سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
رسوائی جدید منافقین
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:41 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

در احادیث معصومین علیهم السلام آمده است که دشمنان ما از احمق ها هستند. اگر باورتان نمی شود خبر زیر را مطالعه بفرمائید:

سایت بولتن نیوز آورده:

صفحه رسمی گروهک منفور منافقین در فیس‌بوک با 300 عضو ناشیانه با انتشار عکس‌هایی که افراد در آن لباس‌های تابستانی و آستین کوتاه پوشیده‌اند ادعا کرده است این تصاویر تجمعات امروز کرج و تهران است

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران: گروهک منافقین که سرمست خروج از لیست سازمانهای تروریستی کشورهای آمریکای شمالی و اتحادیه اروپا هستند به سبب جنایت‌ها و خیانتهای فراوانی که داشته‌اند هیچ مقبولیتی حتی در میان سایر گروهکهای ضد نظام ندارد.

منافق‌ها از گذشته جهت ابراز نوکری و جانثاری به صهیونیست‌ها و دشمنان ایران از هیچ خباثتی چون جاسوسی و ترور شهروندان و دانشمندان کشورمان فروگذاری نکرده‌اند.

صفحه رسمی این گروهک در فیس‌بوک با حدود 300 عضو برای خوش خدمتی و خبرسازی دست به انتشار شایعاتی آنچنان ناشیانه و احمقانه زده است که باعث رسوایی گردانندگان این صفحه شده است انتشار دروغهایی شاخدار و بسیار ناشیانه که مشابه آن در هیچ یک از سایتهای خبری ضد ایرانی و وابسته به غرب وجود ندارد. ظاهرا این اخبار در جهت تحمیق و شستشوی مغزی هواداران اندک این گروهک میباشد که در اردوگاههای مخوف فرانسه و ... اجازه دسترسی به سایر رسانه ها به جز رسانه های این گروهک را ندارند.

در صفحه این گروهک در فیس‌بوک اخبار و تصاویری منتشر شده است که مدعی تجمعاتی در این روزهای زمستانی و سرد است در حالیکه افراد حاضر در این عکس‌ها در سرمای سوزناک زمستان آستین کوتاه به تن دارند و درختان سبز می‌باشند جالب اینجاست که این تصاویر دراخبار پخش شده از صدا و سیما از تلویزیون گرفته شده است.





کلمات کلیدی : منافقین
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats