سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
جاذبه و دافعه ایران
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:22 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرگزاری فارس خبری مبنی بر احتمال سفر رئیس جمهور به ترکیه برای شرکت در مرام « عرس » آورده که اگر اینگونه شود دلها آزرده خواهد شد.  اگر این مراسم برای مولانا باشد باید دید حرف مولانا چه بود.   حرف از خدا و عاشقی زد و دشمنی با ناحق.

ترکیه چندی ست آلت دست شیاطین و شیطان بزرگ شده و خون مردم بی گناه سوریه را برای خشنودی اربابان خود فرش زمین کرده و هر روز بر جنایات خود بیشتر از دیروز می افزاید و بر کرده خود افتخار هم می کند.  گیریم که مجبور باشیم برای اقتصاد رابطه اقتصادی داشته باشیم ، اما سیاست ما همان سیاست حضرت امام خمینی ره و امام خامنه ای می باشد که زیر بار هیچ زور و ظلمی نخواهیم رفت و مشوق هیچ ظالمی هم نخواهیم بود.  پاسخ مثبت به چنین دعواتهائی یعنی تأیید سیاست ظالمانه ترکیه و یا بهتر اربابان مستکبرش ؛ و بدتر اینکه یعنی، افزودن زخمی بر زخم دل مردم مظلوم سوریه و همه مؤمنین و مؤمنات جهان.  رئیس جمهور ایران اسلامی که آمریکا و هم پیاله هایش را دشمن می داند و هر سال در سازمان ملل بر علیه آنان سخن می گوید ، باید در مقابل نوکران جیره خوار استکبار هم همان سیاست را دنبال کند. شیعه علی علیه السلام یعنی جاذبه و دافعه داشتن و این علامت بزرگ پیرو علی علیه السلام است.  خوبان باید جذب شوند و مستکبرین و ظالمان لجوج باید دفع گردند تا حکومت شیعی همواره مکتبخانه ملل آزادیخواه جهان باشد. راهی که امام خمینی ره و امام خامنه ای در پیش گرفته اند و چه بسیار جذب این دو بزرگ و راه و هدفشان شدند و چه اندک کسانی که به واسطه حق گوئی و حق طلبی این دو بزرگ مرد انقلاب اسلامی ، دفع شدند.

حال خبری که خبرگزاری فارس آورده را می خواینم:

 

به دعوت نخست‌وزیر ترکیه
احمدی‌نژاد مهمان شب «عُرُس» خواهد شد

خبرگزاری فارس: رییس جمهور به دعوت رجب طیب اردوغان نخست‌وزیر ترکیه برای شرکت در مراسم عُرُس یا بزرگداشت مولانا جلال‌الدین بلخی احتمالا عازم ترکیه خواهد شد.

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد مهمان شب «عُرُس» خواهد شد

 

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور اسلامی ایران دوشنبه این هفته به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت مولانا شاعر بزرگ ایرانی به شهر قونیه ترکیه سفر می کند.

یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری با اعلام این خبر به فارس گفت: هنوز به طور قطعی درباره این مسئله تصمیم‌گیری نشده است، اما دعوت نامه رسمی نخست وزیر ترکیه از رییس جمهور برای شرکت در این مراسم ارسال شده است.

وی افزود: با این حال و به احتمال زیاد این سفر در نیمه هفته جاری و روز دوشنبه انجام خواهد شد و رییس جمهور عازم شهر قونیه در ترکیه خواهند شد.

این منبع آگاه تصریح کرد: سفر رییس جمهور به ترکیه یک سفر دو جانبه نیست و تنها به منظور شرکت در این مراسم صورت می گیرد، اما جزییات سفر رییس جمهور به ترکیه هنوز نهایی نشده است.

بنابر این گزارش مراسم بزرگداشت مولانا شاعر شهیر ایرانی هرساله با مراسمی خاص در شهر قونیه برگزار می شود.

 



کلمات کلیدی : رئیس جمهور
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats