سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
زمزمه ها و گفته ها
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:44 صبح

خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می‌شود"هایی برمی‌خورند که میهمان‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

* مدیران بی بی سی که در رویای فتنه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری بسر می برند درصددند باکس انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ایران را راه اندازی کنند. یکی از محورهای اصلی این بخش آموزش خبرنگاری، عکاسی، فیلمبرداری و نحوه ارسال مطالب تهیه شده به خارج کشور است. نحوه فیلمبرداری با موبایل از زوایای گوناگون و چگونگی مونتاژ تصاویر و ارسال به بی بی سی از مهمترین بخش های آموزشی بی بی سی خواهد بود.


*اردشیر امیر ارجمند مشاور میرحسین موسوی به عنوان نماینده رسانه های اپوزیسیون تفاهم نامه ای را با بی بی سی امضا کرده است تا بتوانند از آرشیو این شبکه تلویزیونی استفاده نمایند. امیر ارجمند در قبال استفاده از آرشیو بی بی سی متعهد شده مهمانان و کارشناسان مورد نیاز این شبکه را برای انتخابات یازدهم هماهنگ نماید.


*در جلسه حلقه انحراف مطرح شده که ما در انتخابات آینده روی 2 میلیون رای قهوه خانه داران و مراکز عرضه قلیان حساب باز کرده ایم. در هفته گذشته یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری جلسه شبانه خود را در یکی از قهوه خانه های اطراف میدان فردوسی برگزار کرده بود.

منبع: مشرق نیوز




کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats