سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
تمرین ولایتمداری
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:57 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

آنکس که امام زمان خود را شناخت حتماً دستورات او را نیز خواهد شناخت و تابع محض امام خود خواهد شد.

اما اطاعت از امام زمان و دم زدن از اینکه ما منتظر آن حضرت هستیم تنها در شعار و سخنرانی و تبلیغات نیست که در عمل می باشد.

امروز امام زمان عجل الله در پس پرده می باشد و به دستور آن حضرت باید به فقیه مراجعه کرد و مسلماً این مراجعه کردن تنها برای پرسیدن احکام نماز و روزه و غسل نیست ، بلکه باید بعنوان جانشین امام زمان و نائب عام امام از او اطاعت کرد و کسی که در مرحله اطاعت از نائب امام زمان مانده چگونه دم از حضرت مهدی علیه السلام و مهدویت و عدل و عدالت خواهد زد.  مگر بدون طی دوره متوسطه تحصیلی کسی می تواند وارد دانشگاه شود تا کسی به خیال خود بتواند بی نیاز از نائب امام خود طی طریق کرده و به صاحب اصلی برسد.

پس آنانکه تاب تحمل دستورات و فرمایشات ولی فقیه زمان را ندارند سخت در اشتباه اند که منتظر ظهور حضرت بقیة الله هستند و جزو یاران آن امام بزرگوار خواهند شد.

امروز ولی فقیه بجز مسائل مصلحتی و حیاتی نظام اسلامی دخالتی در امور نمی کنند و با اینحال عده ای از پس همین اندک فرمایشات و فرامین ولی فقیه خود برنمی آیند ، فردا که امام زمان ما ظهور کند حکمی جز حکم او و حرکتی جز به فرمان او و قانونی جز قانون او که قانون خدا و قرآن هست نخواهد بود و کسی به میل  خود نخواهد توانست عمل کند. 

واجب است آن عده از مسئولین و نخبگان که هنوز به شناخت واقعی ولایت و ولیّ خدا دست نیافته اند کمی به خود آیند و تمرین ولایتمداری کنند که فردا که خورشید بر آمد دیــــر است .



کلمات کلیدی : ولایت
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats