سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
تعریف BBC از مطهری
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 9:31 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

BBC رسانه وابسته به خاندان سلطنتی انگلیس خبیث از علی مطهری تعریف و تمجید کرده.

کمی تفحص در کتب تاریخی ماهیت این رسانه و انگلیس استعمارگر خبیث را روشن می کند. چه جنایتها و چه غارتها که نکرده اند. ایران عزیز ما هم از جنایتها و غارتگریهای این کشور خبیث بی نصیب نماند و به همین علت مردم شریف ایران با تمام وجود و گوشت و پوست شان دشمن این کشور استعمارگر می باشد.

حال اگر چنین کشور منفوری از شخصی تعریف کند بس است برای شناختن آن شخص تعریف شده.

آقای عطی مطهری! ای کاش وقت کنید و کتابهای گرانقدر پدر شهیدتان را مطالعه کنید؛ مخصوصاً کتاب جاذبه و دافعه را.

آیا فکر کرده اید که چرا نیروهای انقلابی از شما دفع می شوند و دار و دسته فتنه گران و بدتر اینکه رسانه های سران کفر و نفاق ، جذب شما؟!!

آیا نیاز نیست کمی بیاندشید که چرا امام خمینی (ره) فرمودند هر کس مورد تعریف و تمجید آمریکا و غرب قرار گرفت در خود شک کند و بداند اشکال دارد؟!!

آیا همین غم بس نیست که کثیف ترین رسانه جهان درخصوص شما بگوید: «در هنگامه‌ای که برخی منتسبان به اصلاح‌طلبی در مجلس یا در حاشیه‌ قدرت، سکوت پیشه کرده و ره عافیت می‌جویند؛ در زمانه‌ای که حتی برخی هم حزبی‌های دیروز مهدی کروبی، حاضر نیستند یادی از وی کنند و از وضع غیرقانونی تحمیل شده به دبیرکل اعتماد ملی انتقاد کنند؛ و در روزهایی که برخی مدعیان اصلاح‌طلبی به فکر شرکت در انتخابات و «گرم کردن انتخابات 92» هستند، و نه به‌یاد میرحسین موسوی و دیگر زندانیان سبز؛ این مطهری است که از حقوق قانونی موسوی و کروبی دفاع می‌کند. او اصول‌گرایانه، اصلاح‌طلبی می‌کند و وضع موجود را از زاویه‌ یک معتقد به نظام و همراه حاکمیت، نقد می‌نماید»

شاید به نظر شما آن فتنه ای که فتنه گران بپا کردند یکی از اعمال انقلابی بود که باید از آنها دفاع کرد!! البته می دانیم شما چنین اعتقادی ندارید ؛ ولی نکته اینجاست که چرا شما فرزند شهید مطهری که دشمنان اسلام و قرآن و ولایت از شهادت او جشن گرفتند، مورد توجه همان دشمنان قرار گرفته اید!!!

چرا فتنه گران در طول آن 8 ماه فتنه گری سخت مورد توجه و حمایت امریکا و انگلیس و صهیونست خونخوار بودند؟ چرا فتنه گران اصل ولایت فقیه را که همان ولایت امام زمان عجل الله می باشد انکار کردند و بر ضدش شعار دادند؟ و صدها سئوال دیگر...


 فَمَا لَکُمْ فِی الْمُنَافِقِینَ فِئَتَینِ وَاللَّهُ أَرْکَسَهُمْ بِمَا کَسَبُوا أَتُرِیدُونَ أَنْ تَهْدُوا مَنْ أَضَلَّ اللَّهُ وَمَنْ یضْلِلِ اللَّهُ فَلَنْ تَجِدَ لَهُ سَبِیلًا(النساء/88)
چرا درباره منافقین دو دسته شده‌اید؟! (بعضی جنگ با آنها را ممنوع، و بعضی مجاز می‌دانید.) در حالی که خداوند بخاطر اعمالشان، (افکار) آنها را کاملا وارونه کرده است! آیا شما می‌خواهید کسانی را که خداوند (بر اثر اعمال زشتشان) گمراه کرده، هدایت کنید؟! در حالی که هر کس را خداوند گمراه کند، راهی برای او نخواهی یافت.



کلمات کلیدی : علی مطهری
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats