و دوست داشتن هر آنچه او دوست داشت و دشمنی با هر آنچه او دشمن می داشت.حال می خواهد دوست او دشمن ما باشد یا اینکه دشمن او دوست و از نزدیکان ما باشد.

ولی امروز خیلی می شنویم کسانی دم از رابطه و دوستی با دشمنان ایران اسلامی می زنند. دشمنانی که اگر کمی تحقیق و تفحص کنیم به وضوح می بینیم همان دشمنان اسلام و قرآن و ولایت و مهم تر دشمن ولیّ ولایتی ها هستند.  معلوم نیست این عده ناچیز چگونه در اینخصوص حرف زده و مطلب می نویسند.  ایران اسلامی در وضعیت حکومت امام حسن علیه السلام نیست که مجبور به صلح با معاویة بن ابوسفیان شد که اگر آن امام مظلوم و سردار تنها خیانت یاران و نزدیکان را نمی دید هرگز تن به این صلح نمی داد. امروز ایران در جایگاهی ست که هر ابرقدرتی بخواهد پای در این منطقه بگذارد زیر چشمی ایران را در نظر دارد تا گرفتار نشود. شاید با تحریم و دسیسه  فتنه گران اقتصادی کمی گرانی در این بلاد اسلامی بیشتر شده که نسبت به سایر نقاط جهان بسیار کمتر است؛ اما از نظر سیاسی و قدرت تأثیر گذاری دیگر هیچ قدرتی نمی تواند از کنار ایران با بی اعتنائی بگذرد.

با این حال معلوم نیست عاشقان غرب و آمریکا چگونه بدنبال دشمنان دین و ولایت می روند که اگر قرآن را خوب خوانده باشند نه فقط برای ختم و اموات ، خواهند فهمید که خداوند حکیم فرموده:

 لَا یتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ وَمَنْ یفْعَلْ ذَلِکَ فَلَیسَ مِنَ اللَّهِ فِی شَیءٍ إِلَّا أَنْ تَتَّقُوا مِنْهُمْ تُقَاةً وَیحَذِّرُکُمُ اللَّهُ نَفْسَهُ وَإِلَى اللَّهِ الْمَصِیرُ(آل عمران/28)
افراد باایمان نباید به جای مؤمنان، کافران را دوست و سرپرست خود انتخاب کنند؛ و هر کس چنین کند، هیچ رابطه‌ای با خدا ندارد (و پیوند او بکلی از خدا گسسته می‌شود)؛ مگر اینکه از آنها بپرهیزید  . خداوند شما را از (نافرمانی) خود، برحذر می‌دارد؛ و بازگشت (شما) به سوی خداست.

 إِنَّمَا ذَلِکُمُ الشَّیطَانُ یخَوِّفُ أَوْلِیاءَهُ فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ(آل عمران/175)
این فقط شیطان است که پیروان خود را (با سخنان و شایعات بی‌اساس،) می‌ترساند. از آنها نترسید! و تنها از من بترسید اگر ایمان دارید!

وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِأَعْدَائِکُمْ وَکَفَى بِاللَّهِ وَلِیا وَکَفَى بِاللَّهِ نَصِیرًا(النساء/45)
خدا به دشمنان شما آگاهتر است؛ (ولی آنها زیانی به شما نمی‌رسانند.) و کافی است که خدا ولی شما باشد؛ و کافی است که خدا یاور شما باشد.

و خیلی آیات دیگر که حجت را بر همه تمام می کند. اگر این عده اعتقاد دارند آیات قرآن برای امروز نیست ، نه کسی با آنها بحثی دارد و نه آنها حق دارند در حکومت اسلامی اظهار نظر کنند؛ و اگر به این کتاب آسمانی اعتقاد دارند پس یقین کنند و پشت سر ولیّ و نائب ولی عصر عجل الله قدم بردارند و هیچ ترس و اندوهی بدل راه ندهند که خداوند پیروزی حق بر باطل را تضمین کرده.

حضرت بقیة الله در صحرای کربلای امروز منتظر است، تا عصر عاشورائی دگر بپا نشد باید رفت.

و هرگز نخواهد آمد عصر عاشورای دگر که صاحب ما تنها شود.



کلمات کلیدی : ولایت
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats